STP Timișoara Forum: Daily facts - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Reguli postare in aceasta sectiune

Va rog sa veniti doar cu sugestii concrete, sau cu exemple concrete de probleme cu care v-ati confruntat in calatoria cu vehiculele RATT. Postari la modul general (gen: "schimbati si voi tramvaiele alea vechi" :), nu sunt acceptate si vor fi sterse, utilizatorul urmand a primii avertisment. Doar in acest sub-forum se pot face sugestii pentru imbunatatirea serviciilor. Daca se doreste un raspuns oficial, reclamatiile se depun la registratura regiei
  • (33 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • Ultima »

Daily facts Tramvaie, linii, defectiuni, etc. Evaluare topic: -----

#381 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 31 martie 2011 - 22:05

Vezi postareaPaul85, la 31 martie 2011 - 15:45, a spus:


Si 3554 a primit remorca 3716. Ce s-a intamplat cu 3714?


Si eu care credeam ca 3514 isi va primi remorca inapoi...sau o va primi pe 3714? :rad_masa:
0

#382 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 aprilie 2011 - 20:48

L-am vazut astazi pe 3509 (singur) ca rezerva. Deja isi pierde remorca?
0

#383 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 04 aprilie 2011 - 20:57

Vezi postareaNDY, la 31 martie 2011 - 22:05, a spus:

Si eu care credeam ca 3514 isi va primi remorca inapoi...sau o va primi pe 3714? :respekt:

Nici vorba. Poate o va primi pe 3755

Vezi postareaNDY, la 04 aprilie 2011 - 20:48, a spus:

L-am vazut astazi pe 3509 (singur) ca rezerva. Deja isi pierde remorca?

Da ,deja pentru ca nu mai rezista compresorul. Daca il mai lasa mult s-ar fi defectat de tot si iar ar fi fost tras pe dreapta.

Aceasta postare a fost editata de Viktor: 04 aprilie 2011 - 20:57

0

#384 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 aprilie 2011 - 21:49

Azi 3509 pe linia 1. Sa inteleg ca de acum si pana "moare" va ramane si 3509 fara remorca?
3514 o va primi pe 3755? Cu 3714 ce este atunci?
0

#385 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 05 aprilie 2011 - 23:03

Nu va ramane fara remorca pana "moare". Daca ii se va pune un compresor de capacitate mai mare va putea duce remorca fara probleme. Pana atunci se va tot repeta acest lucru daca i se reataseaza remorca.
Posibil ca 3514 sa o primeasca pe 3755. 3714 are ceva probleme. Am sa ma interesez si am sa scriu pe forum.
0

#386 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 06 aprilie 2011 - 18:49

#825 si #168 consecutive pe L4.
#3509 solo pe L8.
0

#387 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 aprilie 2011 - 20:10

Mi se pare mie sau o data cu schimbarea traseului liniei 5 s-a mai scos un tren din traseu? In orice caz, ceva, undeva lipseste. Stai 10 minute in statie la ora de varf ca sa iei un tramvai (4, 5 sau 6).
0

#388 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 aprilie 2011 - 20:59

Azi, de exemplu, au fost planificate trei vehicule pe linia 5. De maine vom avea cate patru vehicule
0

#389 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 13 aprilie 2011 - 23:06

Pai 10 minute nu e mult, daca la amiaza - dupa-masa te referi.
0

#390 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 aprilie 2011 - 23:31

Definiţia pentru "mult" depinde şi de câţi oameni se adună în staţie. Dacă în loc de interval de 7 ai interval de 10 şi în alea 3 minute extra vin alţi 10 oameni în fiecare staţie .. e mult :naughty1:

Vezi numa' cum arată un 33 dimineaţa la 7 dacă nu se respectă strict intervalul de 3-4 minute între maşini.
0

#391 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 13 aprilie 2011 - 23:54

Vorbeam de dupa-masa, dimineata are alt statut, iar in afara de L33 si L40, majoritatea au 10 min si peste.
0

#392 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 aprilie 2011 - 10:20

N-ati inteles ce am spus. Era vorba de intervalul intre oricare 2 tramvaie care circula pe acolo, adica 4, 5 sau 6. Nu despre 2 tramvaie apartinand aceleiasi linii.

167 pe linia 5 si 3531+3743 pe linia 4.
0

#393 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 14 aprilie 2011 - 11:10

Cum fiecare linie are alta frecventa, se intampla ca odata sa vina toate trei, alta data doua, alta data la distanta mare sau mica intre ele. Mai ales ca L5 si L6 intervalul e mare, iar la L4 la amiaza, sub 12 min nu circula. Tu ai avut ghinion poate sa fi trecut toate inainte sa ajungi in statie.
0

#394 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 aprilie 2011 - 17:05

3454+3635 azi pe L2 :naughty1:
0

#395 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 aprilie 2011 - 21:02

O alta premiera azi: 3511 pe linia 6 :naughty1:

Visor: nu, nu s-a intamplat doar o data la un anumit moment. Am urmarit asta pe parcursul zilelor in care traseul liniei 5 a fost deviat. Si chiar pot spune ca tramvaiele au circulat groaznic.

Uite un alt exemplu: joi, la ora 7:30 (e ora de varf, da?) Am stat 15 minute dupa un 6. A venit, de-abia tarandu-se, 3434, care se retragea in depou. Am mai stat alte 15 minute sa vina urmatorul 6. Eu inteleg ca se mai defecteaza, dar nu poti la o ora de varf sa nu asiguri o rezerva atunci cand un vagon trebuie sa se retraga in depou.

Si revenind la un lucru mai de mult discutat: anul trecut, linia 6 a beneficiat de tratament "special" dupa numeroasele plangeri facute de calatori. A fost introdus un tren cu remorca, iar tramvaiele nu veneau mai rar de 10 minute la orele de varf. Acum, s-a revenit la vechea "moda" (probabil cei din conducere au considerat ca au durat destul conditiile decente de calatorie de pe linia 6): niciun tren cu remorca, iar intervalul intre doua trenuri rar este mai mic de 15 minute.
0

#396 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 14 aprilie 2011 - 23:10

Daca s-a defectat pe portiunea P-ta 700 - Torontal (ca daca s-ar fi defectat mai inainte, o lua spre Maria), iti dai seama ca pana vine reverva de la AEM sau Dambovita dureaza.
Cum s-au descurcat insa tramvaiele pe portiunea de dinainte de bucla Torontal pe linia simpla? Exista si acolo semafor ca la L5 - Balta Verde?
0

#397 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 aprilie 2011 - 01:37

N-am avut ocazia sa circul recent prin acea zona (700-Torontal), dar pot sa confirm, ca acum cateva zile am vazut 3 tramvaie pe linia 5 venind spre Piata Traian la un interval de 5 minute. Acum, daca pe 5 erau doar 3 tramvaie, e clar ca dupa al treilea urma o pauza lunga de tot... Probabil au fost ceva probleme.

Cat despre semaforul de la linia simpla din Torontalului, cred ca mai exista, dar nu stiu daca mai functioneaza, si nu stiu daca ar fi avut vreo utilitate in conditiile in care pe acolo circulau 3 linii diferite, cu intervale de circulatie diferite. De ce spun asta? Simplu: acel semafor functiona pe urmatorul principiu: la fiecare trecere a unui tramvai (indiferent de directie), semaforul alterna intre aprins (este un tramvai spre bucla)/stins (linie libera). Pe vremea cand pe acolo circula doar linia 4 (si eventual, linia 10 ca varf al lui 4), deci inainte de 2000, lucrurile erau simple, tramvaiele de pe 4 si 10 veneau alternativ, la distante de 4-5 minute intre ele (in orele de varf), si se asteptau frumos la penultima statie folosindu-se de acel semafor (asta in conditii normale). Ei, din 2000, de cand s-a introdus linia 11, se mai intampla sa intre cate un 4 si un 11 impreuna spre bucla daca ajungeau in acelasi timp (nu e o problema, ca se pot ocoli chiar in bucla). Acum ca au circulat 3 linii pe acolo, mai mult ca sigur ca au mai intrat cate 2 tramvaie deodata pe acea portiune. Astfel, chiar si cu semaforul functional, daca initial era stins, dupa ce treceau 2 tramvaie spre bucla, ar fi ajuns tot stins, iar un eventual al treilea tramvai, l-ar fi gasit stins (ca si cum nu ar fi niciun tramvai spre bucla), deci semaforul nu ar fi fost util! Cel mai probabil vatmanii se descurcau prin semne (aratau celui cu care se intalneau cate tramvaie mai sunt spre capat).
0

#398 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 15 aprilie 2011 - 06:13

Regula e simpla. Semaforul numai functioneaza de prin 1998...

El a fost reparat undeva prin 2002, insa nu pentru mult timp... De atunci se foloseste regula degetelor :naughty1: Adica, dupa ce ia tramvaiul curba de la Balta Verde, vatmanul are datoria de a urmari tramvaiele care vin din sens opus. Acestia din urma arata pentru fiecare tramvai in parte cate sunt inafara de ei 2 in spatele lui, adica in zona Balta Verde - Torontal. E simplu si eficient. Desigur asta atat timp pana nuintervine cate un destept... 3 ani cat am circulat zilnic cu 4-le, am observat diferite tehnici... Erau vatmani care intodeauna aratau gresit... Altii la un singur tramvai foloseau degetul mijlociu... Altii derutau intentionat... Deci se gasesc intodeauna filozofi...
0

#399 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 aprilie 2011 - 21:19

Oricand s-ar fi defectat, chiar si la Torontal (banuiesc ca de acolo a pus vatmanul placuta in geam), ar fi avut timp berechet sa vina rezerva de la Gara/Dambovita si sa o ia la stanga in 700...se intalnea cu urmatorul tren, acesta nu mai lua calatori si recupera distanta fata de cel care se retragea, iar rezerva venea la 5-10 minute de trenul pe care l-am precizat mai devreme. Daca se vrea, se poate, doar de aia si exista rezervele, sa inlocuiasca un tren lipsa.

Semaforul acela nu mai merge de mult; oricum, chiar daca vatmanii nu isi fac semne, mai mult de 5 minute nu poate sta un tramvai la capat. Deci daca ajunge un tramvai la M. Basarab, sta 5 minute si nu vine nimic, mai mult ca sigur ca nu e nimic la capat. Mai mult, dupa cateva ture deja cunosti ce tramvai ai in fata, si cunosti in mare parte si graficul celeilalte linii (in cazul de acum, 6), deci riscul sa se intalneasca doua tramvaie pe linie simpla e foarte mic...
0

#400 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 15 aprilie 2011 - 21:42

Cred ca uiti ca unii stau in scaunul de vatman si invart de controller, doar ca sa aiba un loc de munca...
0

Arata acest topic


  • (33 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi