Daily facts Tramvaie, linii, defectiuni, etc.
#241
Postat 15 ianuarie 2011 - 00:20
#243
Postat 15 ianuarie 2011 - 21:10
NDY, la 14 ianuarie 2011 - 23:15, a spus:
3-4 min? Cam nasol pentru urmatorii, ca aveau o distanta...
Ca o remarca: Pe langa #3472, azi a fost si Duewagul 167 pe 2, bine ca e GT8. Ca sa nu zica Cseh ca nu circul pe 2.

#244
Postat 17 ianuarie 2011 - 14:01
3543 (fara remorca!) pe linia 1.
3540+3725 cred ca a fost reparat si a fost pe linia 9.
2502 pe linia 6 (premiera

3511 pe linia 2.
Aceasta postare a fost editata de NDY: 17 ianuarie 2011 - 19:44
#245
Postat 17 ianuarie 2011 - 21:43
NDY, la 17 ianuarie 2011 - 14:01, a spus:
3543 (fara remorca!) pe linia 1.
3540+3725 cred ca a fost reparat si a fost pe linia 9.
2502 pe linia 6 (premiera

3511 pe linia 2.
Intradevar , Astazi 17.01.2011 ( The Blue Monday ) 3540 ( Gradina Zoologica/Botanica ) pe Linia lui 9 .
Deci ... Cea mai frumoasa reclama ... or stricato .... Arata PENAL

Din Gradina Zoologica/Botanica in Groapa De Gunoi o ajuns

3540 merge cu motoarele lui 3536 ( R.I.P ) ...

#246
Postat 17 ianuarie 2011 - 21:48
#247
Postat 17 ianuarie 2011 - 21:54
#248
Postat 17 ianuarie 2011 - 21:57
Remorca lui 3540, 3725 scoate zgomote ciudate. Si mai ciudat este ca de abia a iesit de la reparatii...
#249
Postat 18 ianuarie 2011 - 12:50
#250
Postat 18 ianuarie 2011 - 14:30
NDY, la 17 ianuarie 2011 - 21:57, a spus:
Remorca lui 3540, 3725 scoate zgomote ciudate. Si mai ciudat este ca de abia a iesit de la reparatii...
Am fost azi cu 3540 in remorca ... Functiona in " parametrii normali " nu scotea sunete dubioase ... poate umpic zdraganit dar atat ... Dar inauntru este o mizerie de nedescris ... Parca ar fi fost Boche Fest 2011 .... MIZERIE SI JEG cat incape ...
De mentionat : Azi rezerva la AEM - 830 - singurul supravietuitor galben ?

#251
Postat 18 ianuarie 2011 - 15:53
#252
Postat 19 ianuarie 2011 - 16:22

Acum, cealalta parte: primul boghiul al lui 3742 este praf, la fel si ultimul boghiu al lui 3547 si ambele boghiuri ale lui 3730.

#254
Postat 21 ianuarie 2011 - 16:38
#255
Postat 23 ianuarie 2011 - 00:28
Am constatat cu uimire ca in 2039 si in 3033 este o caldura insuportabila!


In 3019, este sparta partea din fata, se vad toate cablurile, izolatia este taiata iar cablul gros nu mai sta fixat bine. Ar fi buna o reparatie pana nu se trezeste vreun neavenit sa taie in voie cablurile...
Ca alt fapt, de data aceasta negativ, in 3521 este bezna totala. Doar validatoarele ce mai lumineaza. Becuri sunt, insa nu se pot aprinde, raman luminate doar foarte putin la mijloc. Nu s-ar putea repara asta intr-o seara cand vine tramvaiul in depou?

#256
Postat 23 ianuarie 2011 - 13:06
Florin.B RATT, la 26 decembrie 2010 - 17:28, a spus:
Viktor, la 12 ianuarie 2011 - 22:23, a spus:
De ce 3540 a fost retinut la domiciliu din 21 decembrie ? Pe ce motive ?
Aceasta postare a fost editata de sorin_vd4ratt: 23 ianuarie 2011 - 13:19
#257
Postat 23 ianuarie 2011 - 13:44
Aceasta postare a fost editata de Viktor: 25 ianuarie 2011 - 21:16
#259
Postat 23 ianuarie 2011 - 20:07
Au fost ceva schimburi intre #3531 si #3540, dar acum ca ambele sunt pe traseu, motoarele si-au recapatat locul.
#260
Postat 23 ianuarie 2011 - 21:00