Daily facts Tramvaie, linii, defectiuni, etc.
#162
Postat 29 noiembrie 2010 - 15:15
#3451 azi dimineata pe 7
#163
Postat 29 noiembrie 2010 - 18:59
Gygyman6, la 25 noiembrie 2010 - 23:24, a spus:
Nu mai zdrangane (3742), dar seara e bezna in ea
Visor, la 26 noiembrie 2010 - 23:16, a spus:
Poate fi aceeasi cauza si la linia 5. De exemplu: stationeaza la Gara de Est, pierde tura, si intra pe traseu la locul sau conform graficului (in locul lui poate intra de exemplu rezerva de la AEM incepand cu statia Banatim).
Cat despre 3451, a avut vreo 3 zile remorca 3620 (eu l-am vazut vineri pe 4). Si tot vineri l-am vazut pe 2041 fara remorca pe 1.
Si de azi: -2042 a fost reparat si a revenit pe traseu (L4).
-circulatia liniei 1 pe la Padurea Verde s-a facut azi pe traseul liniei 2 (se pare ca de vina era o masina parcata pe linie, sau cel putin asa aparea pe panoul din Piata Traian)
-3478+3627 pe linia 2 (stiu ca circula de cateva zile, dar eu azi l-am vazut prima data dupa RK)
#164
Postat 29 noiembrie 2010 - 22:05
3471 s-a retras astazi in jurul pranzului...trenul cu remorca de pe linia 6 nu se retragea seara doar?
3521 a fost si el reparat, boghiurile merg ca noi
#165
Postat 30 noiembrie 2010 - 20:29
#166
Postat 30 noiembrie 2010 - 21:54
#167
Postat 03 decembrie 2010 - 15:33
NDY, la 30 noiembrie 2010 - 21:54, a spus:
Tind sa cred ca o fi avut ceva probleme. Daca era nevoie de un vagon pe linia 1 pentru 2-3 zile, puteau sa-i lase remorca, nu era asa o problema sa circule cu remorca pe 1 (desi am observat in ultima vreme ca pe linia 1 circula doar tramvaie fara remorca).
De azi: 3451 a primit remorca 3640 si circula pe linia 2, ceea ce inseamna ca 3452 a ramas fara remorca (sau s-o fi defectat).
#168
Postat 03 decembrie 2010 - 19:50
Insa ma tot intreb. Cand se strica o Hansa, o alta primeste remorca ei. De ce nu se folosesc si cele vreo 10-12 remorci care stau in depou de ani buni fara sa circule? Sau sunt stricate toate acelea?
#169
Postat 03 decembrie 2010 - 20:35
NDY, la 03 decembrie 2010 - 19:50, a spus:
Care 10-12 care stau pe dreapta!? Sunt doar 3620 si 3626 care sunt defecte, 3608 si 3616(la fel care sunt defecte) care sunt electrice si pe care le urasc toti si 3648 care e buna si nu circula. Pana la 10-12(care cred ca sunt doar in total atatea) mai e cale lunga.
Aceasta postare a fost editata de Viktor: 03 decembrie 2010 - 20:35
#170
Postat 04 decembrie 2010 - 21:30
De ce le "urasc" toti?
#171
Postat 05 decembrie 2010 - 02:20
Remorci care momentan nu circula sunt: 3608, 3616, 3620, 3626, 3631, 3632, 3635 (la RK, va fi cu 3454), 3639, 3645 si 3648 (nu era cu 3457?) - deci chiar 10. Cele din seria 361x au fost casate demult, doar 3616 a supravietuit.
Dar nici nu prea sunt vagoane (cu nr de la 3447 in sus) care sa traga remorcile astea:
3447 si 3469 nu au, dar nici nu le-am mai vazut demult pe traseu.
3448 si 3454 sunt la RK.
3449 circula fara remorca, a avut pe 3620 (dar i-a fost data jos mai demult, probabil are ceva probleme vagonul).
3450 si 3461 nu pot trage remorca.
3463, 3465, 3473, 3475 si 3479 nu circula (probabil sunt defecte)
Doar 3477 a avut recent remorca (pana la accident - tot 3620).
Aceasta postare a fost editata de Paul85: 05 decembrie 2010 - 02:33
#172
Postat 05 decembrie 2010 - 12:19
@Paul85
3608-defecta
3616-defecta
3620-
3626-defecta
3631-este la rk
3632-este la rk
3635-este la rk
3639-este defecta
3645-este la rk
3648-este legata deocamdata cu 3457(care momentan este defect)
Vagoane
3447-este la rk(va primi remorca 3631)
3448-este la rk(si va primi remorca 3645)
3449-a ramas in 3 reductoare, acesta fiind motivul pentru care nu a mai primit remorca inapoi
3450 si 3461(este defect) mai ar putea sa traga remorca(la fel si 3420,3432,3434,3443), dar nu mai sunt atatea remorci incat sa le fi atsate si lor. Oricum de aceste vagoane fara remorca au nevoie linii la care nu necesita remorci.
3463,3465,3473,3475 sunt defecte
3479 este la rk(si va primi remoca 3632)
3477 a mai avut remorca si dupa accident, dar au preferat sa i-o dea jos ca sa ii fie atasata altui vagon.
Aceasta postare a fost editata de Viktor: 05 decembrie 2010 - 12:19
#173
Postat 05 decembrie 2010 - 13:44
#174
Postat 05 decembrie 2010 - 19:04
Viktor, la 05 decembrie 2010 - 12:19, a spus:
@Paul85
3608-defecta
3616-defecta
3620-
3626-defecta
3631-este la rk
3632-este la rk
3635-este la rk
3639-este defecta
3645-este la rk
3648-este legata deocamdata cu 3457(care momentan este defect)
Vagoane
3447-este la rk(va primi remorca 3631)
3448-este la rk(si va primi remorca 3645)
3449-a ramas in 3 reductoare, acesta fiind motivul pentru care nu a mai primit remorca inapoi
3450 si 3461(este defect) mai ar putea sa traga remorca(la fel si 3420,3432,3434,3443), dar nu mai sunt atatea remorci incat sa le fi atsate si lor. Oricum de aceste vagoane fara remorca au nevoie linii la care nu necesita remorci.
3463,3465,3473,3475 sunt defecte
3479 este la rk(si va primi remoca 3632)
3477 a mai avut remorca si dupa accident, dar au preferat sa i-o dea jos ca sa ii fie atasata altui vagon.
Cand au venit Hansele imi amintesc ca am avut mult mai multe remorci decat vagoane motor. Acum, situatia e aparent inversa.
#175
Postat 05 decembrie 2010 - 21:58
#176
Postat 05 decembrie 2010 - 22:05
#177
Postat 06 decembrie 2010 - 13:56
Despre acel Conecto a aflat cineva ceva?
#179
Postat 09 decembrie 2010 - 20:03
Nu pot sa nu remarc faptul ca pe langa 3521, si 3510+3704 si 168 au fost reparate si acum merg foarte silentios!
#180
Postat 09 decembrie 2010 - 20:53
NDY, la 09 decembrie 2010 - 20:03, a spus:
Iar "lui" ii lipsesc barele de sustinere din mijloc, pentru ce le-au scos?
Si acum o constare, bine multi probabil au realizat deja ce am sa spun, dar 6 a cam "distrus" complet numarul de calatori ce ii apartineau lui 4, se obesrva clar dimineata cand dupa ce vine 4 (tren complet) mai vine si 6 (tot tren complet) ambele goale sau aproape goale. Bine aici nu e 100% vorba de 6, mai sunt factori ca si mizeria, frigul, boschetarii s.a., dar daca ar fi controale macar pe putinele tramvaie curate, poate poate ca sar mai schimba ceva. Sincer mie unul mie dor de aglomeratie, macar atunci stiai ca lumea foloseste transportul in comun, acum parca totul e pe duca, imi aminteste cu groaza de Constanta.