Daily facts Tramvaie, linii, defectiuni, etc.
#101
Postat 19 octombrie 2010 - 11:44
Si eu parca l-am vazut pe 3452 azi dimineata pe 2, insa numai tin minte daca era el...
#102
Postat 19 octombrie 2010 - 13:39
@Viktor, acum am inteles la ce te-ai referit cu 3510

Cateva lucruri de azi:
3550 pe linia 4;
3540 pe linia 2;
3471+3609 pe linia 6 (atentie, remorca pe linia 6!


Ca fapt divers, 3420 de cand a fost reparat in fata? Arata ca nou. (poate de cand a primit reclama noua?)
#104
Postat 20 octombrie 2010 - 19:45
3469 pe linia 5;
3477 pe linia 6 (cred ca si ieri a fost; deci ieri au fost doua Hanse cu remorca - nu stiu daca in acelasi timp).
#106
Postat 23 octombrie 2010 - 15:49
#107
Postat 23 octombrie 2010 - 18:14
#108
Postat 23 octombrie 2010 - 22:37
#110
Postat 25 octombrie 2010 - 20:49
3449 pe linia 5;
3540, 3452 pe linia 4;
3550 pe linia 2;
Ca o paranteza, 3021 (remorca lui 2042) nu are absolut niciun bec aprins inafara acelora care se aprind la deschiderea usilor. Nu se poate face nimic in acest sens? De asemenea, am observat ca si 3725 (remorca lui 3540) are jumatate din becuri stinse, si asta la doar o luna de cand circula...
#111
Postat 26 octombrie 2010 - 20:38
#112
Postat 27 octombrie 2010 - 12:27
3527, 3543 pe linia 4;
3449 pe linia 5.
#113
Postat 27 octombrie 2010 - 20:50

1. La multe tramvaie, becurile ard 1 din 3, sau chiar deloc. Este cazul: 3512+3753, (2042)+3021, cam toate Hansele de pe linia 6 s.a.m.d. E asa de greu sa fie schimbate niste becuri? De asemenea, la multe becuri este un strat de cativa cm de mizerie astfel incat prin "carcasa" de abia mai patrunde lumina.
2. Asa cum am spus mai devreme, 6-le cu remorca nu a fost introdus dimineata la 7:24 cu plecare din Torontalului, ci trenul urmator. Tind sa cred ca la si 24 e cel mai mare flux de calatori, asadar ar fi potrivita o "repozitionare" a tramvaiului cu remorca indicat

3. Multe tramvaie au probleme la boghiuri. Si aici ma refer la probleme mari, fac urat de tot cand ruleaza, lucru care nu mi se pare deloc in favoarea sigurantei calatorilor. Vagoane in cauza: 3521, 3510+3704, 3529+3742, 3553.
4. Alte vagoane scot un zgomot infernal de la instalatia de caldura (167 si in general multe Duewag-uri, 3512).
5. Altele au jumatate din geamuri sparte, mai mult, acestea au o foarte mare probabilitate sa cada la cea mai mica atingere (3609).
Exemplele date mai sus sunt doar cateva din ce am "experimentat" pe traseu. Cu siguranta numarul lor este mult mai mare.
Stiu ca lucrurile acestea s-au mai discutat, insa adunarea lor intr-un singur post poate i-ar ajuta pe cei care (daca se uita) pot lua masuri. Lucrurile acestea nu sunt doar din punct de vedere estetic, ci si din cel al sigurantei calatorilor. Nu cred ca ar fi placut ca RATT sa fie trasa la raspundere pentru ca au ajuns oameni spitalizati in urma unei deraieri cauzate de "netratarea" la timp a unui boghiu, pentru ca si-a rupt X mana ca a cazut cu tot cu bara sau pentru ca Y a avut ghinionul sa stea langa geam cand acesta, antrent de curent, a cazut pe el.
P.S.: Un lucru pozitiv: astazi, vatmanul de pe 3521 (linia 6) deschidea ambele usi in fata (adica si cea a vatmanului)

#114
Postat 27 octombrie 2010 - 21:00
#115
Postat 28 octombrie 2010 - 10:25
Stiu ca am mai spus-o, dar o mai spun odata. Voi ati observat linistea de la troleibuze. Daca pana ultmia oara cand am amintit de acest lucru soferii noi erau in nuamr de apox 35-40%, acest numar a crescut pana la aprox. 60%. Circuland zilnic cu troleul in mare ii stiam din vedere pe toti. Acum numai fete noi... (si nu vorbim de o simpla schimbare de coloane). Multi tineri, multe sisteme de anuntare a statiilor functionand, si multe usi duble deschise in fata. Voi ce credeti, nu s-ar putea aplica asta si la autobuze si la tramvaie, cand vom avea un parc 100%.
#116
Postat 28 octombrie 2010 - 10:57
NDY, la 27 octombrie 2010 - 20:50, a spus:

Da, 6-le de la 7:40 este trenul 2. Cel de la 7:26 este varf.
#117
Postat 28 octombrie 2010 - 12:00
Da, n-ar strica ce a spus cseh, poate daca ii sperie pe cei "vechi" cu asta, vor incepe si ei sa deschida usile, sa porneasca sistemul de anuntare al statiilor etc. Poate si sa aiba grija mai mare de troleibuze (din toti "tinerii" cu care am umblat, toti mergeau cu mare atentie).
#118
Postat 28 octombrie 2010 - 20:06
#119
Postat 28 octombrie 2010 - 22:34

Da, 3471 a fost din nou pe 4. Daca 2039 a fost pe 2, asistam la o premiera in ultimul an, pe putin: un Rathgeber (cu remorca) pe linia 2

#120
Postat 29 octombrie 2010 - 07:45

Si pe linia 4...170 (avea numarul sus, nu cred ca era rezerva)
Aceasta postare a fost editata de NDY: 29 octombrie 2010 - 07:49