Piste pentru biciclete in Timisoara
#481
Postat 09 septembrie 2014 - 08:26
In filmulet sunt imagini din Novi Sad unde putem vedea ca pistele sunt duble, circa 2 m latime, sunt drepte, trec prin spatele bancilor acolo unde acest lucru este posibil tehnic (am in vedere zona flora si nu numai), sunt absolut normale si functionale, etc...NU sunt inguste, NU sunt cu sens unic, NU sunt serpuite, NU sunt pline de buruieni (apropo, s-au taiat buruienile de peste un metru din zona IMAIA!),...
#482
Postat 01 octombrie 2014 - 12:24
Citeaza
30 septembrie, 2014 - 2:00 PM
TIMISOARA. Avem doar cativa zeci de kilometri de piste pentru biciclete in Timisoara, dar Primaria ne asigura ca numarul lor va creste semnificativ in urmatorii ani, odata cu finalizarea mai multor lucrari de infrastructura.
Pareri si ... pareri!
#483
Postat 15 octombrie 2014 - 12:19

#484
Postat 19 octombrie 2014 - 15:59
Daca chiar au de gand sa faca piste pentru biciclete ar trebui sa "studieze" si acest material video, daca se prinde ceva de ei...
O pista ciclista nu se face asa la intamplare si cum se nimereste...
#485
Postat 02 noiembrie 2014 - 14:48
Pozele:
Aceasta postare a fost editata de andrei_tm: 02 noiembrie 2014 - 14:49
#486
Postat 02 noiembrie 2014 - 22:53

#487
Postat 03 noiembrie 2014 - 11:26
mile, la 19 octombrie 2014 - 15:59, a spus:
...
Din pacate nu prea ii intereseaza infrastructura pentru biciclete. Ar putea sa inceapa cu constructia de parcari pentru biciclete, pentru ca nu e normal sa cauti pomi sau semne de circulatie de care sa iti legi bicicleta...
Niste poze de la Budapesta:





#488
Postat 03 noiembrie 2014 - 17:33
andrei_tm, la 02 noiembrie 2014 - 14:48, a spus:

Si cum ramane cu cei 3 - 4 cm de bordura la fiecare urcare - coborare?... Dute pana la Szeged si n-ai sa vezi asa ceva, poate doar ca o exceptie...
Doppler, la 03 noiembrie 2014 - 11:26, a spus:
Bine punctat...Iar pentru acest lucru n-ar fi nevoie de proiecte marete si fonduri europene...Sau poate tocmai de aceea...
#489
Postat 05 noiembrie 2014 - 19:53

#490
Postat 05 noiembrie 2014 - 20:03
Sa nu fie doar coborari din acelea pentru carucioare cu copii sau pentru persoane cu handicap locomotor, facute la diferente de nivel de 2-3-4 cm, la nimereala...
#491
Postat 05 noiembrie 2014 - 20:34
#492
Postat 05 noiembrie 2014 - 20:42
#493
Postat 05 noiembrie 2014 - 20:49
buback, la 05 noiembrie 2014 - 20:34, a spus:
Coborarile acestea refacute vor fi fara diferenta de nivel sau vor avea acei 2-3-4 cm, deosebit de enervanti?...
#494
Postat 05 noiembrie 2014 - 21:55

Aceasta postare a fost editata de sorinm: 05 noiembrie 2014 - 21:56
#495
Postat 06 noiembrie 2014 - 19:49
sorinm, alea-s povesti de adormit copii. Este evident ca nici n-au luat in considerare o trecere pentru biciclisti.
Ce e mai rau, e ca multe din proiectele recente sunt "prevazute" cu borduri destul de inalte, chiar si pe langa pasajul inca neinaugurat. Ce e si mai rau, este ca reabilitarile recente au "reusit" performanta de a schimba bordurile joase cu cele normale la treceri...exemplu fiind intersectia dintre Str. Cluj si linia de tramvai

#499
Postat 08 noiembrie 2014 - 18:33
andrei_tm, la 07 noiembrie 2014 - 20:18, a spus:

Trebuia sa inaintezi inca cativa metri pena pe Vladimirescu si sa faci si acolo o poza, unde bordura a fost "cioplita" cu o scula, fiind exagerat de inalta...Am postat o poza cu acea bordura inainte de-a fi cioplita...
Chagall, la 08 noiembrie 2014 - 00:07, a spus:



Solutie de retardati intr-un oras care se doreste a fi civilizat...
#500
Postat 09 noiembrie 2014 - 23:15