Piste pentru biciclete in Timisoara
#341
Postat 10 iunie 2013 - 21:46
Si noi nici rastele nu suntem in stare sa facem.
#342
Postat 11 iunie 2013 - 18:04
Florin.B RATT, la 07 iunie 2013 - 20:31, a spus:
Am prins un exemplu din acesta de bicicliști vitezomani pe trecerea de pietoni.
S-a întâmplat pe trecerea de pietoni de la "florărie" care știe zona, ieșirea străzii Timiș în Strada Gheorghe Lazăr. Există într-adevăr pistă de bicicletă dar trecerea este DE PIETONI. NU e semnalizat niciunde că ar fi și de biciclete și mai ales că dacă nu mă înșel, și pista de biciclete are un STOP înainte de trecere. Oricum, e trecere de PIETONI.
Așadar, veneau 2 "non pietoni" pe biciclete dinspre B-dul Cetății înspre B-dul Circumvalațiunii, partea cum am spus, cea cu florăria (și farmaciile și magazinele). Aveau o viteză destul de mare, că primul dacă nu mă dădeam într-o parte cum stăteam la buticul de vis-a-vis de florărie, mă lua direct pe ghidon. Cel de-al doilea era mai in spate și o mașină era OPRITĂ la trecere să cedeze trecerea PIETONILOR. Când mașina s-a pus în mișcare fiindcă nu mai era niciun pieton, apare și "non pietonul" nostru cu o viteză atât de mare că șoferul nu l-a văzut decât când era pe trecere. Cred că doar jumătate de metru a reușit să avanseze mașina pe trecerea de pietoni nu mult, dar destul cât să îl acroșeze (că doar ea nu se poate feri așa de rapid ca și mine - știți expresia... asta lovește nu f....). Normal că "non pietonul" a căzut iar răspunsul lui la întrebarea șoferului "Ești bine" a fost "Da, sunt bine, îmi pare rău dar nu prea îmi prind frânele bine". Și răspunsul șoferului: "Noroc că îmi prind mie"...
E doar un exemplu. Mai am multe dar ideea e că foarte curând dacă nu se iau ceva măsuri pentru prevenirea acțiunilor unor teribiliști ca și aceștia, în primul rând pietonii probabil vor fi mai în siguranță pe stradă decât pe trotuar iar "non pietonii" se vor transforma probabil în "donatori de organe"...
#348
Postat 25 iunie 2013 - 07:09
Chagall, la 24 iunie 2013 - 23:08, a spus:
Pare sa fie vorba despre un nou centru de inchiriere biciclete.
Locatia: Str. Vacarescu, zona Iosefin.
E de mult timp acolo acea instalatie. Eu cred ca face parte din proiectul strazii, dar nu s-a gasit operator privat pentru ea...

#349
Postat 01 iulie 2013 - 11:41
Borduri inalte si piste de biciclete impracticabile la Timisoara. Primarul da vina pe proiectanti pentru obstacolele de pe traseele pentru biciclisti. VIDEO!
29 iunie, 2013 - 10:03 AM Roxana Deaconescu

[b]TIMISOARA. Biciclistii duc viata grea in Timisoara daca aleg sa respecte traseele pistelor facute de specialistii din Primaria Timisoara. Majoritatea dintre ele sunt blocate de gropi, stalpi sau copaci, iar de cele mai multe ori impracticabile din pricina bordurilor destul de inalte de la trecerile de pietoni sau intersectiile strazilor ori chiar din cauza masinilor parcate pe ele. Reprezentantii Primariei Timisoara dau vina pe proiectanti.[/b]

In orice caz, edilul a aratat pe unde vor trece pistele pentru biciclete. Intrebat despre bordura inalta de aproape 5 centimetri si daca aceste piste au fost realizate exclusiv pentru timisorenii care au biciclete de tip Mountain Bike, primarul a recunoscut ca intr-adevar este o problema cu aceste trasee in Timisoara, dar a aruncat pisica in curtea proiectantilor, adica in curtea celor care “deseneaza” proiectele de reabilitare pentru unele strazi, proiecte aprobate in cele din urma tot de specialistii din Primaria Timisoara. Asadar, proiectantii sunt de vina pentru ca nu “anticipeaza necazurile pe care le produc”.
“E o problema in Timisoara cu pistele de biciclete, in tot orasul este o problema care nu-si are solutia chiar asa de usor. Problema este ca pistele fiind pe trotuare, in mod inevitabil, la intersectii, se ajunge la o schimbare de nivel pana se traverseaza. E o diferenta de 5 centimetri, pe alocuri chiar mai mare, se poate aduce la nivel, dar sigur ca trebuie respectate proiectele. E o problema pe care o genereaza proiectantii, pentru ca nu au, se pare, capacitatea sa anticipeze necazurile pe care le produc prin modul in care fac proiectul”, s-a scuzat primarul.
Intregul material in Opinia Timisoarei
Personal nu cred ca proiectantii "au prevazut" in proiect cei 4-5 cm sau mai mult diferenta de nivel. Cred ca vina este exclusiva a constructorului, respectiv a muncitorilor care au executat lucrarea si care (inca) de multe ori au alcool in corp. Poate ar fi nevoie si de niste fiole pe santiere.
Aceeasi poveste o avem la baltile de pe trecerile de pietoni. Exact la treceri asfaltul este lasat mai jos si se formeaza balti in loc sa fie invers...Si toate astea pe strazi recent MODERNIZATE. Deci, BATAIE DE JOC!...in toate directiile.
#350
Postat 02 iulie 2013 - 12:28


Aceasta postare a fost editata de Andy Wegmann: 02 iulie 2013 - 12:30
#351
Postat 02 iulie 2013 - 16:19
Andy Wegmann, la 02 iulie 2013 - 12:28, a spus:

Nu am stat cu raportorul sa masor unghiul pantei respective, dar te asigur ca o poti cobora absolut fara nici o problema daca stii sa o abordezi..bine...nu fac raliuri pe strada....si te asigur ca nici veleitati de acrobat nu am. Oricum nu e chiar asa crunta..daca exersezi de 2-3 ori pe ea si stii cum sa o "apuci".
#352
Postat 02 iulie 2013 - 22:12
#353
Postat 03 iulie 2013 - 00:14
Andy Wegmann, la 02 iulie 2013 - 12:28, a spus:
Nu stiu exact la ce locatie te referi, insa prin acea zona si mai ales pe Gh. Lazar, vis-a-vis de Billa/Penny, acele rampe/pante abrupte de pe langa trepte si aflate acum pe traseul pistelor au fost facute pentru carucioare cu bebe si nicidecum pentru piste. Dar ai nostri edili, isteti foc, si-au propus sa impuste doi iepuri cu un foc si astfel au marcat traseul pistelor pentru biciclete pe "vechiul traseu" al mamelor dotate cu carucioare cu bebelusi....Este o solutie ORIGINALA brevetata in Timisoara...

Exista poze si materiale filmate cu aceste trasee ciudate postate chiar pe forum si poate chiar pe acest topic...cu niste pagini in urma...
#354
Postat 05 iulie 2013 - 19:05
mile, la 10 aprilie 2013 - 12:36, a spus:
Asa s-ar face ordine...
Iată că vorba unui forumist a fost auzită de mai marii urbei:
Polițiștii locali din Timișoara sunt trimiși, de primar, la muncă pe bicicletă
Citeaza
Ora de Timiş
Aceasta postare a fost editata de Andy: 08 iulie 2013 - 18:34
#355
Postat 05 iulie 2013 - 19:28
#357
Postat 05 iulie 2013 - 23:04
#358
Postat 06 iulie 2013 - 02:31
Ma tot intreb, pentru cine se face aceasta pista cand noi n-avem in oras niste piste de Doamne-ajuta care sa te duca pana la Podul Modos...
Si apoi ce sa faci acolo la granita decat sa te intorci inapoi. Te duci ca prostu' nicaieri ca sa ai de unde veni!
Si iarasi ma intreb daca s-au facut niste studii in acest sens sau doar se arunca banii caci si asa nu-s ai nostri?...
Mult mai cu folos ar fi fost asemenea piste prin oras pe malurile canalului decat pe "camp"...
Interviu cu Ervin Luci, directorul Administratiei Bazinale de Apa Banat
5 iulie, 2013 - 9:58 AM Roxana Deaconescu

In momentul de fata, care este cel mai important proiect al Administratiei Bazinale de Apa Banat?
Cel mai important proiect pana o sa ne soseasca bugetul de la Bucuresti, modificat, este pista de biciclete, in valoare de 2,3 milioane de euro, pista ce se va realiza pe o lungime de 37 de kilometri. Pleaca din Timisoara pana la granita cu Serbia, pe malul drept al canalului Bega. Deci pleaca din Timisoara pe malul stang de la Podul Modos pana la Utvin, apoi pe podul de acolo traverseaza canalul Bega si merge pe malul drept, pana la frontiera.
Vom putea trece granita cu bicicleta sau pur si simplu vom face o plimbare pana la frontiera si apoi ne vom intoarce spre Timisoara?
In prima faza ne intoarcem, pista nu continua mai departe.

Pai ne intoarcem ca avem acolo o granita, o frontiera de stat, pe care n-o putem trece cand vrem noi, iar pana o vom trece cand vrem noi, vor mai trece 12-15 ani, daca lucrurile nu se intorc cu dosu' in sus... iar pana atunci pista va ajunge in paragina...
Vorbim de ani buni de acest proiect, cand va fi gata acest traseu pentru biciclisti?
La sfarsitul anului viitor speram sa fie gata, la sfarsitul anului 2014…
Aceasta postare a fost editata de mile: 06 iulie 2013 - 02:34
#359
Postat 06 iulie 2013 - 07:50

#360
Postat 16 iulie 2013 - 17:29
Citeaza
Adio, plimbări prin centrul Timişoarei pentru biciclişti. Nicolae Robu a pregătit un proiect de hotărâre pentru consiliul local prin care intenționează să le interzică bicicliştilor să se mai plimbe prin zona centrală a oraşului. Şi asta pentru că, aşa cum se arată în proiectul de hotărâre propus de primarul Timişoarei, “deşi, în oraş sunt amenajate piste speciale pentru biciclete ce ocolesc Piaţa Victoriei, Piaţa Unirii, strada Mărăşeşti şi strada Alba Iulia, bicicliştii folosesc această zonă atât pentru tranzit, cât şi pentru agrement, obstrucţionând astfel circulaţia pietonală şi desfăşurarea în bune condiţii a manifestărilor/evenimentelor cultural-artistice”. Cei care vor fi prinşi că circulă prin aceste zone vor risca amenzi cuprinse între 100 şi 200 de lei.
...
press alert
Citeaza
Reprezentanţii Poliţiei Locale Timişoara, cei care au elaborat noul proiect la iniţiativa primarului Nicolae Robu, spun că problema o reprezintă faptul că unii biciclişti circulă cu viteză prin centrul oraşului şi există riscul ca persoanele vârstnice sau copiii să fie accidentaţi.
„Problema este viteza cu care circulă unii biciclişti prin centru. Domnul primar a primit mai multe sesizări de la cetăţeni pe această temă, oamenii ne-au sesizat şi pe noi, aşa că am studiat vechea hotărâre şi am zis să propunem nişte reglementări clare. Este o iniţiativă a domnului primar, dânsul o susţine, vom vedea ce se hotărăşte în consiliul local. Ştim că părerile sunt împărţite pe această temă, întotdeauna au fost şi argumente pro şi contra, unii spun că ar trebui să se circule cu bicicletele prin centru, alţii că nu suntem pregătiţi şi că se merge cu viteză, că sunt copii… Consilierii vor vota, noi vom proceda după cum stabileşte consiliul local”, ne-a declarat directorul adjunct al Poliţiei Locale Dorel Cojan
...
tion
sau:
opinia timisoarei
Aceasta postare a fost editata de Doppler: 16 iulie 2013 - 17:35