Aceasta postare a fost editata de mile: 09 septembrie 2011 - 17:32
Piste pentru biciclete in Timisoara
#181
Postat 09 septembrie 2011 - 11:51
#183
Postat 09 septembrie 2011 - 12:02
#184
Postat 09 septembrie 2011 - 15:05
Daca nu mi-ar fi lene as sapa dupa articolele in care promiteau zeci si sute de kilometri de piste, sa vedem ce au facut in realitate.
P.S. Chagall, si aici e o problema de buget ca si la tramvaie? Sau doar de lipsa de obraz din partea lor?
Aceasta postare a fost editata de dAImon: 09 septembrie 2011 - 15:06
#185
Postat 09 septembrie 2011 - 16:24
#186
Postat 09 septembrie 2011 - 17:25
#187
Postat 09 septembrie 2011 - 18:37

Acrobaţii, de nevoie
09 Sep 2011
Nu e suficient să ştii să mergi pe bicicletă, la Timişoara trebuie să fi şi acrobat ca să circuli pe două roţi. Pistele pentru biciclişti sunt adevărate curse cu obstacole: dacă nu sunt blocate de autoturisme sau stâlpi de electricitate, dai în gropi. În timp ce bicicliştii strâng din dinţi, edilii se laudă că au construit zeci de kilometri de pistă.
Nu e de mirare că asta cred bicicliştii din Timişoara. În ultimii ani autorităţile au umplut trotuarele de marcaje pentru biciclişti, însă la utilitatea lor nu s-a gândit nimeni. Aşa se face că multe dintre piste sunt adevărate curse cu obstacole.
Mulţi preferă, în aceste condiţii, să rişte şi să circule pe carosabil printre autoturisme şi autobuze.Nici pietonii nu s-au obişnuit cu bicicliştii pe trotuare.Adevăratele piste de biciclete nu le vedem în România. În Amsterdam, autorităţile investesc în întreţinerea acestor spaţii şi se vede.
Sursa: AnalogTv
#188
Postat 10 septembrie 2011 - 12:23
#189
Postat 11 septembrie 2011 - 18:42
pista pentru biciclete – subdiviziunea partii carosabile, a trotuarului ori a acostamentului sau pista separata de drum, special amenajata, semnalizata si marcata corespunzator, destinata numai circulatiei bicicletelor si mopedelor;
Pentru pista de bicicleta exista 3 semne rutiere, indicatoare de obligare, pe fond albastru:
1. bicicleta alba pe fond albastru
2. bicicleta alba si pietoni pentru drum comun pentru pietoni si biciclete
3. bicicleta alba si pietoni separati de o dunga alba daca pista e pe trotuar
Daca e sa ne luam dupa semnalizarea rutiera, in Timisoara avem 1,5 km de piste pentru biciclete: 1 km in jurul stadionului si 500 m la Parcul Botanic. Daca am omis vreo pista, va rog sa ma corectati!
Aceasta postare a fost editata de gil: 11 septembrie 2011 - 18:45
#192
Postat 11 septembrie 2011 - 20:50
Colegu Raoul94, poate confirma.
Trotuarul este realizat din vestitele "cuburi", iar pista este despartita de o bordura rosie, si este asfaltata. Langa ea se afla o scurgere, la care in aprox. fiecare 100 de metri aflandu-se cate un canal.
#193
Postat 11 septembrie 2011 - 22:52
cseh_17, la 11 septembrie 2011 - 20:50, a spus:
Colegu Raoul94, poate confirma.
Trotuarul este realizat din vestitele "cuburi", iar pista este despartita de o bordura rosie, si este asfaltata. Langa ea se afla o scurgere, la care in aprox. fiecare 100 de metri aflandu-se cate un canal.
Poze cu pista de biciclete de pe Calea Torontalului (intre strada Ion Constantin Inculet si Cetatii), facute azi:



Aceasta postare a fost editata de Doppler: 11 septembrie 2011 - 22:54
#194
Postat 11 septembrie 2011 - 22:53

#195
Postat 12 septembrie 2011 - 16:51
#197
Postat 13 septembrie 2011 - 00:08
Florin.B RATT, la 12 septembrie 2011 - 19:11, a spus:
Interesant este ca nu au o regula generala. Pe pistele facute "din pensula" pista pt biciclete este mai ingusta decit pietonala, pe cele facute din materiale diferite, dale/asfalt, pista pt biciclete este mai lata decit "felia" pietonilor.
#199
Postat 13 septembrie 2011 - 20:34
Se observă că pista ocolește fiecare stâlp.
Astăzi am observat că este "făcută" pistă și în fața Casei Tineretului:
#200
Postat 13 septembrie 2011 - 21:26
