PS: ia vezi ce scriu si altii prin alte parti: http://forum.peundem...20493#msg220493 de cum se fac jocurile la licitatii si contestatii
VTM Sud (Centura de Sud) finalizat
#821
Postat 09 noiembrie 2018 - 16:26
PS: ia vezi ce scriu si altii prin alte parti: http://forum.peundem...20493#msg220493 de cum se fac jocurile la licitatii si contestatii
#822
Postat 09 noiembrie 2018 - 20:28
#823
Postat 09 noiembrie 2018 - 21:02
nabucodonosor19, la 09 noiembrie 2018 - 15:01, a spus:
Banui ca tot guvernul este de vina, nicidecum "statul de drept" apropo de discutia lunga de dinainte
Guvernul evident e nevinovat. Doamna numita "in fruntea bucatelor" la palatul victoria (off topic de ce l au numit asa? a cui victorie? si contra cui? anyway...)nu e in stare sa spuna nici cum o cheama daca nu scrie citet cu litere mari si cu spatiere pe o foaie de sub nasul domniei sale..he he..ca sa o citam. In 30 de ani statul national centralizat unitar si indivizibil nu a avut nici un interes sa ajute regiunea care ii da 5% din PIB. Indiferent cine a fost la carma bucuresteana..noi am fost vaca bugetra de muls.. Dar usor usor Austria deschide linie de tren care leaga Cluj Oradea Budapesta Viena...capitalul privat alege unde e rentabil sa investeasca..,finantarile locale incep sa se faca pe fonduri regionale accesate european..si cu ajutorul catorva oameni competenti in administratie locala precum primarul din Cluj si cel din Oradea...om face cumva sa fie bine si pentru noi..poate inainte sa isi faca capitala centura ei vesnic in lucru..pana dincolo de Carpati se sterge din codul penal hotia...om reusi si noi cumva sa razbim..sa nu uitam ca la ei inca isi taie gatul pentru 2 metri de gradina cand aici avem de 150 de ani carte funciara..multumim Maria Terezia.,
Aceasta postare a fost editata de BogdanTm: 09 noiembrie 2018 - 21:08
#825
Postat 09 noiembrie 2018 - 21:24
BogdanTm, la 09 noiembrie 2018 - 21:02, a spus:
Cand a venit Dancila faptul era consumat, dar in schimb ACUM justitia isi arata competenta:)
Intr-adevar administrataia regionala si locala arata o diferenta de abordare fata de cea centrala si enumar asa: inele de circulatie inchise, poduri noi, pasaje noi (nu largite), de ex dupa 20 de ani au reparat oleaca trecera de cale ferata dinspre Mosnita, ce mai, un deliciu. Orasul e curat, managementul traficului, piste de biciclete utilizabile, mai zic?
Ce sa-sti spun rade ciob de oala sparta, da noi traim din amintiri si povesti cu imparatese...
Florin.B RATT, la 09 noiembrie 2018 - 21:17, a spus:
da clar, si la volanul autospecialei de jandarmi era Tacsu...Dragnea ma:)
#826
Postat 23 noiembrie 2018 - 10:12
a aparut o modificare cu 1 zi inainte, off!!, sper sa nu fie de rau
intre timp noi ne sufocam in traficul greu si de tranzit si ne indreptam spre haos in 2021
Citeaza
TRAMECO S.A. - LIDER AL ASOCIERII TRAMECO SA - VAHOSTAV - SK, A.S. - CONSTRUCTII ERBASU SA - GRAFIC TENDS SRL Recurent Reclamant
COMPANIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. - DIRECŢIA ACHIZIŢII INFRSTRUCTURĂ RUTIERĂ Intimat Pârât
CONSTRUCŢII ERBASU S.A. Recurent Reclamant
GRAFIC TENDS S.R.L. Recurent Reclamant
TIRRENA SCAVI SPA CU SEDIUL ALES LA SCA SOIMULESCU, SOLTAN ŞI ASOCIAŢII Intimat Pârât
DANYA CEBUS ROM SRL CU SEDIUL PROCESUAL ALES LA SCA VOICU&FILIPESCU Reclamant
SC ALPENSIDE SRL CU SEDIUL PROCESUAL ALES LA SCA CEPARU ŞI IRIMIA Reclamant
Informatii dosar
Aceasta postare a fost editata de corco: 23 noiembrie 2018 - 10:25
#828
Postat 23 noiembrie 2018 - 18:02
22.11.2018
Ora estimata: 9:00
Complet: S8 Completul 5 recurs Achiziţii Publice
Tip solutie: Respingere recurs
Solutia pe scurt: Respinge excepţia nulităţii recursului. Respinge recursul ca nefondat. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi 22.11.2018.
Document: Hotarâre 6474/2018 22.11.2018
Aceasta postare a fost editata de dylan75: 23 noiembrie 2018 - 18:03
#829
Postat 23 noiembrie 2018 - 18:02
Citeaza
Ora estimata: 9:00
Complet: S8 Completul 5 recurs Achiziţii Publice
Tip solutie: Respingere recurs
Solutia pe scurt: Respinge excepţia nulităţii recursului. Respinge recursul ca nefondat. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi 22.11.2018.
Document: Hotarâre 6474/2018 22.11.2018
http://portal.just.r...11478&id_inst=2
Si un articol de pe ot
Citeaza
In urmatoarea perioada firma Tirrena Scavi nu va putea face decat proiectarea soselei, pentru aceasta avand alocate 6 luni prin contract, intrucat CNAIR nu a finalizat inca o alta licitatie conexa, foarte importanta: Incredintarea intocmirii documentatiilor pentru 550 de parcele in vederea exproprierii din drumul viitoarei Centuri de Ocolitoare din sudul Timisoarei.
https://www.opiniati...oara/23/11/2018
#830
Postat 24 noiembrie 2018 - 17:25
"
In urmatoarea perioada, firma Tirrena Scavi nu va putea face decat proiectarea soselei, pentru aceasta avand alocate 6 luni prin contract, intrucat CNAIR nu a finalizat inca o alta licitatie conexa, foarte importanta: Incredintarea intocmirii documentatiilor pentru 550 de parcele in vederea exproprierii din drumul viitoarei Centuri de Ocolitoare din sudul Timisoarei.
Asa cum opiniatimisoarei.ro va informa inca din vara, aceasta a fost lansata in 10 iulie si nu e inca gata. De atunci se evalueaza ofertele. Apoi mai trebuie facute exproprierile de terenuri. Si nici acestea nu pot fi definitivate decat printr-o Hotarare de Guvern. Pana nu are terenul, firma nu se poate apuca efectiv de construit centura.
"
#831
Postat 24 noiembrie 2018 - 22:06
Nu stiu daca a si masurat exact in teren sau a lucrat doar pe planurile OCPi, atunci mai pot aparea diverse modificari.
Mai trebuie actualizati si proprietarii ca intre timp sau mai vindut, sau mai mostenit terenurile etc.
Apoi se poate trimite la guvern pentru HG.
Oricum intre timp se lucreaza la cadastrul sistematic unde se trateaza cu prioritate sectoarele afectate de lucrari de infrastructura, deci pina termina ei tiganeala se termina si astea, o sa ia mura in gura de la OCPI.
#832
Postat 26 noiembrie 2018 - 11:06
ioio_viola, la 24 noiembrie 2018 - 17:25, a spus:
"
In urmatoarea perioada, firma Tirrena Scavi nu va putea face decat proiectarea soselei, pentru aceasta avand alocate 6 luni prin contract, intrucat CNAIR nu a finalizat inca o alta licitatie conexa, foarte importanta: Incredintarea intocmirii documentatiilor pentru 550 de parcele in vederea exproprierii din drumul viitoarei Centuri de Ocolitoare din sudul Timisoarei.
Asa cum opiniatimisoarei.ro va informa inca din vara, aceasta a fost lansata in 10 iulie si nu e inca gata. De atunci se evalueaza ofertele. Apoi mai trebuie facute exproprierile de terenuri. Si nici acestea nu pot fi definitivate decat printr-o Hotarare de Guvern. Pana nu are terenul, firma nu se poate apuca efectiv de construit centura.
"
Eu nu am zis ca din cauza justitiei nu se face centura am, zis ca si justitia a contribuit din plin, 1 an jumate parca din cauza lor.
Te rog sa nu-mi pui vorbe in gura
#833
Postat 26 noiembrie 2018 - 11:27
Citeaza
„Saptamana aceasta se va semna la CNAIR contractul pentru intocmirea documentatiilor cadastrale si a rapoartelor de evaluare in vederea dobandirii prin expropriere a imobilelor necesare realizarii lucrarii de utilitate publica „Varianta de ocolire Timisoara Sud”. Contractul va fi semnat cu societatea Prometer M&G SRL, termenul de intocmire a documentatiei pentru emiterea Hotararii de Guvern pentru expropriere fiind de 2 luni„, a precizat pentru opiniatimisoarei.ro Alina Sabou, purtator de cuvant al DRDP Timisoara.
https://www.opiniati...sele/26/11/2018
#834
Postat 18 decembrie 2018 - 11:32
Citeaza
„Platforma şoselei este de zece metri, ceea ce înseamnă o bandă şi jumătate pe sens. Din studiul de trafic nu rezulta la ora întocmirii necesitatea a două benzi. Dacă în viitor traficul o va solicita, exproprierile sunt făcute pentru patru benzi pentru a se putea asigura extinderea. Vor exista trei noduri de legătură, opt viaducte şi pasaje. Avem zece ani garanţie, nu mai dorim garanţii scurte, mergem pe calitate”, a mai declarat Neaga.
http://www.tion.ro/l...rii-sud/2165436
Aceasta postare a fost editata de DanielT: 18 decembrie 2018 - 11:37
#835
Postat 18 decembrie 2018 - 18:06
Decat o banda jumate pe sens(ceea ce-i o tampenie pentru ca legal jumatatea de banda este acostament si nu este voie sa circuli pe el, dar esti obligat ca te claxoneaza cei care vor sa te depaseasca cu 150 Km/h), mai bine cate 2+1 benzi alternativ.
#836
Postat 18 decembrie 2018 - 18:40
Acostamentul actual pentru o banda pe sens este de 1.5m, nu vad sa fie construita pentru a fi folosita ca banda de refugiu, posibil sa fie o cerinta europeana pentru siguranta traficului, la fel este executat si profilul actual.
In concluzie este loc de transformare pe viitor in autostrada, dar lipsesc informatii despre ce inseamna dublare la 2 benzi pe sens in mintea celor din minister daca sustin ca expropierile vor acoperi acest lucru.
In mod cert se v-a ajunge la ambuteiaje si valori de traffic care vor demonstra necesitatea dublarii, dar vom sarbatori chiar si asa cand vom circula pe ea
#837
Postat 19 decembrie 2018 - 11:51
Aceasta postare a fost editata de maximus: 19 decembrie 2018 - 12:52
#838
Postat 19 decembrie 2018 - 12:53
- intersectie simpla in cruce cu drumul dintre Tm si Urseni
- inainte de Mosnita era prevazut un giratoriu - dar atentie , pe proiect exista din PUZ 4 benzi si inclusiv linie de tramvai intre Timisoara si Mosnita Noua. Adica 2 benzi, tramvai, inca 2 benzi - si astea intra in giratoriu cu centura perpendiculara pe ele. fara pasaj denivelat!
sunt plansele pe paginile anterioare, e de cautat putin
cel mai bine se va sti cand termina Tirrena proiectarea si vin cu plansele finale
Aceasta postare a fost editata de Elphax: 19 decembrie 2018 - 13:03
#839
Postat 19 decembrie 2018 - 16:53
Aceasi solutie este si pe calea Sagului, restul intersectiilor cu centura sunt la nivel, s-a renuntat la sensuri giratorii din cate i-mi amintesc, exceptie sensul giratoriu de la capatul centurii din Freidorf.
#840
Postat 19 decembrie 2018 - 17:17
Ebi, la 18 decembrie 2018 - 18:06, a spus:
Decat o banda jumate pe sens(ceea ce-i o tampenie pentru ca legal jumatatea de banda este acostament si nu este voie sa circuli pe el, dar esti obligat ca te claxoneaza cei care vor sa te depaseasca cu 150 Km/h), mai bine cate 2+1 benzi alternativ.
Mie mi se pare decent. Într-adevăr eu așa circulam. 130-150 pe mijloc, iar participanții la trafic se trăgeau ușor spre acostament să îmi facă loc. Niciodată nu m-am simțit în pericol, vizibilitatea fiind excelentă. Nu te obligă nimeni să mergi tare, poți să mergi cât de încet vrei dacă tragi puțin spre dreapta. Așa e, regulamentar sunt benzi de urgență, însă e mai util dacă sunt folosite astfel, nimeni nu se enervează, nici cei care vor să meargă tare, nici cei care vor să meargă încet.

Ajutor













