STP Timișoara Forum: VTM de SUD (Centura de Sud) - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (99 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

VTM de SUD (Centura de Sud) finalizat

#581 Useril este offline   Branko 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 205
  • Inregistrat: 07 decembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 august 2017 - 11:59

Vezi postareamaximus, la 25 august 2017 - 10:18, a spus:

Cum identificati care plansa se refera la care intersectie? Ma intereseaza cum este proiectata intersectarea drumului TM-Mosnita. Va fi un simplu sens giratoriu..un pasaj...


situatia de la Mosnita este mai complicata
in documentatie este data plansa 54, insa au fost solicitate clarificari de la potentialii operatori econimici, iar COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. da dat raspunsul din atasament, depunand si o alta schita referitor la DJ592 - conform atasament

Fisiere atasate


2

#582 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6119
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 25 august 2017 - 14:21

E groaznic de multă documentație de descărcat.

@ Branko, am și eu nevoie de 2 planșe:
- intersecția centurii cu Dj595D (cred că este fostul DC152)
- planșa cu trecerea centurii pe lângă Stația de Pompare, situată cu aprox 150 m la sud de intersecția cu Dj595D
0

#583 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 25 august 2017 - 21:01

Eu m-a lamurit asupra traseului ales prin Freidorf in urma informatiilor suplimentare primite de la voi...Se confirma si kilometrajul desi in plansa 1 sunt cateva chestii care induc in eroare...

Va fi o lucrare extrem de serioasa (pentru nivelul nostru) si ca atare sunt mai degraba pesimist decat optimist...


Insa nedumerirea mea ramane valabila in continuare, nedumerire legata de constructia podului de pe Bega...pentru inchiderea inelului candva...

Spuneam in postarea anterioara de existenta bazinelor de pe malul drept al canalului Bega, bazine in care s-a adunat namolul excavat din Bega...

Bazinul 1 este umplut aproximativ 100%...

Bazinul 2 este umplut in proportie de 60-70%...

Bazinul 3 (peste care ar urma sa treaca soseaua) este umplut in proportie de 30-35%...

Bazinul 4 este aproape gol, balteste apa in el dupa sezoane ploioase iar pasarile de balta se simt in rai...

Au fost facute 4 bazine pentru ca s-a estimat ca se va decolmata o anume cantitate (exagerata) de namol din Bega de pe raza orasului...Doar jumatate din cantitatea estimata de namol a fost scoasa din Bega...

Bazinele au fost izolate de sol cu o membrana (cauciucata cred) pentru a nu se scurge apa din namol (posibil toxica) in panza freatica...

Asadar, cred ca este complicat sa se treaca cu soseaua (centura de nord vest) peste vreun bazin...


Imagine atasata: centura de sud (pod bega) 01.jpg
0

#584 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 25 august 2017 - 21:53

pai simplu. se muta din 3 in 4 ce e iar apoi se poate acoperi 3 cum au facut pe autostrada LD4 cu acea pescarie.
1

#585 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1285
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 26 august 2017 - 07:11

Acum o luna ma plimbam pe malul Begai de pe partea cu bazinele. Am vazut ca se aduc reziduri de la statia de epurare din zona, cu camioanele. Uitandu-ma pe ambele maluri mi-am imaginat noul pod peste Bega, dar vazand ca piciorul podului ar nimeri exact intr-un bazin cu namol, mi-am dat seama ca n-o sa vedem prea curand un pod acolo.
Imagine atasata: IMG_9772poxx.jpg
Imagine atasata: IMG_9775poxx.jpg

Aceasta postare a fost editata de The Mechanic: 26 august 2017 - 07:12

5

#586 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 26 august 2017 - 09:46

Eu zic sa nu ne facem prea mari sperante cu centura. Urmarind forumul de infrastructura vad ca se taie orice investitie in infrastructura.
2

#587 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 26 august 2017 - 19:42

Vezi postareaThe Mechanic, la 26 august 2017 - 07:11, a spus:

Acum o luna ma plimbam pe malul Begai de pe partea cu bazinele. Am vazut ca se aduc reziduri de la statia de epurare din zona, cu camioanele. Uitandu-ma pe ambele maluri mi-am imaginat noul pod peste Bega, dar vazand ca piciorul podului ar nimeri exact intr-un bazin cu namol, mi-am dat seama ca n-o sa vedem prea curand un pod acolo.



Procentul de umplere al bazinelor descris de mine mai sus era valabil la ceva timp (aprox 1 an) dupa finalizarea lucrarilor de decolmatare a canalului Bega...Nici n-am stiut ca se cara acolo reziduri de la statia de epurare si ca atare nu stiu cat de umplute sunt gropile acum...


Nu stiu cata lume isi mai duce aminte de povestea acestor gropi (bazine)...

Lucrurile au stat cam asa...

Licitatia pentru curatarea canalului Bega era finalizata sau aproape finalizata iar autoritatile locale nu gasisera inca o locatie pentru amenajarea bazinelor de colectare a namolului ce urma sa fie scos din Bega...Deja am inceput sa ma consum personal pentru acest aspect, respectiv cat de prost pot merge lucrurile...

Cand intr-o buna zi se anunta ca s-a gasit in Freidorf o locatie pentru construirea acestor bazine, 4 la numar, pentru a fi stocata o cantitate estimata de circa 700 de mii sau milioane m3 (cam asa erau cifrele)...
La asa o veste evident ca m-am bucurat. Habar nu aveam unde este locatia respectiva... Mult mai tarziu uitandu-ma intamplator pe google, am vazut aceste bazine unde erau localizate...In momentul urmator mi-am dat seama ca vor exista niste probleme majore in viitor cand se va pune problema unui pod in zona mai ales ca traseul era in continuarea pasajului din Freidorf, adica ar fi fost impuscati cativa iepuri dintr-un foc...

Insa iata ca situatia nu este deloc una simpla ci una chiar foarte complicata...



@The Mechanic, cred ca esti singurul dintre colegi (in afara de mine :D ) care vezi ca situatia este una complicata legata de acest viitor pod...

Nu spun ca nu exista solutii tehnice de rezolvare a problemei insa aceste solutii vor fi substantial mai costisitoare...Si nu era cazul sa se ajunga intr-o astfel de situatie...Se putea construi bazinul 3 la extrema stanga sau extrema dreapta iar traseul soselei (centurii de nord-vest) ar fi ramas pe teren viran curat...
3

#588 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1285
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 26 august 2017 - 20:14

in seara asta am observat activitate la bazinul notat cu nr 4 din harta de mai sus. Vreo 2 excavatoare erau la lucru.
@mile, ultimele poze si relatari de pe malul cu bazinele de la dvs au venit, daca nu ma insel, iar asta a fost acum ~5 ani
0

#589 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 26 august 2017 - 20:53

Citeaza

@mile, ultimele poze si relatari de pe malul cu bazinele de la dvs au venit, daca nu ma insel, iar asta a fost acum ~5 ani



Da, cam asa ceva daca nu cumva si mai mult, adica vreo 6...

M-am pus sa masor cotele bazinelor si iata ce a iesit (dimensiuni impresionante)...

-bazinul 1 - 200X130 m
-bazinul 2 - 200X165 m
-bazinul 3 - 220X165 m (!!!)
-bazinul 4 - 220X140 m (masurat la fundul bazinului, malurile fiind la aprox 450,...se vad norii in oglindirea apei de pe fundul bazinului sau mi se pare mie?...)
Adancimea lor este ochiometric 4 - 5 m...

Scuzati :offtopic: -ul...
0

#590 Useril este offline   CristiPC 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 366
  • Inregistrat: 26 septembrie 16

Postat 28 august 2017 - 00:19

Vezi postareaBranko, la 25 august 2017 - 11:59, a spus:

situatia de la Mosnita este mai complicata
in documentatie este data plansa 54, insa au fost solicitate clarificari de la potentialii operatori econimici, iar COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. da dat raspunsul din atasament, depunand si o alta schita referitor la DJ592 - conform atasament


Conform "Anexei de clarificare 8" postata de @Branko, la intersectia centurii cu DJ592 acesta are 4 benzi si platforma pentru tramvai atat inainte cat si dupa viitorul sens giratoriu de sub pasajul centurii. Oare e prevazut ca constructorul sa aduca aceste modificari la DJ592?

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de CristiPC: 28 august 2017 - 01:59

0

#591 Useril este offline   Branko 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 205
  • Inregistrat: 07 decembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 august 2017 - 07:24

Vezi postareaMHN, la 25 august 2017 - 14:21, a spus:

E groaznic de multă documentație de descărcat.

@ Branko, am și eu nevoie de 2 planșe:
- intersecția centurii cu Dj595D (cred că este fostul DC152)
- planșa cu trecerea centurii pe lângă Stația de Pompare, situată cu aprox 150 m la sud de intersecția cu Dj595D


eu cred ca este vorba de plansa 42 43 44. Sper sa nu gresesc!

Fisiere atasate


2

#592 Useril este offline   Branko 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 205
  • Inregistrat: 07 decembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 august 2017 - 07:31

A fost publicata in SEAP si lista ofertantilor(conform atasament)
sursa: www.e-licitatie.ro

Fisiere atasate


1

#593 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 august 2017 - 09:08

Muzeul National al Unirii !? :wacko:
0

#594 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6119
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 28 august 2017 - 09:32

Merci.
Deci, fără sens giratoriu la această intersecție?!

Imagine atasata: monthly_08_2017/post-2599-099405000 1503905696.txt
0

#595 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 28 august 2017 - 10:06

Vezi postareaThe Mechanic, la 26 august 2017 - 07:11, a spus:

Acum o luna ma plimbam pe malul Begai de pe partea cu bazinele. Am vazut ca se aduc reziduri de la statia de epurare din zona, cu camioanele. Uitandu-ma pe ambele maluri mi-am imaginat noul pod peste Bega, dar vazand ca piciorul podului ar nimeri exact intr-un bazin cu namol, mi-am dat seama ca n-o sa vedem prea curand un pod acolo.
Atasament IMG_9772poxx.jpg
Atasament IMG_9775poxx.jpg



Vezi postareamile, la 26 august 2017 - 19:42, a spus:

...
Licitatia pentru curatarea canalului Bega era finalizata sau aproape finalizata iar autoritatile locale nu gasisera inca o locatie pentru amenajarea bazinelor de colectare a namolului ce urma sa fie scos din Bega...Deja am inceput sa ma consum personal pentru acest aspect, respectiv cat de prost pot merge lucrurile...
...
Mult mai tarziu uitandu-ma intamplator pe google, am vazut aceste bazine unde erau localizate...In momentul urmator mi-am dat seama ca vor exista niste probleme majore in viitor cand se va pune problema unui pod in zona mai ales ca traseul era in continuarea pasajului din Freidorf, adica ar fi fost impuscati cativa iepuri dintr-un foc...

Insa iata ca situatia nu este deloc una simpla ci una chiar foarte complicata...
...

Nu spun ca nu exista solutii tehnice de rezolvare a problemei insa aceste solutii vor fi substantial mai costisitoare...Si nu era cazul sa se ajunga intr-o astfel de situatie...Se putea construi bazinul 3 la extrema stanga sau extrema dreapta iar traseul soselei (centurii de nord-vest) ar fi ramas pe teren viran curat...



Inainte cine avea informatii putea sa se imbogateasca cumparind terenuri pe traseul viitoarelor autostrazi, scazind pretul expropierilor unii s-au reorientat si isi asigura contracte viitoare de lucrari costisitoare. Tema de casa DNA. daca banuim un politician local care ar avea de cistigat din asemenea lucrare ne intrebam cine a hotarit locatia acelor bazine?

PS: Acest post este un pamflet si trebuie tratat ca atare. Orice asemanare cu persoane sau fapte reale este put intimpatoare.
0

#596 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1285
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 06 septembrie 2017 - 15:47

O harta cu stadiul autostrazilor si centurilor din tara: http://www.proinfras...45.599/21.682/0
Am observat ca nu este prevazut niciun pod deasupra Drumului Boilor dintre Timisoara si Mosnita. Ori e vorba de o scapare a celui care a facut harta asta, ori e o scapare la modul general, adica nu s-a gandit nimeni la Drumul Boilor. Daca este vorba de a 2-a varianta, iar se va pierde timp cu proiectari si autorizari.
2

#597 Useril este offline   marius2002 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 383
  • Inregistrat: 30 mai 14

Postat 06 septembrie 2017 - 22:04

:up_arow: Sigur e vorba de o scapare, ca mai sunt drumuri care intersecteaza centura si nu apare nimic. De exemplu la Calea Urseni nu apare nimic si eu stiu ca acolo va fi un sens giratoriu.
0

#598 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 12 septembrie 2017 - 07:17

Cred ca muzeele s-au inscris pentru descarcarea arheologica.
1

#599 Useril este offline   marius2002 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 383
  • Inregistrat: 30 mai 14

Postat 15 septembrie 2017 - 22:07

Nu astazi era data limita la care trebuia sa se anunte castigatorul licitatiei?
0

#600 Useril este offline   Branko 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 205
  • Inregistrat: 07 decembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 septembrie 2017 - 13:45

a fost depusa contestatie la CNSC in data de 12.09.2017
sursa: www.e-licitatie.ro
0

Arata acest topic


  • (99 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi