VTM de SUD (Centura de Sud) finalizat
#1801
Postat 05 august 2024 - 11:11
#1802
Postat 05 august 2024 - 13:29
pare ca o sa fie mult mai inghesuita, in loc de asfalt ca la cea din Nord in afara benzilor o sa fie pietris care o sa fie spalat de apa pe anumite portiuni (ca si la drumul care leaga centura Nord de Autostrada)
e mult mai inalt terasamentul si o eventuala extindere la 4 benzi o sa fie muuuult mai complicata decat la Nord (oricum nu se va face nici una in secoulul asta probabil)
la sfarsit de August se poate da in circulatie probabil fara pasajele de la Mosnita si Sag. In mare mai lipsesc in unele locuri parapeti si stratul de uzura (in afara celor doua pasaje)
Pasajul din Freidorf are hidroizolatia pusa, mai trebuie straturile de asfalt
#1803
Postat 05 august 2024 - 14:37
Nu e posibil sa astepti 1 an degeaba si sa incepi lucrul la nod dupa ce dai in circulatie, nu are logica. Plus ca totul costa si nu stim cum stau cu rezerva financiara care o au la dispozitie, poate fi si asta o decizie luata care a privat constructia acestor bretele.
Cat despre latimea parti asfaltate asa ramane din pacate multi ani de acum inainte, cel putin sa se treaca la proiectat traversari peste sensurile giratorii, sa mai creasca putin fluenta. Mai faci 1 centura la cate pasaje trebuie construite, oricum va trebui dublata,de asta sigur nu scapa pentru ca este Inel Metropolitan, vor fi foarte putini spre deloc dispusi sa ocoleasca de placul plimbarii pe A9.
#1805
Postat 06 august 2024 - 08:58

Edit by admin: Daniel, te rog editare sau redimensionare pe viitor, imaginea postata de tine avand 6 MB. Acum am redimensionat-o eu si am salvat-o in format jpg.
#1806
Postat 06 august 2024 - 10:40
Puteau sa le faca altfel aici, ma astept sa apara accidente urate.
#1808
Postat 07 august 2024 - 11:44
Ar fi intersant sa aflam cine finanteaza acesta organizatie.
Marti 6 august:



Se lucra la umplutura de la pasajul dinspre Sag. M-am intors spre Timisoara dupa ora 1 noaptea si lucrau la acea ora.
#1809
Postat 07 august 2024 - 17:44
Doppler, la 07 august 2024 - 11:44, a spus:
Ar fi intersant sa aflam cine finanteaza acesta organizatie.
Nu am reusit sa gasesc date prea concrete, iar la o cautare despre Ciprian PĂTRU (presedintele asociatiei) gasesc cu google doar un medic... ginecolog, probabil fara nicio legatura cu asociatia, doar o potriveala de nume.
Vicepresedintele Ionuț CIUREA, e mai vocal, apare la o gramada de emisiuni TV, iar cineva neavizat care priveste emisiunea, in mod sigur poate sa creada ca e vreun reprezentant al ministerului transporturilor, nu un ONG-ist.
Cine ii finanteaza nu o sa aflam, pana nu se transparentizeaza toate sursele de finantare ale ONG-urilor.
#1810
Postat 08 august 2024 - 11:57
Doppler, la 07 august 2024 - 11:44, a spus:
o luam offtopic, dar ce anume consideri ca nu e obiectiv in ceea ce spun ei?
despre cine sunt se gaseste o parte pe forum-ul lor:
https://forum.peunde...php?topic=359.0
https://proinfrastru...vitate_2015.pdf
Consiliul Director
Paul Barabaș, Președinte
Paul este responsabil cu gestionarea documentelor și coordonarea activității operative
a asociației. Alături de colegii din Consiliul Director, el reprezintă organizația în relațiile
cu terții, încheie parteneriate sau concepe acțiuni de fundraising și atragere a
sponsorizărilor. Paul deține specializări și experiență în domeniile relațiilor
internaționale, al transportului aerian și al aviației civile.
Ionuț Ciurea, Vicepreședinte și Director Executiv
Ionuț este responsabil cu relația dintre organizație și comunitatea PeUndeMerg, fiind în
continuare proprietarul forumului. Tot el administrează site-ul organizației și este
implicat în fundraising, sponsorizări și parteneriate. Ionuț se ocupă și de managementul
membrilor simpatizanți și al voluntarilor. Se ocupă și de relația cu mass-media.
Cătălin Drulă, Vicepreședinte (suspendat)
Cătălin este în acest moment suspendat din Consiliul Director pentru că, din decembrie
2015, este Consilier Personal pe probleme de infrastructură al Prim Ministrului Dacian
Cioloș. Ne bucurăm că un membru al organizației noastre este într-o poziție cu
responsabilitate deosebită.
Mihai Croicu, membru
Mihai este responsabil cu analiza tehnică în luările de poziție, strategia și scrisorile
oficiale emise de organizație. Mihai este expertul nostru în aviație (alături de Paul) și
infrastructura de căi ferate.
Ciprian Pătru, membru
Ciprian este responsabil cu social media. În plus, are rol flexibil în conducere pentru a
acoperi punctual sarcini. Alături de Paul și Florin se ocupă de obiectivele de
infrastructură din zona Clujului (monitorizări).
Florin Tămaș, membru
Florin este responsabil cu parteneriatele cu autoritățile locale (în special zona
Cluj/Ardeal) și este expertul nostru în finanțări din fonduri europene.
#1811
Postat 08 august 2024 - 15:59
Sursa: frameD Future PRODUCTIONS
#1812
Postat 08 august 2024 - 16:52
Ma opresc din offtopic. Aveam un scepticism cu privire la finalizarea in luna august a proiectului deoarece dupa turnarea betonului la pasajul peste calea ferata trebuiau sa treaca 28 de zile.
Miercuri 7 august.
Biscuitii - asa am inteles ca sunt numiti - sunt la nivelul final spre Freidorf si la penultimul rand spre Sag.







#1815
Postat 09 august 2024 - 11:20
#1816
Postat 09 august 2024 - 12:16
funky, la 09 august 2024 - 11:20, a spus:
Eu zic că se pare că au prioritate sătenii din Urseni pentru nevoile lor țărănești - studiu aprobat pentru pasajul lor de frustrați; traficul ușor de greu dinspre Lugoj va trebui să facă ocol până la giratoriul de la Lidl/Ghiroda ca să intre pe centură - falnic - pe breteaua dinspre Timișoara.
#1817
Postat 09 august 2024 - 12:41
Singura solutie era sa inchida complet si sa devieze traficul pe vechiul drum, strada Aeroport cum este cunoscuta
#1818
Postat 09 august 2024 - 13:30
Janto A., la 02 august 2024 - 16:28, a spus:
Luni poate reusesc sa pozez ceva.
Rămăsesem restant cu o fotografie, realizată spre capătul Centurii, în Freidorf.
Mai degrabă pare a fi un suport pentru un viitor indicator suspendat.
#1820
Postat 09 august 2024 - 17:23