VTM de SUD (Centura de Sud) finalizat
#1601
Postat 28 septembrie 2023 - 23:01
#1602
Postat 29 septembrie 2023 - 12:44
Cj a propus asta in urma refuzului Primariei de a-si da acordul pe mutarea mai multor stalpi. S-a propus la un moment dat mutarea lor pe mijloc dar iar s-a opus Primaria
Pana la urma CJ a propus doar 70 sa mute ca nu vroiau ala mai multi
Acum tu nu stii sau nu vrei sa stii, daca am vreme caut si eu pe net sa-ti dau niste linkuri
CristiPC, la 28 septembrie 2023 - 21:13, a spus:
Iti dau mai jos linkul la o stire din februarie 2023, unde ADR Vest informeaza ca este de acord si avizeaza propunerea beneficiarului (CJT Timis) de a modifica proiectul, pentru a putea fi mutati doar 70 de stalpi si nu 200. Gasesti in stire chiar si declaratia lui insusi Nica, in care spune ca e vorba de o... "modificare minora a proiectului".
Deci: CJT care e beneficiarul proiectului a venit cu propunerea de mutare a doar 70 de stalpi, iar ADR Vest a avizat-o.
https://www.tion.ro/...dj-691-1679795/
Ca sa fie credibila pentru tine, iti dau si o stire aparuta in ziarul de casa a lui Nica
https://www.opiniati...euro/20/03/2023
#1603
Postat 01 octombrie 2023 - 10:10
Sper să mărească ritmul cu care execută lucrările.
#1604
Postat 09 octombrie 2023 - 14:26
DRDP Timisoara a spus:
Sursa: DRDP Timisoara Facebook
Aceasta postare a fost editata de POLI™2012: 09 octombrie 2023 - 14:26
#1605
Postat 20 octombrie 2023 - 08:30
DRDP Timisoara a spus:
În ultima perioadă au continuat lucrările de utilități, evacuarea apelor, s-au făcut umpluturi la rampe, compactări, reprofilare strat de balast, aprovizionare cu balast, grinzi metalice și lonjeroane, precum și lucrări diverse la structuri (poduri și pasaje).
Sursa: DRDP Timisoara Facebook
#1607
Postat 27 octombrie 2023 - 12:57
Pentru realizarea Centurii Timișoara Sud este nevoie de lucrări suplimentare. Asta presupune și exproprieri suplimentare.
Guvernul are pe masa lista proprietăților peste care va trece varianta de ocolire și suma necesară exproprierilor. Mai exact, este nevoie de un sens giratoriu suplimentar.
„S-a prevăzut ca lucrare suplimentară realizarea unei intersecții de tip girație în zona km 19 + 280, pentru efectuarea căreia este necesar a se ocupa o suprafață suplimentară de teren”, aflăm din proiect.
Sunt 20 de proprietăți private pe amplasamentul suplimentar, pentru care statul va plăti despăgubiri de 800.000 de lei.
#1609
Postat 28 octombrie 2023 - 22:59
Dupa proprietatea lui mai vedem alte drumuri de la case care se inteapa in centura, ceea ce nu e ok.
#1610
Postat 29 octombrie 2023 - 10:36
#1611
Postat 29 octombrie 2023 - 17:12
#1612
Postat 29 octombrie 2023 - 18:29
#1613
Postat 29 octombrie 2023 - 19:13
#1614
Postat 04 noiembrie 2023 - 18:20
Citeaza
Potrivit informațiilor furnizate de reprezentanții Direcției Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP) Timişoara, echipele antreprenorului care lucrează la centura de ocolire Timișoara Sud se află pe șantier, pentru unele tipuri de lucrări, până la lăsarea întunericului.
În ceea ce privește partea de structură a drumului, în zona Utvin și în zona Moșnița Nouă, se fac lucrări de așternere și compactare a straturilor de umplutură și stabilizare a terenului. De asemenea, în zona localităților Chișoda – Urseni – Moșnița Nouă – Ghiroda se lucrează la suprastructuri – poduri, pasaje și podețe, aflate în diverse etape.
„Săptămâna aceasta s-a publicat în Monitorul Oficial nr. 995 și Hotărârea de Guvern pentru declanșarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, mai precis exproprierile suplimentare necesare pentru amenajarea sensului giratoriu cu DC 149 (Drumul Boilor)”, au transmis reprezentanții DRDP Timișoara.
Totodată, continuă în zona Moșnița Nouă și procedurile pentru relocarea primilor stâlpi LEA 220 kV din cei șase rămași, ai Transelectrica, precum și relocarea rețelei de apă și canalizare.
Vă reamintim că varianta de Ocolire Timișoara Sud ar fi trebuit să fie gata încă din decembrie 2021. Italienii de la Tirrena Scavi, firma care a câștigat prima licitație, nu a apucat să termine lucrarea nici la al doilea termen, decembrie 2022, cu toate că au fost de mai multe ori amenințați cu rezilierea de ministrul Sorin Grindeanu. Până la urmă, aceasta s-a produs, a fost reluată licitația, iar la finalul lunii iunie a fost semnat și contractul cu noul constructor. Pe de altă parte, firma italiană a intrat în insolvență.
În momentul rezilierii contractului, progresul fizic al lucrărilor era de 58,26%. De-a lungul celor 25,69 de kilometri ai întregului drum, noul constructor i-au mai rămas de realizat trei poduri, nouă pasaje, patru noduri rutiere, cinci intersecții la nivel și două parcări de scurtă durată. Contractul are o valoare de 383.844.478,02 lei (aproximativ 77 de milioane de euro), fără TVA, cu finanțare prin Programul Operațional Transport UE 2021 – 2027. Deși termenul prevăzut în contract este de un an, Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor, s-a arătat încrezător că lucrările pot fi finalizate în „maximum șapte-opt luni”, având în vedere alte contracte semnate cu firmele din grupul Umbrărescu.
#1616
Postat 13 noiembrie 2023 - 22:22
#1617
Postat 17 noiembrie 2023 - 17:58
Citeaza
„Accesul pe unele porțiuni ale șantierului centurii Timișoara Sud a fost îngreunat în ultima perioadă, ca urmare a precipitațiilor. Antreprenorul a amenajat permanent drumurile interioare din șantier, pentru a se putea transporta materialele necesare în depozite. În paralel, au continuat lucrările la suprastructuri, pasajele și podurile fiind în diferite stadii de construcție, la compactări ale materialului pentru umpluturile terasamentului, la excavații și relocarea rețelei Transelectrica”, a transmis DRDP Timișoara.
Termenul de finalizare a centurii de sud a Timișoarei, care va avea o lungime de 26 de kilometri, este vara anului 2024. Pentru lucrări, constructorul va primi aproape 400 de milioane de lei. Din contractual inițial cu fostul antreprenor, CNAIR a plătit 162 de milioane de lei.
#1619
Postat 19 noiembrie 2023 - 15:50
https://expressdeban...ii-de-tensiune/
Deci un ritm de creștere cu 1 - 1,5% pe lună, bravo UMB! Interesant e faptul că se permite distrugerea drumurilor din oraș și sufocarea traficului de o flotă continuă de bene cu balastru, cel puțin pe bulevardele din SE (Lugojului, Dorobanților, Gh. Adam etc). Cică plătesc pentru asta, municipalității (?!). Din august a început traficul intens al UMB prin cartiere, de vreo două luni văd și multe bene Erbașu... WTF?!
#1620
Postat 19 noiembrie 2023 - 16:39