VTM de SUD (Centura de Sud) finalizat
#1501
Postat 21 februarie 2023 - 16:53
"Astfel, s-a refăcut semnalizarea rutieră, s-au înlocuit balizele, s-a montat parapet de beton pe zona mediană dintre cele două sensuri de circulație la intersecția cu drumul județean spre Peciu Nou și s-a fluidizat circulația pe sensul Șag – Timișoara."
Lucrări pentru siguranța traficului în zona Șag
https://www.tion.ro/...na-sag-1685968/
#1502
Postat 22 februarie 2023 - 15:19
#1503
Postat 15 martie 2023 - 12:45
Vine Alin Serbanescu, purtatorul de cuvant al CNAIR, si trage de urechi autoritatile locale ca nu au pomenit nimic de Calea Urseni la intersectarea cu Centura de Sud. Are dreptate dar cei de la CNAIR au coborat din birouri sa vada situatia din teren inainte de semnarea documentatiei. Proiectantul a fost pe teren inainte de-a proiecta Centura de Sud. Calea Urseni are vreo 10 ani de cand este asfaltata si trebuiau s-o vada ca exista pe teren. Probabil au studiat harti ne-updatate iar pe teren nu au fost.
Acum li se propune autoritatilor locale sa faca un pasaj suprateran pe o alta finantare. Daca cei de la CNAIR erau atenti, puteau cuprinde ei acest pasaj suprateran (si altele) pe finantarea Centurii...
Citeaza
Nu aveam cum sa incadram si acest sens giratoriu intre alte doua sensuri giratorii. Pentru ca acolo sunt alte doua, la doi kilometri intr-o parte si doi in cealalta. Deci, veneam cu al treilea sens, trebuia sa il si explici, sa explici si cheltuiala, adica nu se justifica. Facem o salba de sensuri giratorii, cand solutia este foarte simpla si la indemana autoritatilor locale, iar, daca se grabesc si vor sa colaboreze cu noi, sa stiti ca pot sa ajunga sa deschida aproape in aceeasi perioada cu centura„, a declarat purtatorul de cuvant al CNAIR.

#1504
Postat 15 martie 2023 - 13:13
#1505
Postat 15 martie 2023 - 13:30
Aceasta postare a fost editata de DanielT: 15 martie 2023 - 13:30
#1506
Postat 15 martie 2023 - 13:32
#1507
Postat 15 martie 2023 - 14:09
Autoritatile din Mosnita nu au fost interesate de centura care trece pe terenul lor, iar ceilalti cretini au trantit centura peste drum, taind legatura directa cu orasul.
#1508
Postat 15 martie 2023 - 15:54
Ivan 37, la 15 martie 2023 - 13:32, a spus:
Da, asa este.
Au prevazut un giratoriu unde inca nu exista drum iar la Calea Urseni, unde drumul este si asfaltat, nu l-au vazut...
Ma exista un asemenea giratoriu intre Mosnita si Ghiroda, in plin camp unde va fi intr-o zi un drum radial.
Nu este rau ca au prevazut sensuri pentru drumuri viitoare, este rau ca nu au prevazut sensuri la drumuri existente printre care si Boilor care era in executie...
Dar cel mai corect era sa faca pasaje supraterane pe centura in toate intersectarile, cum spune si The Mechanic. Erau realizari pentru viitorul mai mult sau mai putin apropiat.
#1509
Postat 15 martie 2023 - 22:09
#1510
Postat 15 martie 2023 - 23:27
Dar logic si cel mai bine la noi nu exista, asa ca trebuie sa lucram cu ce avem. Cred ca e clar ca fara vreun pasaj sau sens la intersectia cu drumul spre Urseni, lumea nu va face ocolurile alea mari, ci va taia benzile de circulatie sa mearga tot drept, lucru periculos si de evitat.
Oricat de mult eram eu impotriva unui pasaj acolo, si doream mai degraba un sens giratoriu (pentru conectivitate) e drept ca ar ingreuna traficul si ca nu e o solutie de viitor. Asadar acum sunt si eu in favoarea unui pasaj, pentru ca oricand in viitor se pot adauga bretele si un sens giratoriu dedesubt la nevoie, iar cand inevitabil se va observa (peste 1, 5, 10, 20 de ani) ca o banda pe sens nu ajunge, si se va dori un upgrade la centura, oricum e nevoie de pasaje
In orice caz, ma bucur ca in sfarsit, dupa ani de zile, s-au trezit si cei de la conducere ca trebuie o rezolvare la intersectia aia, practic ultima ramasa "descoperita"
#1511
Postat 18 martie 2023 - 12:15
Citeaza
Potrivit lui Grindeanu, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri (DRDP) Timișoara, a transmis, vineri, spre validare în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) documentația pentru lansarea noii licitații ce vizează finalizarea lucrărilor care au rămas neexecutate în urma rezilierii contractului anterior.
Vă reamintim că în data de 21 decembrie 2022, CNAIR a anunțat rezilierea contractului cu firma italiană Tirrena Scavi, care trebuia să finalizeze Centura de Sud a Timișoarei. Lucrările, care trebuiau să fie gata la finele anului trecut, au ajuns doar la 58,26%.
„Durata estimată a contractului pentru finalizarea lucrărilor la Varianta Ocolitoare Timișoara Sud este de 12 luni alocate perioadei de execuție și 60 de luni alocate perioadei de garanție, care poate varia în funcție de perioada ofertată de operatorii economici. După validarea documentației în SEAP, anunțul de atribuire va fi vizibil cu valoarea contractului și cu data limită de depunere a ofertelor”, a transmis, vineri, Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor și Infrastructurii.
Finanțarea lucrărilor va fi asigurată prin Programul Operațional Transport 2021-2027.
#1512
Postat 22 martie 2023 - 10:53
Drumarii montează parapet metalic în zona Remetea Mare
#1513
Postat 22 martie 2023 - 22:05
Citeaza
Direcția de Drumuri și Poduri Timişoara, prin Secția Drumuri Naționale Timișoara, montează în această perioadă parapete metalic pe breteaua de urcare de pe DN 6 pe centura Timișoara Nord, respectiv pe breteaua de coborâre de pe centura existentă spre Remetea Mare/Lugoj.
Secția Producție Lucrări Drumuri a DRDP Timișoara a făcut lucrările de așternere a straturilor rutiere, inclusiv cel de uzură, iar după finalizarea lucrărilor la parapete, se va aplica marcajul rutier și se va monta semnalizarea rutieră în vederea deschiderii în condiții de siguranță a circulației în Nodul Rutier DN 6.
#1514
Postat 26 martie 2023 - 09:31
Citeaza
”A fost publicat în SEAP anunţul la licitaţia pentru reluarea construcţiei Variantei Ocolitoare Timişoara Sud! Data limită pentru depunerea ofertelor este 24.04.2023”, a transmis, joi, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.
Acesta a precizat că licitaţia lansată de CNAIR, prin DRDP Timişoara, are o valoare estimată ciprinsă între 394,10 milioane de lei şi 411,86 milioane de lei (fără TVA), iar pentru finalizarea lucrărilor sunt alocate 12 luni.
Traseul cu o lungime de 25,69 km include:
– trei poduri
– nouă pasaje
– patru noduri rutiere
– cinci intersecţii la nivel
-două parcări de scurtă durată.
Grindeanu a precizat că finanţarea lucrărilor va fi asigurată prin Programul Transport 2021-2027.
La data rezilierii contractului anterior cu un constructor italian, progresul fizic al lucrărilor era de 58,26%.
#1516
Postat 27 martie 2023 - 09:23
#1517
Postat 31 martie 2023 - 14:41





#1518
Postat 31 martie 2023 - 16:39
#1519
Postat 31 martie 2023 - 17:40
Citeaza
De la ora 10, s-a redeschis traficul pe bretelele de coborâre/urcare în zona conexiunii DN 6 cu centura Timișoara Nord și viitoarea centură Timișoara Sud.
În ultimele săptămâni, echipele DRDP Timişoara, prin Secția Producție (SPLD) și SDN Timișoara, au așternut straturi rutiere și au asigurat scurgerea apelor.
De asemenea, drumarii au montat parapet metalic, au realizat marcajele rutiere și au amplasat semnalizarea rutieră, pentru ca traficul în nodul rutier cu DN 6 (Timișoara – Lugoj) să se desfășoare în condiții de siguranță.
#1520
Postat 24 aprilie 2023 - 15:25
Cinci firme vor să finalizeze Centura Sud de ocolire a Timișoarei