STP Timișoara Forum: Infrastructura CF urbana si diverse proiecte de CF urban - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (26 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Infrastructura CF urbana si diverse proiecte de CF urban Complexul feroviar Timisoara

#181 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 octombrie 2015 - 19:36

Vezi postareadjulwes, la 25 octombrie 2015 - 19:08, a spus:

Stie cineva cate trenuri de persoane mai tranziteaza zilnic bucata dintre gara de nord si gara de est?


Vreo 30 de trenuri de călători.
1

#182 Useril este offline   Ivan Kolovoz 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 07 decembrie 14

Postat 25 octombrie 2015 - 19:44

Vezi postareadjulwes, la 25 octombrie 2015 - 19:08, a spus:


Stie cineva cate trenuri de persoane mai tranziteaza zilnic bucata dintre gara de nord si gara de est?


Conform site-ului infofer.ro, in prezent exista 9 trenuri personale care pleaca zilnic din Nord si opresc la Est (6 in directia Lugoj-Caransebes si 3 spre Remetea Mica).

La acestea se adauga inca 4 trenuri interregio (foste accelerate) spre Bucuresti. Deci in total 13x2=26 trenuri pe zi + traficul de marfa, care din observatiile mele in ultima vreme e destul de ridicat.
1

#183 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 octombrie 2015 - 20:00

:up_arow: Atenție, numarul trenurilor de pe bucata Timișoara Nord - Timișoara Est și numărul trenurilor de pe bucata Timișoara Est - Timișoara Nord diferă. De fapt sunt 19 trenuri care opresc în Timișoara Est, două trenuri Timișoara - Reșița - Timișoara, 2 trenuri Budapesta - București - Budapesta, 2 trenuri Budapesta - Sofia - Budapesta și 5 trenuri Timișoara - București - Timișoara. Total: 30 de trenuri de călători. Iar vara mai sunt cele două trenuri Timișoara - Mangalia - Timișoara.
0

#184 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 25 octombrie 2015 - 20:08

Vezi postareaandrei_tm, la 25 octombrie 2015 - 20:00, a spus:

2 trenuri Budapesta - Sofia - Budapesta



Apropo de aceste trenuri, circula ele pe noul pod de la Calafat - Vidin sau ?...

Exista aceasta pereche de trenuri si inainte de constructia podului pomenit deasupra?...
0

#185 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 octombrie 2015 - 20:15

Aceasta pereche de trenuri a fost introdusă doar de un an (decembrie 2014). Și da, circulă pe noul pod Vidin - Calafat. Zvonurile spun că de la noul mers (decembrie 2015) ele vor circula combinate cu trenurile Budapesta - București, deci după un alt orar. Vor ajunge în Sofia dimineața și vor pleca seara.

Aceasta postare a fost editata de andrei_tm: 25 octombrie 2015 - 20:16

1

#186 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 octombrie 2015 - 20:18

Vezi postareaandrei_tm, la 25 octombrie 2015 - 20:00, a spus:

:up_arow: Atenție, numarul trenurilor de pe bucata Timișoara Nord - Timișoara Est și numărul trenurilor de pe bucata Timișoara Est - Timișoara Nord diferă. De fapt sunt 19 trenuri care opresc în Timișoara Est, două trenuri Timișoara - Reșița - Timișoara, 2 trenuri Budapesta - București - Budapesta, 2 trenuri Budapesta - Sofia - Budapesta și 5 trenuri Timișoara - București - Timișoara. Total: 30 de trenuri de călători. Iar vara mai sunt cele două trenuri Timișoara - Mangalia - Timișoara.


La toate astea mai poti adauga si marfarele, care din cate vad in ultima vreme si-au sporit numarul, adica asa vad eu. Cel putin vara asta am vazut o gramada care au traversat orasul de la sud spre est si invers, fie cu cereale fie navete goale de carbuni (care bineinteles se intorc pline) si o groaza de cisterne care la un moment dat ocupau 3 linii la Timisoara Est, bineinteles la astea se adauga trenurile care transporta bunuri si desigur automobile de la Dacia. Cert este ca activitatea de marfa nu e asa constanta ca si cea de la calatori.
0

#187 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 25 octombrie 2015 - 20:37

Vezi postareaandrei_tm, la 25 octombrie 2015 - 20:15, a spus:

Zvonurile spun că de la noul mers (decembrie 2015) ele vor circula combinate cu trenurile Budapesta - București, deci după un alt orar.



Nefiind documentat in acest domeniu, vin si intreb in ce gara se vor dezlega/lega aceste trenuri? In Turnu Severin cumva sau in alta parte?...
0

#188 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 octombrie 2015 - 20:45

În Craiova se vor decupla.
1

#189 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 25 octombrie 2015 - 20:55

La vara va fi mangalianul dar de la noul mers Serdika 480/481 dispare pentru ca devine grupa la 72/73 deci mai putin 2.
Astept proiectul facut de specialistii CF pentru tunel, sper ca studiul geotehnic sa il faca specialistii din teren nu din birou.Stiti cum e in zona Banatului, cind creste Timisul apare apa si in beciurile oamenilor pe aici prin zona.
Mai astept si banii lui Juncker, daca nu cumva o sa mearga la iubitii musulmani ai lui Merkaloane si atunci raminem fara tunel si fara estacade, ca astora nu le place munca.

Practic pina in 700 trenul nici nu trece pe linga mari zone rezidentiale ca sa incurce firmele imobiliare, apoi dupa parcul botanic pe dreapta, si un bloc in fata finantelor+Fructus.Exceptind fructus in celelalte blocuri stau oameni care sint multumiti ca au casa.

Apropo si la altii mai trece trenul pe strada




si in Romania sint localitati unde trenul este in strada la nivelul caselor.
1

#190 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 25 octombrie 2015 - 21:20

Vezi postareatimis2, la 25 octombrie 2015 - 20:55, a spus:

Practic pina in 700 trenul nici nu trece pe linga mari zone rezidentiale ca sa incurce firmele imobiliare

Firmele nu, dar pe rezidentii zonei Tipografilor, sigur ii deranjeaza. (chiar imi spunea asta un coleg ce sta acolo)
0

#191 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 25 octombrie 2015 - 21:37

Eu stau acolo si chiar nu ma deranjeaza asa tare. Poate daca n-ar clacsona ar fi mai bine.
0

#192 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 25 octombrie 2015 - 21:49

Exact de tragerea semnalului se plangea si el si de trecerea marfarelor cu viteza.
0

#193 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 26 octombrie 2015 - 10:16

Nu se trage semnalul, ci se fluiera, exista motive in general la pasaj la Baader in cazul de fata, iar marfarele nu prea au viteza in zona deoarece intra/ies pe abatere mai ales in Timisoara NOrd.
Dinspre Est toate trenurile de persoane trec cu viteza redusa deoarece intra in abatere in gara si semnalul urmator ordona oprirea, iar invers toate iasa din abatere cu 30 la semnal (este TMV in Nord)si majoritatea opresc la Est deci.

Oricum cei care sintem pro raminerii liniei si folosirii chiar si a banilor de studii in alte scopuri mai necesare orasului sintem putini aici pe forum.

Nu m-ar mira sa apara in urmatoarea perioada grupuri de protestatari pentru scoaterea liniei, dar daca pe terenul eliberat nu se face o biserica tot degeaba.

Apropo am remarcat ca puscaria nu il irita deloc pe Robu ca este plasata destul de central.

Aceasta postare a fost editata de timis2: 26 octombrie 2015 - 10:19

2

#194 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 26 octombrie 2015 - 18:15

Eu stiu ca trenurile Budapesta - Sofia si Budapesta - Bucuresti vin impreuna pana la Curtici, unde se despart, apoi de la Arad fiecare o ia pe alta ruta :eusa_think: .
0

#195 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 26 octombrie 2015 - 18:56

Vezi postareaNDY, la 26 octombrie 2015 - 18:15, a spus:

Eu stiu ca trenurile Budapesta - Sofia si Budapesta - Bucuresti vin impreuna pana la Curtici, unde se despart, apoi de la Arad fiecare o ia pe alta ruta :eusa_think: .


Da, așa se întâmplă acum. (Trenul cu care vine cuplat de la Budapesta este trenul Ister -> Budapesta - Sibiu - București.) Dar de la noul mers orarul acestui Budapesta - Sofia se modifică. Va circula cuplat cu trenul Traianus (Budapesta - Timișoara - București) până la Craiova, iar de acolo fiecare va merge în altă direcție.
2

#196 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 26 octombrie 2015 - 21:53

Vezi postareaGygyman6, la 25 octombrie 2015 - 20:18, a spus:

La toate astea mai poti adauga si marfarele, care din cate vad in ultima vreme si-au sporit numarul, adica asa vad eu. Cel putin vara asta am vazut o gramada care au traversat orasul de la sud spre est si invers, fie cu cereale fie navete goale de carbuni (care bineinteles se intorc pline) si o groaza de cisterne care la un moment dat ocupau 3 linii la Timisoara Est, bineinteles la astea se adauga trenurile care transporta bunuri si desigur automobile de la Dacia. Cert este ca activitatea de marfa nu e asa constanta ca si cea de la calatori.


Traficul de marfa este sporit datorita lucrarilor de la coridor, dincolo pe 200 si 300 garile ramase active sint sufocate me marfare care stau prin gari deoarece Curticiul si MAv nu au capacitate de prelucrare din cauza lucrarilor.
In mod firesc traficul de marfa a fost trasat pe 900, iar cum trenurile sint de cele mai multe ori directe stationeza si prin Est, ca nu mai sint prelucrate in Ronat Triaj sau sint trase de GFR care are ,,baza" in Est.
Pina in 2 decembrie e afectat tranzitul prin Arad datorita lucrarilor la pasarela, asa ca se transmit efectele si pe 310 si 900.

La asta se mai adauga si productia locala de cereale, se incarca la greu cereale atit in Timiseni cit si la Sud si chiar la Giera.
2

#197 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 26 octombrie 2015 - 23:41

Vezi postareatimis2, la 26 octombrie 2015 - 21:53, a spus:

La asta se mai adauga si productia locala de cereale, se incarca la greu cereale atit in Timiseni cit si la Sud si chiar la Giera.


Apropo de treaba asta, cat de ironic este ca desi inainte existau locuri unde se puteau incarca marfare, azi cand ele au inceput sa revina, nu mai avem nimica totul s-a distrus. Se incarca ad-hoc pe unde se apuca. Desi ma bucura sa vad vara navete de cereale la Sud, nu puteam sa ignor faptul ca toate acele vagoane pana sa ajunga ele pline, marfa pentru ele era adusa de o armata de tir-uri care desigur sufocau Calea Sagului si Rebreanu.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 27 octombrie 2015 - 19:52

2

#198 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 26 octombrie 2015 - 23:54

Vezi postareatimis2, la 25 octombrie 2015 - 20:55, a spus:






Nu am stat sa urmaresc tot clip-ul, dar situatia de acolo e asa de cand s-a construit linia si e bine ca circula marafare pentru ca altfel nu mai exista, ea find construita ca si linie interurbana pentru trafic de pasageri pe relatia Chicago-Michigan City. Nu e neaparat de comparat cu ce e la noi din mai multe motive. Unul ar fi ca existe zone in care poti sa zbieri tu ca si locatar cat vrei, daca legea zice ca trenul are voie sa "tipe" acolo asa o sa faca pentru a nu exista accidente, dar exista si zone unde daca isi foloseste goarna cel care e prins in flagrant e sanctionat. Pe langa asta nici densitatea populatiei nu e asa de mare si oricum de ani de zile se are in vedere mutarea acelui tronson dar desigur si el ca si la noi vesnica problema "nu sunt bani!". Cu toate astea linia a fost extinsa pana la aeroportul din Michigan City, s-au modernizat statii, s-a cumparat material rulant nou si s-au facut reparatii la linie pentru a mentine viteza de rulare si a permite si marfarelor sa circule pentru a se putea colecta chirie pe acest serviciu. Ce e si mai diferit este faptul ca linia daca ar fi sa o traducem in termeni mai europeni ar fi una de tren urban, deci e detinuta de municipalitati nu de statul american asa cum e la noi, deci daca ei o pot muta cu fonduri de la guvern e mult mai usor pentru ca municipalitatea raspunde de lucrare, nu exista un milion de interpusi si conexiuni cu nu stiu cate ministere.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 26 octombrie 2015 - 23:55

1

#199 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2370
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 27 octombrie 2015 - 07:58

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 25 octombrie 2015 - 21:20, a spus:

Firmele nu, dar pe rezidentii zonei Tipografilor, sigur ii deranjeaza. (chiar imi spunea asta un coleg ce sta acolo)

Domnul Florin, la asta cred ca sunt chiar cel mai in masura sa povestesc, avand in vedere ca mi-am petcrecut primii 23 din aceasta viata, intre 1976-1999 in blocul A13 de pe Vasile Lucaci..al doilea bloc paralel cu calea ferata...iar geamurile camerei mele erau la nici 100 m de rambleu...poate si de acolo mi se trage pasiunea pentru trenuri..pentru ca le vedeam si le auzeam non stop...cand eram in clasa 1 sau 2 in loc sa desenez bastonase si sa fac tabla inmultirii numaram vagoanele..mai ales ca la ce trafic de marfa era nu trecea ora fara 4-5 trenuri...si stateau si la semnal sa intre in Timisoara Est...recunosteam orice sirena...si cand un diesel-electric Sulzer tinea motorul in relanti..efectiv vibra blocul de caramida. Dar nu era un disconfort...adica poti dormi fara probleme odata ce te-ai invatat cu ele...mai auzi cate un suierat in somn...in rest...plus ca stiam ora exacta dupa mersul trenurilor....cand trecea acceleratul de noapte spre Bucuresti era ora 22...dimineata la 7 venea perechea lui...cursele de naveta de UMT,....personalele de Caransebes si Orsova...eh...amintiri...zecile de vagoane frigorifice cu carne de comtim care treceau zilnic spre URSS....si destul de des convoaie militare....fugeam toti copiii din bloc sa vedem tancurile pe platforma cand trec.....ani frumosi...


p.s. Sunt convins ca mult mai nefericiti sunt locatarii zonei "rezidentiale" Baneasa...care se termina apoape de capatul pistei de la aeroportul Baneasa....cand iti da "trezirea" un B 737 sau un Airbus...chiar iti spulbera visul romantic.... :rad_masa:

Aceasta postare a fost editata de BogdanTm: 27 octombrie 2015 - 08:02

5

#200 Useril este offline   TM90CBA 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 215
  • Inregistrat: 25 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 octombrie 2015 - 01:16

Un subiect intens dezbatut in ultimele zile. Imi zic si eu o parere, nu cred ca ar trebui introdusa linia CF in subteran. Cum zicea cineva mai sus, nu sunt multe locuinte in vecinatatea liniei (ca sa le suiere trenul in cap, cum spunea Robu) si cu un pasaj la Padurea Verde, UMT si Bader s-ar rezolva problema traficului.

@mile, da e mai frumos sa intrii cu trenul in oras si sa vezi o parte din el, pana sa ajungi in gara.

Incep sa cred ca ideea asta de a introduce linia in subteran, incepe sa devina o ambitie personala a primarului. Robu face niste declaratii de parca el va proiecta tunelul si tot el il va executa...
Mai declara ca zona rambleului e doar o zona unde "homlesii" se aduna si fac mizerie, unde cresc buruieni si balarii...intrebarea mea e: de ce cresc balariile alea si nu le taie nimeni? de ce sunt lasati boschetarii sa faca mizerie si nu se iau masuri? El ca primar are puterea sa ii traga la raspundere pe cei care ar trebui sa ingrijeasca zona.

Chiar daca proiectul se va realiza abea peste 20-30 de ani tot consider ca nu e necesara introducerea liniei in subteran si irosirea baniilor pe studii de fezabilitate.
2

Arata acest topic


  • (26 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi