AndPa, la 27 octombrie 2024 - 22:41, a spus:
Haos!
De caiet de sarcini nu s-a auzit? Cand ai in gestiune un sistem pe care vrei sa-l extinzi/modernizezi, nu vrei sa te asiguri ca produsul pe care-l achizitionezi intruneste conditiile de compatibilitate cu sistemul existent inainte de a scoate banii?
Reiau, ca vad ca nu se intelege ce scriu: la vremea cand primaria (iata ca am ajuns si avocatul lor, deci astept onorariul

) a facut caietul de sarcini pentru modernizarea acelor bulevarde,
singurul sistem de monitorizare/afisare in statii era cel al Radcom, deci logic, asa cum spuneam, a fost ca tot Radcom sa fie ales de catre Porr ca furnizor pentru panourile ce urmau sa le monteze in statii. Radcom, bineinteles, nu mai avea vechile modele de panouri (model 2008) in fabricatie, dar avea in schimb, unele mult mai moderne, cu LED-uri RGB, anuntare vocala, etc, deci inainte inca de montarea acestor panouri pe stalpi, ne-au configurat un server cu noul AVL ce cuprinde si interfata pentru configurarea acestora (noul Radfleet cum ii spunem noi). Din pacate, acest sistem primeste date (deocamdata) doar din OBC-urile (livrate fabricantului vehiculelor de catre ei tot
conform unui caiet de sarcini intocmit pentru achizitia vehiculelor) de ultima generatie de pe tramvaiele Bozankaya si autobuzele Karsan.
Sa modifici proiectele de pe cele 3 mari bulevarde acum, montand totemuri LCD ce sa afiseze date din Tranzy, e sigur o solutie, doar ca in mod sigur nu se va putea pune in practica din cauze legale. (oricum ai spus ca nici astea nu iti plac avand multe lipsuri si nici macar nu te contrazic, doar sper sa se rezolve si sa avem si pe acestea afisarea time table)
Mai bine sau mai simplu de atat nu pot explica si nici nu am motive sa continui in contradictoriu invartitul in jurul subiectului astuia.