Un nou lot de Wegmann-uri din Bremen 2010
#101
Postat 23 iunie 2010 - 12:34
Mai sunt 12, din care teoretic mai circula 3 (3530, 3537, 3557), 5 retrase (3524, 3526, 3532, 3545, 3558), 2 vagoane scoala (3538, 3548), 1 cam dezmembrat (3528), 1 Partytour (3561).
+14 remorci, din care 3 in uz (3724, 3734, 3757), 9 retrase (3711, 3723, 3726, 3740, 3741, 3744, 3745, 3747, 3754), 1 scoala (3746), 1 piese de schimb (3728).
Cele trei garnituri practic mai sunt doar rezerva. Din cele retrase 2-3 vor fi transformate in vagoane de interventie, celelalte presupun ca vor ajunge la Timisoara.
#102
Postat 23 iunie 2010 - 12:35
Primele 3 tramvaie au plecat in juru ore 03:45 prin banatu-cluj-maria-iosefin, la inceput s-a vrut sa fie pe la aem dar am auzit ca se vorbea ca nu se putea din cauza baltilor care erau.
#104
Postat 23 iunie 2010 - 17:27
#107
Postat 23 iunie 2010 - 18:15
Wegmann, la 23 iunie 2010 - 12:34, a spus:
Mai sunt 12, din care teoretic mai circula 3 (3530, 3537, 3557), 5 retrase (3524, 3526, 3532, 3545, 3558), 2 vagoane scoala (3538, 3548), 1 cam dezmembrat (3528), 1 Partytour (3561).
+14 remorci, din care 3 in uz (3724, 3734, 3757), 9 retrase (3711, 3723, 3726, 3740, 3741, 3744, 3745, 3747, 3754), 1 scoala (3746), 1 piese de schimb (3728).
Cele trei garnituri practic mai sunt doar rezerva. Din cele retrase 2-3 vor fi transformate in vagoane de interventie, celelalte presupun ca vor ajunge la Timisoara.
In cazul asta vom mai primi max. 5 garnituri, dupa care va trebui sa ne reorientam. Ori tramvaie noi, ori Tatre din Berlin sau Praga.
Multumesc pentru raspuns.
#109
Postat 23 iunie 2010 - 19:51
Chagall, la 23 iunie 2010 - 18:15, a spus:
Ar mai ramane o posibilitate, desi stiu ca acum pare mai mult fantezie, modernizare, adica adaugarea de un segment low-floor.
Eu unul oricum optez pentru tramvaie noi dar totusi, mai sunt 2 ani pana "expira" tramvaiele pe care le avem, se pot intampla multe pana atunci.
#110
Postat 23 iunie 2010 - 21:03
Wegmann-urile circula majoritatea pe 1 (3511, 3513, 3515, 3521), 4 (3509, 3510, 3539), 8 (3531, 3543) si 9 (3529, 3536, 3547). In ultima vreme, 3514, 3519, 3551, 3552, 3553, 3554 si 3559 se schimba de la o zi la alta pe alta linie.
3512, 3517, 3546 sunt momentan defecte iar 3502, 3504, 3518, 3534 probabil ca vor fi casate.
Sper ca n-am uitat niciunul


Wegmann-urile cele noi cred ca vor circula astfel: cate 2 pe linia 1, respectiv 2, iar cel de-al 5-lea pe linia 4.
#114
Postat 23 iunie 2010 - 21:57
Locale Berlin, Germany
Transit type Rapid transit
Number of lines 22 (+2 suburban lines)
Operation
Began operation 1865
Operator(s) BVG
Technical
System length 191.6 km (119 mi)
Track gauge 1,435 mm (4 ft 81⁄2 in) (standard gauge)
#115
Postat 26 iunie 2010 - 21:31
Wegmann, la 23 iunie 2010 - 12:34, a spus:
Dezmembrat? De ce? Parca l-au bagat in muzeu

Chagall, la 23 iunie 2010 - 18:15, a spus:
Totusi sa nu glumim. Eu optez pentru tramvaie noi


NDY, la 23 iunie 2010 - 21:03, a spus:
Cele cu boldate circula mai des pe linia 4 decat pe 1 dupa parerea mea

3521 vad ca mai noi circula zilnic pe linia 6.

3551 a fost reparat si presupun ca se va reintoarce la linia 2.
3552 a revenit inapoi la linia 8(de care apartine).
3512, 3517, 3546
Astea 3 asteapta dupa nenorocitele de compresoare de 2 bani

Wegmann-urile cele noi cred ca vor circula astfel: cate 2 pe linia 1, respectiv 2, iar cel de-al 5-lea pe linia 4.
Asta va depinde, pentru ca deocamdata nu s-au cam intins prea multi vatmani dupa noile Wegmann-uri.
#116
Postat 26 iunie 2010 - 21:34


#118
Postat 26 iunie 2010 - 21:52
BTW, oferta pentru Oradea erau 40 de Tatre la 70000 EUR bucata. Adica impreuna ceva mai scumpe decat un ULF. Au zis nu.
#120
Postat 26 iunie 2010 - 23:11


De unde stii ca nu s-au inghesuit prea multi vatmani la Wegmann-urile cele noi? N-ar prefera de exemplu un Wegmann in locul unui Duewag?