STP Timișoara Forum: Autobuzele Mercedes Conecto C - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (18 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Autobuzele Mercedes Conecto C Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#281 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 04 mai 2012 - 15:00

Vezi postareadAImon, la 04 mai 2012 - 00:18, a spus:

Hm, pe "G"-uri am intalnit clima pornita in majoritatea cazurilor. O fi vreo exceptie pe "C" ?

Nu sunt decât(!) 20 de "C"-uri având clima nefuncţională. Probabilitatea să te nimereşti în unul dintre ele este de cam 36%. Unele au lipsă anumite piese, altele doar agentul refrigerant. Deocamdată, aşa cum spune şi domnul Florin, se repară articulatele. Cam două pe zi. Iniţial ştiam de 8 "G"-uri cu clima defectă, acum 3 zile. Ar trebui deci, să mai fie de reparat două. Abia apoi le vine rândul ălora mici.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 04 mai 2012 - 15:01

0

#282 Useril este offline   coracao 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 25 octombrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 mai 2012 - 22:00

Intrebare...de ce se strica climele la autobuze in fiecare an? De ce trebuie completat in fiecare an cu agent???
0

#283 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 mai 2012 - 23:10

Din cauza neetanseitatilor instalatiilor (pori, suduri imperfecte, oxidare, furtune de presiune sparte, tevi crapate, etc). In plus, se mai efectueaza si lucrari de revizie care nu pot fi efectuate decat vara cand temperaturile permit functionarea instalatiei.
0

#284 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 05 mai 2012 - 05:31

Am şi eu o întrebare. Din când în când, se desprinde (decuplează) mufa cablului care dă comanda cuplării compresorului de climă. Ştiţi, acea mufă care intră în partea de jos a compresorului. Ce s-ar putea face? Soluţia ideală ar fi înlocuirea ei, dar ce mă fac dacă de vină e mufa mamă, care e aproape imposibil de schimbat, fiind încastrată în corpul compresorului. E cam naşpa. Uneori mă trezesc pe nepusă masă că încep să transpir deşi clima (cică) e pornită. Norocul meu, că ştiu despre ce e vorba, şi remediez problema cât ai zice "mufă". Dar, cu atâtea cuplări, decuplări, e inevitabil ca la un moment dat să nu mai facă contact sau să nu mai rămână fixată de loc în locaş. Ceva trebuie făcut. O să caut o soluţie mai românească, ceva de genul "legat cu sârmă". Sau, să aplic adeziv pe pini înainte de a introduce mufa.
0

#285 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 mai 2012 - 09:48

Adezivul e o solutie extrema. Incearca legarea cu o faseta de plastic (colier).
0

#286 Useril este offline   coracao 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 25 octombrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 mai 2012 - 22:40

Nu mi se par normale aceste probleme cu climele in fiecare an. Daca nici de la Mercedes sa nu mai avem pretentii, atunci de la cine?? Macar sa ne bucuram ca sunt puse la punct de fiecare data.
0

#287 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 05 mai 2012 - 23:25

Vezi postareacoracao, la 05 mai 2012 - 22:40, a spus:

Macar sa ne bucuram ca sunt puse la punct de fiecare data.

Corect. Tot respectul pentru Domnul Florin si echipei alaturi de care lucreaza :respekt: :) .
0

#288 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 mai 2012 - 23:36

Anul acesta lucrarile sunt organizate altfel. S-a cumparat un aparat de service clime si la troleibuze iar cel vechi a ramas la autobuze. Echipa s-a impartit (doi oameni la troleibuze si alti doi la autobuze) iar eu am ramas sa ma ocup de restul problemelor. Ii voi ajuta insa daca au nevoie de suport tehnic. :)
0

#289 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 18 mai 2012 - 14:52

-_- Am găsit în sfârşit, mult doritele lămpi de gabarit pe care mi le doream. Ştiţi unde? Pe net? Aiurea! De data asta, netul nu m-a ajutat. Le-am cumpărat în piaţa din Mehala, de la o tarabă oarecare. Şi culmea! Pe cutie scria în turceşte, dar am descifrat cuvântul Mercedes. Şi tot culmea! S-au potrivit perfect. Că doar şi merţanele noastre 'e' tot turceşti. Au câte 4 led-uri cu lumină alb-albăstrie. Sper să nu se ardă prea curând. Doar eu şi cei de la Ravitex, mai avem astfel de lămpi. Dacă nu aş avea mari îndoieli privitoare la succesul unui prezumtiv demers, i-aş propune şefului de secţie achiziţionarea mai multor astfel de lămpi. Preţul e chiar derizoriu faţă de cel din magazin: 20 de lei/buc. btw, şi articulatelor li s-au ars becurile de la gabarit. În schimb, lămpile galbene amplasate lateral, jos, pe fustele autobuzelor, sunt intacte tocmai din cauză că (,) conţin led-uri în loc de becuri cu filament.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 18 mai 2012 - 15:41

0

#290 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 mai 2012 - 18:10

Da, LED-urile, daca nu se "forteaza" prin ele un curent excesiv pentru a lumina mai puternic, practic au o durata de viata nelimitata. Nu e cazul acestora noi, cu puteri de peste 1W, a caror viata este destul de limitata.
0

#291 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 19 mai 2012 - 19:12

În mod normal, şi becurile clasice ar trebui să reziste nişte luni bune, dacă nu chiar ani. Practic, ele nu se ard, ci li se rupe filamentul din cauza şocurilor puternice şi repetate. La "C"-uri, mai există problema duliilor din plastic, care se topesc şi se deformează din cauza folosinţei îndelungate (20 de ore/zi), lumina de poziţie fiind aprinsă pe toată perioada funcţionării motorului. Astfel, atunci când vreau să schimb un bec, este foarte posibil să nu reuşesc să-l scot din dulie pe cel vechi.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 19 mai 2012 - 19:12

0

#292 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 27 mai 2012 - 11:25

Păţanie: Lucrând miercuri, 23.05, pe linia E7, la un moment dat am auzit un zgomot infernal venind din partea din spate a autobuzului. Intrigat, am privit în oglinzi crezând că trece pe lângă mine un buldozer sau un vapor. Nimic! Am oprit, şi am deschis capota agregatelor. Ce am constatat?
Se spărsese rulmentul rolei întinzător de la cureaua de transmisie care asigură antrenarea alternatorului 2 şi a compresorului de climă. Am scos cureaua, fapt care s-a soldat cu arsuri de toată frumuseţea la două dintre degetele mâinii stângi. Am anunţat garajul şi mi-am continuat serviciul, în acea zi nefiind necesară pornirea climei.
Joi, în garaj: maistrul mi-a spus că nu voi primi o rolă nouă mai devreme de două săptămâni. Dispecerul mi-a spus că nu-mi permite ieşirea în traseu fără clima funcţională. Altenativa era să trag autobuzul la gard, urmând să lucrez cu alte maşini ăstimp. Chestie pe care o detest profund. Drept care, am luat legătura cu şeful echipei de depanare, l-am rugat să facă tot posibilul pt a încerca să remedieze minora defecţiune. Domnul în cauză m-a înţeles, a demontat rola buclucaşă şi mi-a pus în braţe rulmentul distrus. Cu sufletul la gură, şi cu răposatul rulment în buzunar, am dat fuga la magazinul specializat aflat în apropierea garajului. Ştiau ei ce ştiau, patronii acestuia, de s-au postat într-o zonă strategică. Cu un rulment nou în mână, şi cu 24 de lei mai uşor, am zburat înapoi la atelier. Mai aveam 20 de minute până să ies în traseu. În 10 minute ieşeam pe poarta garajului cu autobuzul pe deplin funcţional, spre nedumerirea dispecerului, a maistrului şi a şefului de garaj, care nu voiau să accepte că problema a fost rezolvată în doi timpi şi trei mişcări.
BTW. Sunt trase pe dreapta câteva autobuze care-şi aşteaptă rulmenţii de doi bani. Mult şi bine!
0

#293 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 mai 2012 - 11:35

Asta e o problema generala. Am montat la chioscuri clime cu invertor demontate din birouri, clime care costau cand au fost cumparate peste 3000 de lei si asta pentru a nu mai investi acum 800 de lei, cat ar costa o clima ieftina de 9000 BTU. (clima care ar avea montaj gratuit, nu mai trebuia cumparat traseu nou de teava si mai aveau si garantie 2 sau 3 ani) :)
0

#294 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 27 mai 2012 - 11:57

Da. V-am văzut chinuindu-vă cu instalarea climei (şi a întregii instalaţii electrice) la chioşcul de la str. Cluj.
0

#295 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 august 2012 - 16:27

Am remarcat prin câteva autobuze "C" că curele de susţinere pentru călători s-au cam .. subţiat, în special cele de la uşa 2 (unde e şi aglomeraţia mai mare.

Sper că cineva din RATT are în vedere înlocuirea acelora extrem de uzate, deşi nu-mi fac mari speranţe :)

Imagine atasata: 20120829 - 161352.jpg
0

#296 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 29 august 2012 - 20:06

Stocul de frânghie al RATT s-a cam epuizat. Ar putea fi folosite cablurile electrice dezafectate, dar nu sunt prea aspectuoase.
0

#297 Useril este offline   Sandu Dorel 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 19 decembrie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti

Postat 07 ianuarie 2013 - 11:07

Foarte simpatice masinile, in Bucuresti au schimbat majoritate masinilor vechi, nu am inteles totusi de ce au luat si autobuze fara aer conditionat?!
0

#298 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 07 ianuarie 2013 - 11:57

Vezi postareaSandu Dorel, la 07 ianuarie 2013 - 11:07, a spus:

Foarte simpatice masinile, in Bucuresti au schimbat majoritate masinilor vechi, nu am inteles totusi de ce au luat si autobuze fara aer conditionat?!

Parerea mea PERSONALA este ca la mijloc a fost o spaga imensa. Cand cumperi ca si regie 1000 de bucati autobuze faci cu grija caietul de sarcini...si la 1000 bucati poti obtine un pret foarte bun pentru clima. VOIT nu s-a dorit asta pentru ca sa facem o noua achizitie de sisteme de climatizare...in vara anului 2008 am avut nenorocirea sa merg cu un astfel de autobuz in luna iulie...l-am luat de la aeroportul Otopeni spre centrul Bucurestiului..era perioada in care se lucra la pasajul Baneasa...imaginati-va o zi cu 40 de grade afara...sa fii oprit in coloana 30 de minute in plin soare....cu autobuz arhiplin fara clima si nici un geam nu se deschidea...soferul a fost cumsecade si a deschis usile...ne dadeam jos din masina sa nu lesinam ....magarie pe fata....si desigur "replica inteligenta" daca incercai macar sa protestezi putin...."nu iti convine ia masina mica" desi taxiurile stateau in acelasi ambuteiaj..si cu taxiul de la otopeni plateam 100 euro pana in centru...in conditiile in care biletul de avion a costat 80 de lei....de ce credeti ca nu se doreste si se amana la nesfarsit o legatura de metrou pana in aeroport? ca sa ii "facem" pe fraieri...nu? Ulterior cfr a avut o idee buna cu legatura feroviara dintre otopeni si gara de nord...am folosit-o des....cu 7 lei ajungeam de la aeroport in gara..si de acolo aveam metrou sau orice alta legatura facila si civilizata..
0

#299 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 ianuarie 2013 - 12:44

Oricum, nici nu vreau sa-mi imaginez ce lucrare e service-ul pentru 1000 de instalatii AC. Trebuie deja infiintat un atelier special care sa se ocupe doar de asta. Am condus pana anul trecut echipa care se ocupa de service-ul AC pe autobuze si troleibuze si pot sa spun ca sunt zeci de probleme care pot aparea, care mai de care mai complexe. De anul trecut activitatea s-a impartit catre doua echipe, una la autobuze (85 de vehicule) si una la troleibuze (50 de vehicule). Toate piesele si materialele sunt scumpe si nu foarte usor de gasit. Din pacate, nu avem echipe care sa se ocupe doar de AC, ci trebuie sa efectueze si alte lucrari in paralel cu activitatea de service AC. S-ar putea lucra si iarna, dar intr-o hala unde sa poti asigura minim 16 grade.
0

#300 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 13 iunie 2013 - 20:14

am vazut azi TM 15 GUI in garaj avand scris pe afisajul electronic "cursa speciala" iar in parbriz si luneta pus semnul "SCOALA"
0

Arata acest topic


  • (18 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi