
Autobuzele Mercedes Conecto C
#202
Postat 16 iulie 2011 - 14:30
Florin.B RATT, la 16 iulie 2011 - 09:56, a spus:
Eu m-am referit la cele care prezintă probleme de mobilitate. Ambreiaje, şi frâne. Din câte cunosc, 9 autobuze îşi aşteaptă noile ambreiaje, iar restul, componentele necesare sistemului de frânare.
Ştiam de cele două unităţi care aveau probleme la nivelul climatizării, dar ele nu s-au încadrat în categoria celor pe care le-am menţionat.
Spun ce ştiu, şi ştiu ce spun, pt că sunt direct implicat în tematică. Maşina mea face deja două săptămâni de când adună praful din garaj, iar perspectivele sunt foarte întunecate. Cine ştie ce alte piese îi vor lipsi când voi încerca să o pornesc.
#203
Postat 16 iulie 2011 - 14:36
cseh_17, la 16 iulie 2011 - 10:10, a spus:

Aceasta este o întrebare căreia nu i se poate răspunde prea uşor. După ştiinţa mea, ar fi necesar ca un alt autobuz să fie casat, pt a prelua derularea sarcinilor de serviciu ale lui "69". Habar n-am care ar fi termenul de casare a "C"-urilor".


#204
Postat 16 iulie 2011 - 14:42
#205
Postat 16 iulie 2011 - 16:15
Dacă se întâmplă ca o unitate (autobuz, troleibuz sau tramvai) să fie inutilizabilă definitiv, se practică următoarea metodă. După îndeplinirea termenului de casare a unei alte unităţi, acesteia i se atribuie numărul de parc (de cel de înmatriculare nu am habar) al celei handicapate, dimpreună cu toată hârţogăraia aferentă. Aceasta circulă în numele "mortului" până la satisfacerea stagiului de circulaţie. Dacă nici aceasta nu rezistă până la îndeplinirea lui, se comută sarcinile de serviciu pe o altă unitate "deja casată", dar încă viabilă. Şi tot aşa, până la acumularea numărului de km necesari casării utilajului respectiv. Nimic nou. Dintre vechile troleibuze DAC, multe au circulat în numele lui 100. Pt necunoscători, 100 a fost un troleibuz nou nouţ, experimental, care a fost abandonat la scurtă vreme după achiziţionarea sa, din motiv de lipsă cauciucuri + procesul de descompletare aferent.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 16 iulie 2011 - 16:25
#206
Postat 27 iulie 2011 - 21:18
#207
Postat 27 iulie 2011 - 22:10
#208
Postat 28 iulie 2011 - 20:57
emilut, la 16 iulie 2011 - 16:15, a spus:
Dacă se întâmplă ca o unitate (autobuz, troleibuz sau tramvai) să fie inutilizabilă definitiv, se practică următoarea metodă. După îndeplinirea termenului de casare a unei alte unităţi, acesteia i se atribuie numărul de parc (de cel de înmatriculare nu am habar) al celei handicapate, dimpreună cu toată hârţogăraia aferentă. Aceasta circulă în numele "mortului" până la satisfacerea stagiului de circulaţie. Dacă nici aceasta nu rezistă până la îndeplinirea lui, se comută sarcinile de serviciu pe o altă unitate "deja casată", dar încă viabilă. Şi tot aşa, până la acumularea numărului de km necesari casării utilajului respectiv. Nimic nou. Dintre vechile troleibuze DAC, multe au circulat în numele lui 100. Pt necunoscători, 100 a fost un troleibuz nou nouţ, experimental, care a fost abandonat la scurtă vreme după achiziţionarea sa, din motiv de lipsă cauciucuri + procesul de descompletare aferent.
Lucru care s-a intamplat foarte des in cazul tramvaielor Timis dupa '90. Multumesc emilut pt explicatii

#209
Postat 04 august 2011 - 13:36
NDY, la 27 iulie 2011 - 21:18, a spus:
Cei care recurg la astfel de găselniţe, sunt inconştienţi. În primul rând, răcirea se face prin partea dreaptă, spate, acolo unde este amplasat radiatorul, şi nu prin capacul numit impropriu " al motorului". În al doilea rând, în timpul opririlor în staţii, oricine îşi poate prinde mâinile, nasul sau urechile în multitudinea de fulii şi curele, aflate în mişcare. Cine răspunde? Evident, tâmpitul de şofer care a decis măsura cu pricina. Dacă se constată creşterea alarmantă a temperaturii agentului de răcire, se procedează la retragerea în garaj, pt că (,) cauza nu ţine de poziţia capacului (capotei). Posibilele elemente care pot conduce la o asemenea situaţie, sunt mai multe. Lipsa lichidului hidraulic din instalaţia pompei ventilatorului, setarea necorespunzătoare a turaţiei ventilatorului (din computer), prezenţa insuficientă a agentului de răcire, numărul de circuite ale agentului de răcire închise, elemenţii radiatorului îmbâcsiţi, etc.
#210
Postat 04 august 2011 - 20:16

#211
Postat 05 august 2011 - 10:26
Referitor la suporţii telescopici ai capacului din spate, aceştia sunt evident subdimensionaţi. Sunt mai mici în diametru decât chiar suporţii echivalenţi montaţi la portbagajele autoturismelor. Nici nu e de mirare că se strică, greutatea pe care o au de suportat fiind de câteva ori mai mare. Este nevoie de un tip relativ solid pt a ţine ridicat un astfel de capac.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 05 august 2011 - 10:26
#212
Postat 28 ianuarie 2012 - 20:56
Vreau să înlocuiesc lămpile de gabarit faţă, ale autobuzului meu. Ambele sunt sparte. Ştiţi? Acele luminiţe albe care sunt aprinse în colţurile de sus ale caroseriei, în partea din faţă.
Am văzut la alte autobuze Mercedes, asemenea lămpi cu leduri alb albăstrii. Cred că se potrivesc şi la Conecto. Am căutat pe net, dar nu am găsit niciun magazin la care să mă pot interesa de preţ sau de achiziţionare.
Dacă mă puteţi ajuta, vă rog mult!
Aceasta postare a fost editata de emilut: 28 ianuarie 2012 - 20:57
#213
Postat 28 ianuarie 2012 - 22:00
#214
Postat 28 ianuarie 2012 - 22:24
Dacă tot m-aţi îndrumat, vă rog să-mi spuneţi şi dacă lămpile cu LED se pot alimenta tot cu 24 V ca şi cele cu bec. Sper să nu fie nevoie de vreun adaptor.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 28 ianuarie 2012 - 22:31
#215
Postat 28 ianuarie 2012 - 22:42
#216
Postat 28 ianuarie 2012 - 23:07

#217
Postat 28 ianuarie 2012 - 23:55
Şefii de la garaj nici nu vor să audă de lămpi noi. Aşa că (dacă găsesc şi dacă-mi permit) le voi cumpăra eu.
#219
Postat 29 ianuarie 2012 - 10:53
Florin.B RATT, la 28 ianuarie 2012 - 22:00, a spus:
Auto ovarom