STP Timișoara Forum: Autobuzele Mercedes Conecto C - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (18 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Autobuzele Mercedes Conecto C Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#101 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 09 martie 2010 - 12:45

Nu sti cumva din ce grupa face parte?
0

#102 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 09 martie 2010 - 13:24

Inainte sa fie tras pe dreapta era din grupa I, circuland des pe 33.
0

#103 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 09 martie 2010 - 18:03

Vezi postareaViktor, la 9 Mar 2010, 12:45, a spus:

Nu sti cumva din ce grupa face parte?

Vrei să spui, coloană?
Coloana I-a. Liniile 33, E 1, E 8, E 5, 40 (până de curând).

Vezi postareaVisor, la 9 Mar 2010, 13:24, a spus:

Inainte sa fie tras pe dreapta era din grupa I, circuland des pe 33.

Tot din coloana I-a face parte.
ţi-am răspuns din nou, pt că postările pe care le pun la sfârşit de pagină, mie nu-mi apar, dar se pare că ceilalţi le pot vedea. Care o fi motivul?

Aceasta postare a fost editata de Visor: 02 iulie 2010 - 17:14

0

#104 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 09 martie 2010 - 19:26

Vezi postareaemilut, la 9 Mar 2010, 18:03, a spus:

Vrei să spui, coloană?
Coloana I-a. Liniile 33, E 1, E 8, E 5, 40 (până de curând).

Da, scuze m-am incurcat. Deci acum a fost mutat.
0

#105 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 13 martie 2010 - 10:52

Nu a fost mutat. E tot la coloana I-a.
0

#106 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 17 martie 2010 - 15:10

Veşti bune, în sfârşit!
Ca să elimin suspiciunea că sunt doar un cârtitor la adresa conducerii, vă înştiinţez că au sosit piesele necesare "mortăciunilor" din garaj. Acum se repară ambreiajele în ritm de cam un autobuz / zi. Se completează şi piesele care au fost donate altor autobuze. Au fost aduse şi anvelope, dar în număr insuficient, şi nici nu sunt din cele prevăzute în cartea maşinii. În loc de anvelope cu diametrul de 1.000 s-au adus din cele pt troleibuze, cu diametrul de 900. Drept care, e nevoie de recalcularea consumului de carburant al autobuzelor "încălţate" cu astfel de cauciucuri. Paranteză: s-a găsit cineva, din cadrul conducerii regiei (nu-i dau numele pt că ţin la locul meu de muncă), care susţine că autobuzele echipate cu anvelope mai mici în diametru consumă mai puţin combustibil. Las domniilor voastre sarcina de a verifica veridicitatea afirmaţiei. Ştiţi, nu? E vorba de rază, circumferinţă, constanta π, etc.
0

#107 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 martie 2010 - 20:12

Nu sunt sofer, dar incerc. Deci, cu cat latimea rotii (si implicit volumul de aer) este mai mic, cu atat presiunea pe roata creste. Cuplat cu un diametru mai mic al rotii, deduc ca motorul trebuie sa "traga" mai tare pentru a putea dezvolta aceeasi viteza. Ma apropii?

Si daca tot suntem la partea asta, o curiozitate: de cate ori este verificata presiunea din roti la autobuze/troleibuze? Face vreo diferenta notabila la consum?
0

#108 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 17 martie 2010 - 20:20

Eu zic un pic cam invers. Cu cat partea de frecare este mai mica, cu atat se poate dezvolta mai multa forta, deci eu zic(,) ca treaba poate functiona.
0

#109 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 17 martie 2010 - 21:42

Daca-mi permiteti si mie sa-mi dau cu parerea, ...eu zic ca creste consumul cu roti mai mici decat cele din fabricatie deoarece la acelasi numar de rotatii ale rotilor, distanta parcursa va fi mai scurta decat cu rotile standard, in concluzie, diferenta de distanta se va reflecta in consum suplimentar de combustibil. Va avea demaraj mai bun insa ca sa se deplaseze sa zicem cu 50 km/h, motorul va fi mai turat decat cu cauciucuri standard (in sensul de dotare din fabrica) ceea ce iarasi inseamna consum suplimentar.
Dar daca punem cauciucuri mai mari in diametru decat cele din dotare, nu inseamna ca vom face eeconomie de combustibil, ci vom uza mai repede motorul sau sunt mai bune cauciucurile mai mari pe distante de deplasare mari, unde sa nu ai opriri si porniri dese (pe autostrazi de ex.). Toata expunerea de mai sus este valabila bineinteles pentru rotile tractoare.
0

#110 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 18 martie 2010 - 17:45

Domnul mile are dreptate. Circumferinţa cercului e dată de formula L = 2π x r. 2π=6,28, iar raza=0,45m. După înmulţire rezultă L=2,826m. Împărţind 1.000 la L, aflăm că roata cu diametrul de 900 mm, se învârteşte de 353,82 ori pe parcursul unui km. În cazul roţii cu diametrul de 1.000 mm, numărul de rotaţii este de 318,47 de ori. Deci, diferenţa este de 35 de rotaţii. Aceste 35 de rotaţii echivalează cu o distanţă de 99 de metri. Să presupunem că un autobuz parcurge în medie, cam 180 de km zilnic (uneori 260, alteori 100, funcţie de planificare). Rezultă o diferenţă medie de 18 km parcurşi în plus în fiecare zi. Înmulţim cu 30, şi găsim că autobuzul cu roţi mai mici efectuează lunar cu 540 de km mai mult decât cel cu anvelope normale. Bineînţeles că nu-i va parcurge efectiv, ci doar va consuma în plus, carburantul aferent celor 540 de km. Tradus în litri, ar fi vorba de minim 170 l / autobuz / lună.

Aceasta postare a fost editata de Visor: 02 iulie 2010 - 17:16

0

#111 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 18 martie 2010 - 18:36

Iar cu inca un calcul simplu rezultam urmatoarele:

In garaj au fost 5 autobuze care nu aveau deloc anvelope. Asta vine 170*5=850. Ceea ce calculat in lei (pret motorina acutalizat la zi PETROM) 850*3.58=3.043. Lei cheltuiti in plus pe luna. Si asta numai pentru 5 autobuze. Daca ar fi sa le luam pe toate 55 asta ar venii 18.258 lei. Deloc de negrijat.
0

#112 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 19 martie 2010 - 14:38

Din fericire, se aude că se vor achiziţiona anvelope conforme cu cartea tehnică a autobuzelor. Soluţia cu cele de 900 (care au fost împrumutate din stocul troleibuzelor) este doar una de avarie.
Deja, 41635 şi 41652 circulă de mama focului. Poate şi altele de care nu ştiu.

Aceasta postare a fost editata de Visor: 02 iulie 2010 - 17:16

0

#113 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 martie 2010 - 23:35

Bine ca n-au pus roti de tramvaie, o fi consumul mai mic pentru ca nu exista volum de aer inauntru :plang: Si asa la cate boghiuri nefolosite zac in depouri...
0

#114 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 23 iunie 2010 - 10:54

AM PRIMIT ANVELOPE NOI!

Din păcate, numărul lor este insuficient. Doar 80.
Din acestea se vor "încălţa" cu prioritate "metropolitanele". Apoi urmează cele 6 autobuze care circulă cu anvelope de 1.000 împrumutate din stocul troleibuzelor. Pe listă sunt trecute mai apoi, autobuzele care stau de multă vreme pe butuci, din diverse motive. Rezultă de aici, că de bunătăţile primite, nu se vor bucura toţi cei care au dreptul. Păcat! Utilajul meu avea dreptul la un schimb de şoşoni, la 210.000 de km. Are acum 300.000. Mă tot milogesc pt câte o roată mai acătări, atunci când fac o pană sau explozie.

Aceasta postare a fost editata de Visor: 23 iunie 2010 - 17:53
Motiv editare: Discutie mutata in topicul despre autobuzele Mercedes

0

#115 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 iunie 2010 - 12:02

Nu aveti roti de rezerva pe traseu?! :msg-72:

Bine macar ca au sosit si astea...de cate mai era nevoie?
0

#116 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 23 iunie 2010 - 12:31

N-am stat să socotesc. Probabil, de încă vreo 200.
0

#117 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 iunie 2010 - 14:32

200? Chiar asa mult? Inseamna ca aproape toate autobuzele au lipsa de anvelope... :msg-72:
0

#118 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 iunie 2010 - 19:15

Sase pentru fiecare. (pe spate sunt patru)
0

#119 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 iunie 2010 - 21:07

6 pentru fiecare, x 50 de autobuze = 300 anvelope. Emilut a spus ca au fost livrate 80 si ca mai este nevoie de inca 200. Inseamna ca doar 300-280=20 de anvelope mai sunt bune? :msg-72: Unde mai punem si rotile de rezerva...
0

#120 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 iunie 2010 - 21:53

Avem 55 de Conecto, nu doar 50.
0

Arata acest topic


  • (18 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi