STP Timișoara Forum: Bulevardul BEGA - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (49 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Bulevardul BEGA ...prea lung si prea lat pentru primaria Timisoara Evaluare topic: ***** 2 Voturi

#201 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 23 aprilie 2012 - 09:11

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 18 aprilie 2012 - 19:52, a spus:

Mile, sper ca ai deja acest pdf: Istoria navigatiei pe Bega :please:



Da, am si folosit informatii din aceasta lucrare in topic, respectiv, alte informatii direct din ANJT, sau de pe Banaterra.
Acum ma bate gandul sa o scot in format scris, sub forma de carte...
Poate imi recomanda cineva un loc unde pot face acest lucru si la pret rezonabil...
0

#202 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 23 aprilie 2012 - 10:00

Vezi postareamile, la 23 aprilie 2012 - 09:11, a spus:

Poate imi recomanda cineva un loc unde pot face acest lucru si la pret rezonabil...

Iti recomand DavidPressPrint, eu am mai colaborat cu ei si au preturile cele mai rezonabile pentru carti cu tiraj mic. Trebuie sa-ti calculezi in asa fel incat 5 exemplare raman la Biblioteca Nationala si 3 la Biblioteca Judeteana.
0

#203 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 23 aprilie 2012 - 11:18

Nu, ma gandeam la ceva mai "primitiv", doar un exemplar si acela pentru mine. Oricum, cartea (cred ca) este scoasa de autori. Sansele ca eu s-o mai gasesc in comert sunt minime, aproape zero....
0

#204 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 aprilie 2012 - 23:30

In Complexul Studentesc sunt o groaza de print-shops, cu preturi ca pentru studenti :respekt:. Cautati pe Str. Caras - pe directia dinspre Vaida Voievod spre Eroilor, pe partea dreapta se afla nu mai putin de 4 print-shopuri. Primul e cel mai rasarit dintre ele, imi pare rau ca nu-mi amintesc numele lui acum ...
0

#205 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 24 aprilie 2012 - 10:00

:respekt:
Da, multumesc...



Iata ca astazi se implinesc 2 ani de cand am deschis acest topic cu titlul Bulevardul Bega ... prea lung si prea lat pentru Primaria Timisoara. In acesti doi ani s-au mai intamplat cateva lucruri pe acest "bulevard" insa prea putine pentru a putea sa vorbim de ceva revolutionar. Bega, desi curatata (zic ei) este (inca) deosebit de goala, cu toate incercarile din ultima vreme a unor privati de a mai da "viata" acestui canal.
Primaria, in schimb, tace malc, eventual pune bete in roti eventualilor initiatori. Nu mai pomeneste nici de 6 vaporase, nici de 4 vaporase si nici macar de doua sau UNU....In schimb este mandra cand se organizeaza acele evenimente cu ratustele sau cand se organizeaza (palid) Ziua Marinei...
Malurile canalului au fost reparate, ca de obicei, doar in zona centrala usor extinsa. Mai exact intre Podul Dacilor (Piata Badea Cartan) si pana la golf dar fara golf. Era vorba ca se intervine pe maluri de la Uzina de Apa pana la podul Modos. Ceea ce ar fi fost absolut normal (intr-o tara normala, intr-un oras normal!). Dar nici de data aceasta nu ne-am dezis de obiceiurile proaste.

In lipsa comentariilor voastre legate de cele trei filmulete postate mai sus, respectiv despre faptul cum se vede orasul de pe apa, voi veni eu cu cateva comentarii...

In primul rand am constatat ca Bega este mult mai lata cand esti pe ea, chiar incredibil de lata fata de imaginea pe care o ai vazand-o de pe vreun pod sau de pe mal. Asta inseamna ca pot trece usor unul pe langa altul vaporase de 4 - 4,5 m latime...

In al doilea rand este imbucurator si de evidentiat faptul ca Bega nu este rectilinie prin oras ci este "curbata", ba pe stanga, ba pe dreapta, ceea ce inseamna ca nu vezi prea departe in zare ci mereu te poate astepta cate o surpriza (vizuala) dupa colt. Chestia asta as punctao cu nota 10. Chiar ceva frumos!

Astea ar fi (la prima mana) remarcile pozitive.

Nici cele negative n-ar fi foarte multe. Pe langa faptul ca malurile nu sunt reparate pe toata lungimea, nici nu se vede mare lucru de pe apa, din cauza digurilor, exceptie facand zona Flora (malul stang) si zonele de parcuri, parcul Rozelor, parcul Copiilor, pe ambele maluri. Dar acolo in afara de (multa) verdeata altceva nu vezi. In schimb, in zonele cu cladiri, nu le poti vedea decat etajele superioare din cauza digului foarte apropiat de apa. Frumos ar fi sa vezi cat mai mult din cladiri (frumos ar fi sa fie si renovate) si chiar sa vezi masinile si pietonii care circula pe splaiuri...Vise...

Foarte multi sustin necesitatea digurilor in oras si ca urmare nu se poate renunta nici partial la ele (pe verticala!), adica sa fie (macar) mai coborate. Pai vin si-i intreb acestia ce facem cu zona Flora unde nu mai este dig, ce facem cu spatiul dintre Podul Michelangelo si Podul Mitropolit Andrei Saguna (cel unde este ancorat Pelicanul) unde deasemenea s-au desfiintat digurile de pe ambele maluri pentru a se creea alei de promenada de-alungul apei, in consecinta pentru a se infrumuseta orasul. Deci este vorba de desfiintarea digurilor pe o lungime (insumata) de aprox 3 Km. Nici in preajma Podului Muncii (cel de la Autogara) nu mai avem diguri, apa poate navali atat pe Resitei cat si pe Pop de Basesti fara probleme la un debit foarte mare...Insa stim ca Timisoara este protejata de inundatii prin acel canal de la Topolovat facut acum 200 de ani si intretinut corespunzator de-alungul timpului...
Si atunci despre ce diguri (in oras) vorbim?... Cand prin anii '70 s-au desfiintat o parte insemnata din digurile din oras, s-au luat in calcule si riscurile de inundatii iar "operatiunea" n-a fost continuata in primul rand din lipsa de interes pentru zonele necentrale, marginase, cum de alfel vedem aceeasi lipsa de interes si astazi cu repararea malurilor la marginile orasului. IDENTIC!


In concluzie Bulevardul Bega ramane in continuare, multi ani de acum incolo prea, prea lung si prea, prea lat pentru Primaria Timisoara! Din pacate...
0

#206 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 24 aprilie 2012 - 18:18

:up_arow: Super! Trebuia sa specifici ca toate drepturile iti apartin, ca parca vad "articolul" copiat partial prin niste ziare online. :)
0

#207 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 25 aprilie 2012 - 09:27

Las de la mine. Chiar m-as bucura sa apara in presa cat mai multe materiale legate de Bega, presa avand un "tiraj" mai mare, poate se creeaza o oarecare presiune asupra autoritatilor pentru a fi reinviat acest canal navigabil si cand spun asta, nu ma refer la pestii din apa sau la broaste .... :) .... Asa ma simt adesea o voce singulara, slaba ...

Aceasta postare a fost editata de mile: 05 mai 2012 - 16:04

0

#208 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 25 aprilie 2012 - 09:42

Vezi postareamile, la 25 aprilie 2012 - 09:27, a spus:

Las de la mine. Chiar m-as bucura sa apara in presa cat mai multe materiale legate de Bega, presa avand un "tiraj" mai mare, poate se creeaza o oarecare presiune asupra autoritatilor pentru a fi reinviat acest canal navigabil si cand spun asta, nu ma refer la pestii din apa sau la broaste .... :) .... Asa ma simt adesea o voce singulara, slaba ...


In alta ordine de idei, am vorbit ieri cu unul dintre proprietarii vaporasului despre acea iesire pe Bega. Totul este OK, fie pentru sambata aceasta sau sambata viitoare undeva intre orele 11 - 15 si varianta pe care o alegem noi, respectiv "traseul"...
Din aceste motive, daca vrem sa mergem sambata asta, trebuie sa ne mobilizam astfel ca maine sau cel tarziu vineri sa-i anunt pe Nicu sau Mihai (asa-i cheama pe proprietarii vaporasului) ca vrem sa mergem sambata.
Daca nu se mai gasesc doritori dintre membri forumului care sa vina pe Bega, puteti veni si cu prietenii vostri fara probleme, ca sa fim 10 - 11 persoane ("bilet" mai ieftin!), insa cel mai important este faptul ca cei care si-au anuntat participarea, sa se tina si de cuvant si sa vina ca altfel "ii incurca" pe ceilalti...
Din cate am auzit pe la meteo, vremea va fi frumoasa, eventual mai ascultati si voi vremea ca sa fim mai siguri. Daca cumva o fi vreme mai urata, o putem amana pe sambata cealalta...
Deci, eu zic sa ne hotaram, sa ne adunam,...Pregatiti-va din timp aparatele foto sau/si filmat, respectiv acumulatorii...
Daca doriti, puteti sa-mi trimiteti numerele voastre de telefon pe MP pentru un contact mai facil si pentru (eventual) o comunicare urgenta....


Let's doit!

D-le mile, multumim pentru interesul acordat acestui subiect, pentru implicarea si analizezele pertinente.
0

#209 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 25 aprilie 2012 - 15:04

Cred ca cei ca si mine, care citesc si nu zic nimic, este pur-si-simplu datorat din faptul ca ne este indiferent. Cand se stie ceva exact, putem veni cu alte completari.
0

#210 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 26 aprilie 2012 - 08:31

Iata ce a iesit zilele trecute din Santierul Naval BEGA din Zrenjanin, santier care se afla in amonte fata de oras. Cu alte cuvinte, tot ce se construieste pe acest santier, trebuie sa treaca prin oras spre destinatie...
Vasul (tank-erul) este (doar) impins de impingatorul Hajduk fara a fi tras si de un remorcher...pentru directie. Nu-ti vine sa crezi ca un astfel de "urias" se poate strecura pe Bega.




Imagine atasata: zrenjanin 01.jpgImagine atasata: zrenjanin 02.jpgImagine atasata: zrenjanin 03.jpg



Pozele ii apartin lui Alex ZR si au fost postate pe SSC.

Aceasta postare a fost editata de mile: 05 mai 2012 - 15:46

0

#211 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 26 aprilie 2012 - 10:05

Vezi postareamile, la 17 aprilie 2012 - 19:38, a spus:

Iata inca un filmulet realizat din (acelasi) vaporas, de data aceasta ceva mai lung. Merita vazut (zic eu) de la cap la coada pentru a vedea perspectiva orasului de pe Bega, cu imagini frumoase si mai putin frumoase. Nu ma refer la calitatea filmarii care nu este tocmai cea mai buna, dar merge cumva.
Am mers cu vaporasul aproximativ o ora iar filmarea am impartit-o in 3 parti (mari)...
De mult timp mi-am dorit o astfel de "plimbare"...
Daca va face placere, dati click pe link...





Tot sub acelasi nume veti gasi toate filmuletele, numerotate de la 1 la 5...


PS Vizionare placuta!

Apoi astept si comentarii privind variantele optime de navigare pe Bega,...transport public regulat, transport turistic sau transport privat ocazional sau combinatii...

Fondul sonor in acest clip este ales de youtube sau cumva cel original?
0

#212 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 01 mai 2012 - 20:52

Niste poze de ieri. BBT venind dintr-o cursa dinspre turbine...

Imagine atasata: bbt 01.JPG

... si BBT plecand intr-o noua cursa ...


Imagine atasata: bbt 02.JPGImagine atasata: bbt 03.JPGImagine atasata: bbt 04.JPG



Si o alta aparitie inedita pe Bega. Un vaporas in "miniatura"....

Imagine atasata: vaporas 01.JPGImagine atasata: vaporas 02.JPGImagine atasata: vaporas 03.JPG


L.E. In ultima poza se vede debarcaderul (verde) de pe care se fac imbarcarile /si debarcarile in/din BEGA BOAT TOURS

Aceasta postare a fost editata de mile: 05 mai 2012 - 15:48

0

#213 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 mai 2012 - 22:06

Ultimul " vaporas in miniatura " nu e aparitie noua , cand faceam caiac la ultima baza de pe Bega ( cea de langa podul de fier ) vaporasu era acolo , deci are cel putin 2 ani , sper sa nu ma insel .
0

#214 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 03 mai 2012 - 20:22

Dar iata ca pe Bega incep sa se petreaca "niste lucruri", Bega prinde viata, lucruri absolut normale pentru un canal navigabil, insa deocamdata totul se petrece destul de timid, zic eu ... Parca cineva mereu pune frana ca aceste lucruri sa se dezvolte, parca cuiva ii e frica ...

Imagine atasata: viata pe bega 01.JPGImagine atasata: viata pe bega 02.JPGImagine atasata: viata pe bega 03.JPG

Imagine atasata: viata pe bega 04.JPGImagine atasata: viata pe bega 05.JPGImagine atasata: viata pe bega 06.JPG

Imagine atasata: viata pe bega 07.JPGImagine atasata: viata pe bega 08.JPGImagine atasata: viata pe bega 09.JPG

Imagine atasata: viata pe bega 10.JPGImagine atasata: viata pe bega 11.JPGImagine atasata: viata pe bega 12.JPG

Imagine atasata: viata pe bega 13.JPGImagine atasata: viata pe bega 14.JPGImagine atasata: viata pe bega 15.JPG

Imagine atasata: viata pe bega 16.JPGImagine atasata: viata pe bega 17.JPGImagine atasata: viata pe bega 18.JPG

Imagine atasata: viata pe bega 20.JPGImagine atasata: viata pe bega 19.JPG

Aceasta postare a fost editata de mile: 03 mai 2012 - 20:25

0

#215 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 mai 2012 - 22:53

Pai era si timpul .. :down:

Am impresia ca orasul asta ar avea o pasiune pentru apa, inot si activitati acvatice, numa' de ar avea si antreprenori competenti care sa stie exploata asta ..
0

#216 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 04 mai 2012 - 01:41

Dar pontoanele arata ca prin evul mediu.
Altfel, cati suntem pentru croaziera, d-le mile?
0

#217 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 04 mai 2012 - 16:25

Vezi postareadAImon, la 03 mai 2012 - 22:53, a spus:

Pai era si timpul .. :censored:

Am impresia ca orasul asta ar avea o pasiune pentru apa, inot si activitati acvatice, numa' de ar avea si antreprenori competenti care sa stie exploata asta ..



Corect! Poti fi chiar sigur de cele scrise de tine mai sus. Iar niste antreprenori ar fi numai ca cei de la primarie refuza "colaborarea", in sensul ca cei cativa proprietari de ambarcatiuni (ambarcatiuni care inca nu sunt puse pe apa) si-ar face si singuri o marina (pazita!!!), pe banii lor insa primaria zice NIET, ca o va face primaria, mult mai falnica si mai frumoasa, dar acest lucru s-ar putea intampla peste 20 - 30 de ani (zic eu) si atunci nu-i pacat ca si cei de varsta mea sa nu mai prinda asa ceva?...
N-ar fi mai normal ca in loc de reamenajarea centrului - ma refer doar la spatiul dintre Opera si Catedrala, conform unui proiect, nu si la "pietonarea" strazilor din Cetate, conform altor proiecte mai recente - sa fie amenajate malurile canalului Bega, atat pentru pietoni, pentru diverse terase, cat si pentru biciclisti, incepand din zona centrala catre margini in ambele sensuri.
Mi-era mila de copii (adolescenti) care au inchiriat biciclete (galbene, bine ca nu le-au vopsit mov!) si mergeau pe aleile din dreptul Florei pe ambele maluri, scuturandu-se din jumate in jumate de metru pentru ca aceasta este lungimea dalelor...


Vezi postareaMHN, la 04 mai 2012 - 01:41, a spus:

Dar pontoanele arata ca prin evul mediu.


Poate asa pare in poze insa acel debarcader (verde) a costat 1000 de euro!...

Aceasta postare a fost editata de mile: 05 mai 2012 - 15:56

0

#218 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 mai 2012 - 17:13

Vezi postareamile, la 05 mai 2012 - 15:43, a spus:

Rog si eu un administrator (cu ceva timp liber) sa stearga postarile sau pasajele strict legate de minicroaziera.


OK. Se sterg la cererea voastra.
0

#219 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10598
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 05 mai 2012 - 21:13

Vezi postareamile, la 03 mai 2012 - 20:22, a spus:

Dar iata ca pe Bega incep sa se petreaca "niste lucruri", Bega prinde viata, lucruri absolut normale pentru un canal navigabil, insa deocamdata totul se petrece destul de timid, zic eu ... Parca cineva mereu pune frana ca aceste lucruri sa se dezvolte, parca cuiva ii e frica ...

Atasament viata pe bega 11.JPG

Atasament viata pe bega 14.JPG


Este doar o chestiune de timp pina cind cineva o sa cada din barcute si o moara inecat. Apa este prea adinca pt barcute cu pedale. Macar nu exista trafic semnificativ de barci cu motor.

Daca nu este, Bega ar trebui impartita in sector pt barci cu motor, sector pt barcute cu pedale si sector pt antrenamentul sportivilor.
0

#220 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 06 mai 2012 - 08:57

Peste tot in lume, fie pe cursuri mai mari sau mai mici de apa decat Bega, se intampla astfel de accidente din pacate. Si cu toate acestea activitatile de pe acele cursuri se desfasoara in continuare. Si pe strazi se intampla zilnic accidente, mai mult sau mai putin grave, si totusi continuam sa circulam. Ce s-ar intampla daca in urma atator accidente terestre s-ar opri circulatia, sau daca s-ar opri zborurile avianelor in urma accidentelor aviatice, de cele mai multe ori fatale.
Ori, in cazul nostru, hidrobicicletele sunt cele intruse pe canal, ele n-au ce cauta pe Bega, canal navigabil de clasa (categoria) III (3). Locul lor este pe lacuri naturale sau artificiale, bazine mai intinse sau nu, balti curatate, etc.,...
Pe de alta parte, in ceea ce ii priveste pe canotori, sunt curios care este numarul lor total in Timisoara si cate medalii si de ce rang au cucerit in ultimii 10 ani, nu mai mult. Acum de curand a avut loc in Timisoara Campionatul National de Canotaj (care, din cate am inteles, editiile din Timisoara au fost intrerupte de niste ani buni) si am putut vedea interesul publicului pentru o astfel de manifestatie cat si foarte, foarte proasta informare a publicului despre eveniment atat din partea organizatorilor cat si a mass-mediei.
Si atunci cand avem maxim vreo 100 de canotori care se antreneaza pe Bega, nu poti vaduvi orasul care are vreo 300 000 de locuitori de placerea de a naviga pe Bega cu ambarcatiuni motorizate, fie individuale, fie de grup, nu-i poti vaduvi pe timisoreni de a se plimba pe malurile apei fara "intreruperi" pe la poduri sau in dreptul unor cluburi de caiac-canoe, nu -i poti vaduvi nici pe biciclisti care si-ar dori piste de biciclete pe maluri care sa aiba continuitate, ca si pentru pietoni si sa nu fie daluite precum aleile de la Flora.
Nu trebuie neaparat tot orasul sa vina pe Bega. Ar fi suficient ca 10 000 (din 300 000) sa vina anual strict pe apa iar numarul biciclistilor si al pietonilor care ar folosi malurile in conditiile descrise mai sus poate s-ar situa undeva la peste 100 000 anual, si ne-am putea declara multumiti de castigul obtinut, pentru sanatate (miscare), pentru relaxare, peisaje frumoase, aer ceva mai curat decat pe strazi, etc...
Inchipuiti-va ce aer inhaleaza un biciclist care se deplaseaza pe strazi printre sute de tobe de esapament, sugerandu-i-se ca mersul pe bicicleta este sanatos!, si ce aer ar inhala parcurgand drumul pe malurile apei, fara risc de accidente!, asta in cazul in care traseul sau se suprapune cu traseul Begai.
Dar si pentru canotori exista solutii. Stim ca multe cluburi sunt "lipite" de apa si astfel intrerup circulatia pietonala sau de biciclete pe malul apei, lucru foarte deranjant, iar altele s-au cam inchis si sunt intr-o oarecare paragina. In aceste conditii se pot creea locatii noi pentru ele dincolo de Uzina Electrica spre Ghiroda...Iar competitiile sportive se pot organiza pe Bega urbana intrerupandu-se orice activitate de alt gen pe apa timp de doua - trei zile cat dureaza competitia, fie total, fie partial, pe parcursul orelor de desfasurare a competitiei, ca si la raliuri de masini pe strazi...
Eu, unul, asa vad rezolvarea acestor interese conflictuale...

Aceasta postare a fost editata de mile: 07 mai 2012 - 11:33

0

Arata acest topic


  • (49 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi