STP Timișoara Forum: Bulevardul BEGA - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (49 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Bulevardul BEGA ...prea lung si prea lat pentru primaria Timisoara Evaluare topic: ***** 2 Voturi

#121 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30198
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 august 2011 - 10:35

Vezi postareamile, la 29 august 2011 - 13:34, a spus:

Este interesant faptul ca au pus doua pasarele intre cele doua turnuri ale stavilarului


Da, e chiar ciudat. :beer2: Totusi e o investitie suplimentara.
0

#122 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 30 august 2011 - 12:54

Vezi postareamile, la 17 august 2011 - 19:19, a spus:

Nu am reusit sa-mi dau seama la ce ar ajuta obiectivul din imagini...


Atasament ecluza Uivar 26.JPGAtasament ecluza Uivar 27.JPG

Poate-si da seama cineva?...



@mile: Era un foisor al trupelor de graniceri. Nu stiu carei unitati apartineau, insa deasupra scheletului din metal mai era o cusca din lemn. Presupun ca localnicii au dezmembrat-o si au pus lemnele pe foc. Era un sergent major si cativa soldati cazati undeva in sat. Ce pazeau nu ma intrebati!
0

#123 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 30 august 2011 - 18:53

Bulevardul Bega trece si prin ... Zrenjanin. Orasul are 80 000 de locuitori iar cu imprejurimi are aproximativ 130 000 de locuitori.
In trecut existau relatii economice deosebite intre Timisoara si Zrenjanin (Becicherecul Mare) tocmai datorita legaturii pe apa intre cele doua orase, legatura fiind insusi canalul Bega.
Iata ce traseu interesant a avut Bega prin Zrenjanin pana in 1985 cand prin constructia unui canal scurt ca lungime s-au obtinut trei lacuri iar un fost pod peste apa a devenit pod peste ... uscat, azi el fiind un simbol turistic al orasului...

Imagine atasata: zrenjanin 01.JPGImagine atasata: zrenjanin 02.JPG


...locatia Santierului Naval Begej (Bega) din Zrenjanin...

Imagine atasata: zrenjanin 03.JPGImagine atasata: zrenjanin 04.JPGImagine atasata: Shiyard Begej_Gallery1.jpg

...iar soseaua care se vede pe langa Santier se numeste ... Drumul Timisorii ... drum care evident ar fi trebuit sa ajunga in Timisoara...


Iata cum se scoate o nava dinspre Santier catre lumea larga ... cu un remorcher (mic) pentru directie si un impingator pentru deplasare ...

Imagine atasata: iz-begeja-za-holandiju-5.jpgImagine atasata: iz-begeja-za-holandiju-7.jpg


Se poate observa amenajarea diferita a malurilor in functie de curentii de apa...

Imagine atasata: begej-u-zr.jpg


Un vas-restaurant acostat pe mal, ca si Pelicanul nostru...

Imagine atasata: zrenjanin-begej-srem-1.jpg


Si o "stropitoare" ...

Imagine atasata: ibzama.jpg

In concluzie, Bega noastra nu trece decat prin doua orase, Timisoara (cu imprejurimi vreo 400 000 de locuitori) si Zrenjanin (cu imprejurimi 130 000 de locuitori) si atat.
Desi orasul Zrenjanin are o treime din locuitorii Timisoarei totusi acolo se mai misca ceva pe Bega, iar la noi mai nimic. Sper ca intr-o zi vom asista la reinvierea navigatiei intre cele doua orase ale Begai si chiar mai departe...
Am mai aflat ca se pregatesc si ei pentru curatarea canalului Bega .... pana la (inclusiv) ecluza Klek ...

Aceasta postare a fost editata de mile: 30 august 2011 - 19:30

0

#124 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 04 septembrie 2011 - 22:45

Santierul naval "Begej" din Zrenjanin produce in medie 3 - 4 vase (vapoare) in general pentru transportul marfurilor cu lungimi maxime de 100 - 110 m si latimi de 12 m si incarcatura de pana la 1.000 de tone. S-au asociat cu o firma olandeza si primesc comenzi de lucru.

Imagine atasata: Shipyard Begej_Gallery1.jpg


Se poate observa ca asamblarea navelor se face afara, in aer liber. Si cum nava tot "creste, ea se apropie tot mai mult de mal pentru lansare iar urmatoarea incepe sa fie montata. Privind de afara nu pare mare lucru, se lucreaza "ca la banda", cu trei - patru produse finalizate pe an.
Mai exista la Zrenjanin si un santier naval relativ nou infiintat care probabil produce vaporase si yaht-uri. nu am prea multe informatii despre el.
0

#125 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 04 septembrie 2011 - 23:59

Vreau acum sa va atrag atentia asupra unei calatorii (ipotetice) pe Bega de la Timisoara si pe Dunare pana la Constanta sau Delta Dunarii, respectiv Marea Neagra, marea cea mare,...

Imagine atasata: canal DTD 03.JPG

Aceasta calatorie se poate face si pe scurtatura in sensul ca se poate naviga si pe un canal din sistemul DTD (Dunare-Tisa-Dunare). Asta inseamna ca dupa ecluza Klek (dar inainte de Zrenjanin) facem la stanga si o luam pe unul din canalele DTD si ajungem taman la Socol unde Dunarea intra pe frontiera comuna romano-sarba. Dar pe acest traseu mai intalnim doua ecluze, cea de la Botos (intersectia cu raul Timis) si ecluza Kajtasovo cu vreo doi kilometri inainte de varsarea canalului in Dunare. Aceasta varianta este cu vreo 100 km mai scurta decat varianta clasica, respectiv prin Tisa, Dunare, pe la Belgrad, etc.,...
Deasemenea daca am dori sa navigam catre Szeged pe Tisa, de la ecluza Klek se poate face la dreapta, tot pe canalul DTD spre Novi Becej si apoi Tisa...
Cateva cuvinte despre sistemul de canale DTD. Este vorba despre mai multe canale chiar paralele care in general au traseul pe directia nord-vest catre sud-est scurt-circuintand Dunarea si de multe ori aceste "scurtcircuite" trecand prin Tisa, astfel navele cu tonaj de sub 1.000 To pot scurta drumul catre Marea Neagra sau invers cu 200 - 300 de kilometri.
Proiectarea acestui sistem de canale a inceput in 1947 iar constructia lor a inceput zece ani mai tarziu, in 1957 si a durat 20 - 22 de ani, pana in '77-79. Unele canale sunt din timpul austro-ungariei dar au fost curatate, largite sau indreptate, unele ecluzate sau reecluzate. Au lungimea totala de 650 km din care 600 km sunt navigabili, iar peste tot exista statii de pompare pentru irigatii sau de desecare, multe dintre acestea functionand in ambele sensuri, dupa nevoi.
Intregul acest sistem a fost creeat atat pentru inlesnirea navigatiei cat si pentru apararea de inundatii sau pentru irigatii in ani secetosi.
In intregul sistem exista 16 ecluze cu stavilare si vreo 6 stavilare care au rolul de a ridica nivelul apei pe canalele navigabile la nevoie, de pe alte canale nenavigabile.
In prezent navigatia pe aceste canale a scazut fata de acum 20 de ani din diverse motive (razboaiele din zona), dar se incearca relansarea navigatiei atat de marfuri cat si navigatie turistica. "Apele Voivodinei" au achizitionat in acest sens utilaje pentru curatarea canalelor de namol. Probabil si Bega (sectorul sarbesc) urmeaza a fi curatata pe cand terminam si noi repararea ecluzelor noastre (doua).
Inca un amanunt; o trecere prin ecluza (la ei) costa 11 - 12 euro (pana in 50 lei) indiferent cate ambarcatiuni intra in ecluza la acea trecere, cu alte cuvinte cei 12 euro se impart intre ambarcatiunile care trec simultan, asta daca ai noroc sa fie mai multi. Daca esti singur, platesti intreaga suma sau mai astepti, poate mai apare careva.

Aceasta postare a fost editata de mile: 05 septembrie 2011 - 12:45

0

#126 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 septembrie 2011 - 14:34

Prima ecluza intalnita in cale dupa cea de la Klek in drumul nostru pe canalul DTD catre Dunare este Ecluza Botos.

Imagine atasata: ecluza Botos dublu sens DTD 01.JPG

Aceasta ecluza - stavilar a fost construita in 1971.
Ecluza este prevazuta cu o poarta glisanta si o poarta formata din doua aripi. S-a ales aceasta varianta pentru ca ecluza sa poata lucra in conditii optime de siguranta si atunci cand nivelul apei poate deveni invers.

Imagine atasata: ecluza Botos 02.jpgImagine atasata: ecluza Botos 03.jpg

Imagine atasata: ecluza Botos 04.jpgImagine atasata: ecluza Botos 05.jpgImagine atasata: ecluza Botos 06.jpg

Prin ecluza pot trece vase cu incarcatura maxima de 1.000 T.


Si stavilarul este facut in asa fel ca sa poata lucra in ambele sensuri.

Imagine atasata: ustava Botos 01.jpgImagine atasata: ustava Botos 02.jpgImagine atasata: ustava Botos 03.jpg

Deschiderea stavilarului este de 12 m.

Aceasta postare a fost editata de mile: 05 septembrie 2011 - 14:58

0

#127 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 septembrie 2011 - 14:55

Mergand pe canal catre sud spre Dunare, vom ajunge la ecluza Kajtasovo care se afla la cativa kilometri de varsarea canalului in Dunare, aproape de Socol.

Imagine atasata: ecluza Kajtasovo 01.JPG

Ecluza Kajtasovo a fost construita in 1979, pentru vase cu incaractura maxima de 1.000 T. De fapt toate ecluzele din Hidrosistemul DTD au fost construite pentru incarcaturi de 1.000 T, doar ecluzele de pe Bega (mai putin ecluza Stajicevo) sunt construite pentru incarcaturi de 500 T.

Imagine atasata: ecluza Kajtasovo 02.jpgImagine atasata: ecluza Kajtasovo 03.jpgImagine atasata: ecluza Kajtasovo 04.jpg

Imagine atasata: ecluza Kajtasovo 05.jpgImagine atasata: ecluza Kajtasovo 06.jpgImagine atasata: ecluza Kajtasovo 07.jpg


Stavilarul de la Kajtasovo a fost construit in 1971 si are 3 deschideri a cate 13 m fiecare.

Imagine atasata: ustava Kajtasovo 01.jpgImagine atasata: ustava Kajtasovo 02.jpg

Imagine atasata: ustava Kajtasovo 03.jpgImagine atasata: ustava Kajtasovo 04.jpg
0

#128 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 septembrie 2011 - 15:28

Daca vrem sa navigam catre Szeged, facem dreapta dupa ecluza Klek, tot pe canalul DTD si o luam catre nord-vest, spre Novi Becej, care se gaseste pe malul stang al Tisei si unde vom da iarasi de o ecluza aflata la "intersectia" Tisei cu canalul DTD, ecluza Novi Becej.

Imagine atasata: ecluza Novi Becej 01.jpg


Ecluza NB a fost construita in 1972, este dotata cu doua porti glisante deoarece lucreaza pentru diferente de nivel indiferent de sensul de curgere a apei. Cand este exces de apa pe canal (ploi multe) atunci apa se varsa in Tisa. In perioade secetoase, Tisa este cea care alimenteaza canalul de navigatie.

Imagine atasata: ecluza Novi Becej 02.jpgImagine atasata: ecluza Novi Becej 03.jpg

Imagine atasata: ecluza Novi Becej 04.jpgImagine atasata: ecluza Novi Becej 05.jpgImagine atasata: ecluza Novi Becej 06.jpg


Stavilarul a fost construit cu un an mai devreme, in 1971, are o deschidere de 24,5 m si a fost conceput pentru a lucra in ambele sensuri de curgere a apei. Se vede ca n-a fost construit paralel cu ecluza, ci la o distanta oarecare.

Imagine atasata: ustava Novi Becej 01.jpgImagine atasata: ustava Novi Becej 02.jpg

Imagine atasata: ustava Novi Becej 03.jpgImagine atasata: ustava Novi Becej 04.jpg

Acest nod hidrotehnic functioneaza mai mult in perioade "dificile", fie de seceta, fie in perioade mai ploioase, pentru a fi evitate inundatiile.
0

#129 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 septembrie 2011 - 15:50

La 500 m mai la sud de intalnirea Tisei cu canalul DTD de la Novi Becej se afla Barajul si Ecluza de pe TISA.

Imagine atasata: baraj-ecluza Tisa 01.JPG


Acest baraj cu ecluza a fost construit in 1977. Dispune de 7 deschideri pentru deversare iar peste baraj este construit si un pod rutier.

Imagine atasata: baraj-ecluza Tisa 02.JPGImagine atasata: baraj-ecluza Tisa 03.JPG

Imagine atasata: baraj-ecluza Tisa 04.JPGImagine atasata: baraj-ecluza Tisa 05.JPG


In final si o harta cu canalele Sistemului Hidrotehnic DTD.

Imagine atasata: harta dtd mapa.jpg
0

#130 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 08 septembrie 2011 - 13:48

Ieri am avut ocazia sa vad personal Ecluza Klek la fata locului. Aceeasi curatenie pe care am observat-o si in pozele adunate de pe site-ul Apele Vojvodinei sau de pe Panoramio. Iarba tot tunsa este, mai putin curata este albia Begai. Ecluza Klek se afla la 2 kilometri de centrul localitatii cu acelasi nume si se ajunge pe un drum ingust (de o banda) si asfaltat. Din loc in loc sunt facute acele locuri de asteptare a celor care vin din sens opus. Drumul este unul comunal si duce la doua pescarii, una dincoace de Bega iar cealalta dincolo de Bega trecand peste podul de la ecluza. In imediata apropiere de ecluza, drumul este pietruit.

Imagine atasata: klek 17.JPGImagine atasata: klek 18.JPGImagine atasata: klek 19.JPG

Imagine atasata: klek 20.JPGImagine atasata: klek 21.JPGImagine atasata: klek 22.JPG

Imagine atasata: klek 23.JPGImagine atasata: klek 24.JPGImagine atasata: klek 25.JPG

Imagine atasata: klek 26.JPGImagine atasata: klek 27.JPGImagine atasata: klek 28.JPG

Imagine atasata: klek 29.JPGImagine atasata: klek 30.JPGImagine atasata: klek 31.JPG

Imagine atasata: klek 32.JPG


Nu pricep de ce nu se manevreaza ecluza din cand in cand pentru a nu prinde radacini plantele in fata primei porti. Acelasi fenomen l-am intalnit si la Uivar unde am vazut si matasea broastei in camera ecluzei ca si la Itebej. Daca saptamanal sau bilunar s-ar deschide portile (pe rand) nu s-a mai petrece asemenea "fenomene".
0

#131 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 08 septembrie 2011 - 14:32

Intre localitatea Klek si Zrenjanin exista canalul DTD pe care se poate naviga catre sud pana la intalnirea cu Dunarea aproape de Socol (Romania).

Imagine atasata: zrenjanin 99.JPG


Am facut o poza de pe podul care traverseaza canalul si unde se vede "intersectia" intre Bega Veche si canal.

Imagine atasata: zrenjanin 06.JPG


In urmatoarele poze se vede intrarea de la Santierul Naval.

Imagine atasata: zrenjanin 07.JPGImagine atasata: zrenjanin 08.JPG


Din acest loc drumul se largeste la patru benzi (adica de la Santierul Naval catre oras).

Imagine atasata: zrenjanin 09.JPGImagine atasata: zrenjanin 10.JPG

Pozele sunt facute din mers.

Aceasta postare a fost editata de mile: 09 septembrie 2011 - 08:31

0

#132 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 08 septembrie 2011 - 21:48

Vezi postareamile, la 08 septembrie 2011 - 13:48, a spus:

Ieri am avut ocazia sa vad personal Ecluza Klek la fata locului. [...]

OAUUU!!! Multumim pentru poze si reportaj. :beer2:
0

#133 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 09 septembrie 2011 - 09:23

Acum as vrea sa zabovesc putin prin Zrenjanin, al doi-lea oras ca marime asezat pe Bega (dupa Timisoara). Dupa cum am mai scris, Bega trece prin doua orase si atat.

Cu rosu am marcat traseul pe unde am umblat iar pozele vor fi postate in aceasta succesiune.
Imagine atasata: zrenjanin 02.JPGImagine atasata: zrenjanin 98.JPG


Piste de biciclete vechi (adica de niste ani buni) iar semafoarele pentru biciclisti sunt si ele vechi. Vreau sa spun ca la noi abia acum se fac aceste lucruri iar la ei acusi trebuie reparate, adica le au de mult timp.

Imagine atasata: zrenjanin 13.JPGImagine atasata: zrenjanin 14.JPG

Imagine atasata: zrenjanin 18.JPGImagine atasata: zrenjanin 19.JPGImagine atasata: zrenjanin 20.JPG

Sub acest platou se afla o parcare subterana. In poza a doua se vede locul scarii pentru coborare in parcare. Si o mentiune; cred ca numarul "artistilor" imbecili este mai mare decat la noi. Mazgaleli peste tot.
Imagine atasata: zrenjanin 21.JPGImagine atasata: zrenjanin 22.JPG

Voi posta pozele fara prea multe explicatii pentru ca dureaza mult iar pozele sunt elocvente.

Imagine atasata: zrenjanin 23.JPGImagine atasata: zrenjanin 24.JPGImagine atasata: zrenjanin 25.JPG

Imagine atasata: zrenjanin 26.JPGImagine atasata: zrenjanin 27.JPGImagine atasata: zrenjanin 28.JPG

Imagine atasata: zrenjanin 29.JPGImagine atasata: zrenjanin 32.JPGImagine atasata: zrenjanin 33.JPG

Se vede panta bentru biciclisti...

Imagine atasata: zrenjanin 34.JPG
0

#134 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 09 septembrie 2011 - 09:41

In continuare...

Portiunea de canal de 200 - 300 m sapata in 1985 cu care prilej Bega a fost scurtata, obtinandu-se 3 lacuri. Nu-mi dau seama daca a fost o masura buna sau nu.
Imagine atasata: zrenjanin 42.JPG

Pasarela cu bolta. Pe mijloc avem spatiu fara trepte pentru a-i ajuta pe biciclisti la impins bicicleta, nefiind nevoiti sa o ia pe umar. Daca ati urcat vreodata cu bicicleta pe umar pe pasarela de la gara (Pop de Basesti), stiti la ce ma refer.
Imagine atasata: zrenjanin 49.JPG

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: zrenjanin 35.JPG
  • Imagine atasata: zrenjanin 36.JPG
  • Imagine atasata: zrenjanin 37.JPG
  • Imagine atasata: zrenjanin 39.JPG
  • Imagine atasata: zrenjanin 40.JPG
  • Imagine atasata: zrenjanin 41.JPG
  • Imagine atasata: zrenjanin 43.JPG
  • Imagine atasata: zrenjanin 44.JPG
  • Imagine atasata: zrenjanin 45.JPG
  • Imagine atasata: zrenjanin 46.JPG
  • Imagine atasata: zrenjanin 47.JPG
  • Imagine atasata: zrenjanin 48.JPG
  • Imagine atasata: zrenjanin 50.JPG
  • Imagine atasata: zrenjanin 51.JPG
  • Imagine atasata: zrenjanin 52.JPG

0

#135 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 09 septembrie 2011 - 09:48

Continuare...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: zrenjanin 53.JPG
  • Imagine atasata: zrenjanin 54.JPG
  • Imagine atasata: zrenjanin 55.JPG
  • Imagine atasata: zrenjanin 56.JPG
  • Imagine atasata: zrenjanin 57.JPG
  • Imagine atasata: zrenjanin 58.JPG
  • Imagine atasata: zrenjanin 59.JPG
  • Imagine atasata: zrenjanin 60.JPG
  • Imagine atasata: zrenjanin 61.JPG
  • Imagine atasata: zrenjanin 62.JPG
  • Imagine atasata: zrenjanin 63.JPG
  • Imagine atasata: zrenjanin 64.JPG
  • Imagine atasata: zrenjanin 65.JPG
  • Imagine atasata: zrenjanin 66.JPG
  • Imagine atasata: zrenjanin 67.JPG
  • Imagine atasata: zrenjanin 38.JPG
  • Imagine atasata: zrenjanin 68.JPG

0

#136 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 14 septembrie 2011 - 20:38

Stie cineva daca se lucreaza la unele dintre ecluzele de pe Bega?
Merci.
0

#137 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 15 septembrie 2011 - 00:55

Vezi postareaMHN, la 14 septembrie 2011 - 20:38, a spus:

Stie cineva daca se lucreaza la unele dintre ecluzele de pe Bega?
Merci.



Pai dute cu doua - trei pagini in urma si o sa vezi (in poze) ecluza Sanmihaiu Roman in plin santier.

Aceasta postare a fost editata de mile: 15 septembrie 2011 - 00:55

0

#138 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 15 septembrie 2011 - 16:01

Multam.
Era vreun panou de identificare a lucrarii pentru a afla denumirea constructorului si data de finalizare?
0

#139 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 15 septembrie 2011 - 23:47

Eram (si sunt) atat de incantat ca se lucreaza la ecluza incat nici nu m-am uitat dupa vreo tabla indicatoare. Dar urmeaza ca intr-o saptamana doua sa mai dau o tura sa vad stadiul lucrarilor si atunci ma voi uita sa vad daca este si vreun panou. Oricum, este o lucrare ceva mai deosebita decat ... parcarea subterana din 700. Mi-e teama sa nu fie abandonata la un moment dat din varii motive...Daca totul decurge bine, ma gandesc ca vara viitoare ecluza va fi functionala.
0

#140 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 18 septembrie 2011 - 19:10

Vezi postareaMHN, la 15 septembrie 2011 - 16:01, a spus:

Multam.
Era vreun panou de identificare a lucrarii pentru a afla denumirea constructorului si data de finalizare?



Iata si panoul "solicitat"...insa nu ne ofera prea multe informatii...



LE Termenul de 4 luni din start este necorespunzator fata de volumul de lucrari si de dificultatea executiei. Este totusi vorba de o lucrare "pe apa" si nu pe uscat...precum groapa din 700...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Fotografie0292.jpg

Aceasta postare a fost editata de mile: 18 septembrie 2011 - 19:14

0

Arata acest topic


  • (49 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi