STP Timișoara Forum: Investitii pe anii 2010,2011,2012,2013 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (7 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Investitii pe anii 2010,2011,2012,2013 din bugetul Consiliului Local Evaluare topic: -----

#61 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 09 noiembrie 2012 - 20:28

Ce are limbajul? :D

Altfel, AMD, ţin doar să remarc că dacă Primăria ar face lucrările cu forţa ar rămâne cu nota de plată. Pe care nu văd cum o poţi scoate de la proprietarul clădirii (nu cred că legea îngăduie să-l execuţi silit pe om); ar urma doar un număr nesfârşit de litigii lungi, în urmă cărora Primăria tot nu-şi obţine banii pe care deja i-a cheltuit.

Se pune întrebarea dacă şi-ar permite o asemenea cheltuială pentru .. imagine.
0

#62 Useril este offline   AMD 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 303
  • Inregistrat: 14 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:TM
  • Interese:fan AMD,PC-uri, masini...

Postat 09 noiembrie 2012 - 20:42

aaa nu! n-am spus sa faca primaria lucrarea pe banii ei. nici nu ma gandeam la asa ceva. le aplici amenzi pana realizeaza ca ies mai ieftin sa-si repare fatadele decat sa mai tot plateasca la amenzi sau se muta :censored: m-am autocenzurat acum :017:
0

#63 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 31 decembrie 2012 - 17:40

In curand topicul isi paote astepta fratiorul cu 2013.

Pana atunci, voi copia un citat dintr-un articol de pe Tion.


Citeaza

„Prioritatea numărul unu o vor reprezenta, în 2013, marile proiecte ale Timișoarei. Asta înseamnă pasajul Michelangelo, pasajul din Piața Victoriei, lărgirea trecerii pe sub calea ferată și extinderea la patru benzi pe Popa Șapcă, la fel, lărgirea trecerii pe sub calea ferată și a străzii Jiul, proiectul Michelangelo II, amenajarea malurilor Begăi și reabilitarea centrului istoric al orașului.


Tion

Intrebarea mea simplu... Michelangelo I si II? Am pierdut eu ceva? :intrebare:
0

#64 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 31 decembrie 2012 - 17:45

Michelangelo I: pasajul subteran de 2 benzi, intersectia de deasupra si reabilitarea podului Michelangelo, trotuare, piste de biciclete, etc.
Michelangelo II: largirea la 3 benzi a strazilor Ripensia si Negoiu (Profi->Novatim->Olimpia->BRD) impreuna cu trotuare si piste de biciclete noi si realizarea pasajelor pietonale supraterane, din pacate nu subterane :eusa_think:, pentru studenti (unul in fata la 3F si altul la semaforul de pe Cluj).

Nu stiu de ce se numeste Michelangelo II. :naughty1:

Aceasta postare a fost editata de Pelbartus: 31 decembrie 2012 - 17:46

0

#65 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 31 decembrie 2012 - 17:51

De primul stiam, al II-lea sincer acum aud prima oara de el.

Oricum sper sa vedem macar unul facut din cele 2.
0

#66 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 04 ianuarie 2013 - 09:15

Vedeti care sunt prioritatile Primariei Timisoara pentru anul 2013

31 decembrie 2012

Timişoara intră în şantier în 2013: modernizarea infrastructurii oraşului va fi prioritatea zero, anunţă primarul Nicolae Robu. În noul an vor începe în sfârşit lucrările la Complexul Rutier Michelangelo, lărgirea pasajelor CF Jiul şi Popa Şapcă, reabilitarea centrului istoric şi a malurilor canalului Bega, dă asigurări edilul. Acesta nu renunţă nici la ideea de a amenaja pasajul subteran din Piaţa Victoriei pentru circulaţia auto.

„Prioritatea numărul unu o vor reprezenta, în 2013, marile proiecte ale Timișoarei. Asta înseamnă pasajul Michelangelo, pasajul din Piața Victoriei, lărgirea trecerii pe sub calea ferată și extinderea la patru benzi pe Popa Șapcă, la fel, lărgirea trecerii pe sub calea ferată și a străzii Jiul, proiectul Michelangelo II, amenajarea malurilor Begăi și reabilitarea centrului istoric al orașului.

Acest pachet de proiecte este prioritatea numărul unu pentru că toate vor fi angajate. Nu putem să mai mergem secvențial, pentru că Timișoara este prea mult rămasă în urmă, trebuie să mergem pe front larg. Într-un cuvânt, modernizarea infrastructurii orașului este prioritatea zero. Unele dintre aceste lucrări vor începe imediat după ieșirea din iarnă, altele puțin mai târziu, pentru că sunt proceduri de urmat, etapele premergătoare, dar toate cele pe care le-am menționat vor începe în practică”, a declarat, pentru www.tion.ro, primarul Nicolae Robu.

Prima lucrare care va demara, spune edilul, este realizarea Complexului Rutier Michelangelo, un proiect pe fonduri europene iniţiat de fosta administraţie Ciuhandu, care cuprinde reabilitarea Podului Michelangelo şi realizarea unui pasaj rutier subteran pe relaţia bulevardul Vasile Pârvan-bulevardul Corneliu Coposu.

„Primul care va începe este, după părerea mea, subpasajul Michelangelo, pentru că licitația este în etapa finală. Altfel, toate sunt pe același palier de importanță, nu vă pot da o ordine pentru celelalte, pentru că toate sunt practic în același stadiu, depinde de modul în care se finalizează procedurile care trebuie urmate, proceduri care necesită un timp neanticipabil, necontrolabil”, a adăugat Robu.

Proiectul Michelangelo II prevede reabilitarea străzii Cluj, lărgirea la trei benzi de circulaţie a străzilor Negoiu şi FC Ripensia, precum şi realizarea unor pasarele pietonale din sticlă pe strada Cluj şi pe Aleea FC Ripensia.

În ceea ce priveşte lărgirea pasajelor Jiul – Circumvalaţiunii şi Popa Şapcă municipalitatea a organizat licitaţii la sfârşitul acestui an pentru studii de fezabilitate, proiecte tehnice şi detalii de execuţie. Totodată, a avut loc o licitaţie pentru elaborarea documentaţiilor în vederea realizării unui nou pasaj rutier pe sub calea ferată în zona Solventul.

Pentru lărgirea pasajelor Jiul şi Popa Şapcă au mai fost făcute studii de fezabilitate prin anul 2006, dar autorităţile locale au considerat că acelea nu mai sunt de actualitate şi este nevoie de altele noi. Nu este încă prea clar de unde vor veni banii pentru realizarea acestor lucrări, în condiţiile în care Robu declara în campania electorală de la alegerile locale că ar fi nevoie de 10 milioane de euro pentru aceste investiţii.

„Vor fi antamate cu venituri proprii și desigur încercăm să atragem bani de la Guvernul României. Nu mai putem aștepta după alte finanțări mai avantajoase, trebuie să dăm drumul acestor proiecte”, a afirmat, acum, primarul.

Tot în 2013 ar urma să înceapă construirea unui bazin olimpic de înot la Timişoara, a unei săli polivalente de 15.000 de locuri şi a patru bazine de înot de agrement, în diferite cartiere ale oraşului, potrivit reprezentanţilor municipalităţii.

Sursa: TiON
0

#67 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 ianuarie 2013 - 13:43

Una dintre cele mai bune idei auzite pana acum despre trafic, din partea autoritatilor locale. Daca nu ma insel, si cineva de pe forum a venit cu o asemenea propunere. O problema ar fi pe str. Sf. Ioan (Materna->Spitalul Militar) unde nu poti face 4 benzi. Poate impreuna cu strada Paris. Pe Republicii ar fi loc de doar 3 benzi.

“Toate aceste lucrari vor demara in 2013 si vom incepe sa lucram si la subpasajul auto din Piata Victoriei. Acest subpasaj este unul esential. Vom avea modificari radicale in ceea ce priveste traficul in Timisoara. Zona istorica va fi inconjurata de un inel foarte restrans, care va veni din zona Punctelor Cardinale pana la Materna, aici va parcurge subpasajul pe care il vom face pe sub Piata Victoriei. Urmatoarea portiune va fi pe bulevardul Bratianu pana la Banca Nationala, Hotel Continental. In continuare, pe sub Bastion si din nou la Punctele Cardinale. Pe aici se va circula in sens unic pe 4 benzi, asta vrem sa facem. De aici vor fi ramificatii spre celelalte inele”, explica primarul Timisoarei pentru www.opiniatimisoarei.ro.

articol
0

#68 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 05 ianuarie 2013 - 15:31

:up_arow:

Ar fi nemaipomenita o astfel de solutie: "inel ultracentral" cu 4 benzi!
De asemenea mi-a mai atras atentia modul de abordare propus: unul nesecvential! Adica nu se va astepta finalizarea unui proiect pentru a se porni altul, ci se va incepe cu cat mai multe deodata.

Stiu ca va fi un chin traficul in oras in urmatorii 2-3 ani, dar tre' sa recnunoastem ca infrastructura Timisoarei a ramas mult, foarte mult in urma. Cine a fost prin alte orase in tara, stie la ce ma refer. Ca sa nu ne comparam cu orase similare din afara tarii (cand ma gandesc doar la Serbia, ma ia cu calduri).
Dar rezultal ulterior va merita chinul indurat.
0

#69 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 ianuarie 2013 - 16:00

Vezi postareaMHN, la 05 ianuarie 2013 - 15:31, a spus:

Stiu ca va fi un chin traficul in oras in urmatorii 2-3 ani,


Poate pentru cei din zona ca nu vor avea loc pe unde sa ajunga la locurile de parcare dar in rest nu vad nici o problema in nu a folosii mtc-urile ca sa ajunga la servici in loc de masina, mai ales ca vor stii ca traficul e restrictionat. Cand a fost spart tot orasul la reabilitarea canalizarii si a liniilor de tramvai cu chiu cu vai am vazut ca multi luau autobuzul pana la cumparaturi sau servici ca vedeau ca nu au de ales.

Oricum pana nu incepe nici un santier nu cred in toate cele spuse, as fi totusi curios pe unde vor circula firobuzele daca va fi sens unic sau poate vor face cum e de la Judetean la Complex cu 3 benzi pe un sens si o banda in sens invers doar pentru mtc-uri si taxiuri... :intrebare: .
0

#70 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 05 ianuarie 2013 - 18:38

Ideea de a folosi transportul in comun nu este rea, macar pe perioada lucrarilor, insa situatia nu poate fi generalizata. Adica in multe cazuri calatorul/soferul are familie si copii de transportat la gradinita/scoala. Plus ca foarte multi calatori/soferi au impanzit zonele adiacente Timisoarei, unde acoperirea mtc-urilor este problematica.
Deci utilizarea mtc-urilor e posibila in unele cazuri doar.

Pe de alta parte, mai mult ca oricand, acum ar fi fost foarte utila existenta:
- a cel putin doua parcari subterane in zona centrala, de vreo 500-1000 de locuri fiecare, dispuse diametral fata de cetate
- a cate unei parcari terane de mari dimensiuni la fiecare intrare importanta in oras, unde sa-ti lasi masina dupa ce "depui" copilul la gradinita/scoala si de unde sa poti apela la transpotul in comun, astfel incat centrul sa fie eliberat de "stres".

Ce bine ar fi fost daca vechea administratie ar fi reusit sa contracteze construirea celor 5 parcari subterane din zona centrala, pentru care a curs atata cerneala si au fost organizate atatea dezbateri, sedinte si intruniri. Sau macar doua dintre ele, daca nu 5.
0

#71 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 ianuarie 2013 - 19:25

Vezi postareaMHN, la 05 ianuarie 2013 - 18:38, a spus:

Adica in multe cazuri "calatorul/ea" are familie si copii de transportat la gradinita/scoala.


Evident ca cineva care locuieste la marginea orasului si are acces mai greu spre centru si in consecinta spre scoala/gradinita i se va justifica folosirea automobilului, dar te asigur ca multi care ii vedem la orele de varf ca isi duc cu masina la scoala copii stau la cativa pasi de scoala si in loc sa ii trimita pe jos la scoala de la o varsta ii duc cu masina ca deh le este in drum si nu se gandesc ca blocheaza strada aiurea.

"Baba sufera la frumusete", daca vrem un oras mai fluid si aerisit va trebuii sa facem sacrificii. Oricum daca intre timp nu se investeste in tramvaie noi (ca iar zic de ele), lucrarea asta va fi degeaba, pentru ca pierderea a inca 40.000 de calatori in urmatorii ani inseamna umplerea drumurilor cu cam tot atatea masini.
0

#72 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30173
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 ianuarie 2013 - 19:50

Am colegi care isi luau copilul de clasa a-VIII-a (inalt de un metru optzeci) cu masina de la scoala. Eu mergeam pe jos la scoala, inca din clasa a-II-a, de pe Eugeniu de Savoia si pana la gen.16 si n-am patit nimic. Ma distra ca aceasi colegi spuneau ca ai lor "copii", acum cand si-au luat carnetul, habar nu au sa se orienteze prin oras. :rad_masa:
0

#73 Useril este offline   aristotelro 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 388
  • Inregistrat: 15 noiembrie 11
  • Sexul:masculin

Postat 05 ianuarie 2013 - 20:10

Vezi postareaGygyman6, la 05 ianuarie 2013 - 16:00, a spus:


Oricum pana nu incepe nici un santier nu cred in toate cele spuse, as fi totusi curios pe unde vor circula firobuzele daca va fi sens unic sau poate vor face cum e de la Judetean la Complex cu 3 benzi pe un sens si o banda in sens invers doar pentru mtc-uri si taxiuri... :intrebare: .


Ar fi pacat, s-ar pierde toata fluenta traficului. Ideea e ca si MTC-urile sa inconjoare Cetatea.
0

#74 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 ianuarie 2013 - 21:22

Vezi postareaaristotelro, la 05 ianuarie 2013 - 20:10, a spus:

Ar fi pacat, s-ar pierde toata fluenta traficului. Ideea e ca si MTC-urile sa inconjoare Cetatea.


Eu cred ca mai mare pacat ar fii pentru reteau de friobuz care habar nu am cum va rezista cu o abatere asa de mare pe sensul care vine de la gara. Pai sa luam numai linia 14, isi va pierde o gramada de calatori daca cei care urca de la gara si merg spre mall vor fi nevoiti sa mearga aiurea roata tot centrul pana la Marasti ca sa poata revenii la trasul initial. Nu cred ca strica cu nimic o banda si pe sens invers doar pentru mtc-uri si taxiuri, mai ales ca ai sensuri giratorii acolo unde se despart liniile de firobuz deci fluenta se mentine.

Daca mtc-urile (cu exceptia tramvaiului), inconjoara centrul nu facem nimic, pentru ca ambuteajele se muta din centru la margine, ideea ar fi ca ele sa fie singurele care au anumite avantaje pe care automobilele nu le au astfel descuranjand traficul auto nenecesar.
0

#75 Useril este offline   aristotelro 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 388
  • Inregistrat: 15 noiembrie 11
  • Sexul:masculin

Postat 05 ianuarie 2013 - 22:34

De acord, daca se pastreaza giratoriile. Insa ele nu se justifica in cazul trecerii la sens unic pe tot inelul. MTC-urile care ar circula invers ar vira stanga la Marasti si astfel ar bloca traficul oricum.

Insa totusi, ocolul nu ar fi atat de mare (oricum nu ar fi deloc anevoios) din moment ce troleul 14 de pilda ar circula neintrerupt de la Hotel BanATUL pana la Marasti pe la Posta Mare.
O optiune suplimetara ar fi ca pe traseul de la 700 spre strada Paris sa se inverseze sensul (ar fi firesc).
0

#76 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 ianuarie 2013 - 00:27

Vezi postareaaristotelro, la 05 ianuarie 2013 - 22:34, a spus:

ar bloca traficul oricum.


Pentru cateva secunde cat traverseaza strada dar mai mult nu, oricum se blocheaza traficul pe inel acolo unde intra arterele perpendiculare si fac contact cu acesta.

Nu e vorba numai de ocolire aici e vorba si de simetria traseelor, daca mergi de la Politia Judeteana la 700 pentru a face piata si dupa vrei sa vii inapoi ce faci, cu ce te intorci?
Sau cei care i-au 17-le de le Marasti, crezi ca se vor deplasa pana la Bastion sau Bratianu?
Daca inelul ar fi capat de linie da ar fi o justificare pentru un ocol, dar el e chiar pe mijlocul unor trasee si acopera taman statiile de pe sens invers unde ai printre cei mai multi calatori.

Oricum pot sa pun pariu ca nu s-a gandit nimeni pana acuma din cei care se ocupa de proiect ce se va intampla cu liniile de mtc daca se trece la sens unic.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 06 ianuarie 2013 - 12:13

0

#77 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30173
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 ianuarie 2013 - 01:18

Probabil ca nu. E ca si vorba aia in vant despre DN1 cu sens unic.
0

#78 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 06 ianuarie 2013 - 03:55

Chiar azi am auzit asta, si am ramas :huh2:

Sincer va spun, ca dobitocenie mai mare in viata mea nu am auzit! :slap: Cum naiba sa faci un DN sens unic, cand nu calea de intoarcere e la km...
0

#79 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 06 ianuarie 2013 - 23:15

Din Monitorul Oficial

Priorităţi 6 luni

1. Mu t a r e a / d e m o l a r e a monstruoasei clădiri din sticlă din Piaţa Victoriei;
2. Repararea trotuarelor din centrul istoric (str. V. Alecsandri etc.) şi a aleilor de pe malul Begăi;
3. Desfiinţarea cvasigenerală a fâşiilor de pământ (pretinse “spaţii verzi”) dintre trotuare şi carosabilprincipala sursă a prafului şi noroiului din Timişoara;
4. Transformarea în spaţii verzi a tuturor spaţiilor virane din oraş care se pretează la aşa ceva;
5. Curăţarea oraşului de câinii fără stăpân prin prinderea, sterilizarea şi ţinerea lor în adăposturi civilizate;
6. Eradicarea fenomenului cerşetoriei şi vagabondajului din oraş;
7. Simplificarea birocraţiei şi scurtarea drastică a termenelor de acordare a diverselor avize şi, în general, a termenelor de răspuns la demersurile cetăţenilor;
8. Reducerea timpului pierdut de cetăţeni în aşteptarea mijloacelor de transport în comun, prin îmbunătăţirea frecvenţei de circulaţie a acestora;
9. Eliminarea tuturor gropilor din asfalt;
10. Înfiinţarea Direcţiilor de Sănătate şi Educaţie în Primărie şi pregătirea unităţilor de învăţământ pentru noul an şcolar.

Priorităţi 4 ani

1. Reducerea cu cel puţin 25 % a facturii la apă caldă şi căldură.
2. Fluidizarea traficului prin: semaforizare computerizată, de ultimă generaţie; realizarea a cel puţin 3 subpasaje; lărgirea unor poduri peste Bega şi construirea cel puţin a unui pod nou; lărgirea unor artere şi optimizarea ştiinţifi că a traseelor din oraş; realizarea centurii Calea Lugojului - Calea Şagului; completarea inelelor de trafi c şi înlăturarea punctelor de strangulare de pe traseul lor; crearea unor noi artere (Sudului-Pestalozzi, Mareşal Constantin Prezan-Mureş etc.); crearea de locuri de parcare prin desfi inţarea fâşiilor de pământ dintre trotuare şi carosabil; realizarea a 5 parcări mari (zona centrală); fluidizarea căii de racord actuale la autostrada Arad-Timişoara şi realizarea unui nou racord, de pe şoseaua Timişoara-Arad.
3. Reducerea prafului şi noxelor de cel puţin 5 ori şi extinderea spaţiilor verzi peste media europeană pe locuitor.
4. Restaurarea clădirilor din centrul istoric şi transformarea acestuia în zonă pietonală, comercială şi de relaxare (promenadă, restaurante, terase).
5. Construirea de noi creşe, grădiniţe şi şcoli, în acord cu nevoile şi reabilitarea tuturor celor care necesită această operaţie.
6. Construirea unui stadion ultramodern, a unei săli polivalente cu 15 000 de locuri şi a unui bazin olimpic.
7. Construirea în cartiere a 4 bazine de înot semiolimpice, destinate practicării înotului de întreţinere şi agrement.
8. Crearea unui sistem de show de muzică, apă şi lumini pe Bega.
9. Construirea unui mare spital ultramodern, de interes euroregional.
10. Realizarea muzeului ştiinţei şi tehnologiei bănăţene.
0

#80 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30173
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 ianuarie 2013 - 00:03

Nici o vorba despre tramvaie noi. :(
0

Arata acest topic


  • (7 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi