Doi ani de forum
#1
Postat 04 martie 2010 - 20:54
#3
Postat 04 martie 2010 - 21:11
#4
Postat 04 martie 2010 - 21:18
#5
Postat 04 martie 2010 - 21:24
#6
Postat 04 martie 2010 - 21:32
#8
Postat 04 martie 2010 - 22:00
Toate cele bune!
#10
Postat 04 martie 2010 - 23:00
PS: Sigla forumul nu o mancat-o nimeni ?! )
#11
Postat 04 martie 2010 - 23:04
@Ciup, cred ca bucata aia a ramas acolo
#12
Postat 04 martie 2010 - 23:38
#13
Postat 05 martie 2010 - 06:20
Next, are cineva minuta intalnirii? Eu am retinut urmatoarele subiecte abordate:
- Prezentare grafice validari; confirmarea ca tramvaiul preia aproximativ 50% din traficul de calatori din oras, urmat de troleibuz si autobuz (sau invers)?; dintre tramvaie linia 4 conduce detasat, iar la autobuze liniile 33 si 40 sunt cap de tabel, urmate de E7 si E8; pe troleibuz parca 15 e lider;
- Tot din graficele expuse, retinem ca liniile de prin cartierele marginase sunt foarte putin rentabile, cel putin la nivelul validarilor, ceea ce dezgoleste clar necesitatea educarii publicului calator; reminder pt Dl. Florin: grafic cu abonamentele defalcate pe linii, daca se poate
- Lunile de vara sunt o "groapa" a transportului, numarul calatorilor scazand drastic
- Alta discutie destul de larga, despre controlori si controale, in lumina sistemului;
- Primul lucru, de reamintit ca un controlor care nu este in stare sa treaca validatoarele in modul "Control" nu are nici un drept de control; dreptul acesta este primit si reinnoit zilnic;
- Fiecare controlor prezinta cardul sau unui validator, apoi sistemul retine ce controleaza el si inregistreaza in baza de date, astfel stiindu-se cat a "muncit" fiecare; spre deosebire de zilele cand puteau sa faca doua controale si apoi sa-si faca treburile personale, e un pas inainte; unii incearca sa fenteze sistemul "verificand" acelasi card de mai multe ori;
- Scopul controlului este declarat ca fiind preemptiv, exact ca prezenta politistilor rutieri pe strazi; nu atat pentru a da amenzi, cat pentru a descuraja comportamentul contraventional/fraudulos; amenzile sunt greu de recuperat;
- Subiect: harta interactiva; Google Maps si Yahoo Maps sunt foarte incete cand vine vorba de a afisa mai mult de 100 de elemente in pagina, prin urmare asteptam dupa o implementare de catre Radcom a unei harti custom-made;
- Reinnoirea abonamentului pe internet va fi un serviciu disponibil daca se poate asigura functionalitatea 100% a validatoarelor, ele preluand rolul de a scrie pe card noul titlu (la prima validare de a doua zi); mission impossible, avand in vedere numarul de validatoare cu probleme de la tramvaie;
- Speaking of: exista contravenienti profesionisti care rup bilete in compostoare cu scopul declarat de a bloca fanta respectiva; nu retin ce impiedica regia sa trimita controale si sa-i prinda ..
- Daca retin bine, 40% din calatori au un titlu de calatorie si valideaza, inca vreo 30% au titlu dar nu valideaza, iar restul de 30% sunt contravenienti; in conditiile astea, s-a verificat pe traseu ce au semnalat [emilut] si alti membri - problema legata de incarcarea liniei 33 in afara orelor de varf este reala, desi nu detectabila dupa validari; trebuie insistat pe educarea calatorilor, spre binele lor;
- numarul cardurilor eliberate se apropie de saturatie, ne apropiem de 100.000 si cam toate categoriile de calatori detin card; in conditiile astea statistica incepe sa devina reala si functionala, chiar daca pe alocuri da rateuri (problema semnalata pe linia 7, unde din 50 de oameni care urca valideaza doar 5)
- s-a discutat extinderea retelei metropolitane inspre Dumbravita, lucru care ar putea fi facut cu troleibuze pana la I.I.de la Brad, apoi mergandu-se pe diesel mai departe; consumul nu ar fi diferit fara de autobuze, insa e inconfortabil pentru sofer sa reintre pe linie la intoarcerea in oras, nefiind automatizat;
- teoretic, linia 3 nu este desfiintata, ci doar suspendata pe perioada crizei; odata ce lucrarile la linia-cale se incheie (data incerta) si odata ce vom avea la dispozitie trenuri suplimentare (inca o data incerta, sigur nu anul asta), e posibil sa revedem tramvaie in Freidorf;
- nu retin stadiul in care sunt demersurile pentru acreditarea muzeului, iar in hala nu am avut acces;
#15
Postat 05 martie 2010 - 14:13
#16
Postat 05 martie 2010 - 15:49
Iar varianta cu linia 14 pana la Dumbravita mi se pare putin aiurea, adica faptul ca troleibuzele vor circula acea distanta de la iesirea din oras pana in Dumbravita pe motor diesel si nu pe curent...mai ales ca e ridicol ca soferul sa tot puna si sa scoata troleibuzul pe/de pe electric.
In rest, par interesante discutiile, si este bine ca s-au discutat aceste probleme .
Aceasta postare a fost editata de NDY: 05 martie 2010 - 15:50
#17
Postat 05 martie 2010 - 16:03
#18
Postat 05 martie 2010 - 22:09
Vad ca si tinerii colegi de forum s-au mai schimbat de cand nu i-am mai vazut, ba mai mult unii au recurs la schimbari spectaculoase, precum ar fi ochelarii lui Viktor!?!
#19
Postat 05 martie 2010 - 22:36
Chagall, la 5 Mar 2010, 22:09, a spus:
Se pare ca nu ne-am mai vazut de muuuuuuult timp . Din pacate am ajuns sa nu mai vad deloc bine la distanta .
#20
Postat 06 martie 2010 - 03:32