Inelul IV
#341
Postat 13 septembrie 2018 - 12:52
Daca in oras problemele de traffic s-au rezolvat cat de cat cu renovarile marilor bulevarde si cele 2 pasaje largite, mobilizarea ar trebui mutata pe inelul IV, cu atat mai mult cu cat zona de Nord este foarte dinamica in constructia de locuinte si se simte nevoie unei rute de ocolire care sa descarce traficul de pe bulevardele aglomerate cum sunt Lugojului, Lipovei, Aradului si Torontalului.
As vrea sa vad mobilizarea mutata pe acest inel prioritar pentru traficul foarte aglomerat din zona de Nord, mai trebuie sa vrea si primaria sa prioritizeze si sa aloce finantare.
#342
Postat 13 septembrie 2018 - 13:21

#343
Postat 13 septembrie 2018 - 13:35
#344
Postat 13 septembrie 2018 - 16:59
corco, la 13 septembrie 2018 - 12:52, a spus:
Stii cine e constructor pe șantierul abandonat?
Ghici:

Sent from my iPhone using Tapatalk
#345
Postat 13 septembrie 2018 - 21:07
Ce sa-i faci? Au fost ploi multe si nu s-a putut lucra...

#346
Postat 13 septembrie 2018 - 22:33
Zoltan Cs, la 13 septembrie 2018 - 16:59, a spus:
Ghici:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ar mai fi timp sa termine pana in Feb 2019 dar nici vorbă, nici gând, nu se vrea.
#347
Postat 17 septembrie 2018 - 13:34
Santierul asta e blocat pentru ca Romsilva revendica o bucata de teren pe care trebuie sa treaca drumul, in fapt este o bucata de pamant pe care s-a extins padurea in timp.
De aia nu se lucreaza, nu e vina SDM, ce rezilieri si manie proletara:)
Si apropo, astia chiar lucreaza ok, faceti comparatie cu alte lucrari facute de firme private de ex, asa ca nu inteleg marea surpiza, stupoare etc:)))
Si nu e vb nici de ailalta teorie a conspiratiei ca nu se vrea ca e visteria goala:))
#348
Postat 17 septembrie 2018 - 14:03

Legat de terenuri, mai desteptii din primarie, nu s-au interesat la momentul respectiv de ce si cum, sau nu s-au gandit ca astfel de situatii pot intervenii?
Imi pare rau, dar actuala conducere a orasului este VARZA! Doar uitate cate santiere abandonate/in paragina avem, si pe toti ii doare in cur. Banii s-au aruncat pe mizerii inutile, si acuma stam cu orasul in paragina...
Nu sunt in stare sa faca o licitatie calumea, care sa nu fie contestata/anulata dupa 3 zile...
#349
Postat 17 septembrie 2018 - 14:48
Cert e ca acum e blocaj, deci nu e pb ca nu se mobilizeaza SDM-ul si trebuie reziliere, asta nu inseamna ca nu e varza conducerea orasului, ca e
#350
Postat 17 septembrie 2018 - 15:21
Inteleg ca sunt probleme de depasit pe orice tronson..dar la nivelul inelului IV este chiar delasare/incompetenta. Administratia Robu are deja 6 ani si pe acest inel nu a reusit nimic..
#351
Postat 17 septembrie 2018 - 15:27
#352
Postat 17 septembrie 2018 - 16:00

Pas cu pas am mai iesit la suprafata dar in general nu se vorbeste pentru ca vina este oricum tot a primariei, nu a spus nimeni ca sunt vinovati cei de la SDM.
Pe Lipovei- Aradului care mai este situatia, au SF, constructor, buget ?
#353
Postat 21 septembrie 2018 - 13:49
Acum ar fi in etapa de masuratori cadastrale, urmeaza dezmembrarea, procesul de donare a terenului, deci o sa mai dureze.
#354
Postat 21 septembrie 2018 - 16:12
Optimistul din mine spera totusi intr-o minune...
#355
Postat 24 septembrie 2018 - 12:09
http://www.tion.ro/g...traseul/2114784
#356
Postat 24 septembrie 2018 - 12:28

#359
Postat 24 septembrie 2018 - 14:33

Webmasterii romani sunt usor idioti, sau managerii lor sunt. Asa ca saiturile schimba structura linkurilor tot la 2-3 ani, fara insa sa scrie si o regula in .htaccess pentru a face redirect de pe linkul vechi pe linkul nou. Prin urmare, cineva care viziteaza topicul asta peste X ani s-ar putea sa aiba surpriza neplacuta sa aiba in fata doar un link nefunctional, despre care nu stie nimic. Ca exemplu personal, mie mi-a fost foarte usor sa recompilez istoria decolmatarii canalului Bega doar din textele de pe forum. Tot ca un exemplu personal, pot spune ca linkurile Timpolis functioneaza dupa 9 (NOUA) ani, in timp ce Dilema Veche sunt campionii la schimbari.
Revenind la topic, hai ca o sa copiez eu putin din articol:
Citeaza
Ultimul inel de circulație al Timișoarei, înainte de centura de ocolire, este în „chinurile facerii”. Lucrările au început în timpul fostei administrații și nu sunt gata nici acum, iar primăria s-a lovit recent de o problemă: drumul prevăzut în proiect ar fi trecut printr-o pădure, așa că se va construi acum pe terenul Continental Cauciucuri.
(..) În urmă cu doi ani se lucra de zor la un prim tronson, între strada Măcin și strada Constructorilor, un drum de 1,6 kilometri. Ar fi trebuit să se meargă mai departe cu lucrările, însă pe fir a intrat Romsilva, care a sesizat primăria că traseul propus trece printr-o zonă care figurează ca pădure. Reprezentanții PMT susțin că nu este chiar așa și că, pe documentele lor, traseul ar fi trecut prin… tufișuri.
Reprezentanții firmei (n.b. Continental) au fost de acord să doneze terenul în cauză primăriei, așa că proiectul înaintează, dar cu pași mici.
"Acum avem alternativă, cu Continental am convenit să ne lase pe terenul pe care noi am vrut să facem când el era proprietate UMT, Continental este de acord, drept urmare traseul Inelului IV nu va mai merge pe zona în care noi avem litigii cu Romsilva, ci va merge pe proprietatea Continental Cauciucuri. Se deblochează și acolo lucrurile, dar asta presupune iarăși măsurători cadastrale, dezmembrare, cedare teren, nu putem imediat să spunem SDM să-i dea drumul, să intre și să facă drumul. Toate aceste lucruri iau timp (...)"
#360
Postat 24 noiembrie 2018 - 16:30
http://www.tion.ro/v...iasului/2151983