Inelul IV
#261
Postat 06 decembrie 2016 - 20:32
Da repet, nimic despre breteaua catre linde...
#262
Postat 24 decembrie 2016 - 18:47

#263
Postat 24 decembrie 2016 - 19:44

#264
Postat 27 decembrie 2016 - 21:51


Nu pot sa-mi dau seama de ce s-au grabit sa puna DOUA straturi de asfalt pe 500 de metri si apoi......nimic!? Si lucrau pana seara, pe intuneric, la temperaturi destul de scazute. Pentru ce toate astea? Eu credeam ca se grabesc sa dea in circulatie drumul, dar...


#265
Postat 27 decembrie 2016 - 23:00
#266
Postat 28 ianuarie 2017 - 15:11
Construcția unui nou tronson de drum cu două benzi pe sens de 6,1 km, cu intersecții la nivel, între intersecția str. Măcin / str. A. Imbroane și sensul giratoriu AEM
De mentionat ca sunt 3 scenarii alternative propuse pentu prioritizare interventii pe doua intervale pana in 2020 si pana in 2030.
Scenariul ScA2 are prioritate pana in 2020 finalizarea inelului IV dar nu exista largire la 4benzi pe sens pe toate sectoarele decat intre C.Torontalului si C.Aradului.
Pe str.Grigore Alexandrescu pe tronsonul de Vest care ar urma sa faca legatura cu Bd.Bogdanestilor si prin subpasaj cu Str.Garii si B-ul.Dambovita va fi 1 banda pe sens.
Scenariul alternativ ScA3 prevede pana in 2020 subtraversarea caii ferate in zona Solventul sa se faca cu doua benzi pe sens si linie de tramvai in zona mediana dar nimic despre tronsonul care cuprinde sectorul str. Grigore Alexandrescu si Bd. Bogdanestilor
Acelasi scenariul alternativ prevede intre 2021-2030 Inelul IV inchis în partea estică, în varianta cu două benzi pe sens, deci partea de Vest ramane tot cu banda pe sens intre C.Torontalului si Bogdanestilor.
De aici inteleg ca este posibil inelul IV sa fie reconfigurat pe Str.Closca si Bd Cetatii in varianta cu min 2 benzi pe sens, daca str.Alexandrescu nu v-a face fata traficului, ceea ce putem intui deja.
http://www.primariat...%20var%20IV.pdf
Aceasta postare a fost editata de corco: 28 ianuarie 2017 - 15:14
#267
Postat 30 ianuarie 2017 - 11:06
Eu sunt curios si sunt interesat de cand se va face prelungirea pana la Aem. Banuiesc ca ce mai vedem inceput mandatul asta va fi prelungirea Macin- Lugojului si eventual largirea dintre Torontalului si Aradului. Dar repet asta este parerea mea, poate aveti voi alte informatii mai concrete...
#268
Postat 30 ianuarie 2017 - 21:06
Intr-un an nu vad de ce nu ar fi fost posibila finalizarea proiectului.
Este si senzatia mea, inelul asta este ultima prioritate pentru investitii, e tras pe linie moarta. Decat zero km inaugurati de pe vremea fostului primar mai bine faceau un credit si finalizau lucrarea complet in 4 ani fara pb in partea de Nord.
Oricum, nu imi place deloc planurile din partea de Vest pe Alexandrescu in Mehala unde piata trebuie relocata pentru largire la 4 benzi dar mai ales in Ronat unde largirea nu mai este posibila, cel mult se pot introduce sensuri unice.
#270
Postat 26 februarie 2017 - 17:49
Intai ceva cerut de cineva de mult timp


Da, ce se vede in spatele boschetiilor este Pelicanul, si singurul lucru ce imi sare-n ochi este ca i-o aplicat un strat de grund alb de protectie. Poate o data viitoare ne va ajuta Doppler cu niste poze din drona sa vedem mai bine starea vaporului.
__________
#273
Postat 27 februarie 2017 - 22:24
Strada Avram Imbroane este uitata de lume si nefinalizata de 2 ani cel putin, la Muzeul Satului nimic amenajat, se parcheaza care cum prinde loc la intimplare pe pamant, pe spatiu verde, hos general.
Aceasta postare a fost editata de corco: 27 februarie 2017 - 22:26
#275
Postat 28 februarie 2017 - 22:15
#276
Postat 28 februarie 2017 - 23:36
#277
Postat 01 martie 2017 - 12:47
Tocmai am făcut o vizită în sudul Serbiei, iar atât la fața locului cât și studiind harta lor, am realizat cât de în urmă suntem noi la infrastructura rutieră.
#278
Postat 01 martie 2017 - 20:52
#280
Postat 12 martie 2017 - 15:05
Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk