STP Timișoara Forum: Inelul IV - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (47 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Inelul IV

#141 Useril este offline   Shhhh 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1022
  • Inregistrat: 10 mai 12
  • Sexul:masculin

Postat 14 octombrie 2015 - 10:03

In sfarsit noutati. Se vede ca se apropie alegerile.

Un nou tronson din Inelul IV de circulatie al Timisoarei intra in lucru: un drum de 1,6 km


Citeaza

Lucrarea a fost adjudecată la un preţ de 6 milioane de lei fără TVA, în condiţiile în care valoarea estimată era de 11,8 milioane lei, tot fără TVA.
Şantierul ar trebui să se termine în 8 luni, iar reprezentanţii municipalităţii spun că lucrările vor începe chiar în această toamnă. „Sigur că din cele 8 luni se scade perioada de iarnă, în care nu se poate lucra”
...

Etapa I a proiectului de amenajare a lucrărilor implică realizarea legăturii rutiere între strada Constructorilor şi strada Măcin, ulterior se va amenaja şi racordul la strada Demetriade. Pentru realizarea legăturii cu strada Demetriade se va amenaja o intersecţie giratorie

2

#142 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 14 octombrie 2015 - 14:53

Am impresia ca asociatia castigatoare este cea care a lucrat si la modernizarea drumului spre Giroc.
0

#143 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 14 octombrie 2015 - 23:17

Exista vreo harta cu viitorul traseu? :eusa_think:
0

#144 Useril este offline   Shhhh 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1022
  • Inregistrat: 10 mai 12
  • Sexul:masculin

Postat 14 octombrie 2015 - 23:48

Vezi pe pagina precedenta planul pus de McLane
0

#145 Useril este offline   marius2002 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 383
  • Inregistrat: 30 mai 14

Postat 28 octombrie 2015 - 20:08

http://timisplus.ro/?p=13512
0

#146 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 28 octombrie 2015 - 20:14

Credeam ca au imagini de pe teren, ca sa vedem dac-au inceput efectiv lucrarile...
C-asa doar din gura, nu cred pana nu vad. Desi tot asocierea asta a facut treaba bunicica spre Giroc.
0

#147 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 28 octombrie 2015 - 20:18

Citeaza

AEM-calea Lipovei-zona Dambovita

Asta inseamna ca vor face si un pod peste Bega?
0

#148 Useril este offline   TM90CBA 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 215
  • Inregistrat: 25 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 octombrie 2015 - 00:27

Citeaza

Până în 2018 va fi gata şi acel tronson, cu o trecere pe sub calea ferată, pentru a evita staţionarea la barieră, care la ora actuală este inevitabilă.


De ce trecere pe sub calea ferata si nu peste? Nu pot sa inteleg de ce se aleg astfel de solutii, cand se stie foarte clar ca e o zona cu panza freatica foarte ridicata. Iar se vrea un subpasaj, in loc sa se faca un pasaj care e mai ieftin de realizat si mai rapid.
2

#149 Useril este offline   Ebi 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 309
  • Inregistrat: 08 septembrie 15

Postat 29 octombrie 2015 - 09:47

Daca te referi la trecerea pe sub CF de la Solventul, eu mai trec pe acolo si chiar ma gandeam ca nu prea au cum sa faca pasaj. Paralel cu CF este o linie de inalta tensiune.(stalpi metalici cu zabrele, inalti). Ar trebui sa faci un pasaj inalt sau sa cheltuie cu ingroparea firelor. Si acum vine lucrul cel mai important: sunt multe blocuri acolo. Cu ce au gresit oamenii aceia ca sa le construiesti un pod prin fata geamurilor? Apartamentele nu vor mai valora nimic, vor fi nelocuibile. Cred ca trebuie sa punem oamenii inaintea banilor.
4

#150 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1452
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 29 octombrie 2015 - 11:16

nu, e vorba de o trecere la padurea verde. si mie mi se pare ciudata alegerea.

Proiectul este mult mai mare şi va cuprinde continuarea, prin partea de est a traseului menţionat, până în Calea Buziaşului, din sudul Timişoarei. Întregul Inel IV ar urma să aibă lungimea totală de 12 kilometri.

„Până în 2018 va fi gata şi acel tronson, cu o trecere pe sub calea ferată, pentru a evita staţionarea la barieră, care la ora actuală este inevitabilă. Desigur că vom continua până în partea de vest a oraşului
şi vom închide complet Inelul IV”, a conchis Nicolae Robu.
1

#151 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 octombrie 2015 - 14:53

Un pasaj peste calea de CF e imens, trebuie sa fie peste linia de curent ce alimenteaza trenurile care cred ca e situata la peste 5m de sol. Un pasaj pe sub CF e mult mai eficient si ocupa mai putin loc ca lungime.

Legat de chestia cu panza freatica... Chinezii fac insule artificiale in ocean si noi nu putem face un pasaj in oras? Are si Romania ingineri buni.
0

#152 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1452
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 29 octombrie 2015 - 16:46

oricum o dam tot aia e. fiind un inel de ocolire trebuie sa permiti trecerea tir-urilor, deci ori ridici ceva peste calea ferata la 5m ori sapi la 7-8 m in pamant pentru a avea in final cei 5m necesari pentru trecerea tir-urilor. cred ca un pasaj peste calea ferata s-ar realiza mai repede ca timp de executie.
2

#153 Useril este offline   Ebi 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 309
  • Inregistrat: 08 septembrie 15

Postat 29 octombrie 2015 - 17:58

La pod intretinerea este aproape 0. La subteran pe ploaie intotdeauna se strange apa in el, desfunda canalele, pompeaza apa daca este prea adanc, nu-i curent pe furtuna, grup electrogen care la randul lui trebuie intretinut, ulei schimbat, baterii noi, etc.
1

#154 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1258
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 29 octombrie 2015 - 18:19

Vezi postareaEbi, la 29 octombrie 2015 - 17:58, a spus:

La pod intretinerea este aproape 0. La subteran pe ploaie intotdeauna se strange apa in el, desfunda canalele, pompeaza apa daca este prea adanc, nu-i curent pe furtuna, grup electrogen care la randul lui trebuie intretinut, ulei schimbat, baterii noi, etc.


De ce toti ne gandim sa facem un lucru de care sa nu ne atingem 100 de ani ? Cu atat mai bine daca trebuie desfundate canalele, grup electrogen care trebuie intretinut, se mai angajeaza 2-3 oamenii si uite asa economia tari se misca, numai la noi se poate ca un om sa faca 10 meseri si sa iei banii pentru o meserie.
0

#155 Useril este offline   Ivan Kolovoz 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 07 decembrie 14

Postat 29 octombrie 2015 - 18:42

Inelul IV ar trebui gandit cu pasaje denivelate in dreptul fiecarei artere mari (Aradului, Lugojului, Sagului) si sensuri giratorii la restul cailor de intrare/iesire in/din oras (asa cum foarte bine a fost facut langa Piata de Gros din Mehala).

De altfel, se pot vedea zilnic cozile nesfarsite de pe Grigore Alexandrescu si strada Marginii la intersectia cu Calea Aradului, unde semafoarele nu mai fac fata numarului mare de masini care vin din toate partile. Parerea mea ca locatar si observator zilnic al intersectiei, este ca acolo ar trebui incercat in prima faza un giratoriu. Daca cozile persista (ceea ce ma indoiesc), ramane varianta pasajului suprateran.

Asemenea si la intersectia Rebreanu/Dambovita cu Sagului, unde in prezent doar 3 directii sunt aglomerate. Cand se va deschide trecerea pe la Solventul si vor folosi multi traseul prin Bd. Dambovita, nici nu vreau sa ma gandesc ce ambuteiaje se vor forma acolo. :Facepalm_emote_gif:
1

#156 Useril este offline   marius2002 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 383
  • Inregistrat: 30 mai 14

Postat 29 octombrie 2015 - 19:54

Vezi postareaMHN, la 28 octombrie 2015 - 20:14, a spus:

Credeam ca au imagini de pe teren, ca sa vedem dac-au inceput efectiv lucrarile...

De curiozitate, am fost azi pana la capatul strazii Constructorilor, poate poate vad vreo miscare. Din pacate, nimic. Poate incep din partea cealalta, de pe strada Macin.
1

#157 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 29 octombrie 2015 - 19:59

Eu unul nu cred sa inceapa de anul acesta, ca doar stiti cum e: vine iarna, frigul...
0

#158 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1258
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 29 octombrie 2015 - 20:04

27 octombrie la 19:28
CONFERINTA DE PRESA PE TEREN -START LUCRARI INELUL 4

http://www.facebook....70786542968332/
3

#159 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 29 octombrie 2015 - 23:01

Ebi du te la Caransebes sa vezi k nici oamenii aia nu au gresit cu nimic si au osul la 20 metri de blocuri!
0

#160 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1452
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 30 octombrie 2015 - 21:33

:Facepalm_emote_gif:

Alesii locali au alocat, vineri, 546.000 de lei pentru executia unui patinoar cu suprafata sintetica, in aceasta iarna la Timisoara. Banii au fost luati de la Directia Tehnica, care ii avea pusi deoparte pentru realizarea Inelului IV, reprezentantii primariei explicand ca nu pot fi cheltuiti toti banii prevazuti pentru aceasta investitie in 2015.


sursa OT
1

Arata acest topic


  • (47 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi