Inelul IV
#864
Postat 28 mai 2022 - 09:43
Acolo cred ca este pentru accesul la balta sa mai dea cu batul in balta cine este pasionat de asa ceva
#869
Postat 28 mai 2022 - 12:10
Parcarea interzisa in fata blocului pentru locatari, se stie de cel putin 10 ani de proiect, cu putin interes si contestatii fortau primaria sa le faca si parcari si se extindeau pe partea cealalta unde e loc destul chiar pentru dublare.
Cel putin traficul nu le trecea pe sub geam.
Cat despre proiect este cea mai buna dovada de lipsa acuta de asumare, nici nu s-a deschis si a dat-o in gard deja un inconstient, acolo pentru siguranta pietonilor va trebui pus parapet dupa modelul Alexandrescu.
Fara iluminat si protectie a pietonilor acum este si mai evident ca exista risc mare de accidente in acel sector, se va circula foarte tare.
Cel putin traficul nu le trecea pe sub geam.
Cat despre proiect este cea mai buna dovada de lipsa acuta de asumare, nici nu s-a deschis si a dat-o in gard deja un inconstient, acolo pentru siguranta pietonilor va trebui pus parapet dupa modelul Alexandrescu.
Fara iluminat si protectie a pietonilor acum este si mai evident ca exista risc mare de accidente in acel sector, se va circula foarte tare.
Aceasta postare a fost editata de corco: 28 mai 2022 - 12:12
#870
Postat 28 mai 2022 - 14:49
Din punctul meu de vedere a iesit un proiect prost fata de posibilitatile existente.
Speram totusi sa dispara baracile din coltul MSB si astfel sa avem o intrare pe 4 benzi pe Macin, apoi ma asteptam ca tir-urile care vin la descarcat sa aiba un spatiu de stationare pana intra la incarcare/descarcare. Ma asteptam sa vad in capatul strazii Macin un sens giratoriu unde la nevoie sa poata intoarce masinile de marfa si chiar autobuzele conventie in diferite situatii exceptionale. Deocamdata autobuzele intra cu fata in poarta TRW si dau cu spatele in contrasens pana la locul lor de stationare...
Pe partea de langa gardul MSB s-au facut locuri de parcare pentru masini mici, ale angajatilor probabil care vor avea de mers pe jos pana la intrare in fabrica. Asta daca nu se face cumva inca o intrare in spate pentru angajati, lucru putin probabil.
Am auzit ca trotuarul nou ce se vede pe langa baraci va fi de fapt pista de bicilete ...
Speram totusi sa dispara baracile din coltul MSB si astfel sa avem o intrare pe 4 benzi pe Macin, apoi ma asteptam ca tir-urile care vin la descarcat sa aiba un spatiu de stationare pana intra la incarcare/descarcare. Ma asteptam sa vad in capatul strazii Macin un sens giratoriu unde la nevoie sa poata intoarce masinile de marfa si chiar autobuzele conventie in diferite situatii exceptionale. Deocamdata autobuzele intra cu fata in poarta TRW si dau cu spatele in contrasens pana la locul lor de stationare...
Pe partea de langa gardul MSB s-au facut locuri de parcare pentru masini mici, ale angajatilor probabil care vor avea de mers pe jos pana la intrare in fabrica. Asta daca nu se face cumva inca o intrare in spate pentru angajati, lucru putin probabil.
Am auzit ca trotuarul nou ce se vede pe langa baraci va fi de fapt pista de bicilete ...
#871
Postat 30 mai 2022 - 23:10
Eu inteleg ca s-a pus gard... Ok, dar fundatia aia de beton chiar trebuia lasata la suprafata?
#875
Postat 02 iunie 2022 - 19:13
Chiar mi-a parut cam frumos pentru zona aia neumblata... E ca si cand ai prinde bancnote de 10 lei prin copacii din padure si te-ai astepta sa le gasesti acolo a doua zi.
Oricum, propun montarea a inca unui gard, pentru a-l proteja pe acesta.
Oricum, propun montarea a inca unui gard, pentru a-l proteja pe acesta.
#877
Postat 03 iunie 2022 - 16:09
Ce nu prea imi plac capacele si scurgerile de apa
Inca lucrau pe la 20:30 si bazia si ceva pe sus si posibil sa apara si o filmare din drona .
Am incercat sa o prind in ultima poza dar nu se vede.
Inca lucrau pe la 20:30 si bazia si ceva pe sus si posibil sa apara si o filmare din drona .
Am incercat sa o prind in ultima poza dar nu se vede.
#878
Postat 07 iunie 2022 - 11:29
Astazi cred ca s-a facut receptia pe Inelul 4 (tronsonul Aradului - Torontalului).
Claritatea nu este punctul forte in pozele mele fiind facute de la distanta foarte mare, dar se poate oricum remarca Latcau, dirigintele de santier de la Superconstruct, iar pe altii nu ii stiu
Evident spatiul verde este inexistent si copacii nu au mai fost plantati, fiind scosi din contract si trecuti in sarcina primariei ..
Claritatea nu este punctul forte in pozele mele fiind facute de la distanta foarte mare, dar se poate oricum remarca Latcau, dirigintele de santier de la Superconstruct, iar pe altii nu ii stiu
Evident spatiul verde este inexistent si copacii nu au mai fost plantati, fiind scosi din contract si trecuti in sarcina primariei ..
#880
Postat 16 iunie 2022 - 10:33
deci este deschis ? pentru hoti si vitezomani deja era deschis, nu ?
legat de arbori - nu se pot pune acum, se usuca peste vara - toamna tarziu, de asta cred ca ii ia primaria - dar parca tot SDM a lucrat, deci tot de acolo vor veni miscarile
pe ceallata portiune, Alexandrescu, a comunicat Latcau cu detalii ce probleme mai sunt de remediat, ce penalizari are Superconstruct etc, am sapat putin pe FB :
"Comisia de recepție este formată din constructor,dirigintele de șantier, proiectant, reprezentanți din primărie, reprezentanțiipoliției rutiere și a ISC. Două dintre lucrări au probleme serioase: str.Alexandrescu și pistele de bicicletă.
Proiectul de extindere de pe Gr. Alexandrescu a început cu osistare și s-a terminat cu o întârziere penalizată cu 1,5 mil. lei (20% dincontract). De când am preluat acest proiect am început să rezolvăm problemelemajore care îl blocau: lipsa unui plan de relocare a utilităților și lipsaîntregului teren pe care urma să se facă extinderea la patru benzi. Nu doar căstâlpii de electricitate nu erau prevăzuți a fi mutați și urmau să ajungăundeva în banda 1, dar în sensul giratoriu era plănuită o rețea supraterană degaz, ca să nu mai amintesc că proiectul nu conținea niciun stâlp de iluminatpublic.
Din cauza acestor probleme, șantierul a stat sistat mareparte din 2020. Rezolvarea a durat destul de mult, dar în 2021 au fost multeluni în care exista un front generos de lucru și constructorul nu s-amobilizat, de aici penalitatea. Lucrarea are de asemenea finisaje care trebuiecorectate, crăpături în trotuare, marcaje care s-au șters și trebuie refăcuteși câteva tasări. Vreme de cinci ani se va reface de câte ori trebuie.Iluminatul public a fost de montat de STPT. Spațiul verde, eliminat dincontract din cauza slabei proiectări, va fi executat după recepție, pecontractul de întreținere.
[…]
Gradul de toleranță pentru astfel de defecte este zero, toțicei care lucrează pentru primărie trebuie să înțeleagă asta cât mai curând.Aceste două proiecte nu sunt singurele proiecte pe care vom aplica penalitățisevere sau vom cere refaceri masive. Urmează și alte recepții în perioada următoare."
legat de arbori - nu se pot pune acum, se usuca peste vara - toamna tarziu, de asta cred ca ii ia primaria - dar parca tot SDM a lucrat, deci tot de acolo vor veni miscarile
pe ceallata portiune, Alexandrescu, a comunicat Latcau cu detalii ce probleme mai sunt de remediat, ce penalizari are Superconstruct etc, am sapat putin pe FB :
"Comisia de recepție este formată din constructor,dirigintele de șantier, proiectant, reprezentanți din primărie, reprezentanțiipoliției rutiere și a ISC. Două dintre lucrări au probleme serioase: str.Alexandrescu și pistele de bicicletă.
Proiectul de extindere de pe Gr. Alexandrescu a început cu osistare și s-a terminat cu o întârziere penalizată cu 1,5 mil. lei (20% dincontract). De când am preluat acest proiect am început să rezolvăm problemelemajore care îl blocau: lipsa unui plan de relocare a utilităților și lipsaîntregului teren pe care urma să se facă extinderea la patru benzi. Nu doar căstâlpii de electricitate nu erau prevăzuți a fi mutați și urmau să ajungăundeva în banda 1, dar în sensul giratoriu era plănuită o rețea supraterană degaz, ca să nu mai amintesc că proiectul nu conținea niciun stâlp de iluminatpublic.
Din cauza acestor probleme, șantierul a stat sistat mareparte din 2020. Rezolvarea a durat destul de mult, dar în 2021 au fost multeluni în care exista un front generos de lucru și constructorul nu s-amobilizat, de aici penalitatea. Lucrarea are de asemenea finisaje care trebuiecorectate, crăpături în trotuare, marcaje care s-au șters și trebuie refăcuteși câteva tasări. Vreme de cinci ani se va reface de câte ori trebuie.Iluminatul public a fost de montat de STPT. Spațiul verde, eliminat dincontract din cauza slabei proiectări, va fi executat după recepție, pecontractul de întreținere.
[…]
Gradul de toleranță pentru astfel de defecte este zero, toțicei care lucrează pentru primărie trebuie să înțeleagă asta cât mai curând.Aceste două proiecte nu sunt singurele proiecte pe care vom aplica penalitățisevere sau vom cere refaceri masive. Urmează și alte recepții în perioada următoare."