STP Timișoara Forum: Discuții generale despre autostrăzi si drumuri express - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (26 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Discuții generale despre autostrăzi si drumuri express

#361 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 14 iulie 2015 - 11:02

In sfarsit avem benzinarii desemnate pe A1. :coolspeak:

Imagine atasata: monthly_07_2015/post-30-087743100 1436864557.txt
4

#362 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1258
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 14 iulie 2015 - 23:17


2

#363 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 iulie 2015 - 10:30

Probleme grave pe tronsonul A1 Orăștie – Sibiu Lot 3. Link. Foarte documentat, merita citit.
2

#364 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 13 ianuarie 2016 - 18:58

Citeaza

Şoferii români vor fi obligaţi să plătească dacă vor să circule pe A1 şi A2. Taxa va scoate din buzunarul fiecărui şofer minimum 1,75 de euro pentru fiecare 100 de kilometri parcurşi pe autostrăzile construite din bani publici sau europeni, scrie b365.ro.
...
Prima autostradă din România pentru care şoferii vor fi taxaţi este A1, Bucureşti-Piteşti. Taxe se va aplica după ce şoseaua cu patru benzi, cu o lungime de aproximativ 110 km, va suporta reparaţii capitale.

Următoarea pe lista oficialilor Ministerului Transporturilor este autostrada Bucureşti-Constanţa, românii fiind nevoiţi să-şi suplimenteze bugetul pentru un concediu pe litoralul românesc, începând din vara anului 2018, cu suma aferentă taxei de autostradă.

...

gandul



0

#365 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 ianuarie 2016 - 20:14

Stire fara niciun suport in realitate. Probabil nu aveau niciun subiect de articol si s-au gandit sa scoata unul de la naftalina, cum ca ce va mai fi in 2018. :Facepalm_emote_gif:
0

#366 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 13 ianuarie 2016 - 20:31

Este aproape imposibil sa montezi ulterior statii de taxare pe autostrazi construite fara aceste locuri prevazute in proiect. Asta ar insemna ca fiecare iesire sa fie prevazuta cu statie de taxare, fiecare intrare cu bariera cu emitator de tichet etc. :eusa_think:

Initial autostrada Budapesta - Hegyeshalom avea parca 2 statii de taxare si pina la urma si aceasta autostrada a fost inclusa in sistemul de taxare cu vigneta.
0

#367 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 ianuarie 2016 - 21:51

Exact.
O aberatie mai mare ca ce au avut ei pe M5 (pe M1 nu am circulat in perioada cand era cu plata pe tronsoane) nu cred sa mai fi existat undeva in lume. Abia prindeai ceva viteza, ca trebuia sa te opresti sa platesti. :crazy: Dupa aceea au bagat vignete pe autostrazi, adica daca voiai sa mergi spre Viena, cumparai una pentru M5 si inca una pentru M1 (M0 nu exista). Ulterior au renuntat si la tampenia asta, in favoarea unei vignete pentru orice autostrada, ca mai tarziu sa renunte si la aceasta, acum avand-o doar pe cea in format electronic.

Un pic de istorie: Imagine atasata: matrica 2004.jpg Imagine atasata: matrita 2007.jpg (gasite cu Google, nu stiu cine e autorul)

Imagine atasata: 20070920matricaau.jpg A se observa in partea dreapta sus pentru ce autostrazi era valabila cea din poze. M5 era separata, fiind concesionata catre AKA Alföld , fata de M1, M3, M7 care sunt concesionate catre AA (Allami Autopalya)
2

#368 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 14 ianuarie 2016 - 22:43

Astfel de aberatii mai sunt si in Polonia, unde unele autostrazi apartin de stat, si sunt gratuite, si altele careau fost cofinantate, si sunt cu plata... :Facepalm_emote_gif:
0

#369 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 14 ianuarie 2016 - 23:27

In 2004 intrind in Austria dinspre Brenner (Italia) spre Insbruck a trebuit sa platesc o taxa de autostrada (cu bariera) cu toate ca aveam vigneta, cica e(ra) o autostrada pe care nu era valabila...
0

#370 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 aprilie 2016 - 11:10

Stadiu A1 Deva-Lugoj, filmare aeriana din 6 aprilie:

...si Sebes-Deva, tot din 6 aprilie:
1

#371 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 iunie 2016 - 19:17

Iata ca a trecut termenul de finalizare pentru Lugoj-Deva (mai 2016), iar lucrarile sunt abia la 46%. :Facepalm_emote_gif: Link articol
0

#372 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 08 iulie 2016 - 09:34

Fix-pix:

Citeaza

Dezastru la infrastructură: guvernul tehnocrat a cheltuit pe autostrăzi doar 152 de milioane de lei pe primele cinci luni, 8% din suma alocată pentru tot anul

Ce a făcut CNADNR: „S-au organizat şedinţe de management cu Beneficiarul, Inginerul şi Antreprenorul“.

Compania Naţională de Drumuri şi Autostrăzi (CNADNR) a avut cheltuieli pentru proiectele de autostrăzi de 152 de milioane de lei pe primele cinci luni ale anului, comparativ cu o prevedere bugetară anuală în valoare de 1,8 miliarde de lei, se arată într-un răspuns dat Ziarului Financiar privind situaţia investiţiilor în infrastructură.

Informaţii privind foarte slaba execuţie a programului de autostrăzi în vigoare au apărut încă de acum o lună, iar la începutul acestei săptămâni dezastrul a fost confirmat prin demiterea ministrului transporturilor Dan Costescu. De asemenea, CNADNR stă foarte prost şi la semnarea de noi contracte: pentru 2016 este prevăzută semnarea a doar 34 km noi de autostradă.

[...]

zf.ro


Pentru cine nu știe, în CNADNR, în ultima perioadă se dau lupte grele pentru influență sau supraviețuire.
Artizanul contractului cu Bechtel, a ieșit în ultimele luni la TV mai mult decăt în ultimii 13-14 ani.
Și-a făcut chiar și cont de Facebook, pentru a comunica fanilor.
1

#373 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 05 septembrie 2016 - 09:38

Ministerul Transporturilor via FB emite Ordonanța de Guvern pentru reorganizarea CNADNR și formarea CNIR - CNAIR:
Imagine atasata: monthly_09_2016/post-2599-042914500 1473061029.txt
0

#374 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 13 septembrie 2016 - 17:24

Citeaza

Master Planul de Transport, gata de aprobare in Guvern. Vezi proiectele prioritare pe rutier si feroviar si de cati bani ar mai avea nevoie Romania pentru implementarea lor

Master Planul General de Transport (MPGT), documentul strategic pentru investitiile din domeniul transporturilor pe urmatorii 15 ani a fost transmis de catre Ministerul Transporturilor pentru a fi adoptat printr-o Hotarare de Guvern. Documentul cotnine principalele proiecte de autostrazi, drumuri expres, investitii in cai ferate si cai navale pe care are nevoie Romania sa le implementeze, insa vine cu partea negativa a paharului. Numai pe rutier, pana in 2020, sunt planificate proiecte in valoare de 13 miliarde de euro, dar exista fonduri disponibile doart pentru o treime. Pentru 2020-2030, doar jumatate din fondurile necesare pot fi identificate.

Pe sectorul rutier, cel mai voluminos dintre domeniile tratate in Master Plan, strategia prevede pana in orizontul 2030 nu mai putin de 11 autostrazi si 19 drumuri expres, la pachet cu alte zeci de modernizari de drumuri actuale si variante de ocolire.

[...]

hotnews.ro
0

#375 Useril este offline   Shhhh 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1022
  • Inregistrat: 10 mai 12
  • Sexul:masculin

Postat 13 septembrie 2016 - 18:18

Un nou guvern, un nou (?) master plan, o noua prioritizare: Masterplan.

Varianta ocolitoare Timisoara apare ca prioritate pe pozitia a 5a (pag 819), si cu data de incepere/finalizare a lucrarilor 2017/2018 (pag 821). Raspunsul e standard, de fiecare data: "la anul".
Ciudat este ca, cateva pagini mai incolo, la nevoia de finantare, lucrarile par sa fie planificate pe 2022/2023 (pag 855)

Sunt curios daca vreunul din vitejii nostri, fie ca vorbim de primar sau presedinte CJ, au dat vreo tura pe la Bucuresti pentru a discuta, impinge, forta lucrurile sa se miste in directia pe care o tot asteptam de atatia ani.


PS: mai apar lucruri interesante prin MP pentru cine are chef sa le caute, gen reabilitare Timisoara Moravita, drum express Lugoj - Tr Severin, reabilitare CF Timisoara Arad sau si mai spectaculos, marirea terminalului Aeroportului Timisoara cu minim (!) 20.000 metri patrati. Centrul intermodal nu lipseste nici el! La anul e gata!
3

#376 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 14 septembrie 2016 - 09:19

Da, ciudat.
Plus că apare lungimea de 16.8 Km în loc de 23 sau 24 Km.
1

#377 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 decembrie 2019 - 14:04

Din OT, despre Timisoara-Belgrad:

Citeaza

Asadar, primii bani, pentru proiectare, o suma de aproximativ 12 milioane de euro ar urma sa fie alocata intr-o luna de Uniunea Europeana. Cu acesti bani ar urma sa se stabileasca traseul final al autostrazii, lungimea si latimea.

2

#378 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 14 aprilie 2020 - 09:12

Cei de la Economica au făcut o statistică a progreselor celor mai importante la autostrăzi de luna trecută. În statistică sunt incluse și DX12 (Pitești - Craiova) și podul de la Brăila peste Dunăre:

Citeaza

În ciuda pandemiei de coronavirus, pe marile șantiere au fost raportate progrese semnificative în luna martie. Cel mai mult a avansat constructorul român Alpenside, pe lotul Râșnov - Cristian din Autostrada Comarnic - Brașov, urmat de Umbrărescu, cu un lot din Autostrada Ford, și de italienii de la Astaldi, cu Podul de la Brăila.

Constructorul român Alpenside a finalizat un sfert din lucrările la lotul Râșnov - Cristian din Autostrada Comarnic - Brașov, după ce a raport luna trecută un avans de 6,51 puncte procentuale, potrivit datelor Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Conform ministrului Transporturilor Lucian Bode, care a efectuat recent o vizită pe șantier, acest lot ar putea fi deschis circulației până la finele anului.

În clasamentul constructorilor din luna martie urmează altă firmă românească, Sa&Pe Construct, controlată de Dorinel Umbrărescu. Aceasta a raportat un progres de 6,24 puncte procentuale pe lotul 1 din tronsonul 2 al Drumului Expres Craiova - Pitești ("Autostrada Ford").

Podiumul clasamentului este ocupat de italienii de la Astaldi, cu un avans de peste 4 puncte procentuale la Podul suspendat de la Brăila (Golden Gate-ul românesc).

Umbrărescu a avut un progres de 3,65 puncte procentuale și pe lotul 2 din tronsonul 2 al DX Craiova - Pitești. Tot pe Autostrada Ford, respectiv pe tronsonul 1, au avansat și italienii de la Tirrena Scavi cu 3 puncte procentuale luna trecută.

De asemenea, un progres de 3 puncte procentuale au raportat și orădenii de la Trameco pe lotul Biharia - Borș din Autostrada Transilvania, care au executat astfel până în martie 77% din lucrări.

În clasament urmează grecii de la Aktor, cu un avans de 2,95 puncte procentuale, datorat subcontractării unor lucrări pe lotul 2 din Autostrada Sebeș - Turda către firme românești, potrivit pasionaților de infrastructură.

Asocierea Astaldi - Max Boegl se apropie de finalizarea lucrărilor pe lotul Iernut - Chețani din Autostrada Transilvania, unde au ajuns la un grad de execuție 88,34% în martie, după un avans de peste 2 puncte procentuale. Conform estimărilor oficiale, acest lot ar putea fi gata în luna iunie.

Italienii de la Pizzarotti au raportat la rândul lor un avans de circa un punct procentual pe lotul 1 din Autostrada Sebeș - Turda în martie, ajungând la un stadiu al lucrărilor de 84,60%.

Imagine atasata: progr_mart_61548100.jpg
1

#379 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 837
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 15 aprilie 2020 - 15:06

Niciun avans la UMB pe A7? Eu văd că se lucrează constant, UMB fiind renumiți pentru seriozitatea și profesionalismul de care dau dovadă.
1

#380 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 15 aprilie 2020 - 18:16

Atenție, nu e vorba de avansul lucrărilor în teren, ci de progresul ritmului de muncă. În cazul de față, UMB și-a păstrat ritmul de muncă din luna februarie, așa cum reiese din tabel, ceea ce înseamnă că progresul ritmului de muncă e 0.

Apropo de A7 - momentan în execuție este doar Centura Bacău -, fostul ministru Lucian Șova a anunțat că unele indicatoare și sisteme rutiere nu au putut fi livrate de un furnizor din Suceava, așadar în unele zone lucrările se află în impas. Articol de joia trecută, de pe Economica:

Citeaza

Pandemia de coronavirus începe să afecteze și marile proiecte de infrastructură. Astfel, lucrările pe unele porțiuni din Centura Bacău sunt blocate din cauză că furnizorul de indicatoare din Suceava și-a suspendat activitatea, spune Lucian Șova, fost ministru al Transporturilor. Orașul din nordul Moldovei a fost primul din țară pus sub carantină, după ce pandemia a scăpat de sub control.

"Sunt probleme la lucrările de pe brațul vestic (și nu numai), pentru că epidemia de Covid19 a blocat furnizarea indicatoarelor de circulație și a celorlalte sisteme rutiere fără de care nu se poate circula în siguranță. Furnizorul e din Suceava și tocmai și-a întrerupt activitatea pe perioadă nedeterminată, în contextul carantinei instituite asupra județului", a explicat Lucian Șova, fost ministru al Transporturilor.

În acest context, este dificil de estimat când va mai fi dat în exploatare brațul vestic al centurii Bacău, spune și Dragoș Benea, președintele PSD Bacău.

Acesta adaugă că Bacăul are nevoie ca de aer de centură și pentru a reduce poluarea prezentă în oraș, cauzată de cifrele tot mai mari înregistrate de traficul de tranzit. "Odată cu darea în trafic a variantei ocolitoare, peste 15.000 de vehicule care azi trec prin oraș, vor ocoli Bacăul", estimează Dragoș Benea.

În ciuda problemei cu furnizorul din Suceava, se lucrează la capacitate maximă pe șantier, apreciază totuși fostul ministru al Transporturilor, Lucian Șova.

Varianta Ocolitoare a Bacăului este parte integrantă a Autostrăzii "Moldova" (Coridorul IX Paneuropean), iar contractul pentru proiectarea și execuția acesteia a fost atribuit la finele lui 2018 constructorului român Dorinel Umbrărescu.

Cu o valoare de 668,3 milioane de lei fără TVA, contractul cuprindea 6 luni perioadă de proiectare, 30 de luni perioadă de execuție a lucrărilor și o perioadă de garanție de 84 de luni.

Umbrărescu a început activitățile de construcție pe șantierul VO Bacău în data de 8 martie 2019, cu aproximativ 3 luni mai devreme decât prevede contractul semnat cu CNAIR.

Obiectul principal al contractului "Proiectare şi execuţie Varianta de ocolire Bacău" îl reprezintă proiectarea şi execuţia lucrărilor ce constau în 30,8 kilometri de drum nou la standarde europene, din care 16,269 de km la profil de autostradă.

0

Arata acest topic


  • (26 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi