Administratie, economie
#101
Postat 07 septembrie 2016 - 09:26
Alte detalii (preț, rablă, dealer, etc.) sunt trecute acolo de autor ca să umple articolul cu ceva.
Acuma legat de stațiile de încărcare, treaba asta nu-i scrisă în articolul de pe zf.ro, ci într-altul, poate mai clar realizat:
O firma din Timisoara lanseaza servicii cu autoturisme electrice si sofer
PS:
- dă-i click și pe link-ul ăsta de mai sus, ca să fii contabilizat la vizionarea reclamelor și aci
- ferestrele de reclamă au un buton de închidere, marcat cu X, de obicei într-un colț, deci nu-i nevoie să te uiți la reclame 2 minute până se închid ele
#102
Postat 07 septembrie 2016 - 09:43

PS: In curte la Autoklass este o statie de incarcare, chiar daca ei vind doar plug in hybrid.
#104
Postat 07 septembrie 2016 - 12:55
Karabag 500E (Fiat 500 electric)
Toyota Aygo
Fiat 500
Seat MII
VW up!
Opel Adam
Smart for two II si III
BMW i3
si Ford Ka
as alege doar 2 pentru oras. Smart fortwo III si BMW i3. Clar, nu le poti compara din start, unul fiind electric si mai mare, iar celelat mic si benzinar, insa trebuie sa spun ca pentru un oras ca si Köln, care desi v-ar surprinde se lupta cu o mare problema in ceea ce inseamna trafic si locuri de parcare, ambele masini sunt solutia perfecta.
Smart-ul este o masina mica, foarte practica, si cu un unghi de viraj extrem de mare, si manevrabilitate extrem de buna, insa dotata cu o cutie automata de tot rasul. Desi masina este usoara si are 60hp, cutia este varza, si deaceea nici nu simti.
Pe cealalta parte BMW i3 este o masina luxoasa pe interior, cu insertii de lemn, si multe jucarii. Ai camere de asistenta la parcare, masina chiar parcand singura, si alte dotari practice pentru oras, insa autonomia este de aprox 100km.
Ceea ce am vrut sa spun insa, ar fi cazul ca incetul cu incetul sa ne intoarcem privirea si catre acest concept de car sharing. Daca nu ma insel exista deja ceva asemanator in Cluj, nu stiu cu ce succes, insa are poate cineva informatii.
Traim in era masinilor electrice, si cred ca cel care ar avea curajul sa investeasca pe aceasta piata, nu ar regreta pe termen lung. Idei si solutii sunt destule in Germania, Paris, Lisabona, etc.
Clar, daca ai masini scumpe, poate nu te adresezi chiar publicului larg, insa cu reguli stricte, si un pret adecvat, ai putea sa-ti selectezi clientela.
Pe termen lung, cei care lucreaza in corporate ar renunta la masina personala, iar lucurile de parcare s-ar autoregla in timp. Desigur, vorbim de un numar de masini de cel putin 50 pe termen lung... Dar pentru inceput 10-15 bucati.
#105
Postat 22 septembrie 2016 - 08:55
Angajatorul care ofera salarii de 2.000 de euro net si nu gaseste candidati
De asemenea:
Cătălin Potop, director comercial Elba: “Partea de Vest a rămas fără oameni, nu putem da drumul la o secţie pentru că nu avem forţă de muncă”
#106
Postat 22 septembrie 2016 - 09:11

Domnul de la ELBA nu a explicat daca chiar nu gaseste oameni calificati, sau ...nu gaseste la salariul pe care-l ofera

#107
Postat 23 septembrie 2016 - 09:56
#109
Postat 13 octombrie 2016 - 10:15
Orasele in care se va dezvolta IT-ul in Romania in urmatorii ani
Fac pariu că nenea ăsta a băgat din burtă TM în valul 2, fără să aibă prea mare contact cu realitatea timișoreană.
#110
Postat 05 aprilie 2017 - 14:52
azi am vazut in presa ca Bucurestiul are 1.1 miliarde . Avand in vedere ca Bucurestiul e de vreo 6-7 ori mai mare ( mai ales ca infrastructura) mi se pare ca stam bine si ar trebui sa putem vedea multe investitii
pareri ?
#111
Postat 07 aprilie 2017 - 16:37
Elphax, la 05 aprilie 2017 - 14:52, a spus:
azi am vazut in presa ca Bucurestiul are 1.1 miliarde . Avand in vedere ca Bucurestiul e de vreo 6-7 ori mai mare ( mai ales ca infrastructura) mi se pare ca stam bine si ar trebui sa putem vedea multe investitii
pareri ?
Pai hai sa vedem, bugetele din anii trecuti, doar din era Nicului:
- 2016: 278 milioane euro
- 2015: 293
- 2014: 309
- 2013: 295
- 2012: 225
Deci bugetul de anul asta e cam acelasi cu cei din anii trecuti, exceptand 2012, deci se vor vedea atatea investii cate au fost si pana acum, adica mai nimic

Sa nu mai punem ca in total pe toti anii astia se aduna pe la 300 de milioane de euro pt investii. Ma tot plimb prin oras si ii caut, da nu-i gasesc niciunde. Rog persoana care ii gaseste sa ma anunte si pe mine sa ma opresc din cautat, multumesc

Aceasta postare a fost editata de DanielT: 07 aprilie 2017 - 16:39
#113
Postat 30 mai 2017 - 00:24
"Cele mai bune județe în care să trăiești"
"Pentru realizarea acestui top au fost atribuite fiecărui judeţ şi Capitalei între una şi cinci stele pentru fiecare din cele 15 criterii utilizate. După care, evident, s-a făcut media, iar rezultatul îl puteţi vedea în tabelul alăturat.
Au fost luate în calcul date de ordin economic (salariul mediu, rata şomajului, PIB pe cap de locuitor, gradul de dezvoltare al comerţului modern, nivelul preţurilor din sectorul imobiliar), demografic (sporul natural, căci acesta indică, cel puţin parţial, cum va arăta viitorul respectivului judeţ, şi speranţa de viaţă) şi educaţional (procentul populaţiei cu studii superioare şi numărul de studenţi).
Au fost, de asemenea, utilizate statistici privind rata criminalităţii, accesul la infrastructura de transport rapidă (aeroporturi, autostrăzi, căi ferate modernizate), densitatea reţelelor edilitare, numărul şi diversitatea instituţiilor culturale, dar şi informaţii privind clima sau distanţele până la o serie de puncte de interes (mare, munte, graniţa de vest). Majoritate a datelor provin de la Institutul Naţional de Statistică şi de la Comisia Naţională de Prognoză."
http://www.capital.r...-1.html?&page=1
#115
Postat 04 iulie 2017 - 13:17
Citeaza
„În cazul realizării, în plus, și a autostrăzii Sibiu–Brașov, s-ar crea o nouă puternică axă de dezvoltare prin centrul țării pe direcția Timișoara –Sibiu–Brașov. Planurile naționale de infrastructură rutieră ignoră axa nord – sud Ucraina – Satu Mare – Oradea – Timișoara – Belgrad, tronsoanele DN 79 Chișineu Criș–Arad și DN 59 Timișoara-Voiteg fiind deja aglomerate. Această abordare conduce la situația ca Timișoara să fie «un punct pe autostradă» în loc de «un nod de autostrăzi», fapt care va reduce competitivitatea Timișoarei în fața celorlalte orașe mari din zonă (Szeged, Belgrad)”, precizează autorii raportului menționat.
http://www.forbes.ro...-de-etapa-87454
De citit tot articolul.
Din incompetentii de la CJT care ar trebui sa se lupte pentru proiectele de infrastructura majore pentru judet, oare cati vad lucrurile in felul asta? Da, stiu raspunsul, niciunul.

Aceasta postare a fost editata de DanielT: 04 iulie 2017 - 13:20
#116
Postat 29 august 2017 - 11:23
Citeaza
Bucureşti - 3.039 lei (în creştere cu 8% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut); Cluj - 2.684 lei (în creştere cu 6% faţă de mai 2016); Sibiu - 2,524 lei (în creştere cu 16% faţă de luna mai a anului trecut); Ilfov - 2.505 lei (în creştere cu 9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut) şi Argeş - 2.486 lei (în creştere cu 25% faţă de mai 2016)

http://www.gandul.in...-prost-16708490
Timis-ul a picat pe 6 cu 2440 lei net, de pe 4 la sf. anului trecut, cu o scadere de la 2512. Nu cred ca-i de bine, si mi se pare ciudat avand in vedere somajul foarte mic. Ma asteptam ca la un somaj mic, sa cresti salariile sa atragi oameni.
#117
Postat 29 august 2017 - 12:06
#118
Postat 29 august 2017 - 18:43
Aceasta postare a fost editata de bizone: 29 august 2017 - 19:06
#119
Postat 29 august 2017 - 21:42
DanielT, la 29 august 2017 - 11:23, a spus:
Timis-ul a picat pe 6 cu 2440 lei net, de pe 4 la sf. anului trecut, cu o scadere de la 2512. Nu cred ca-i de bine, si mi se pare ciudat avand in vedere somajul foarte mic. Ma asteptam ca la un somaj mic, sa cresti salariile sa atragi oameni.
Sf anului trecut = Dec 2016? La sfarsit de an de obicei apar tot felul de bonusuri si prime adaugate la salarii, de unde si cifrele mai mari fata de Mai 2017. Cresterea corecta (Mai 2017 vs Mai 2016) e de 13% pe harta si, daca se pastreaza ritmul asta, salariu mediu in judet se dubleaza la fiecare ~6 ani (!!).
Sibiu e in fata in primul rand pt ca acolo e Transgaz si Romgaz, cu vreo 10,000 de angajati impreuna si salarii f. mari de cand exista firmele alea.
Arges e cu Dacia unde un operator castiga in medie net 3,500 RON + bonuri si bonusuri in 2016 (de atunci au mai facut o greva). Vreo 15,000 de anagajati lucreaza pe platforma acolo, dar prabibil media anuala a salariilor o sa fie sub Timis. Mai vedem.
Treaba cu Buc, Ilfov, Cluj e mai trista.
Aceasta postare a fost editata de octav1an: 29 august 2017 - 21:43
#120
Postat 30 august 2017 - 08:25
octav1an, la 29 august 2017 - 21:42, a spus:
Sibiu e in fata in primul rand pt ca acolo e Transgaz si Romgaz, cu vreo 10,000 de angajati impreuna si salarii f. mari de cand exista firmele alea.
Arges e cu Dacia unde un operator castiga in medie net 3,500 RON + bonuri si bonusuri in 2016 (de atunci au mai facut o greva). Vreo 15,000 de anagajati lucreaza pe platforma acolo, dar prabibil media anuala a salariilor o sa fie sub Timis. Mai vedem.
Treaba cu Buc, Ilfov, Cluj e mai trista.
Foarte bine ca-s si Transgaz si Romgaz si Dacia si cine-o mai fi, si foarte bine ca au inceput sa-si plateasca oamenii bine, astfel incat sa creasca atat de mult si media la nivelul judetului, lucru care in Timis nu se intampla, toti se plang ca nu gasesc angajati dar cand e vorba de dat salarii, stramba din bot. Pe mine asta ma enerveaza, ca altii au inceput sa dea salarii, sa nu le plece oamenii cel mai probabil, dar in Timis e las-o bre ca merge-asa dar ne plangem ca nu avem personal.
Inca doua harti, tot cu date de la INS:
2015 - Scotand Bucurestiul, Timisul era pe 2, dupa Ilfov

2016 - Timisul a cazut pe 3, dupa Cluj

Da, asteptam si topul de la sfarsit de an, sa vedem ce arata. Dar o tendinta se vede deja.