STP Timișoara Forum: Linia Expres 2 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (24 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Linia Expres 2 Evaluare topic: -----

#181 Useril este offline   marione 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 176
  • Inregistrat: 12 octombrie 11

Postat 31 octombrie 2012 - 21:49

Vezi postareaRico D., la 30 octombrie 2012 - 21:06, a spus:

Daca tot ne luam asa la misto-uri ca soferu "pocneste de ras", meritati ca sa faca asa.
Acolo la statia aia Stuparilor si la Holdelor (ma refer si la linia 40)in special zona Lipovei e o zona de scandalagii care stiu sa faca scandal pentru orice in afara de alea 5 minute asteptate in plus in statie care sunt din cauza traficului,sau 5 minute mai devreme care sunt tot din cauza traficului.
La Stuparilor in alveola E2-ului sunt parcate masini si nu se poate sta in alveola daca ajungi mai devreme, deoarece se opreste in banda 2.
Rezolvati-va problema cu bunul simt si numai parcati in alveola unde este semn de oprire interzisa.
Si ca sa inchei asa cu bun simt si sa nu pocnesc de ras, eu daca as fii in locul vostru (cei cu reclamatii ca autobuzul a fugit din statie mai repede decat trebuie)as pune si o poza ca argument ca eram in statia respectiva la ora respectiva si nu era autobuzul acolo sau poza cu autobuzul cum pleaca mai devreme din statie fata de ora plecari din grafic.

Apropo de nesimtirea unor soferi ratt.Azi pe la ora 18 45 pe Circumvalatiunii intre Billa si linia 4 era coada pana apropae de Billa si eram pe banda 2 la un moment dat vazand coada am vrut si eu cu semnalizare dreaptasa ma bag pe banda 1 sa ma bag pe o straduta adaicenta...in fine un E1 era langa mine,au plecat cei din fata am plecat mai repede si eu sa ii depasesc cabina si sa ma bag la dreapta ,atunci amicul a accelerat si el dupa aia a franat violent ca dupa frana cred ca a facut valuri in mtc nu m a lasat .Atunci m a enervat am inaintat un pic si i am zis ma dar esti si nesimtit vezi ca am pus semnal dreapta nu avea unde sa se duca dar nici pe altul nu lasa .Si atunci omul m a facut nebun si am mers paralel pana la linia 4.Eu am gresit ca i am zis ca e nesimtit dar el m a facut nebun dar nu mai las de acum mtc decat daca au prioritate ,daca nu putea sa ma lase ca ma grabeam atunci si ei da i incolo unde au prio ii las unde nu.fara mila
0

#182 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29887
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 31 octombrie 2012 - 21:54

Desigur asta-i dreptul tau. Nu stiu de ce, :017: dar si pe mine ma supara cei care nu se incadreaza din timp pe banda corespunzatoare, chiar daca aceasta pare a se misca mai greu.
0

#183 Useril este offline   Rico D. 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 17 octombrie 12
  • Sexul:masculin

Postat 01 noiembrie 2012 - 01:57

Vezi postareamarione, la 31 octombrie 2012 - 21:49, a spus:

Apropo de nesimtirea unor soferi ratt.Azi pe la ora 18 45 pe Circumvalatiunii intre Billa si linia 4 era coada pana apropae de Billa si eram pe banda 2 la un moment dat vazand coada am vrut si eu cu semnalizare dreaptasa ma bag pe banda 1 sa ma bag pe o straduta adaicenta...in fine un E1 era langa mine,au plecat cei din fata am plecat mai repede si eu sa ii depasesc cabina si sa ma bag la dreapta ,atunci amicul a accelerat si el dupa aia a franat violent ca dupa frana cred ca a facut valuri in mtc nu m a lasat .Atunci m a enervat am inaintat un pic si i am zis ma dar esti si nesimtit vezi ca am pus semnal dreapta nu avea unde sa se duca dar nici pe altul nu lasa .Si atunci omul m a facut nebun si am mers paralel pana la linia 4.Eu am gresit ca i am zis ca e nesimtit dar el m a facut nebun dar nu mai las de acum mtc decat daca au prioritate ,daca nu putea sa ma lase ca ma grabeam atunci si ei da i incolo unde au prio ii las unde nu.fara mila



Exact o faza cum descrii ce ai vrut sa faci tu am patit eu aseara pe E1 tot de la Billa spre linia lui 4, numai ca respectivul cu microbuzul a vrut sa treaca de pe banda 2 prin autobuz sa ajunga pe banda 1, a vazut ca e cam lung autobuzul, s-a enervat, a inceput sa ma claxoneze, apoi a accelerat a franat cu fente ca da in autobuz apoi banda 2 sa miscat mai repede ca banda mea si a ajuns la mine la geam a tras asa milimetric ca sa ma sperie, ma claxonat, a deschis geamul din dreapta,eu am ramas pe loc si ma uitam la el, nu stiu ce a zis ca eu nu am deschis geamul meu sa il ascult si apoi nu l-am mai bagat in seama, tipu sa enervat rau de tot vazand ca nu ii ascult injuraturile, s-a facut ca imi taie fata si intra in autobuz ,iara claxoane, iara faruri si tot nu l-am lasat, asa de-al dracului si sa ajung la ce vreau de fapt sa zic, putea sa ma ajunga si sa dea un claxon sa ma uit la el sa faca ceva semn ca sa il las sa se bage pe banda 1 in fata mea ca nu toti soferii RATT sunt batuti in cap, pentru o masina in plus sau minus , tot 10 minute am pierdut in coloana de masini.
Stii proverbul ala : vorba dulce mult aduce. Precis daca vb frumos cu soferul te lasa sau faceai semne, te vedea si te lasa, dar ca in exemplul meu,daca esti prost si mai si claxonezi si dai cu farurile atunci agitate pana numai poti ca tot nu te las sa treci si oricum autobuzul nu e la meu personal de acasa, daca esti smecher si te tine da in el si fa-te praf, sunt destule autobuze in curte chiar daca se loveste cate unu pe saptamana deci eu am cu ce sa lucrez a 2-a zii.

Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 01 noiembrie 2012 - 01:58

0

#184 Useril este offline   david2adrian 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 16 martie 09

Postat 01 noiembrie 2012 - 07:44

Inteleg de la Dl. Rico ca meritam sa fim luati in ras de soferi, mai ales din cauza ca este o zona de nesimtiti, si, conform unei logici avansate, cineva trebuie sa fie pedepsit (calatorul). Este politica companiei? Azi la aceeasi statie (Pomiculturii) autobuzul a ajuns la 7:09 in loc de 7:16. Cand am pus comentariul anterior am dorit sa raportez o problema, care chiar exista. O problema de calcul cumulata cu o regula nescrisa ( sunt acceptate avansuri de 3 minute). Poate ca ar fi o idee buna sa mentionati si asta pe panourile din statie.
0

#185 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29887
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 noiembrie 2012 - 09:15

Ai dreptate. Cu ceva timp in urma pe tablele din statie era scris ceva de genul "+/- 3 minute". Nu stiu de ce acum nu mai apare acest lucru, dar voi sesiza asta colegilor .

Vezi postareadavid2adrian, la 01 noiembrie 2012 - 07:44, a spus:

Inteleg de la Dl. Rico ca meritam sa fim luati in ras de soferi, mai ales din cauza ca este o zona de nesimtiti...

Nu cred ca asta a vrut sa spuna. Cred ca doar dorea sa puncteze unele probleme cu care se confrunta soferii. -_-
0

#186 Useril este offline   david2adrian 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 16 martie 09

Postat 01 noiembrie 2012 - 09:37

Multumesc pentru raspunsul prompt! Vreau sa se inteleaga faptul ca nu am nici o problema cu nici un sofer, chiar ii respect pentru ceea ce fac. Dar, adevarul este ca uneori exista deviatii cam mari de la program, din motive obiective (trafic, conditii meteorologice). Aceste deviatii ar trebui asumate, analizate si rezolvate prin recalcularea timpilor dintre statii la orele de varf. O analogie ar putea fi gasita cu situatia CFR, unde trenurile nu pleaca mai devreme decat ora anuntata (chiar daca intarzierile sunt mari in acest caz).

Aceasta postare a fost editata de david2adrian: 01 noiembrie 2012 - 09:38

0

#187 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29887
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 noiembrie 2012 - 09:45

Chiar acum am trimis un mesaj scris colegilor. Le-am indicat si acest topic pentru a lua informatiile direct de aici.
0

#188 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29887
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 noiembrie 2012 - 10:11

:up_arow: Revin cu un raspuns:

politica regiei este sa nu tolereze circulatia in avans fata de grafic. De aceea s-a eliminat de pe tablele din statii precizarea ca vehiculele pot ajunge cu un avans fata de grafic. Aceasta precizare oferea o scuza soferilor care aveau avans fata de grafic. Se va analiza ce se intampla pe aceasta linie si se vor lua masuri pentru a se reduce acest fenomen.
0

#189 Useril este offline   Rico D. 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 17 octombrie 12
  • Sexul:masculin

Postat 01 noiembrie 2012 - 14:41

Hai sa raspund si eu cu "logica mea avansata" si anume : inlocuiesc cuvantul scandalagii cu cuvantul nemultumiti (cuvinte folosite intr-un post anterior), recunosc am folosit un cuvant dur si cam ataca personal pe oricine se simte lezat. Nu imi retrag ce am spus, probleme cu zona respectiva am avut si cand am lucrat ca sofer pe troleibuz la linia 14.
Nu stiu cum se face ca in alte zone ale orasului calatorii sunt linistiti si sunt multumiti iar in zona respectiva soferul ia bataie de la calatori pentru simplu fapt ca nu mergea clima (vina soferului era doar lipsa de freon). Exemplul dat este real, un coleg de al meu de la troleibuze chiar a fost lovit la volan in timp ce conducea de un nemultumit. Mie nu mi se pare, sincer , o fapta de bun simt ce a facut omul respectiv, soferul nu e sacul de box al calatorilor.

DA corect colegul meu a ajuns mai devreme, este o problema, sunt deviatii unele din cauza soferului dar majoritatea din cauza traficului si a aglomeratiei cat despre afirmatia domnului david2adrian : "Aceste deviatii ar trebui asumate, analizate si rezolvate prin recalcularea timpilor dintre statii la orele de varf"....eu am impresia ca nu stim sau nu dorim sa facem acele analize si recalculari. De cand sunt eu la RATT si s-au facut modificari de trasee(linii) indiferent de mijlocul de trasport in comun toate graficele s-au facut in birou, nu a venit nimeni din birou sa faca o tura cu autobuzul, troleibuzul sau tramvaiul nu neaparat sa stea in fata la sofer dar sa fie la ora de varf in acele mijloace de transport in comun cu cronometrul in mana sa vada cate minute se pierd din cauta traficului ,intre statii, nu cum se da din birou la ochi 3 minute intre statii pe principiul : lasa ca ajunge, stie soferul sa mearga repede si prost, recupereaza el ca doar e obligat sa tina graficul si sa il respecte cu strictete (cum scrie in fisa postului).

In incheiere mai pun paie pe foc ca altfel nu se face nimic si poate cineva se sesizeaza, marti in data de 30 am fost si eu pe E2 schimbul 2, bineinteles aglomeratie peste tot, grafic pierdut de 20 de minute, am ajuns la Fabrica la Continetal cu 20 de minute intarziere, am luat calatorii si i-am dat jos la piata Ghe Domasneanu .
De ce i-am dat jos ?
Asa a fost graficul facut, se termina programul exact acolo la piata respectiva .
Frumos nu ?
Dati-va jos si asteptati celalat E2 care mai vine peste nu stiu cate minute pentru ca eu trebuie sa merg in garaj. Oamenii din autobuz au facut bilet, abonament si au crezut ca ii duc acasa, dar eu i-am dat jos ca mi se terminase programul. Bineinteles mi-am luat injuraturile de rigoare dar nu sunt eu vinovat. Asa e programul de circulatie , asa trebuie sa il respect.
Strica daca mai facea o tura trenul respectiv ?
De ce sa facem sa fie bine pentru toata lumea cand e mai usor sa fie injurat soferul din cauza graficului,traficului si cel de la birou care a facut graficul sa "pocneasca de ras" .

Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 01 noiembrie 2012 - 14:52

0

#190 Useril este offline   Rico D. 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 17 octombrie 12
  • Sexul:masculin

Postat 01 noiembrie 2012 - 14:50

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 01 noiembrie 2012 - 10:11, a spus:

:up_arow: Revin cu un raspuns:

politica regiei este sa nu tolereze circulatia in avans fata de grafic. De aceea s-a eliminat de pe tablele din statii precizarea ca vehiculele pot ajunge cu un avans fata de grafic. Aceasta precizare oferea o scuza soferilor care aveau avans fata de grafic. Se va analiza ce se intampla pe aceasta linie si se vor lua masuri pentru a se reduce acest fenomen.



Reduce acest fenomen, da suna frumos, adica sa mai taie din grafic si atunci o sa ajunga mai tarziu E2-ul decat trebuie si va fii mai bine pentru toti.
Nu stim sa luam masuri bune ci numai masuri rele.

Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 01 noiembrie 2012 - 14:51

0

#191 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3886
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 noiembrie 2012 - 18:11

Vezi postareaRico D., la 01 noiembrie 2012 - 14:41, a spus:

marti in data de 30 am fost si eu pe E2 schimbul 2, bineinteles aglomeratie peste tot, grafic pierdut de 20 de minute, am ajuns la Fabrica la Continetal cu 20 de minute intarziere, am luat calatorii si i-am dat jos la piata Ghe Domasneanu .
De ce i-am dat jos ?
Asa a fost graficul facut, se termina programul exact acolo la piata respectiva .
Frumos nu ?
Dati-va jos si asteptati celalat E2 care mai vine peste nu stiu cate minute pentru ca eu trebuie sa merg in garaj. Oamenii din autobuz au facut bilet, abonament si au crezut ca ii duc acasa, dar eu i-am dat jos ca mi se terminase programul. Bineinteles mi-am luat injuraturile de rigoare dar nu sunt eu vinovat. Asa e programul de circulatie , asa trebuie sa il respect.
Strica daca mai facea o tura trenul respectiv ?
De ce sa facem sa fie bine pentru toata lumea cand e mai usor sa fie injurat soferul din cauza graficului,traficului si cel de la birou care a facut graficul sa "pocneasca de ras" .

Hm, de obicei când vorbim despre două directive contradictorii, normal ar fi să primeze cea care conduce la mai puţine neplăceri.

Aici avem directiva subînţeleasă "maşina face o semitură completă, nu coboară călătorii în mijlocul traseului în afara cazurilor de forţă majoră", respectiv avem directiva internă "la ora XX:YY programul şoferului se încheie". Având în vedere că factori obiectivi însă nu de forţă majoră au împiedicat ca semitura să se încheie odată cu programul şoferului, normal ar fi fost să primeze prima directivă, subînţeleasă de călător când urcă în MTC ("acest MTC mă va duce până la capăt"). Mai ales dacă şoferul era de acord să lucreze cele 20 de minute suplimentar sau cât ar fi durat restul călătoriei, şi asta conduce la nişte călători care nu-s puşi în situaţia să piardă timp îngheţând prin staţie după următoarea cursă.

Bine, sunt convins că unui birocrat dintre cei 4 pereţi ai săi i se fâlfâie complet de oamenii lăsaţi pe jos, nervoşi.
0

#192 Useril este offline   Rico D. 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 17 octombrie 12
  • Sexul:masculin

Postat 01 noiembrie 2012 - 20:08

Graficul se termina la 18:16 la ghe domasneanu intr-o zii normala fara aglomeratie adica de acolo sa merg in garaj dupa ce merg la continental sa iau calatorii sa ii las la AEM sa coboare sa astepte al E2.
Acuma din cauza aglomeratiei am ajuns la 18:25 (daca retin bine timpul) la Continental in loc de 18:10 si am luat calatorii si i-am adus la AEM pe la 18:35 unde le-am zis sa coboare ca se retrage autobuzul in garaj.
Da asa e probabil trebuia sa aleg sa nu ma duc la Continental ca oricum mi se terminase programul, dar pe partea cealalta eram sanctionat ca de ce nu m-am dus chiar daca eram intarziat si am lasat calatorii la Continetal in frig in statie.
M-am gandit un pic cu capul ca dupa ora 18:30 numai intra nici un E2 acolo si calatori ramaneau la Continental sa astepte ceva ce numai vine, urmatorul autobuz avand si el distanta de grafic numai avea specificat pe grafic sa mearga la Continental si intorcea la AEM.
Dar nah asta e, eu mi-am facut datoria, oricum minutele respective pierdute nu mi le plateste regia, am specificat si explicat pe foaia de parcurs intarzierile fata de grafic si intrarea in garaj decalata de ora normala de intrare, dar degeaba scrii ca nu se rezolva nimic.
Practic eu am fost pana la Continental si inapoi la ora respectiva din timpul meu liber.
0

#193 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 02 noiembrie 2012 - 18:08

Vezi postareamarione, la 31 octombrie 2012 - 21:49, a spus:

Apropo de nesimtirea unor soferi ratt.Azi pe la ora 18 45 pe Circumvalatiunii intre Billa si linia 4 era coada pana apropae de Billa si eram pe banda 2 la un moment dat vazand coada am vrut si eu cu semnalizare dreaptasa ma bag pe banda 1 sa ma bag pe o straduta adaicenta...in fine un E1 era langa mine,au plecat cei din fata am plecat mai repede si eu sa ii depasesc cabina si sa ma bag la dreapta ,atunci amicul a accelerat si el dupa aia a franat violent ca dupa frana cred ca a facut valuri in mtc nu m a lasat .Atunci m a enervat am inaintat un pic si i am zis ma dar esti si nesimtit vezi ca am pus semnal dreapta nu avea unde sa se duca dar nici pe altul nu lasa .Si atunci omul m a facut nebun si am mers paralel pana la linia 4.Eu am gresit ca i am zis ca e nesimtit dar el m a facut nebun dar nu mai las de acum mtc decat daca au prioritate ,daca nu putea sa ma lase ca ma grabeam atunci si ei da i incolo unde au prio ii las unde nu.fara mila

Dragă marione, ţi s-a dus buhul de chiţibuşar, de aceea postările tale nu mă mai miră. Ca user al acestui forum, ar fi trebuit să cunoşti deja că mijloacele de transport în comun circulă conform unor grafice. Atunci când nu le respectă, e bai mare. Pe de altă parte, ca şofer sper să cunoşti prevederea conform căreia eşti obligat să te înscri din timp pe banda care să-ţi permită virajul în direcţia pe care vrei s-o urmezi. Ce te-ar fi costat dacă încercai să faci (neregulamentar) la dreapta, după ce ar fi avansat autobuzul? Întrebare retorică, ofcors. Evident, te grăbeai, NU?

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 01 noiembrie 2012 - 10:11, a spus:

:up_arow: Revin cu un raspuns:

politica regiei este sa nu tolereze circulatia in avans fata de grafic. De aceea s-a eliminat de pe tablele din statii precizarea ca vehiculele pot ajunge cu un avans fata de grafic. Aceasta precizare oferea o scuza soferilor care aveau avans fata de grafic. Se va analiza ce se intampla pe aceasta linie si se vor lua masuri pentru a se reduce acest fenomen.

Aş dori s-o rog pe regie, să mă sfătuiască despre cum aş putea merge cu 5 km/h în traficul timişorean. Sau, despre ce anume le-aş putea spune călătorilor aflaţi în autobuz atunci când staţionez cu minutele într-o oarecare staţie în vederea reglării graficului. Chestia cu non toleranţa faţă de anumite probleme, este de-a dreptul de râsul curcilor. Dacă vreau să mă încadrez în normele regiei de "toleranţă", risc să am de-a face cu miliţienii de la rutieră. Mai bine şi-ar scoate fundurile lătăreţe din birouri pt a lua contact cu realitatea din stradă. De când lucrez la RATT (22 de ani) nu m-a întrebat nimeni de problemele cu care ne confruntăm în traseu.
Acum câteva zile am primit o decizie prin care am fost sancţionat cu avertisment scris pt că am ajuns la capetele de linie cu avans. În contrapunct, ar trebui să fiu premiat pt că am PLECAT ÎN PERMANENŢĂ de la capetele de linie la secundă. Chiar azi, rezervă fiind, am fost scos în traseu la aceeaşi blamată linie E2, cu 17 minute întârziere faţă de grafic. Cine răspunde????? Evident, şoferul. Să nu vă mai spun ce a fost la urechile mele, pe traseu. Care a fost vina mea? Acelaşi dispecer m-a trimis într-o altă zi la 33B tot cu mare întârziere. Cum era şi
normal, toate gâştele care lucrează la Real sau la alte firme, m-au făcut curvar, beţivan şi toate alea. Chestii pe care nu le meritam câtuşi de puţin.

Vezi postareadAImon, la 01 noiembrie 2012 - 18:11, a spus:

Hm, de obicei când vorbim despre două directive contradictorii, normal ar fi să primeze cea care conduce la mai puţine neplăceri.

Aici avem directiva subînţeleasă "maşina face o semitură completă, nu coboară călătorii în mijlocul traseului în afara cazurilor de forţă majoră", respectiv avem directiva internă "la ora XX:YY programul şoferului se încheie". Având în vedere că factori obiectivi însă nu de forţă majoră au împiedicat ca semitura să se încheie odată cu programul şoferului, normal ar fi fost să primeze prima directivă, subînţeleasă de călător când urcă în MTC ("acest MTC mă va duce până la capăt"). Mai ales dacă şoferul era de acord să lucreze cele 20 de minute suplimentar sau cât ar fi durat restul călătoriei, şi asta conduce la nişte călători care nu-s puşi în situaţia să piardă timp îngheţând prin staţie după următoarea cursă.

Bine, sunt convins că unui birocrat dintre cei 4 pereţi ai săi i se fâlfâie complet de oamenii lăsaţi pe jos, nervoşi.

Aş adăuga aici faptul că dacă Rico ar fi efectuat tura completă, ar fi terminat serviciul cu aprox. 2 ore mai târziu, dacă ţinem seama de circumstanţele obiective şi evidente. Îţi pot certifica cu mâna pe inimă sau Biblie (la alegere) că aceste ore nu i s-ar fi plătit. Ca să nu mai pomenesc de motorina consumată în acest răstimp, motorină pt care şoferul răspunde şi se justifică.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 02 noiembrie 2012 - 18:20

0

#194 Useril este offline   Rico D. 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 17 octombrie 12
  • Sexul:masculin

Postat 02 noiembrie 2012 - 18:24

Emilut si eu am primit sanctiune cu avertisment tot pentru acelas lucru. Tare nu ? Problema e ca eu chiar nu fac din alea ce scrie acolo la hartie, cum zici tu plecam la secunda sau chiar 1 minute mai tarziu.
Ca sa citez un paragraf din sanctiunea respectiva : " Prin fapta sa, salariatul a deviat de la graficul de circulatie, creindu-se astfel GOLURI in circulatie."
Eu stiam ca golurile sunt numai la sport, la fotbal nu ? :rad_masa:
0

#195 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 02 noiembrie 2012 - 18:33

E de râs! Goluri în circulaţie se produc atunci când se PLEACĂ mai devreme de la capetele de linie. Nu când SE AJUNGE mai devreme. Dar, cu cine să vorbeşti?

Aceasta postare a fost editata de emilut: 02 noiembrie 2012 - 18:33

0

#196 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 02 noiembrie 2012 - 18:46

Vezi postareaemilut, la 02 noiembrie 2012 - 18:08, a spus:



Aş dori s-o rog pe regie, să mă sfătuiască despre cum aş putea merge cu 5 km/h în traficul timişorean. Sau, despre ce anume le-aş putea spune călătorilor aflaţi în autobuz atunci când staţionez cu minutele într-o oarecare staţie în vederea reglării graficului. Chestia cu non toleranţa faţă de anumite probleme, este de-a dreptul de râsul curcilor. Dacă vreau să mă încadrez în normele regiei de "toleranţă", risc să am de-a face cu miliţienii de la rutieră. Mai bine şi-ar scoate fundurile lătăreţe din birouri pt a lua contact cu realitatea din stradă. De când lucrez la RATT (22 de ani) nu m-a întrebat nimeni de problemele cu care ne confruntăm în traseu.




Sincer nu pot fi mai deacord cu ce ai scris, nici daca o scriam personal... Cred ca muuulte dintre problemele noastre (calatori) si respectiv voastre (soferi) s-ar rezolva daca majestatile lor din birouri si-ar scoate dosul deacolo. Insa cum spuneam is intr-un alt post. Daca disparitia comunismului, si mpdernizarea i-a prins pe cei de la birouri in pozitie neregulamentara, a pai sa lase tineretul mai capabil de asa ceva, si sa-si vada de ziar si cafeluta acasa in fata TV-ului...
0

#197 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 09 noiembrie 2012 - 15:21

Sunt foarte curios dacă vom fi sancţionaţi şi pt întârzieri. La E2 începând cu ora 18 tura ar trebui făcută în 60 de minute, dar practic se realizează în 65-70 de minute. Astfel, întârzierile se reportează de la o tură la alta, amplificându-se pe parcurs. Abia la intrarea în garaj se reintră în grafic, dar nici atunci întotdeauna.
0

#198 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8417
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 09 noiembrie 2012 - 17:30

Nu pricep de ce au lasat de la ora 18 deja tura mica, adica cea de 60 min, cand abia dupa ora 19 scade traficul, atunci realizandu-se abia turele mici (60 min in cazul E2).
0

#199 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 09 noiembrie 2012 - 19:10

Nici măcar la ora 19 nu se poate ţine graficul de 60 de minute. Abia după ora 20, dar nici pomeneală de posibilitatea de a recupera întârzierile deja acumulate. 60 de minute/tură este caracteristic graficului de zile nelucrătoare. Nici chiar sâmbăta, la orele prânzului nu se poate respecta. Doar duminica, însă şi atunci cu chiu cu vai.
Să nu uităm că traseul s-a prelungit cu 500 de metri şi cu un semafor în plus.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 09 noiembrie 2012 - 19:11

0

#200 Useril este offline   Rico D. 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 17 octombrie 12
  • Sexul:masculin

Postat 09 noiembrie 2012 - 22:00

Dupa cum spuneam intr-un alt post,graficele se fac din birou, intre orele 7-15.
La orele mentionate de emilut nu mai e nimeni la birouri deci nu vede nimeni aglomeratia de pe geam (prin geam ca e iarna acuma si e geamul inchis).
Probabil daca ar fi fost asa aglomeratie dimineata (vizibila de pe geam, prin geam) intre orele 7-15 pun pariu ca si graficul respectiv era mai bine facut cu minute mai multe.

Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 09 noiembrie 2012 - 22:07

0

Arata acest topic


  • (24 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi