marione, la 31 octombrie 2012 - 21:49, a spus:
Apropo de nesimtirea unor soferi ratt.Azi pe la ora 18 45 pe Circumvalatiunii intre Billa si linia 4 era coada pana apropae de Billa si eram pe banda 2 la un moment dat vazand coada am vrut si eu cu semnalizare dreaptasa ma bag pe banda 1 sa ma bag pe o straduta adaicenta...in fine un E1 era langa mine,au plecat cei din fata am plecat mai repede si eu sa ii depasesc cabina si sa ma bag la dreapta ,atunci amicul a accelerat si el dupa aia a franat violent ca dupa frana cred ca a facut valuri in mtc nu m a lasat .Atunci m a enervat am inaintat un pic si i am zis ma dar esti si nesimtit vezi ca am pus semnal dreapta nu avea unde sa se duca dar nici pe altul nu lasa .Si atunci omul m a facut nebun si am mers paralel pana la linia 4.Eu am gresit ca i am zis ca e nesimtit dar el m a facut nebun dar nu mai las de acum mtc decat daca au prioritate ,daca nu putea sa ma lase ca ma grabeam atunci si ei da i incolo unde au prio ii las unde nu.fara mila
Dragă marione, ţi s-a dus buhul de chiţibuşar, de aceea postările tale nu mă mai miră. Ca user al acestui forum, ar fi trebuit să cunoşti deja că mijloacele de transport în comun circulă conform unor grafice. Atunci când nu le respectă, e bai mare. Pe de altă parte, ca şofer sper să cunoşti prevederea conform căreia eşti obligat să te înscri din timp pe banda care să-ţi permită virajul în direcţia pe care vrei s-o urmezi. Ce te-ar fi costat dacă încercai să faci (neregulamentar) la dreapta, după ce ar fi avansat autobuzul? Întrebare retorică, ofcors. Evident, te grăbeai, NU?
Florin.B RATT, la 01 noiembrie 2012 - 10:11, a spus:
Revin cu un raspuns:
politica regiei este sa nu tolereze circulatia in avans fata de grafic. De aceea s-a eliminat de pe tablele din statii precizarea ca vehiculele pot ajunge cu un avans fata de grafic. Aceasta precizare oferea o scuza soferilor care aveau avans fata de grafic. Se va analiza ce se intampla pe aceasta linie si se vor lua masuri pentru a se reduce acest fenomen.
Aş dori s-o rog pe regie, să mă sfătuiască despre cum aş putea merge cu 5 km/h în traficul timişorean. Sau, despre ce anume le-aş putea spune călătorilor aflaţi în autobuz atunci când staţionez cu minutele într-o oarecare staţie în vederea reglării graficului. Chestia cu non toleranţa faţă de anumite probleme, este de-a dreptul de râsul curcilor. Dacă vreau să mă încadrez în normele regiei de "toleranţă", risc să am de-a face cu miliţienii de la rutieră. Mai bine şi-ar scoate fundurile lătăreţe din birouri pt a lua contact cu realitatea din stradă. De când lucrez la RATT (22 de ani) nu m-a întrebat nimeni de problemele cu care ne confruntăm în traseu.
Acum câteva zile am primit o decizie prin care am fost sancţionat cu avertisment scris pt că am ajuns la capetele de linie cu avans. În contrapunct, ar trebui să fiu premiat pt că am PLECAT ÎN PERMANENŢĂ de la capetele de linie la secundă. Chiar azi, rezervă fiind, am fost scos în traseu la aceeaşi blamată linie E2, cu 17 minute întârziere faţă de grafic. Cine răspunde????? Evident, şoferul. Să nu vă mai spun ce a fost la urechile mele, pe traseu. Care a fost vina mea? Acelaşi dispecer m-a trimis într-o altă zi la 33B tot cu mare întârziere. Cum era şi
normal, toate gâştele care lucrează la Real sau la alte firme, m-au făcut curvar, beţivan şi toate alea. Chestii pe care nu le meritam câtuşi de puţin.
dAImon, la 01 noiembrie 2012 - 18:11, a spus:
Hm, de obicei când vorbim despre două directive contradictorii, normal ar fi să primeze cea care conduce la mai puţine neplăceri.
Aici avem directiva subînţeleasă "maşina face o semitură completă, nu coboară călătorii în mijlocul traseului în afara cazurilor de forţă majoră", respectiv avem directiva internă "la ora XX:YY programul şoferului se încheie". Având în vedere că factori obiectivi însă nu de forţă majoră au împiedicat ca semitura să se încheie odată cu programul şoferului, normal ar fi fost să primeze prima directivă, subînţeleasă de călător când urcă în MTC ("acest MTC mă va duce până la capăt"). Mai ales dacă şoferul era de acord să lucreze cele 20 de minute suplimentar sau cât ar fi durat restul călătoriei, şi asta conduce la nişte călători care nu-s puşi în situaţia să piardă timp îngheţând prin staţie după următoarea cursă.
Bine, sunt convins că unui birocrat dintre cei 4 pereţi ai săi i se fâlfâie complet de oamenii lăsaţi pe jos, nervoşi.
Aş adăuga aici faptul că dacă Rico ar fi efectuat tura completă, ar fi terminat serviciul cu aprox. 2 ore mai târziu, dacă ţinem seama de circumstanţele obiective şi evidente. Îţi pot certifica cu mâna pe inimă sau Biblie (la alegere) că aceste ore nu i s-ar fi plătit. Ca să nu mai pomenesc de motorina consumată în acest răstimp, motorină pt care şoferul răspunde şi se justifică.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 02 noiembrie 2012 - 18:20