STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#941 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 10 iulie 2013 - 17:35

O mica plimbare de vara :

Imagine atasata: DSCN4569.JPG
2

#942 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 11 iulie 2013 - 22:03

Imagine postata
Train with cars by Vlad0012, on Flickr
6

#943 Useril este offline   qew 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 iulie 2013 - 16:07

Vezi postareaThe Legend, la 10 iulie 2013 - 17:35, a spus:

O mica plimbare de vara :

Atasament DSCN4569.JPG

Poate ai "norocul" sa nimeresti in vagonul restaurant in 1696 . Eu am prins o "fericire" d-asta acu 3 zile de la Craiova-Timisoara , cu 1695 , cu vagonul 9B .
PS : cam scumpe biletele , elevii nu primesc cupoane de 50% reducere din tarif total ? Ca ce ai tu e doar 50% reducere tarif distanta nu a tarifului total

Aceasta postare a fost editata de qew: 12 iulie 2013 - 16:13

0

#944 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 12 iulie 2013 - 22:45

In vagonul cu bar am biletul dar este bine pentru ca oricum nu pot sa dorm in acele vagoane si acolo o sa vina toate fetele dupa un suc sau o gustare.
Ca elev nu primesc acele cupoane numai studentii le primesc. Dupa ce am luat biletele am facut niste calcule si ieseam mai iefitn daca le luam la pret intreg pentru ca beneficiam de reducere de anticipare si de fidelitate pentru 4 trenuri pe bilet.
0

#945 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 23 iulie 2013 - 21:29

Softronic Transmontana intrand in Timisoara Nord :

Imagine postata
Softronic Transmontana by Vlad0012, on Flickr
5

#946 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 26 iulie 2013 - 18:01

Incredibil :o



Parca prea des auzim de accidente de tren in Spania. :eusa_think:
1

#947 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 26 iulie 2013 - 23:05

Prostia ucide.

Mai trist este ca gps-ul la masina de exemplu te avertizeaza de limitarile de viteza dar nu inteleg cum la un tren de mare viteza nu se poate implementa un asemenea sistem, eventual automat daca limitarile sint ignorate.
0

#948 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 27 iulie 2013 - 02:24

Exista astfel de sisteme de siguranta incaz in care mecanicul depaseste viteza porneste o mica alarma si daca in cateva sec. nu incetinesti automat franeaza. Din cate am vaz trenul lor navea un sistem de siguranta si poftim prostia ucide. 180 in loc de 80 nici na intrat bine in curba ca balans si uite asa sau curmat 80 vietii R.I.P :no:
0

#949 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 iulie 2013 - 09:12

Cum de nu avea asemenea sisteme? Parea un tren destul de modern.
0

#950 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 27 iulie 2013 - 13:25

Neee, avand spanioli in clasa la scoala, am auzit povestea mai pe larg si cu detalii:

Si nume, se spune ca limita de viteza in acea curba este 100 km/h, altii spun 80 km/h, in orice caz, cert este ca trenul avea dublu apropae si anume 180 km/h. Motivul incredibil pentru care mecanicul a ignorat aceasta limitare, este una halucinanta. Ordin de la dispecer, sa recupereze pierderea imenasa pe care o avea. Si aici au aparut teoriile. De ce nu a ignorat mecanicul ordinul, cica existand o inregistrare radio in care zice ca: "presimt ca voi avea un acident". De ce cei care supravegheaza si dispecerul adica cel mai mare coordonator nu a intrerupt alimentarea pe sectorul respectiv, imediat ce a observat va trenul se apropie cu o viteza inadmisibila, aproape dubla?

Cert este ca desi trenul are acel sistem, el poate fi dejucat. Sistemul intra in functiune cu un delay destul de mare (setat de constructor sau de comapnia feroviara, si anume. Nu cum in momentul in care ai depasit limita acctioneaza. Ea dupa sa zicem x m parcursi ,sau x minute parcurse presupune ca nu esti atent, s-a intamplat ceva, ai adormit, si iti face acel zgomot de avertizare pentru a fii obligat sa interactionezi cu consola de comanda. Daca nu o faci, va frana automat presupunand ca s-a intamplat ceva. Daca interactionezi il poti "dezactiva". El se va reactiva peste acele noi x minute sau m.
0

#951 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 27 iulie 2013 - 14:36

CFR SA va organiza, pe 5 august 2013, o noua licitatie pentru inchirierea sectiilor feroviare neinteroperabile

Imagine atasata: sigla cfr.gif

Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" SA organizează în ziua de 05.08.2013, la ora 10:00, la Bursa Română de Mărfuri (BRM), o nouă etapă de licitaţie publică cu strigare pentru închirierea unor secţii de cale ferată care aparţin infrastructurii feroviare neinteroperabile, secţii rămase neînchiriate în urma ultimei licitaţii de acest gen din 17.06.2013 sau cărora le-a expirat contractul de închiriere (ori s-a renunţat la el).

Va fi o licitație deschisă, urmată de strigare liberă a prețului.

Durata de valabilitate a contractului de închiriere este de 4 ani, iar criteriul de atribuire va fi preţul cel mai mare.

Documentația procedurii se poate ridica de la sediul B.R.M. contra sumei de 200 lei/caiet secție, la care se adaugă TVA. Oferta și documentele care însoțesc oferta se vor depune la sediul BRM până la data de 05.08.2013 ora 09:00.

Tariful de acces Ia procedură este de 300 lei, la care se adaugă TVA și poate fi achitat la casieria B.R.M.

Ofertele se pot depune pentru una sau mai multe din cele 13 secţii de circulaţie, aflate pe raza următoarelor centre regionale feroviare:

Secţii neinteroperabile aflate pe raza sucursalei teritoriale CREIR Bucureşti:

Ploieşti Vest - Târgovişte Nord - Fieni - Pietroşiţa;
Diţeşti - Gura Palăngii;
I.L. Caragiale - Diţeşti - Moreni;
Câmpina - Câmpiniţa - Telega;
Ploieşti Nord - Măneciu.

Secţii neinteroperabile aflate pe raza sucursalei teritoriale CREIR Timişoara:

Caransebeș - Bouțari;
Hațeg - Subcetate;
Oraviţa – Anina.

Secţii neinteroperabile aflate pe raza sucursalei teritoriale CREIR Cluj:

Câmpia Turzii - Turda.

Secţii neinteroperabile aflate pe raza sucursalei teritoriale CREIR Galaţi:

Făurei - Tecuci;
Mărăşeşti - Panciu;
Buzău - Berca;
Comăneşti - Moineşti.

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 27 iulie 2013 - 14:38

0

#952 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 27 iulie 2013 - 14:56

Citeaza

Secţii neinteroperabile aflate pe raza sucursalei teritoriale CREIR Timişoara:

...
Oraviţa – Anina.


Celebra Oraviţa – Anina? Sint curios daca o sa doreasca cineva aceast traseu extraordinar.

Aceasta postare a fost editata de Doppler: 30 iulie 2013 - 11:59

0

#953 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 27 iulie 2013 - 15:14

Deci pacat... Mare pacat de acel traseu.

Dar pe mine m-a surprins si Turda-Campia Turzii... Din cate stiu eu traseul este foarte circulat... Bine posibil ca de vina sa fie chiar dubarii care iau painea CFR-ului. Mare pacat ca nu avem o firma ca sa liciteze, sa castige si sa refaca profitabila un trseu.
0

#954 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 29 iulie 2013 - 11:47

Spre munti cu toata viteza :

Imagine postata
Time to travel by Vlad0012, on Flickr
3

#955 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 iulie 2013 - 17:33

Super!
0

#956 Useril este offline   Gabi S 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 269
  • Inregistrat: 19 februarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara,Timis
  • Interese:Autobuze,Muzica

Postat 29 iulie 2013 - 20:24

Regiotrans trenul: Timisoara Nord-Periam-Nerau | Nerau-Periam-Timisoara Nord (Aceasta rama RIO are acces doar pana la Sannicolau Mare. De acolo nu mai poate merge asa lung deorece dupa Sannicolau nu mai sunt peronuri asa de lungi pentru aceasta rama,din Sannicolau mai scoate din aceasta rama/sau o unitate diesel(Auto-Motor).



Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC3882-RegioTrans-081-0832-Periam-5-7-2012-ps3-kleur-kabels (Custom).jpg
  • Imagine atasata: DSC3889-RegioTrans-81-0832-5-7-2012- (Custom).jpg
  • Imagine atasata: DSC3891-RegoTrans-081-0832-on-5-7-2012-aphv- (Custom).jpg

0

#957 Useril este offline   Gabi S 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 269
  • Inregistrat: 19 februarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara,Timis
  • Interese:Autobuze,Muzica

Postat 29 iulie 2013 - 20:26

Automotorul regiotrans. Timisoara Nord - Nerau

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN8310-Arad-ex-SNCF-XBD4518-now-Regiotrans-12-10-2007-aphv (Custom).jpg

0

#958 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 iulie 2013 - 22:38

Daca pozele sunt realizate de tine e ok, super! Dar daca nu, te rog sa precizezi sursa de unde au fost preluate.
0

#959 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 30 iulie 2013 - 10:55

Ma bucura nespus sa vad LDH la Regio, nu doar jegurile alea frantuzesti. Daca si-ar cumpara si cateva vagoane normale, ar fi totul in regula...
0

#960 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 iulie 2013 - 10:57

:up_arow: Si sigur vei mai plati tu 2-3 lei pe o calatorie :whistle: Asta-i toata "eficienta" lor, material rulant ieftin poate chiar depasit.
0

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi