Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#885
Postat 24 aprilie 2013 - 21:54
#886
Postat 24 aprilie 2013 - 22:14
Din cite tin minte trenul a suferit 2 restaurari, se pot vedea robinetii din anii '70. Intrerupatoarele originale erau rotative (se vad intr-o poza), cele moderne (ieftine) nu prea se incadreaza. Radiourile erau de decor, nu au fost conectate la priza (ei ziceau ca pt a evita un eventual incendiu) si oricum reteaua electrica a trenului era probabil la 24V (vagoanele aveau acumulatori care se incarcau in timpul mersului, sistem care mai exista la trenurile din perioada comunista). Pe tren se pot vedea si antene pt aparatele de radio (erau importante pt ca regele sa fie informat care sint ultimele stiri).
In unele poze se pot vedea grile de aerisire care se deschideau deasupra ferestrei si linga podea.
Sistemul de incalzire cu sobe exista si in trenurile sovietice, am vazut sobele in trenurile cu care se mergea in excursie in URSS (am fost in 1990).
#887
Postat 24 aprilie 2013 - 23:35
Am vazut cu cateva luni in urma un reportaj la A3 despre acest tren. El a fost tras undeva unde s-a depus "praful" pe el (nu a fost pastrat in conditii optime) si dupa niste insistente a fost primit de Casa Regala spre intrebuintare (cred ca contra cost) iar curatenia in tren a fost facuta de oamenii Casei Regale fara a fi "specialisti" in domeniu, deci cu buget redus.
In aceste conditii nici nu s-a pus problema renovarii trenului cat de cat...
BTW, sunt curios cum e sa faci baie in vana in tren in timpul mersului acestuia? Oare e posibil acest lucru? Daca e posibil, o fi si placut?...Sau...
#888
Postat 25 aprilie 2013 - 16:08
#889
Postat 25 aprilie 2013 - 17:35
mile, la 24 aprilie 2013 - 23:35, a spus:
O fi placut dar nu in astea de acum. In timpul mersului nu cred sa fie posibil, pana si rezervoarele de combustibil au spargatoare de valuri in interior. Probabil se facea baie in timpul stationarii si eventual dus in timpul mersului, daca te tineai bine pe picioare.
#890
Postat 28 aprilie 2013 - 20:49
La trecerea acea de nivel e foarte periculos pentru ca intr-o parte nu se vede de vegetatie si intr-o parte e o curba si niste pomi. De cateva ori era sa lovesc si eu masini si o data un autobuz acolo.
Sper ca e invatatura de minte pentru cei din sat si nu numai. Acum daca firma de asigurari nu vrea sa dea banii pentru reparatia locomotivei aceasta va sta in depou degeaba.
#891
Postat 03 mai 2013 - 16:31
Faina idee:
Citeaza

Căile Ferate Maghiare (MÁV) au pus în circulaţie trenul personalizat cu ocazia aniversării a 555 de ani de la încoronarea regelui Matia Corvin, care a avut loc la Alba Iulia în 1458.
Trenul omagial, colorat în negru şi argintiu, culorile casei Huniade, circulă de astăzi şi în România. Prima rută internaţională a pornit în această dimineaţă de la Budapesta, iar în jurul prânzului a trecut graniţa în România, pe la Curtici.
...
adevarul
#892
Postat 03 mai 2013 - 18:29
#893
Postat 04 mai 2013 - 09:20
BogdanTm, la 03 mai 2013 - 18:29, a spus:
Locomotiva o sa aibe parte de multa atentie cand va tracta trenurl Székely Gyors/Csíksomlyó Expressz de la Cluj la Ghimes(Parca) si inapoi prin Arad...Deci o sa aibe parte de atentie atunci. Acum a trecut cu acest tren pentru ca asa era programata nefiind nimic simbolic.
De mentionat ca locomotiva nu e asa stralucita din punct de vedere tehnic , asta sa fiu putin carcotas.
#895
Postat 08 mai 2013 - 21:50
#898
Postat 12 mai 2013 - 20:15
#899
Postat 12 mai 2013 - 20:48
#900
Postat 12 mai 2013 - 21:06
Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 12 mai 2013 - 21:06

Ajutor













