STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#741 Useril este offline   Andy Wegmann 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 04 mai 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Tramvaie
    Muzica

Postat 28 octombrie 2012 - 15:25

Vezi postareaGygyman6, la 28 octombrie 2012 - 15:22, a spus:

Mai putine opriri inseamna mai putini calatori, in consecinta incasari mai mici :naughty1: .


Si cum CFR-ul fuge de incasarile mici ca de ciuma....nu-si permit astfel de opririImagine postata
0

#742 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 28 octombrie 2012 - 15:48

Vezi postareaGygyman6, la 28 octombrie 2012 - 15:22, a spus:

Mai putine opriri inseamna mai putini calatori, in consecinta incasari mai mici :naughty1: .


Greeeesit! Adica cred eu. In Ungaria este regula urmatoare. Toate trenurile, chiar si IC au vagoane chiar si de personal (adica cu banci de lemn) :huh2:, in componenta, deci nu se necesita bilet de loc, deeeci chiar daca s-ar da bilete de loc, ele s-ar da pe locurile din vagoanele MAV. Deci eu nu prea vad ce incasar ar avea CFR. Insa cum vagoanele fara bilete de loc, sunt suprapopulate, calatorii ajung si prin compartimentele CFR. Fara bilet de loc clar.

Deci sincer nu stiu ce ar avea CFR de castigat deaici.
0

#743 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 octombrie 2012 - 16:51

Vezi postareacseh_17, la 28 octombrie 2012 - 15:48, a spus:

Greeeesit! Adica cred eu. In Ungaria este regula urmatoare. Toate trenurile, chiar si IC au vagoane chiar si de personal (adica cu banci de lemn) :huh2:, in componenta, deci nu se necesita bilet de loc, deeeci chiar daca s-ar da bilete de loc, ele s-ar da pe locurile din vagoanele MAV. Deci eu nu prea vad ce incasar ar avea CFR. Insa cum vagoanele fara bilete de loc, sunt suprapopulate, calatorii ajung si prin compartimentele CFR. Fara bilet de loc clar.

Deci sincer nu stiu ce ar avea CFR de castigat deaici.


Teoretic toate trenurile indiferent de rang (mai putin personale), ar trebuii sa aiba vagoane cu "loc" si "fara loc".
Eu doar am vrut sa specific de ce e trenul degradat de la inter-city la rapid, mai departe nu ma bag pentru ca nu stiu, poate CFR primeste niste bani de undeva pentru ca opereaza pe linia aceasta, la urma urmei vagoanele de la noi parcurg toata ruta pe cand cele atasate din garile de peste granita doar o parte.

Intreb doar atata, de cand s-a schimbat regula aia cu schimbatul de locomotiva la frontiera, CFR-ul isi lasa locomotiva sa mearga pana la Viena?
0

#744 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 28 octombrie 2012 - 17:41

De schimbare am auzit si eu, insa nu am vazut inca nimic...

In cazul meu, trenul avea o intarziere de 35 minute la Arad. Si spre mareeea mea surprindere a fost trasa de o locomotiva clasa 47 :timeout:

Pentru cei care nu stiu, este vorba despre cele mai puternice locomotive, dar ele se afla doar in posesia CFR Marfa!
Imagine postata

Locomotiva insa a fost schimbata la Curtici (si nu Lökösháza cum s-a intamplat in alte dati). Poate chiar din aceasta cauza ca apartinea CFR Marfa. Deci, cum spuneam la Curtici trenul a primit locomotiva MÁV-Trakció, si la Lökösháza a primit si cele 6 vagoane H-Start.
0

#745 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 31 octombrie 2012 - 18:13

Vezi postareaGygyman6, la 28 octombrie 2012 - 15:22, a spus:

Mai putine opriri inseamna mai putini calatori, in consecinta incasari mai mici :naughty1: .

Mnu musai. La un tren cu rang mai mare pretul unui bilet este si el pe masura mai mare, compensand astfel.

Desigur, daca pe ruta aceea n-ai umple trenul de IC, are sens sa adaugi statii si sa speri ca vei avea astfel mai multi clienti..
0

#746 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 10 decembrie 2012 - 09:00

Imagine atasata: gara.jpgImagine atasata: regio.jpg
0

#747 Useril este offline   1nt3rp0l 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 12 ianuarie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 decembrie 2012 - 22:31

IR 72 in viteza spre Timisoara Nord ... Primul drum de la noul mers

Poza by Daniel Adrian

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: _DSC13201.jpg

Aceasta postare a fost editata de 1nt3rp0l: 10 decembrie 2012 - 22:31

0

#748 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 11 decembrie 2012 - 08:06

Superba poza :coolspeak: :respekt:
0

#749 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 22 decembrie 2012 - 21:31

Un cacao de poza atat pot sa zic, daca aia e poza eu ma omor :))

Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 22 decembrie 2012 - 23:43

0

#750 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 22 decembrie 2012 - 22:42

Remorcarea fără schimbarea locomotivei la trenurile internaționale de pasageri pe ruta România - Ungaria

Imagine atasata: Logo MAV TRACKIO.jpg Imagine atasata: Logo CFR Calatori.jpg

CFR Călători anunță că,odată cu trecerea la noul Mers de Tren 2012-2013 în data de 09 decembrie 2012, intră în vigoare primul contract de interoperabilitate încheiat pentru remorcarea trenurilor internaționale între România și Ungaria, fără schimbarea locomotivei la frontieră.

Acest contract bilateral reprezintă concretizarea măsurilor de interoperabilitate promovate de Uniunea Europeană, obiectivul fiind fluidizarea traficului în frontiera de stat Curtici și optimizarea utilizarii materialului rulant de tracțiune.

Contractul a fost încheiat în luna august 2012, între CFR Călători S.A.- operatorul național din România și operatorul de tracțiune din Ungaria - Compania MAV-TRAKCIÖ Zrt pentru remorcarea trenurilor de pasageri, după cum urmează:

- Trenurile „Dacia” IC-N 346-1/347-2 și „Ister” IC-N 472-1/473-2 care circulă pe ruta Bucureşti Nord – Braşov – Simeria – Curtici – Budapesta și retur precum și trenul „Transilvania” IR 373-2/372-1 , vor fi tractate de locomotive românești aparţinând CFR Călători S.A .

- Trenul „Traianus” IR 72-1/73-2 care circulă pe ruta Bucureşti Nord – Craiova – Caransebeş – Timişoara Nord – Curtici – Budapesta și retur si trenul “Criș” IR 370/371 care circulă pe ruta Timișoara Nord - Budapesta și retur vor fi tractate de locomotive aparținând companiei MAV-TRAKCIÖ Zrt .

Astfel, în data de 9 decembrie 2012, la ora 17:50, va ajunge la Budapesta trenul „Transilvania”. În data de 10 decembrie 2012, la ora 04:40, va ajunge la Budapesta trenul „Dacia”, iar la ora 08:50, trenul „Ister” tractate fiind până la destinație de locomotive interoperabile românești. Tot în data de 9 decembrie 2012, la ora 22:27, va ajunge la București Nord trenul „Traianus”, iar la ora 21:25 va ajunge la Timișoara Nord trenul „Criș” tractate până la destinație de locomotive interoperabile ungurești.

=================================================

Despre CFR Călători:

Societatea de Transport Feroviar de Călători “CFR Călători” S.A.este operatorul naţional feroviar de pasageri care efectuează transportul public de călători pe calea ferată. Prin natura sa reprezintă un sector strategic de interes naţional contribuind la libera circulaţie a persoanelor în interiorul şi în afara ţării, cu atu-uri de necontestat: gradul cel mai înalt de siguranţă şi gradul cel mai scăzut de poluare.
Politica pe care managementul companiei o promovează şi o susţine este asigurarea unor servicii de transport feroviar de pasageri de calitate, cu un angajament față de societate în sensul accesibilității pentru toate categoriile de vârstă.

Sursa: http://www.cfrcalatori.ro/8127


In data de 9 decembrie 2012 a intrat in Romania primul tren de calatori tractat până la destinație (Bucuresti Nord) de o locomotiva interoperabila ungureasca, trenul IR 73 trebuia sa soseasca in București Nord la ora 22:27 dar din cauza vremii nefavorabile ajuns in data de 10.decembrie 2012 ora 00:53., el poarta numele de „Traianus"

Imagine atasata: Sosiri in Statia Bucuresti Nord, 10.12.2012.jpg

Trenul 73 ajunge in Timisoara Nord in jurul orei 14:05 acumuland o intarziere de 30 de minute, pana la Bucuresti acumuleaza o intarziere de 160 de minute ajung la ora 00:53 in loc de 22:30 .

Imagine atasata: 8258332586_86c4c9e885_b.jpgImagine atasata: Locomotiva 480-001 a operatorului MAV H START sosita la linia 6 a Statie Bbucuresti Nord cu trenul IR 73 Budapesta Keleti - Bucuresti via Timisoara, 10.12.2012.jpgImagine atasata: IR 73 Budapesta Keleti - Bucuresti Nord via Timisoara  a avut o intarziere de 160 de minute, 10.12.2012.jpgImagine atasata: IR 73 Budapesta Keleti - Bucuresti Nord via Timisoara tras de o locomotiva Bombardier Traxx, 10.12.2012.jpgImagine atasata: IR 73 Budapesta Keleti - Bucuresti Nord via Timisoara, format din vagoane AVA 200 Salon, 10.12.2012.jpgImagine atasata: IR 73 Budapesta Keleti - Bucuresti Nord via Timisoara, 10.12.2012.jpgImagine atasata: Multumim echipei manageriale CFR si mecanicilor!.jpg

G 73 Budapesta Keleti - Bucuresti Nord via Timisoara Nord (TRAIANUS), 10.12.2012

Poate ultimul eveniment feroviar major pe anul 2012. Mai mult de atat, veti avea de vazut, un interviu acordat de catre domnul Stefan Roseanu, Directorul C.F.R. Calatori, interviu oferit in exclusivitate pentru Railnet.ro. Pe aceasta cale tinem sa-i multumim domnului Roseanu si nu in ultimul rand oficialilor MInisterului Transporturilor care ne-au invitat sa luam parte la acest eveniment important. De asemenea multumirile noastre mecancilor si celorlalti membri ai partidei trenului IR 73.

Vizionare placuta!

Prima locomotiva a H-MÁVTR la Bucuresti!

Sper ca v-a placut noua noastra "fila" din Jurnalul Feroviar al RailnetTV si ca ati aflat informatii utile.

Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 22 decembrie 2012 - 22:58

0

#751 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 decembrie 2012 - 23:14

Multumim pentru informatii!
0

#752 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 22 decembrie 2012 - 23:49

Dacă se numeşte "Traianus", va fi desfiinţat cât de curând. 100%. :rad_masa:
Sau, rebotezat: "Antonescus"! :rad_masa:

Aceasta postare a fost editata de emilut: 22 decembrie 2012 - 23:50

0

#753 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 22 decembrie 2012 - 23:56

E si cu tine acuma ramane de vazut ce sa va intampla :)) .
0

#754 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 23 decembrie 2012 - 17:49

Vezi postareaemilut, la 22 decembrie 2012 - 23:49, a spus:

Dacă se numeşte "Traianus", va fi desfiinţat cât de curând. 100%. :rad_masa:
Sau, rebotezat: "Antonescus"! :rad_masa:



Evenimentul respectiv este cu mult mai important decat bascalia ta. Chiar nu te inteleg, aproape fiecare propozitie scrisa de tine este, fie mistocareala, fie bascalie. Ceva mai serios nu se poate?... :intrebare: ...
Pai daca Antonescu (poate) va ajunge presedinte, in 4 ani te distrugi de SUPARARE!...N-are rost sa pui atat la suflet politicul...Esti major si am pretentii!...
0

#755 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 28 decembrie 2012 - 00:33

Retrospectiva INNOTRANS 2012

INNOTRANS este denumirea celui mai mare târg internațional cu specific feroviar, din lume. Are loc odată la doi ani (în anii pari) și se desfășoară în orașul Berlin în incinta centrului expozițional Messe Berlin Ltd.

Prima amplasare la Berlin a acestui eveniment, a avut loc în anul 1996. În decursul anilor, atât numărul expozanților, cât și cel al vizitatorilor au crescut continuu. La edițiile prezente au fost înregistrați peste 2.400 de expozanți, iar numărul vizitatorilor (ediția 2012) a depășit cu mult cifra de 110.000.

Gama domeniilor și produselor din aria transportului feroviar, prezentate prin standurile INNOTRANS este deosebit de largă: material rulant motor și remorcat, trenuri de mare viteză, tehnică de mare viteză, subansamble, subsisteme feroviare, firme de întreținere și reparare material rulant și infrastructură, utilaje și echipamente de cale, elemente de infrastructură, edituri și publicații tehnice cu specific feroviar, firme și companii de proiectare/concepție/construcție/întreținere de subsisteme feroviare, elemente de tehnologie feroviară individuale sau integrate etc.

În ediția din 2012 au fost înregistrați peste 2.450 de participanți (expozanți) din 47 de țări.

Amploarea și importanța acestui eveniment demonstrează într-un mod eligibil, cât ce importantă este industria feroviară și mai ales progresul tehnologic pentru lumea civilizată. Pozele prezentate în album, sunt realizate în cadrul ultimei ediții (2012) care a avut lor în perioada 18 – 21 septembrie.

Fotografiile sunt realizate de dl. Eugen ILIE de la SNTFC CFR Călători.

Imagine atasata: Inimă dublă de încrucișare 1.JPGImagine atasata: LDE General Electric - GE (prototip) 4.JPGImagine atasata: LDE Vectron DE 3.JPGImagine atasata: LE  ES 64 F4 Siemens 1.JPGImagine atasata: LDH de manevră pe două osii.JPG

Mai multe poze le gasiti la urmatoru link ;0 .

Retrospectiva INNOTRANS 2012 (prima parte)

Retrospectiva INNOTRANS 2012 (partea a doua)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: LE Bombardier BR187 (prototip) 2.JPG

0

#756 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 28 decembrie 2012 - 13:03

Eu am o intrebare cu tot evenimentul acesta. Cand am aflat aici pe forum despre el, am incercat sa caut bilete(ce-i drept era deja cam tarziu) nu am gasit nimic.
Intrebarea mea este, este cu intrare libera pentru publicul mare(desigur cu bilet), sau se intra pe baza de invitatii, si doar cei din domeniu?
0

#757 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 28 decembrie 2012 - 14:01

Vezi postareacseh_17, la 28 decembrie 2012 - 13:03, a spus:

Eu am o intrebare cu tot evenimentul acesta. Cand am aflat aici pe forum despre el, am incercat sa caut bilete(ce-i drept era deja cam tarziu) nu am gasit nimic.
Intrebarea mea este, este cu intrare libera pentru publicul mare(desigur cu bilet), sau se intra pe baza de invitatii, si doar cei din domeniu?



Se poate si cu bilet parca costa vreo 15 euro, deabia in 2014 se mai tine .
0

#758 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 31 decembrie 2012 - 22:01

Cum dezapezesc alti calea ferata:
noua zeelanda
0

#759 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 11 ianuarie 2013 - 14:55

Am revenit cu 2 panoramice ale statilor CF Mogoasoaia si Pogoanele aflate pe linia CF 700 la km 13+100 respectiv km 100, in Judetele Ilfov respectiv Buzau .

Imagine atasata: Panoramic cu Statia CF Mogosoaia aflata la km 13+100 pe linia CF 700. 07.01.2013.jpg

Imagine atasata: Statia CF Pogoanele aflata pe linia CF 700 la km 105, 16.11.2012.jpg

Automotor malaxa clasa 77 apartinde de CFR Infrastructura, pe linia 2 abatuta a Statiei CF Garbovi aflat pe linia CF 700, aflata la km 84, 16.11.2012

Imagine atasata: Automotor malaxa clasa 77 pe linia 2 abatuta a Statiei CF Garbovi, 16.11.2012.jpg

Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 11 ianuarie 2013 - 15:04

0

#760 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 ianuarie 2013 - 18:16

Faine! Multumim. :coolspeak:
0

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi