STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#721 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 26 octombrie 2012 - 20:19

Yap, e THE SAME peaici prin vest... Si chiar e enervant. Polueaza nenorocitii astia cat pentru 10... :censored: :censored:
0

#722 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 26 octombrie 2012 - 20:29

Eh ce stiti voi, ala e defapt tren cu aburi :rad_masa: , doar "daca nu erau EI se inchidea linia...".
0

#723 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 27 octombrie 2012 - 17:15

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 26 octombrie 2012 - 09:14, a spus:

Mie nici nu mi-ar trece prin minte sa ma urc intr-un tren daca stiu ca n-am bilet.



Aceeasi mentalitate (gandire) am si eu. Asa am fost crescut si educat. Dar se pare ca in sud mentalitatea este inversa. "Numai daca n-am incotro ... iau bilet. Pana atunci incerc toate variantele, numai cea legala NU!"...

Asta n-o spun eu ci statisticile.
0

#724 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 octombrie 2012 - 17:36

Cica suma totala (din toate regionalele) incasata in acest mod de "nasi", in fiecare zi, era de aproximativ 100.000 € :censored:
Liderul lor de sindicat spunea ca cica nu e adevarat, ca sunt niste manevre ale privatilor care vor sa puna mana pe CFR Calatori. Pai cat de bou sa fi sa spui asa ceva cand toata lumea din tara asta stie de aceasta practica, veche de cand lumea. E ca si cand ai veni sa spui ca nu e adevarat ca medicii iau bani de la pacienti. :crazy:
0

#725 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 27 octombrie 2012 - 18:45

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 27 octombrie 2012 - 17:36, a spus:

Cica suma totala incasata in acest mod de "nasi", in fiecare zi, era de aproximativ 100.000 € :censored:
Liderul lor de sindicat spunea ca cica nu e adevarat, ca sunt niste manevre ale privatilor care vor sa puna mana pe CFR Calatori.


Asta e absurd, cum sa puna mana pe zii pe atatia bani :rad_masa: , pai in 10 zile un controlor de tren ar ajunge milionar in euro.

Acum degeaba striga sindicatele ca "valeu ne fura privatii", ca siasa e prea tarziu, privatizarea se amana pana la anu' pe urma Dumnezeu cu mila, am vazut cat de bun gestionar e statul cand vine vorba de a tine in frau o companie privata si ce clauze tampite isi poate pune intr-un contract, cand se va zbura cu trenul (francez) de pe linie poate ca atunci ne vom da seama cat de importanta e o companie de stat.
0

#726 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 octombrie 2012 - 19:00

Nu Gygy, era vorba de suma totala adunata intr-o zi, in toate regionalele din tara, nu de un singur naş. Eu cred ca e aproape de adevar, deci paguba CFR Calatori era de aprox. 3.000.000 € pe luna.

(Am adaugat postarii anterioare aceasta precizare, sa nu se inteleaga gresit)
0

#727 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 27 octombrie 2012 - 19:19

Greseala mea, totusi daca asta e marea paguba la compania de calatori, atunci aia de marfa de ce are pierderi? ca doar nu trebe sa imparta bilete :naughty1: ? Si chiar daca asta e marea paguba, nu ai cum sa dai vina pe controlori 100%, ce vina au ei ca pe un traseu cu 20 de statii nu este gara cu puncte de vanzare bilete decat la capete.
Vedem noi la anul, daca nu se privatizeaza nimic inseamna ca asta a fost rezolvarea problemei, daca se...

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 27 octombrie 2012 - 20:57

0

#728 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 octombrie 2012 - 19:36

Nuuu... pai fenomenul asta nu-l pot stopa, chiar daca aresteaza cativa din cei prinsi/inregistrati ca luau bani de la calatori.
0

#729 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 27 octombrie 2012 - 20:28

Momentan nu se mai privatizeaa nicio companie feroviara a statului nu si-a dat acordu CSAT-u .
0

#730 Useril este offline   Andy Wegmann 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 04 mai 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Tramvaie
    Muzica

Postat 27 octombrie 2012 - 21:04

Indicatorul utilizat pentru evaluarea parcursului trenurilor este „tren/km”. Intarzierea medie a unui tren la 100 km parcursi a fost de aproximativ 3 minute.

In fiecare zi au fost puse in circulatie 1.534 de trenuri, fiecare din­tre acestea inregistrand un timp mediu de intarziere de pana la 5 minute, adica 7.670 de minute/zi. In 2010 trenurile de calatori au in­tar­ziat 46.659 de ore, adica 1.944 de zile, ceea ce inseamna 5,3 ani.

Pentru toate caile ferate din lume, insa, Japonia poate fi considerata "modelul suprem" in materie de management si eficienta. Potrivit raportului pe 2010 al Central Japan Railway Company, intarzierile totale cumulate pe anul respectiv ale celebrelor trenuri Shinkansen au fost de circa 36 de secunde.

Intarzierea medie acceptata in cazul japonezilor este de 0,5 minute pe tren, pe parcursul unui an, potrivit datelor oficiale.




Sursa: Stirileprotv.ro







Mda....am ramas fara cuvinteImagine postata.


0

#731 Useril este offline   Andy Wegmann 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 04 mai 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Tramvaie
    Muzica

Postat 27 octombrie 2012 - 21:09

Iar pentru ca CFR calatori sa se revanseze au introdus CARTI! Da, CARTI!

Pentru a veni în întâmpinarea dorinţelor celor care preferă să citească în timpul călătoriei cu trenul, CFR Călători şi BookLand au încheiat un parteneriat, prin care pasagerii vor putea să răsfoiască gratuit cărţi în tren. Astfel, în perioada următoare, în trenurile InterCity vor fi expuse/disponibile, cărţi printate şi stickere cu coduri QR care permit descărcarea gratuită de cărţi electronice de către pasagerii deţinători de telefoane mobile cu conexiune la Internet în vagoanele trenurilor InterCity. Pentru început, de la data de 19 octombrie 2012, se va desfăşura un program pilot timp de o săptămână, în trenurile IC 573 Bucureşti Nord – Galaţi şi IC 572 Galaţi – Bucureşti Nord, urmând ca acesta să fie extins şi în celelalte trenuri InterCity, în funcţie de feedback-ul călătorilor. Printre titlurile cărţilor pe care pasagerii le vor putea găsi aşezate pe măsuţele din vagoanele de tren, se vor număra titluri precum: “Cel mai iubit dintre pământeni” – Marin Preda, „Codul bunelor maniere” – Nadine de Rothschild, „Hotii de frumuseţe” – Pascal Bruckner, „India picantă”– Patrichi Adelina, „Incă o zi infectă” – Pierre Enckell. „..cărţile vor fi mai aproape de oameni. Locul acestor prieteni tăcuţi nu este în biblioteci sau doar în târguri, ci în oraş - în mijlocul oamenilor. O carte, lasată pe băncile din mijloacele de transport în comun pentru oricine vrea să evadeze într-o lume imaginară, poate transforma un timp pierdut în bucurie pentru minte şi suflet.” - BookLand Acest parteneriat reprezintă un serviciu colateral pentru CFR Călători, ce va aduce plus valoare transportului cu trenul.”, a declarat Ştefan Roşeanu – Directorul general al CFR Călători.
O legatura intre carti si realitate:''Cel mai iubit dintre pamanteni-'' pentru controlorul cand mergi cu nasul''Codul bunelor maniere"- pentru tuganul care sta langa tinesi ''Inca o zi infecta"- asta chiar se potriveste...

0

#732 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 27 octombrie 2012 - 21:25

Intre noi fie vorba, cand eram eu mic pe trenul de Iasi (mai precis in 1997) pe langa faptul ca la clasa 1 la cuseta aveai carpeta pe coridor (era asa curat ca iti venea sa te descalti sa nu o murdaresti), aveai vagon restaurant si televizor, iar asta la un tren accelerat, acceleratul fiind mai mic in grad decat inter city.
0

#733 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 27 octombrie 2012 - 21:36

Sincer personal nu am fost inca, dar din auzite spun ca la InterCity cel putin si azi curatenia este curatenie la cuseta si dormit.
0

#734 Useril este offline   Andy Wegmann 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 04 mai 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Tramvaie
    Muzica

Postat 27 octombrie 2012 - 21:47

Din pacate nu am avut ocazia anul acesta sa calatoresc la cuseta, dar am mers in August cu IC 592 pana la Herculane, la clasa 1, si era destul de curat. Am vizitat deasemenea si vagonul de clasa a doua si era si ala destul de curatel.
0

#735 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 27 octombrie 2012 - 22:11

Cea mai receta experieta a mea m-a lasat chiar uimit.

Acum aprox. 2 saptamani am fost nevoit sa iau IR Bucuresti-Wiena (ciudat rang pentru un tren international) pe ruta Arad-Budapest Keleti. In componenta trenului intra vagoanele CFR seria 21-90, teoretic singurele care pot rula cu viteza maxima de 200km/h. Ceea ce vreau sa spun, este ca vagonale sunt produse in 1996. Prima oara cand am mers cu ele a fost prin 1998-1999, numai tin minte exact, pe aceeasi ruta. Deci erau relativ noi. Calitatea s-a vazut si atunci. Singura diferenta este ca atunci trenul era un IC, si nu orpea in fiecare gara mai maricica din Ungaria. Deci avem voagoane la care si azi functioneaza caldura, iluminatul, perdelele sunt in fiecare compartiment si sunt curate, iar usile odata inchise nu se deschid singure. WC-ul este intretinut si functional, ai sapun lichid, si servetele sa te stergi la mana. Ceea ce nu inteleg este de ce se strica asa ceva? Adica la Lökösháza trenul primeste vreo 6 vagoane ale H-START (MÁV), dintre care unul de personal, 2 de IC si restul vagoane normale. Astea la cele 7 existende ale trenului. 3 21-90, un vagon de clasa I, un restaurant si 1-1 cuseta/dormit. Si sa nu va spun ca in apropiere de Budapesta, dat fiind faptul ca trenul ajunge undeva la 7 dimineata, devine tren de navetisti: muncitori, elevi cu gramada si asa maideparte...


Deci unde este logica?
0

#736 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 27 octombrie 2012 - 22:18

Vezi postareacseh_17, la 27 octombrie 2012 - 22:11, a spus:

(ciudat rang pentru un tren international)


Nui ciudat de loc, asta din cate stiu eu era rapid ultima data, si de cand s-au redenumit trenurile, tot ce a fost rapid sau accelerat a devenit inter-regio... asta ca sa ne aliniem la normele UE, macar cu denumirile.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 27 octombrie 2012 - 22:18

0

#737 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 27 octombrie 2012 - 22:26

Vezi postareaGygyman6, la 27 octombrie 2012 - 22:18, a spus:

Nui ciudat de loc, asta din cate stiu eu era rapid ultima data, si de cand s-au redenumit trenurile, tot ce a fost rapid sau accelerat a devenit inter-regio... asta ca sa ne aliniem la normele UE, macar cu denumirile.


Stiu ce e IR... Atunci la fel am aceeasi parere si despre R. Cum sa pui R pana la Wiena?
0

#738 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 27 octombrie 2012 - 23:28

Vezi postareacseh_17, la 27 octombrie 2012 - 22:26, a spus:

Stiu ce e IR... Atunci la fel am aceeasi parere si despre R. Cum sa pui R pana la Wiena?


Daca zici ca are multe opriri nici nu poate avea alt rang dupa parerea mea, sa ne bucuram ca nu a fost degradat la accelerat.
0

#739 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 28 octombrie 2012 - 13:35

Deci nu ma intelegi. Ideea ar fi avansarea lui la rang de IC, ca urmare stergerea statiilor complet inutile din Ungaria.
0

#740 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 octombrie 2012 - 15:22

Mai putine opriri inseamna mai putini calatori, in consecinta incasari mai mici :naughty1: .
0

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi