STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#581 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 iulie 2012 - 23:20

Frumos frumos, pacat doar ca "cu un tren modernizat nu se face primavara", pe Timisoara-Resita e teroare, sa nu mai zic de Berzovia-Oravita, unde nici nu se mai respecta programul, nefiind calatorii prea multi pe timpul caniculei, se circula dupa soare.
Poate ca CFR avea sobolani in tren, poate era caldura doar in primele 2 vagoane dupa locomotiva pe timp rece (macar la ei era caldura, la "astia" cred ca am prins doar odata), poate ca intarzia trenul de fiecare data, poate ca gaseai coji de seminte in fiecare compartiment, dar macar nu te trezeai alergand ca fraierul dupa tren si strigand dupa mecanic sa te astepte, dar acesta desii te vede, o "da in blana" mai departe cu 10 minute inainte de programul stabilit, ca sa prinda o masa la carciuma de la gara din Berzovia. Si nu mint, cred ca de fiecare data cand am drum prin Berzovia, mai mereu e cate un mecanic sau controlor in carcima.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 13 iulie 2012 - 13:11

0

#582 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 13 iulie 2012 - 19:09

Vai de regiotrans ca nu pot sa le zic altfel, bine lea facut ca lea curatat rama.
0

#583 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 13 iulie 2012 - 19:36

Am sa va prezint acum o masina mai putin cunoscuta a CFR Marfa, intr-o schema clasica apropiata de cea originala ASEA, dotata cu aer conditionat. Este vorba de masina 40-0911-4, presupun a Depoului Craiova. Masina tragea o garnitura de vagoane tip Eaos. Trenul urca incet pe panta racordarii de la Baneasa catre Bucurestii Noi, in apropiere de P.O. Carpati. Tin sa mentionez ca la acea ora a inceput o furtuna violenta in zona, insa nu a plouat, spre norocul meu si al lui Daniel. Haideti s-o vedem:

Foto: Raduca Daniel

Dinspre Baneasa urca o masina de la Marfa / Foto: Daniel

Imagine atasata: Dinspre Baneasa urca o masina de la Marfa.jpg


Se apropie incet.../ Foto: Daniel

Imagine atasata: Se apropie incet....jpg


O 'clasica' in schema apropiata ASEA/ Foto: Daniel

Imagine atasata: O %27clasica%27 in schema apropiata ASEA.jpg


Masina se pregateste sa intre pe pod/ Foto: Daniel

Imagine atasata: Masina se pregateste sa intre pe pod.jpg


Masina 40-0911-4/ Foto: Daniel

Imagine atasata: Masina 40-0911-4.jpg


Trece fara restrictii pana la urmatorul semnal catre Bucurestii Noi/ Foto: Daniel

Imagine atasata: Trece fara restrictii pana la urmatorul semnal catre Bucurestii Noi.jpg


In spatele ei un convoi de Eaos-uri proaspat vopsite/ Foto: Daniel

Imagine atasata: In spatele ei un convoi de Eaos-uri proaspat vopsite.jpg


Sirul de Eaos-uri urca incet pe pod/ Foto: Daniel

Imagine atasata: Sirul de Eaos-uri urca incet pe pod.jpg



Eu la Trainspoting :04: .

Imagine atasata: Zofei filmeaza trenul de zor.jpg


Sirul de Eaos-uri urca incet pe pod/ Foto: Daniel

Imagine atasata: Sirul de Eaos-uri urca incet pe pod.jpg



Boghiu Y25/ Foto: Daniel

Imagine atasata: Boghiu Y25.jpg



Ceva mai sus, dupa vegetatia 'feroviara' apare 911/ Foto: Daniel

Imagine atasata: Ceva mai sus%2C dupa vegetatia %27feroviara%27 apare 911.jpg


Masina se opreste in semnalul de racordare la intrarea pe M 900/ Foto: Daniel

Imagine atasata: Masina se opreste in semnalul de racordare la intrarea in Bucurestii Noi.jpg


Trenul asteapta intrarea in statie/ Foto: Daniel

Imagine atasata: Trenul asteapta intrarea in statie.jpg


Intre timp, furtuna se inteteste fara ca ploaia sa inceapa/ Foto: Daniel

Imagine atasata: Intre timp%2C furtuna se inteteste fara ca ploaia sa inceapa.jpg


Soarele iese din nou/ Foto: Daniel

Imagine atasata: Soarele iese din nou.jpg


Mecanicul porneste ventilatia/ Foto: Daniel

Imagine atasata: Mecanicul porneste ventilatia.jpg


Din nou eu la Trainspoting/ Foto: Daniel

Imagine atasata: Trenul se pune in miscare.jpg


Superba 40-0911-4 a Depoului CFR Marfa Craiova trece lent pe langa noi/ Foto: Daniel

Imagine atasata: Superba 40-0911-4 a Depoului CFR Marfa Craiova trece lent pe langa noi.jpg

Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 13 iulie 2012 - 19:38

0

#584 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 27 iulie 2012 - 10:55

Locomotiva G.F.R. rasturnata langa Darste

Citez din raportu final emis de AFER:

"Instalaţia INDUSI a locomotivei era în funcţie, instalaţia de siguranţă şi vigilenţă era izolată datorită faptului că soneria suna slab, contrar prevederilor Ordinului 17DA/610/1987.
Locomotiva este dotată cu vitezometru tip IVMS seria 314, verificat metrologic 03.2012.

Aparatele de legare, ciocnire şi de tracţiune se aflau în stare bună.
Constatări efectuate în Depoul CF Braşov în data de 20.06.2012.

În data de 20.06.2012, în Depoul Braşov la locomotiva DA 1531 s-au constatat următoarele:
- la acţionarea frânei de mână din postul de conducere nr.1, aceasta funcţionează corespunzător;
- la acţionarea frânei de mână din postul de conducere nr. 2, aceasta funcţionează corespunzător;
- la verificarea pe stand a robinetului mecanicului KD2 seria 155 din postul de conducere nr. 1, acesta funcţionează corepunzător şi nu prezintă jocuri sau uzuri;
- la verificarea pe stand a robinetului pentru frâna directă FD1 seria 470 din postul de conducere nr. 1, acesta funcţionează corepunzător şi nu prezintă jocuri sau uzuri;
- la verificarea pe stand a robinetului pentru frâna directă FD1 seria 148 din postul de conducere nr. 2, acesta funcţionează corepunzător şi nu prezintă jocuri sau uzuri;
- schimbătorul de regim ”marfă-persoane-rapid” a fost constatat în poziţia „persoane”, contrar prevederilor din Regulamentul de remorcare şi frânare nr. 006, Art. 3 (10).

Conform procesului verbal încheiat cu ocazia citirii şi interpretării înregistrărilor instalaţiei de înregistrare a vitezei tip IVMS de pe locomotiva DA 1531, s-a constatat faptul că la ora 06:51:34′, după acţionarea butonului „atenţie” la trecerea pe lângă semnalul de intrare al staţiei CF Dârste la indicaţia de liber „două lumini galbene”, viteza locomotivei începe să scadă continuu, mai parcurge o distanţă de 400 m şi se opreşte la linie abătută în staţie la ora 06:53:41′′.

Locomotiva DA 1531 a staţionat în staţia CF Dârste 4 minute şi 16 secunde.

La ora 06:57:57′′ locomotiva se pune în mişcare în sens opus, viteza creşte accentuat şi atinge valoarea de 102 km/h, parcurge o distanţă de 4940 m, moment de la care viteza se menţine constantă între 101-102 km/h pe o distanţă de 468 m după care brusc vine la zero km/h.

Din momentul plecării şi până la oprire, locomotiva DA 1531 a parcurs o distanşă de 5408 m."

Mai jos puteti descarca Raportul final al Incidentului de la Dirste Brasov Triaj 19.06.2012

http://www.railnet.r...&p=24938#p24938
0

#585 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 iulie 2012 - 21:57

"Mai pasionatilor" da nu scrieti nimic despre accidentul asta? Accident in Timis: Un tren a deraiat, mecanicul a fost ranit ,pai ieri va bateati cu pumnul in piept ca unu are siteu mai tare ca altul si acum a-ti dat pe mute :censored: ? sau va cuprins si pe voi nebunia care e acum in tara :(.

Acum din ce mai tin eu minte de la tv, am inteles ca mecanicul a lesinat din cauza caldurii si a cazut din locomotiva, astfel ca trenul a mers singur pana a deraiat la o trecere de cale ferata. Te face sa te gandesti prin ce trec unii sa isi castige o paine, dar sunt taxati aspru daca gresesc, iar altii pot mintii pe teme importante in fiecare zii, dar nu patesc nimic :huh2: .
0

#586 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 30 iulie 2012 - 22:23

Va apărea un raport OIFR cândva, poate să fie peste o zi sau peste jumătate de an. Atunci când va apărea, vom putea să discutăm pe marginea lui.
Tot atunci probabil unii vor copia raportul pe site-urile lor ca să-şi mai aducă vizitatori.
0

#587 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 01 august 2012 - 18:18

Nu e problema ta cum fac unii si altii trafic :naughty1: .
0

#588 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 01 august 2012 - 20:08

De azi a intrat Regiotrans pe secţia Oraviţa - Iam, mersul de tren este acelaşi ca la CFR: http://www.regiotran...lor-oravita-iam

Apropo de Regiotrans (care, culmea pleacă la timp), IR-ul de Constanţa are secţiune bar-bistro în vagonul de capăt. Acesta e bine aprovizionat (minim 3 sortimente de bere, mai multe sortimente de suc, apă, chips-uri cafea) şi e dotat şi cu frigider pentru băuturi. La prima vedere pare peste CFR, unde aveau doar Tuborg, Dorna la juma' de litru şi 2 feluri de chips-uri (e posibil ca la un tren Bucureşti - Iaşi cu bar-bistro să nu poţi cumpăra o cafea de acolo?!), la 5 RON berea şi 4 RON apa. Păcat că oamenii se înghesuie în porcăria de IR 12902 (care a plecat azi din Bucureşti Nord la 9:42)... oameni în picioare pe culoar peste tot, lângă vagoane se negocia cu naşii, vagoane prost întreţinute (a refulat rezervorul unei bude chiar la peron, zeci de litri de r@hat au dat pe afară... s-o fi văzut pe tipa din budă cum a ieşit speriată de zgomot, în vreme ce ăia de pe peron erau pe jos de râs). Chiar atâta bătaie de joc din partea CFR Călători nu am mai văzut:
- la 9:00 soseşte trenul (15 minute întârziere), pe tabelă se anunţă 10 minute întârziere la plecare (adică 9:15 în loc de 9:05)
- până la ora 9:20 se expediază 2 garnituri în Griviţa (liniile 9 şi 10) + un Desiro spre BC (linia 1) + Desiro de aeroport (linia 13)
- la 9:20 se decuplează locomotiva venită de la Timişoara (45-0351)
- până la 9:30 se manevrează spre Griviţa rama Regiotrans şi se primeşte un EC GFR venit din BC la linia 14
- la 9:30 se ataşează grupa de Bucureşti (477 671 + 3 vagoane 22-96), care de la 8:30 aştepta la linia 11
- la 9:42 pleacă trenul
- la 13:10 ajunge trenul în Constanţa, cu RT-ul la un bloc în spate

Mă gândesc că dacă ştiau că manevrele în Bucureşti Nord durează atât de mult, puteau să lase trenul să treacă prin Băneasa şi să schimbe doar mecanicii acolo, că locomotiva e o tablă, nu are nevoie de odihnă, ea e făcută să meargă. Da' nu, hai să punem tren în faţa ălora de la RT să le luăm clienţii, ce dacă oferim condiţii de r@hat (la propriu)?
0

#589 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 01 august 2012 - 20:37

Este operatorul national care in caz de nu stiai are prioritate in fata privatului ca asa e normal, dar pentru tine tot timpul e ceva anormal.
Lasa ca a venit Roseanu si inchide gura ca si asa prea cobiti la greu .

Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 01 august 2012 - 20:47

0

#590 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 august 2012 - 22:18

Vezi postareaDr2005, la 01 august 2012 - 20:08, a spus:



Apropo de Regiotrans (care, culmea pleacă la timp),...


La urma urmei tot calatorul e ala sabotat, si Regiotrans are bubele lui, e normal ca la Bucuresti sa deie bine ca doar e capitala si dispun de facilitati mai speciale, circula pe o magistrala unde au concurenta.
Oricum "in the end", fie ca circuli cu CFR sau cu Regiotrans si nu iti comvine ceva, ambii iti vor spune sa iti iei masina sau sa mergi cu "altu'" daca nu iti place, si nu cred ca aveam nevoie de 2 guri sa imi spuna acelasi lucru, cred ca una imi era deajuns.

Privatizarea cailor ferate e o idiotenie, no voi sustine niciodata, mai bine bagau in conservare tot si atunci poate se trezeau si aia care foloseau trenul si protestau, asa numai se profita de pe urma fraierilor care platesc bilet unui privat dar primesc aceleasi conditii ca si la CFR.
0

#591 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 02 august 2012 - 10:34

O avea prioritate operatorul naţional (ceea ce e anti-constituţional, în condiţiile în care e o ţară liberă şi oricine are dreptul să circule în aceleaşi condiţii), dar ce rost are să stea 40 de minute degeaba în gară, numai ca să plece cu un bloc de linie în faţa privatului? Asta nu mai e nici concurenţă, nici profit pentru CFR, e bătaie de joc faţă de călător, indiferent cu ce operator alege să îşi facă drumul! Crezi că cei care au umplut 12 vagoane de la Timişoara, Drobeta şi Craiova pentru Constanţa nu sunt destui ca să asigure rentabilitatea trenului? Iar pentru Bucureşti, putea CFR să pună frumos tren separat la ora 9:15, format din Bucureşti Nord, că deja e absurd ca de la 9:50 la 14 să nu mai ai tren spre Constanţa, în plin sezon.
0

#592 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 02 august 2012 - 12:12

Roseanu e deschis la sugestii asa ca te rog sa il contactezi :naughty1: .
Ia dute in Germania sa vezi cum DB-ul face legea si omoara orice privat care incearca sa se impuna pe piata de calatori/marfa, regiotransu care si asa are subventia pe numaru de trenuri nu ca cfr calatori pe numaru de bilete eliberate sa se multmumeasca cu ce are.

Singuru privati pentru transportu de calatori care pe care il respect este TFC, chiar fac o treaba foarte buna, au rentabilizat destule linii, le intretin, fata de Regiotrans care le cumpara doar sa se afle in treaba, acelasi material rulant jegos cum e adus din Franta asa este aruncat in circulatie in Romania fara nicio modificare.
0

#593 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 august 2012 - 18:06

Bun, vorba aia: DB-ul "are cu ce". :naughty1:
0

#594 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 02 august 2012 - 19:27

2007 am fost la Stuttgart. DB afisase un tabel cu intarzierile trenurilor mai mult de 5 min. Erau 85%.2 zile dupa panoul era disparut. Deci...
0

#595 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 02 august 2012 - 23:48

Vezi postarea62-1353-2, la 02 august 2012 - 12:12, a spus:

Ia dute in Germania sa vezi cum DB-ul face legea si omoara orice privat care incearca sa se impuna pe piata de calatori/marfa

Ia uite-te câţi operatori există în Germania şi câţi din ei fac şi transport de călători: http://www.railfaneu...st/germany.html

Citeaza

regiotransu care si asa are subventia pe numaru de trenuri nu ca cfr calatori pe numaru de bilete eliberate sa se multmumeasca cu ce are.

Absolut FALS, subvenţia se acordă pe tren*km la toţi operatorii, inclusiv CFR Călători!

Citeaza

material rulant jegos cum e adus din Franta asa este aruncat in circulatie in Romania fara nicio modificare.

Nu mai pleca urechea la tot ce turie ceferiştii şi pup-în-fund-iştii lor. Ăia văd paiul din ochii altuia, nu şi bârna din ochii lor. Ca fapt divers, comparaţie IR 12902 - IR Regiotrans:
______________________CFR Regiotrans
- material rulant din '80:_DA_______DA
- vagoane la mâna a 2a:__DA_______DA
- aer condiţionat:_______DA_______DA
- apă şi săpun la toaletă:_NU_______DA
- supraaglomelare:_______DA_______NU
- întârziere:____________DA_______NU
- bar-bistro:____________NU_______DA
- compartiment bagaje____NU_______DA

--
Degeaba o fi Roşeanu deschis la discuţii, că până acum doar a dat din gură, nu avem mers cadenţat, nu avem trenuri R cu mers de IR şi încă avem IR cu etajate şi Regio-uri cu 1 - 2 vagoane, în timp ce automotoarele stau la gard, fie din lipsă de piese (Desiro), fie din lipsă de trase la depouri (Malaxa şi LVT).
0

#596 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 03 august 2012 - 02:02

Ma cu faza cu sapunul si apa am pana si la amaratu meu de personal de Urziceni asa ca taci ca miroase, iar materialu rulant de la regiocaca e din anii 60 asa ca nu mai mintii, supraaglomerare nu cred ca sunt tampiti sa vanda locuri in picioare, deci regiocaca de Craiova cardeste, cfr calatori l-ea modernizat ce a dus la mana a doua regiocaca nu, iar la intarziere este imposibil sa intarzie doar cfr-ul si regocaca nu asta e manarie de la infrastructura, iar pentru bagaje e loc destul ca nu te duci cu casa dupa tine , nu cred faza cu subventia aratami unde scrie, cu iti zicea si vlaicu faza cu apa si sapunu tine de calatori cfr-u le pune daca aia le fura sau le consuma cu nesimtire e altceva, iar regiocaca daca tot are preturi mai mici de ce nu are calatori pe masura pretului.

Da doamne sa cada basescu si sa dispara regio...
0

#597 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 august 2012 - 10:37

Nu am date si nu cunosc problema, dar probabil ca un concurent sau mai multi, pe piata, ar duce la imbunatatirea conditiilor la toti operatorii, public sau privati.
0

#598 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 03 august 2012 - 13:35

Ca sa laurim putin, macar, treaba cu sapunul si apa, recent am calatorit cu colegu' Raoul pe ruta TM - Cluj, si inapoi, pe 2 rute diferite...
Prima a fost IR 1843 de Beclean pe Somes (Tm Nord - Arad - Deva - Alba Iulia - Campia Turzii - Cluj) si ne-am intors pe un traseu absolut minunat (dealtfel) cu IR 1833 de Iasi (Cluj - Huedin - Oradea - Salonta - Arad - Tm Nord) Si pot sa va spun ca pe ambele trenuri am avut parte de sapun si de apa in buda, chiar daca cel de Iasi nu are un renume mare (si da avea si ceva ciudati in tren) si chiar daca ne-am alaturat trenului pe la jumatatea drumului. Deeeci da, este!
0

#599 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 august 2012 - 14:04

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 03 august 2012 - 10:37, a spus:

Nu am date si nu cunosc problema, dar probabil ca un concurent sau mai multi, pe piata, ar duce la imbunatatirea conditiilor la toti operatorii, public sau privati.


Din pacate acolo unde circula doar RegioTrans si doar CFR nu veti vedea inbunatatiri :naughty1:.

Dr2005: cu superaglomerarea te contrazic, pe timpul zilelor lucratoare cand nu e vacanta trenul de 16:00 de la Resita spre Timisoara e mereu aglomerat, si cine nu mai are loc si da de conductor pe coridor poate sa deie o mica atentie si scapa de bilet, din pacate asa e :(. Am incercat sa imi mai schimb parerea fata de RegioTrans dar e aceasi Marie cu alta palarie. Daca s-ar da liber si la CFR pe linia asta din nou, cred ca ar fi ceva concurenta si ar mai schimba din conditii, dar din pacate vad ca Timisoara Nord e plina de motoare, acuma si de la CFR si de la RegioTrans asa ca nu vad mari schimbari pe viitor..."Pleaca a-i nostrii vin a-i vostrii noi ramanem tot ca prostii!".
Chiar ieri am calatorit cu ei si la drumul de dus si la intors am avut parte de scandal in tren, conductorul ori fugea in cabina la mecanic ori se facea ca nu vede, dar asta e.
0

#600 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 03 august 2012 - 14:15

Domnule Florin, luaţi măsuri, văd că se continuă cu atacurile la persoană!

RIO 08 e produsă fix în 1980 (şi modernizată acum 2 ani). Cam tot atunci sunt produse şi vagoanele 22-96. Locomotivele sunt produse între 1964 şi 1976. EA-ul tot în anii '60 e conceput.
Pentru contract caută Monitorul Oficial 94 bis din 6 februarie 2012 (M. Of. 94 bis /2012).
CFR Călători: 57531 mii tren*km, cost 2.431.298 mii RON, compensaţie 1.306.191 mii RON (22,7 RON/tren*km), din care acordat 937.132 mii RON (16,28 RON/tren*km)
Regiotrans: 10918 mii tren*km, cost 281.177 mii RON, compensaţie 261.227 mii RON (23,9 RON/tren*km), din care acordat 177.970 mii RON (16,3 RON/tren*km)
TFC: 2818 mii tren*km, cost 78.380 mii RON, compensaţie 69.580 mii RON (27,8 RON/tren*km), din care acordat 45.931 mii RON (16,29 RON/tren*km)
Servtrans: 304 mii tren km, cost 8350 mii RON, compensaţie 4.967 mii RON (16,33 RON/tren*km), din care acordat 4.962 mii RON (16,32 RON/tren*km)

Sumele acordate sunt cele aprobate prin Legea 293/2011 (Legea bugetului pe 2012), diferenţele până la cele din HG 74/2012 probabil vor fi acordate la rectificarea bugetară (dacă vor mai fi alocate). Deci, toţi operatorii încasează cam aceeaşi subvenţie, ceea ce mi se pare legal şi de bun simţ. Se vede şi eficienţa operatorilor:
- CFR Călători: subvenţie = 38,5%
- Regiotrans: subvenţie = 63,2%
- TFC: subvenţie = 58,6%
- Servtrans: subvenţie = 59,4%

Aici e vorba de management defectuos la CFR, nu de discriminare.
---
Gygyman6: trebuia să precizez că m-am referit la ruta Bucureşti - Constanţa.
----
Şi nu, nu lucrez la Regiotrans. Nici la CFR sau altă instituţie de stat.

Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 03 august 2012 - 14:19

0

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi