STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#501 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 22 aprilie 2012 - 01:45

Pai locomotiva este EA modernizat cu Siemens , de accea am pus numele acela.

Sper ca v-am lamurit .
0

#502 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 aprilie 2012 - 13:26

Acum cateva zile pe National Geographic au fost prezentate la emisiunea "Megauzine", uzinele Alstom, mai precis a fost prezentat procesul de constructie a noului tren AGV, comanda pe care o construiau atunci (de 25 de trenuri daca nu ma insel), era pentru o firma privata din Italia.
Iata si un link cu trenul respectiv Ferrari's heritage evident in the Italo high-speed train
0

#503 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 19 mai 2012 - 03:00

Din 21.05.2012 se anulează trenurile de pe ruta Tecuci - Făurei. Evident, cad victime colaterale şi cele două perechi Făurei - Urziceni, pentru că erau făcute cu automotoare de Tecuci. În locul celor din urmă se prelungeşte un tren R Ploieşti - Urziceni până la Făurei. Evident, va fi o singură pereche, nu două.

Apropo de automotoare... LVT la RK:
Imagine postata

Plăcuţa producătorului:
Imagine postata

Motorul:
Imagine postata

Aparatul de tracţiune şi legare în toată splendoarea sa:
Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 19 mai 2012 - 03:00

0

#504 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 22 mai 2012 - 15:21

Deci mai circula "purceii" prin RO?
0

#505 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 23 mai 2012 - 05:01

De fapt mai mult stau, la fel ca şi Malaxele în care s-au băgat bani grei pe remotorizări. Motivele sunt simple:
- secţiile secundare sunt acum operate de privaţi, cu material rulant propriu
- unele depouri au exces de parc (Tecuci are vreo 23 de automotoare la vreo 13 perechi de trenuri...)
- pe unele linii se insisită să se târâie DA cu 1 vagon, fie pentru că mecanicii nu sunt autorizaţi pe altceva, fie pentru că automotoarele ,,sunt defecte" (adică au computer de bord şi nu pot fi mulse)

E bătaie de joc ce se întâmplă, pe Titu - Pietroşiţa se plimbă GM-uri cu 2 vagoane, pe Urziceni la fel (ba nu, uneori sunt 3 vagoane), pe Ploieşti - Urziceni se plimbă de pomană un TE... păi toate trenurile R de pe Bucureşti - Urziceni - Făurei, Tulcea - Medgidia, Târgovişte - Titu, Craiova - Piatra Olt, Iaşi - Tecuci, Cluj - Oradea, Valea Oltului, Sibiu - Vinţu, Craiova - Calafat ar trebui făcute exclusiv cu automotoare, după caz cuplate 3 Desiro la alea cu călători mai mulţi şi pus un LVT la alea cu călători mai puţini, că automotoare s-ar găsi dacă s-ar reoganiza parcul şi s-ar repara Desiro-urile de la gard. Valabil şi pentru tracţiunea electrică, acum abia mai circulă vreo 10 Z6100/6300 din vreo 30 posibile... de aia pe Arad - Curtici şi Arad - Timişoara mai circulă uneori Malaxa 1000. Vagoane nu mai sunt, sunt multe expirate, pentru sezoniere au anulat în stânga şi în dreapta trenuri ca să facă rost de vagoane. Şi, în vreme ce parcul de vagoane e cum e, automotoare modernizate şi automotoare relativ noi (Desiro) stau la gard.
0

#506 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 27 mai 2012 - 04:25

S-au mai închiriat câteva secţii neinteroperabile acum câteva zile:
- Ploieşti Vest - Ploieşti Crâng: Vest Trans Rail
- Buda - Slănic: Transferoviar Grup (va opera Transferoviar Călători)
- Oraviţa - Iam: RC-CF Trans (va opera Regiotrans)

Oraviţa - Anina a rămas pe dinafară, nimeni nu are material rulant adecvat pentru ea. Rămaâne de văzut dacă CFR Călători va mai păstra revizia şi remiza de la Oraviţa după preluarea liniei de Iam de către Regiotrans.

Linia de Slănic nu are pachet social, deci e posibil să nu vedem trenuri de călători până la noul mers.

Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 27 mai 2012 - 04:26

0

#507 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 27 mai 2012 - 11:41

Vezi postareaDr2005, la 27 mai 2012 - 04:25, a spus:

Vest Trans Rail



Astia cand au mai aparut :rad_masa: ?

Tare dubioasa e privatizarea asta a CFR, privatii astia au aparut ca cipercile dupa plaoie...
0

#508 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 27 mai 2012 - 20:41

Ma dr2005 in loc sa te preocupe ceva mai interesant .....
Z au fost o achizitie de mantuiala bine ca BC a scapat de ele ca tot timpu erau duse la Cluj pentru reparati.
0

#509 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 28 mai 2012 - 01:13

Mă miră faptul că doar la CFR totul crapă... Z-urile, Malaxele, Desiro-urile, locomotiva 473 004, TrasMontana, ca să nu mai zic de vagoane. Ce naibii, toate hârburile ajung la CFR?
Cu RIO-ul de la Regiotrans sau cu VT-ul de la TFG n-am rămas niciodată în drum, deşi sunt destul de vechi şi astea.
0

#510 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 mai 2012 - 11:26

Vezi postareaDr2005, la 28 mai 2012 - 01:13, a spus:


Cu RIO-ul de la Regiotrans sau cu VT-ul de la TFG n-am rămas niciodată în drum, deşi sunt destul de vechi şi astea.


La mine e fix pe dos :rad_masa: . Pacat doar ca la noi in tara, dupa 21 de ani de privatizari, oamenii inca mai cred ca "privatul" e mai bun si nu baga de seama ca statul se preface ca nu poate.
0

#511 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 28 mai 2012 - 20:22

Vezi postareaDr2005, la 28 mai 2012 - 01:13, a spus:

Mă miră faptul că doar la CFR totul crapă... Z-urile, Malaxele, Desiro-urile, locomotiva 473 004, TrasMontana, ca să nu mai zic de vagoane. Ce naibii, toate hârburile ajung la CFR?
Cu RIO-ul de la Regiotrans sau cu VT-ul de la TFG n-am rămas niciodată în drum, deşi sunt destul de vechi şi astea.


Vad ca iti place ...... regio, uiti ca anu trecut in doua randuri a lasat Bucuresti Nord fara curent ca ii atarna un lant de pantograf si a facut o flama.
VT-urile sau tot stricat pe 801 asa ca nu sunt fiabiale .
Iar 47-3004 se tot strica din cauza lui stanescu "marele mecanic de BC" care arde pe tot ce pune mana, asa ca nu te mai plange,

Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 29 mai 2012 - 08:04

0

#512 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 28 mai 2012 - 21:16

Vezi postareaDr2005, la 27 mai 2012 - 04:25, a spus:

S-au mai închiriat câteva secţii neinteroperabile acum câteva zile:
- Ploieşti Vest - Ploieşti Crâng: Vest Trans Rail
- Buda - Slănic: Transferoviar Grup (va opera Transferoviar Călători)
- Oraviţa - Iam: RC-CF Trans (va opera Regiotrans)

Oraviţa - Anina a rămas pe dinafară, nimeni nu are material rulant adecvat pentru ea. Rămaâne de văzut dacă CFR Călători va mai păstra revizia şi remiza de la Oraviţa după preluarea liniei de Iam de către Regiotrans.

Linia de Slănic nu are pachet social, deci e posibil să nu vedem trenuri de călători până la noul mers.



Sa ma bag si eu in seama. Rutele astea erau operate de cineva pana acum? Adica dupa ce le-a declarat CFR inoperabile, si pana sa la inchirieze astia...
0

#513 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 29 mai 2012 - 02:07

Ploieşti Vest - Ploieşti Crâng e doar pentru trafic de marfă
Buda - Slănic a fost operată de CFR Călători până în iarnă, când s-au retras, în prezent fiind ,,deschisă, fără trafic"
Oraviţa - Iam e exploatată de CFR Călători, iarna trecută încă se folosea încălzirea cu abur în ,,trenul" format din LDH+1 vagon

--
Propun să-l ignorăm pe 62-1353-2, vorbeşte aiurea.
Din păcate nu funcţionează butonul ,,Reclamaţie", dar sunt convins că administratorii vor lua măsurile ce se impun pentru utilizarea unui limbaj obscen şi atacuri la persoană.

Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 29 mai 2012 - 02:09

0

#514 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 mai 2012 - 08:07

Da. Sper ca discutia sa ramana in limite acceptabile. Se pot duce discutii in contradictoriu, dar pastrand un limbaj adecvat si fara a ataca persoana.
0

#515 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 30 mai 2012 - 00:41

Imagine atasata: Eurosprinterul CTV-ist accelereaza silentios.jpg
Imagine atasata: O naveta de Eaos-uri ale MAV trase de masina 189 700-8 a CTV.jpg

Un amanunt extrem de important: producatorul locomotivei (Siemens) inca de la bun inceput a denumit-o Clasa 189. Asta este inca o dovada clara ca nu exista "serii" ci numai clase! Dece s-a ajuns tocmai la Clasa 189? Este foarte simplu: Siemens este o companie care fabrica locomotive de peste 100 de ani si fiecare model de locomotiva scos de ei, a purtat cate un numar. La ei clasele nu sunt date intimplator. Sunt date in fucntie de al catelea model de locomotiva (indiferent daca e aburoasa, diesel sau electrica) au scos pe piata. Dar daca studentii "eminenti" de la Fac. de Material Rulant din Bucuresti (sa nu dau nume... ca sunt mari pasionati de trenuri si "formatori de opinie") sustin ca exista "serii" si mai mult ca masinile fabricate la Craiova au ajuns la niste numere impresionante (473, 476, etc) atunci incep sa cred si eu ca Electroputere si Softronic fabrica locomotive de vreo 125 de ani incoace... Asadar sa nu ne uitam in gurile unor studenti de nota 6 pe linie si sa mergem mai departe!

Imagine atasata: O masina clasificata de fabricant - Class 189 - VR.jpg

Asa ca dr2005 vrei imi zici ca astia de la Siemens sunt prosti ca ia-u zis clasa 189 in loc de seria 189 ?
Astept un raspuns de la tine .

Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 30 mai 2012 - 00:45

0

#516 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 30 mai 2012 - 11:08

Vezi postarea62-1353-2, la 30 mai 2012 - 00:41, a spus:

Asa ca dr2005 vrei imi zici ca astia de la Siemens sunt prosti ca ia-u zis clasa 189 in loc de seria 189 ?


Scrie în engleză ,,Class 189", nu clasa 189. Dacă ai fi citit legislaţia în vigoare, ai fi văzut că fişa UIC 438, obligatorie prin Directiva 2011/314/UE, spune clar că a patra grupă de cifre (700 în cazul din poză) se numeşte ,,număr de serie". Cum codul UIC e totuna cu NEV (Numărul European de Vehicul, vezi directiva sus-amintită), e clar că ai vehiculele împărţite pe serii, de aia ai număr de serie.
Nu mă interesează poreclele date de mecanici, forumişti şi alte persoane acestor numere. Important e cum sunt ele definite în legislaţie, nu cum le spune lumea.

--
În loc să arunci cu noroi în Politehnica şi în studenţii ei, mai bine ai învăţa limba română măcar cât să iei BAC-ul. Că după felul în care scrii clar nu l-ai promovat, cel puţin nu pe merit.
Pentru cultura ta generală, am luat Examenul de Licenţa cu 9, iar la master iau bursă (se dă de la medii peste 8, eu am avut 9 la admitere şi 9,60 pe semestrul I), deci nu-s chiar atât de ,,varză" cum încerci tu să mă faci pe toate forumurile pe unde (încă mai) ai cont.
0

#517 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 30 mai 2012 - 13:14

Pai e de ajuns sa te facem varza pe railnet, iar noi te-am cautat la bursieri da nu apari, oricum lasane cu policaca asta a voastra.
Un adevarat pasionat ar face facultatea de Cai ferate, Drumuri si Poduri nu Materialu Rulant din cadru Politehnici.
Romania nu are nevoie de ingineri in Locomotive si Material Rulant ci in Caii Ferate, Drumuri si Poduri ca acolo stam jalnic.
Iar ,Class 189", nu insemana clasa 189 ce dracu inseamna serie, scuzele mele daca sunt asa de prost sa nu observ asa ceva.
Eu te am intrebat de numaru 189 ce inseamna, ia nu o mai da la intors, nu ma intereseaza de numaru 700.

Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 30 mai 2012 - 13:17

0

#518 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 30 mai 2012 - 22:37

189 nu înseamnă nimic, iar 3189 e o serie de vehicule.
,,semnificația acestor cifre este definită de statele membre, eventual prin acorduri bilaterale sau multilaterale"
Deci AFER avea tot dreptul, dacă dorea, să numească locomotiva cum dorea, chiar şi 0666 666.
ES64F4, ceea ce tu văd că numeşti ,,clasa 189", în Elveţia se cheamă 474. Ar fi fost ceva ca seriile de locomotive să fie unificate, adică unde vezi 189 să ştii că e ES64F4, unde vezi 1016 să ştii că e ES64U2 (care la MAV e 470...); chiar şi EA-ul nostru, care cu NEV scris pe el e 0400, la unguri e 0600 (vezi http://trainspo.com/...ist=class#photo ) ş.a.m.d.. Dar văd că nu s-au riscat să impună aşa ceva.
0

#519 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 30 mai 2012 - 23:19

Vezi postareaDr2005, la 30 mai 2012 - 22:37, a spus:

189 nu înseamnă nimic, iar 3189 e o serie de vehicule.
,,semnificația acestor cifre este definită de statele membre, eventual prin acorduri bilaterale sau multilaterale"
Deci AFER avea tot dreptul, dacă dorea, să numească locomotiva cum dorea, chiar şi 0666 666.
ES64F4, ceea ce tu văd că numeşti ,,clasa 189", în Elveţia se cheamă 474. Ar fi fost ceva ca seriile de locomotive să fie unificate, adică unde vezi 189 să ştii că e ES64F4, unde vezi 1016 să ştii că e ES64U2 (care la MAV e 470...); chiar şi EA-ul nostru, care cu NEV scris pe el e 0400, la unguri e 0600 (vezi http://trainspo.com/...ist=class#photo ) ş.a.m.d.. Dar văd că nu s-au riscat să impună aşa ceva.


Pai si atunci Siemens de ce scrie pe locomotiva ,Class 189" ?
0

#520 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 31 mai 2012 - 08:04

Macava-si clasele si seriile. Cearta vopastra, in loc sa ne clarifice situatia, pentru noi necunoscatorii, ne baga mai mult in ceata... :)

V-ati hotara odata daca e clasa sau serie?
0

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi