STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#441 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 11 februarie 2012 - 23:56

Cateva filmari noi marca Railnet.ro


Trenuri aflate sub incidenta ploii de gheata abatuta asupra Chitilei .




Trenul IR1754 oprit la Buftea de ploaia inghetata


Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 11 februarie 2012 - 23:57

0

#442 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 11 februarie 2012 - 23:57

Intersectare in Statia Cf Buftea.




IR 1644 Salva - Bucuresti Nord



IR 1654 Vatra Dornei Bai h - Bucuresti Nord


0

#443 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 14 februarie 2012 - 17:53

Trenul de epocă ,,Bucureşti"... sau ce a mai rămas din el:
(poze de ieri)

Astra:
Imagine postata
IMG_1745 by transport-in-comun.ro, on Flickr
Imagine postata
IMG_1756 by transport-in-comun.ro, on Flickr

Bmx-uri (adică ce a mai rămas din ele... curios, nu prea era rugină pe ele, spre deosebire de halul în care arată 20-49-urile care circulă):
Imagine postata
IMG_1739 by transport-in-comun.ro, on Flickr
Imagine postata
IMG_1740 by transport-in-comun.ro, on Flickr
Imagine postata
IMG_1743 by transport-in-comun.ro, on Flickr
Imagine postata
IMG_1746 by transport-in-comun.ro, on Flickr
Imagine postata
IMG_1750 by transport-in-comun.ro, on Flickr

Breda şi Hecht:
Imagine postata
IMG_1752 by transport-in-comun.ro, on Flickr
Imagine postata
IMG_1741 by transport-in-comun.ro, on Flickr

De altfel, toată revizia aia e un cimitir de Y-uri, 19/20-47/57, iar prin spate sunt şi nişte 20-54/55, care tot pe aia cu autogenu' cred că o aşteaptă:
Imagine postata
IMG_1753 by transport-in-comun.ro, on Flickr
0

#444 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 21 februarie 2012 - 14:14

Dragi pasionati si pseudopasionati feroviari, va rog ca la ora 19:00 sa stati cu ochii lipiti de ecranul televizorului pe postul ANTENA1 la Observator deoarece echipa Railnet.ro (din care sunt si eu cu mandrie membru) isi va exprima public punctul de vedere privind taierea unor vagoane istorice unicate in Europa ce ar fi putut intra in Patrimoniu!
Nu ne-am facut reclama asa cum sustin gurile rele, doar ne-am erijat in ceea ce suntem, niste adevarati pasionati carora le pasa de ISTORIE!
Vreau sa felicit pe aceasta cale autoritatile care au facut... ce credeti voi? NIMIC!!! Au fos eficienti si de data aceasta si au stat cu mainile in san, in special sectia MUZEISTICA din cardul CFR.
0

#445 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 21 februarie 2012 - 20:57

Deoarece ora a trecut, daca intri in posesia unei link al inregistrarii, sa il imparti si cu noi.
0

#446 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 februarie 2012 - 21:11

http://observator.a1...echi_55350.html

Poftim, eu am fost silitor si m-am uitat la stiri :clap: .
0

#447 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 21 februarie 2012 - 21:11


0

#448 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 21 februarie 2012 - 21:15

Mersi mersi! :clap:
0

#449 Useril este offline   George1000 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 21 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Braila

Postat 23 februarie 2012 - 17:36

Vezi postareaDr2005, la 01 februarie 2010 - 09:26, a spus:

În a 2a poză a lui Vali sunt 4 vagoane, că alea numai aşa merg (bine, teoretic poţi să scoţi vagoanele din mijloc să laşi doar 2, dar pentru asta ai nevoie de scule, că sub burdufuri sunt boghiuri purtătoare cu 3 osii).
O garnitura de TE este formata din 4 vagoane etajate (uneori unul este de clasa 1), cu boghiuri pe 2 osii la extremităţi şi boghiuri cu 3 osii sub articulaţii.
Aceste vagoane au fost fabricate in RDG si exportate, printre altele, in Romania, Polonia etc.

Vagoanele de clasa 1 sunt înmatriculate in seria 16-17, iar cele de clasa a 2a in clasa 26-17.
Viteza lor maximă este 120km/h.
Fiecare ramă are, pe langa codificarea UIC, o codificare de forma TExxxa, unde xxx = nr. de 2-3 cifre, iar a= o litera de la a la d, în funcţie de pozitia vagonului in rama. Astfel:
a = vagon de clasa 1 sau cls a 2a (capat)
b= vagon de clasa a 2a (capat)
c, d= vagoane intermediare de clasa a 2a.

Numerele de ordine (grupul de 3 cifre) sunt consecutive (a, c, d, b - aceasta e ordinea) într-o garnitură.

Teoretic, ar trebui repartizate în funcţie de numărul de călători (şi de distanţă... 50 km e suficient pentru vagoane din alea, dacă sunt mai mulţi, la viteza cu care merg trenurile noastre, deja e tren de masochişti). Practic sunt repartizate după ureche, că doar timpu' trece, leafa merge.

--
Pe vremuri, SNCFR era împărţită în mai multe regionale. Odată cu divizarea făcută de Băse' în '98, în fiecare regională a apărut câte o filială a CFR Marfă, Călători (nu-i zic numele complet, că e marcă înregistrată şi n-am acordul lor, cel puţin aşa scrie pe site-ul lor pe care nu-l pot preciza fără acordul lor scris) şi CFR Infrastrucutră, care şi-au împărţit depourile, remizele, reviziile de vagoane, triajele şi alte unităţi... desigur, s-a ajuns la situaţii ilare, gen personale Craiova-Târgu Jiu cu locomotive de Timişoara şi chiar Ploieşti, că Dep. Craiova şi Remiza Tg. Jiu sunt ale CFR Marfă. Sau personale Titu - Pietroşiţa cu vagoane de la Revizia Basarab şi locomotive de la Ploieşti, că Revizia Titu s-a închis, iar remiza de locomotive (cât a mai rămas din ea) e a CFR Marfă.


Trebuie să se întoarcă, dar nu neapărat pe acelaşi traseu sau în aceeaşi formulă a trenului... ideea e că trebuie să revină la staţia / depoul de domiciliu (pentru locomotive, în cel mai nefericit caz, să stea într-o remiză care aparţine de depoul de domiciliu). Nu-i obligatoriu să se întoarcă în aceeaşi zi, având în vedere că mecanicii se mai schimbă pe traseu (dacă e cazul)... iar dacă trebuie să rămână mult timp undeva, merg la dormitoare (şi mecanicii şi naşii) câteva ore.


Cum trenurile merg atat ziua cat si noaptea si mereu au calatori, si nu am vazut nici un tren cu "Se retrage la depou" eu cred ca o locomotiva pleaca in cursa ajune la destinatie, face o pauza dupa care pleaca in alta cursa. De ex credeam ca locomotiva unui rapid de Galati-Bucuresti odata ajunsa in Bucuresti, face o pauza de o ora, maxim 2 timp in care intra in depou, e verificata, in timp ce vagoanele sunt si ele curatate si ingrijite, apoi aceeasi locomotiva e iar conectata la vagoane si pleaca sa zicem in cursa de Rapid Bucuresti-Timisoara. in timp ce locomotiva care vine din Timisoara in Bucuresti e reconectata la vagoane formand trenul de Bucuresti-Galati. Cam asa imi imaginez eu.

E asa cum cred eu?
0

#450 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 23 februarie 2012 - 17:59

Aproximativ asa...locomotivele iau pauza...dar de obicei vin inapoi cu trenul pereche...cea care duce rapidul de noapte de la Timisoara la Bucuresti vine noaptea urmatoare cu trenul "pereche" de la Bucuresti la Timisoara...tot la 2-3 zile poti vedea cam aceleasi locomotive...vorbesc de trenurile de lung parcurs. La fel la cursele de navetisti...cea care merge pina la Jimbolia dimineata se intoarce la ora 13...si tot asa...
0

#451 Useril este offline   George1000 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 21 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Braila

Postat 23 februarie 2012 - 21:21

Vezi postareaDr2005, la 16 ianuarie 2012 - 07:05, a spus:

Mai tăiem ceva km din reţeaua feroviară. Anul acesta a fost închisă circulaţia trenurilor de călători (urmează închiderea definitivă pe majoritatea liniilor, adică disponibilizarea personalului CFR SA: IDM, acari ş.a.) pe mai multe linii (în paranteză e data ultimului tren):

Giurgiu - Grădiştea (31.12.2011), 43 km - anunţul s-a dat pe 31.12
Băbeni - Alunu (31.12.2011), 41 km - anunţul s-a dat pe 31.12
Floreni - Dornişoara (31.12.2011), 22km - anunţul s-a dat pe 31.12
Mărăşeşti - Panciu (31.12.2011), 18 km - anunţul s-a dat pe 31.12
Jebel - Liebling (31.12.2011), 10 km - anunţul s-a dat pe 31.12
Roşiori Nord - Turnu Măgurele (13.01.2011), 50 km - anunţul s-a dat pe 10.01
Cărpiniş - Ionel (14.01.2011), 31 km - anunţul s-a dat pe 10.01
Crasna - Huşi (14.01.2011), 33 km - anunţul s-a dat pe 10.01
Ploieşti - Târgovişte (14.01.2011), 49 km - anunţul s-a dat pe 12.01
Ploieşti - Măneciu (14.01.2011), 45 km - anunţul s-a dat pe 12.01
Strehaia - Motru (15.01.2011), 31 km - anunţul s-a dat pe 12.01

Total km cale ferată aflaţi la dispoziţia hoţilor de fier vechi: 373 km

Se pregătesc:
Ploieşti - Buda - Slănic, 34 km
Fieni - Pietroşiţa, 8 km
Tecuci - Făurei, 92 km
Bucureşti - Olteiţa, 59 km
Medgidia - Negru Vodă, 58 km
Zorleni - Fălciu, 58 km
Lupeni - Livezeni, 17 km
Simeria - Hunedoara, 15 km
Timişoara - Radna, 68 km
Piteşti - Curtea de Argeş, 38 km
Goleşti - Câmpulung Muscel - Argeşel, 69 km
Oraviţa - Iam, 27 km
Oraviţa - Anina, 33 km
Dărmăneşti - Putna, 62 km
Suceava - Cacica - Gura Humorului, 39 km
Total km ce urmează a fi la dispoziţia hoţilor de fier vechi în viitorul apropiat: 677 km

---
Din toate astea, câteva sunt deja închiriate şi vor fi preluate în viitorul apropiat, altele sunt interoperabile (deci nu pot fi închiriate), iar altele nu au fost închiriate şi sunt la mâna hoţilor.


Dar linii de maxi-taxi pe traseele astea exista? Sau oamenii aia vor ramane IZOLATI de civilizatie?
0

#452 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 23 februarie 2012 - 22:41

NO no :rolleyes: de multe ori trenu respectiv care pleaca la bucuresti sau iasi nu vine inapoi cu aceiasi locomotiva, poate sa vina si dupa 1,2 saptamani si chiar 1 luna depinde la ce tren e pus sa traga.
0

#453 Useril este offline   1nt3rp0l 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 12 ianuarie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 februarie 2012 - 06:56

Vezi postareaVali, la 23 februarie 2012 - 22:41, a spus:

NO no :rolleyes: de multe ori trenu respectiv care pleaca la bucuresti sau iasi nu vine inapoi cu aceiasi locomotiva, poate sa vina si dupa 1,2 saptamani si chiar 1 luna depinde la ce tren e pus sa traga.

Rareori se intampla ca o locomotiva sa se intoarca cu perechea vrunui tren..De exemplu locomotiva care pleaca seara spre Bucuresti cu ir 1696 se intoarce cu ir 1693...S-au intamplat cazuri in care o locomotiva de Timisoara sa plece la Brasov cu vrun Regio pana ii vine ora de plecare din Bucuresti, asta se intampla mai mult sambata si duminica cand trenurile IC sunt anulate...
0

#454 Useril este offline   George1000 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 21 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Braila

Postat 24 februarie 2012 - 10:09

Ok, acum am inteles schimbarea cu trenurile. Acum vroiam sa stiu daca pe rutele anulate sunt microbuze pe respectivele rute sau au ramas oamenii izolati de civilizatie.
0

#455 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 februarie 2012 - 17:39

Da sunt maxi taxi pe majoritatea, cel putin din cate stiu eu, pe unele circula chiar si autocare de aia nu prea s-a mai circulat cu trenul, ca deh pe drum poti sa o "dai in blana" ca nu ai semnale ca la tren si nici nu deraiezi.

AOLEU! eu acuma vad ca si linia Timisoara-Radna e pe "lista neagra", de ce?! ultima data (cand era vechiul mers al trenurilor), trenul era destul de plin, circulau motoare, care inlocuisera garnitura cu 3 vagoane si locomotiva. Pacat, mare pacat, acum cu ce se va ajunge pana acolo? numai cu autobuzul?! o prostie nu mai am cuvinte.

Cel mai rau imi pare de Oravita-Anina, sper sa nu o scoata pana la vara sa o pot filma. De ce nu se scoate Acceleratul de Resita, ca doar nu circula nimeni cu el, sau trenurile fantoma aduc profit iar cele cu pasageri nu?!
0

#456 Useril este offline   1nt3rp0l 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 12 ianuarie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 februarie 2012 - 19:29

Ruta Timisoara-Radna a fost inchiriata de operatorul privat Regiotrans, din 10 februarie acesta opereaza pe aceasta linie
0

#457 Useril este offline   George1000 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 21 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Braila

Postat 24 februarie 2012 - 20:03

Vezi postareaGygyman6, la 24 februarie 2012 - 17:39, a spus:

Da sunt maxi taxi pe majoritatea, cel putin din cate stiu eu, pe unele circula chiar si autocare de aia nu prea s-a mai circulat cu trenul, ca deh pe drum poti sa o "dai in blana" ca nu ai semnale ca la tren si nici nu deraiezi.

AOLEU! eu acuma vad ca si linia Timisoara-Radna e pe "lista neagra", de ce?! ultima data (cand era vechiul mers al trenurilor), trenul era destul de plin, circulau motoare, care inlocuisera garnitura cu 3 vagoane si locomotiva. Pacat, mare pacat, acum cu ce se va ajunge pana acolo? numai cu autobuzul?! o prostie nu mai am cuvinte.

Cel mai rau imi pare de Oravita-Anina, sper sa nu o scoata pana la vara sa o pot filma. De ce nu se scoate Acceleratul de Resita, ca doar nu circula nimeni cu el, sau trenurile fantoma aduc profit iar cele cu pasageri nu?!


Poate ca fantomele nu sunt blatisti =)) =)) =))

Aceasta postare a fost editata de George1000: 24 februarie 2012 - 20:03

0

#458 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 februarie 2012 - 00:50

Vezi postarea1nt3rp0l, la 24 februarie 2012 - 19:29, a spus:

Ruta Timisoara-Radna a fost inchiriata de operatorul privat Regiotrans, din 10 februarie acesta opereaza pe aceasta linie


Hmm deci am vazut eu bine azi ca era un automotor de la ei, si acum se si explica de ce era pe linia dintre Est si Nord.

Era sa uit, cred ca s-au scos vechile TE-uri de pe Caransebes si s-au pus alea noi portocalii, acum nu stiu sigur daca pentru trenul ala sunt, dar daca nu sigur pentru cel de Orsova/ Turnu Severin sunt.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 25 februarie 2012 - 20:11

0

#459 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 26 februarie 2012 - 19:03

Cam asa vor ajunge si Caile Ferate Romane daca nu se va interveni in urmatorii ani...
Nici n-am vazut pana acum asa linie si asa tren pe ea...


0

#460 Useril este offline   1nt3rp0l 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 12 ianuarie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 27 februarie 2012 - 13:37

Vezi postareaGygyman6, la 25 februarie 2012 - 00:50, a spus:

Hmm deci am vazut eu bine azi ca era un automotor de la ei, si acum se si explica de ce era pe linia dintre Est si Nord.

Era sa uit, cred ca s-au scos vechile TE-uri de pe Caransebes si s-au pus alea noi portocalii, acum nu stiu sigur daca pentru trenul ala sunt, dar daca nu sigur pentru cel de Orsova/ Turnu Severin sunt.

Pe 9192 Timisoara Nord-Drobeta Turnu Severin sunt Acvilele ( TE modernizate ) vechile TE au depasite termenul de folosinta, numai circula deloc, pe restu sunt vagoane obisnuite, si mai este o rama pana la Caransebes si retur
0

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi