
Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#422
Postat 22 septembrie 2011 - 16:06
dAImon, la 22 septembrie 2011 - 03:11, a spus:
Oricum, e o unealta excelenta pentru un eventual terorist ... se poate planta o bomba langa calea ferata (in mijlocul campiei) si nici macar nu trebuie sa stai langa ea ... detonezi prin control la distanta stiind datorita hartii unde e trenul

Iata ce repede ne zboara mintea la ... rele.

#423
Postat 23 octombrie 2011 - 11:07

Vizionare placuta si sa vedeti ce a fost CFR-ul candva...
#424
Postat 17 noiembrie 2011 - 12:42
Nr:1/2/502/17.11.2011
Comunicat de presă
17 noiembrie 2011
Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA vă informează că circulaţia feroviară pe relaţia Timişoara – Bucureşti Nord a fost reluată în jururl orei 7.30, cu o viteză de 30 de Km/h pe o porţiune de 100 m.
Traficul feroviar a fost întrerupt în cursul dimineţii, între staţiile Remetea Mare şi Timişoara Est, din cauza producerii unei fisuri în şină. Astfel de fenomene apar când se înregistrează temperaturi scăzute.
În urma verificărilor pe teren şi a consolidării provizorii, trenurile şi-au reluat traficul pilotate şi cu viteză redusă de 30 de km/h, pe o distanţă de 100 m.
4 trenuri de călători vor ajunge cu întârziere la destinaţie:
- IC 592 Timişoara – Bucureşti Nord – 47 min
- R 360-1 Bucureşti Nord – Blegrad – 74 min
- Acc 1693 Bucureşti Nord – Timişoara – 130 min
- P 9571 – Caransebeş – Timişoara Nord – 107 min
Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA cere scuze pasagerilor pentru disconfortul creat de acest încident şi îi asigură că toate măsurile operative întreprinse de angajaţii feroviari au avut ca principal scop reluarea circulaţiei feroviare în condiţii de siguranţă.
Purtător de cuvânt,
Oana Brânzan
http://www.cfr.ro/CF...rastructura.htm
#427
Postat 20 noiembrie 2011 - 21:53

#428
Postat 23 noiembrie 2011 - 11:19
(de remarcat pe harta "Baile Tataia" (actuala Mamaia))

#429
Postat 10 decembrie 2011 - 13:59

#430
Postat 23 decembrie 2011 - 00:33
http://www.transferoviarcalatori.ro/
Stimati calatori, va informam ca in cursul lunii martie 2012 vom incepe sa operam trenuri de calatori pe sectia Bucuresti - Oltenita. Asteptam aplicatiile dumneavoastra pentru posturile de mecanic si sef tren, pe care le puteti trimite de pe site-ul nostru la sectiunea cariere. Speram intr-o cat mai buna colaborare!
Cu ocazia asta, călătorii vor beneficia de transport civilizat, iar cio... ăăă... ţig ăăă... discrim... ăăă... persoanele care călătoresc cu naşul şi murdăresc vagoanele vor trebui să facă duş şi să dea 6,5 RON pe bilet sau să meargă pe jos

#432
Postat 23 decembrie 2011 - 10:51
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 23 decembrie 2011 - 10:51
#435
Postat 16 ianuarie 2012 - 07:05
Giurgiu - Grădiştea (31.12.2011), 43 km - anunţul s-a dat pe 31.12
Băbeni - Alunu (31.12.2011), 41 km - anunţul s-a dat pe 31.12
Floreni - Dornişoara (31.12.2011), 22km - anunţul s-a dat pe 31.12
Mărăşeşti - Panciu (31.12.2011), 18 km - anunţul s-a dat pe 31.12
Jebel - Liebling (31.12.2011), 10 km - anunţul s-a dat pe 31.12
Roşiori Nord - Turnu Măgurele (13.01.2011), 50 km - anunţul s-a dat pe 10.01
Cărpiniş - Ionel (14.01.2011), 31 km - anunţul s-a dat pe 10.01
Crasna - Huşi (14.01.2011), 33 km - anunţul s-a dat pe 10.01
Ploieşti - Târgovişte (14.01.2011), 49 km - anunţul s-a dat pe 12.01
Ploieşti - Măneciu (14.01.2011), 45 km - anunţul s-a dat pe 12.01
Strehaia - Motru (15.01.2011), 31 km - anunţul s-a dat pe 12.01
Total km cale ferată aflaţi la dispoziţia hoţilor de fier vechi: 373 km
Se pregătesc:
Ploieşti - Buda - Slănic, 34 km
Fieni - Pietroşiţa, 8 km
Tecuci - Făurei, 92 km
Bucureşti - Olteiţa, 59 km
Medgidia - Negru Vodă, 58 km
Zorleni - Fălciu, 58 km
Lupeni - Livezeni, 17 km
Simeria - Hunedoara, 15 km
Timişoara - Radna, 68 km
Piteşti - Curtea de Argeş, 38 km
Goleşti - Câmpulung Muscel - Argeşel, 69 km
Oraviţa - Iam, 27 km
Oraviţa - Anina, 33 km
Dărmăneşti - Putna, 62 km
Suceava - Cacica - Gura Humorului, 39 km
Total km ce urmează a fi la dispoziţia hoţilor de fier vechi în viitorul apropiat: 677 km
---
Din toate astea, câteva sunt deja închiriate şi vor fi preluate în viitorul apropiat, altele sunt interoperabile (deci nu pot fi închiriate), iar altele nu au fost închiriate şi sunt la mâna hoţilor.
#436
Postat 21 ianuarie 2012 - 21:12
Acesta ramane la CFR .
#437
Postat 01 februarie 2012 - 03:59
Mai grav e că, odată cu suspendarea trenurilor de călători, e posibil să se retragă şi CFR SA, deci să nu se mai poată desfăşura nici trafic de marfă ori trafic privat de călători cu plata TUI.
#439
Postat 11 februarie 2012 - 22:10
Dr2005, la 01 februarie 2012 - 03:59, a spus:
Mai grav e că, odată cu suspendarea trenurilor de călători, e posibil să se retragă şi CFR SA, deci să nu se mai poată desfăşura nici trafic de marfă ori trafic privat de călători cu plata TUI.
Ramane de vazut .