STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#401 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 septembrie 2011 - 22:25

http://www.220.ro/fa...ara/HK9vkRnD0k/ Hmmm la noi nu cred ca s-a intamplat asa ceva.
0

#402 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 septembrie 2011 - 22:41

Acolo cred ca e vorba de elvetia ?
0

#403 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 septembrie 2011 - 23:07

Dupa locomotiva cred si eu dar ma indoiesc, poate fii si Austria, totusi ghidanduma dupa "incarcatura" probabil venea din Cehia, Polonia sau Solvacia. Ce conteaza este ce se intampla si unde se intampla, in una din asa zisele "tari civilizate", dar huliganii tot huligani.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 03 septembrie 2011 - 23:41

0

#404 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 03 septembrie 2011 - 23:18

@Gygyman
Raoul are dreapte. Filmarea e facuta chiar in Elvetia. Uitate la stema de pe botul locomotivei care e astaImagine atasata: elvetia-stema.jpg.
Oricum iti dai seama ca huliganii sunt tot huligani oriunde ar fi in lumea asta.
0

#405 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 septembrie 2011 - 23:19

Eu bagam un furtun de-al pompierilor spre geamurile vagoanelor. Asa ii obligam sa stea cu geamurile inchise sau se mai racoreau spiritele incinse. :rolleyes:
0

#406 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 04 septembrie 2011 - 22:07

A venit vremea sa va prezentam intr-adevar in tren sezonier international destul de greu de prins, deoarce nu circula decat in anumite zile. Este vorba despre Trenul International "SARATOV" pe relatia Saratov (Rusia) - Varna (Bulgaria) - Saratov.

Imagine atasata: Trenul sezonier international 'Capatob - Bapha - Capatob' la linia 6 a Garii de Nord cu masina 65-1025-9 a BC.jpg


Pe teritoriul Romaniei circula sub indicativul Nr. 1014 Ruse - Giurgiu Nord - Videle - Bucuresti Nord si Bucuresti Nord - Pascani Triaj - Nicolina - Ungheni cu indicativul Nr. 1014-1. Acest tren sezonier circula in zilele de 3 in perioada 15.06 - 14.09.2011. Trenul are in compunere doua grupe de vagoane: Saratov - Sofia si Saratov - Varna. Vagoanele trenului sunt de tipul "Ammendorf" construite in fosta R.D.G. pentru fostele Cai Ferate Sovietice (S.Z.D.). Vagoanele Ammendorf ale acestui tren apartin R.Z.D. (Caile Ferate Ruse).

Trenul a sosit in Gara de Nord din Bucuresti in jurul orelor 03:55 cu o intarziere de circa 50 de minute (intarziere acumulata la frontiera cu Bulgaria, la Ruse) si a sosit tractat de masina 65-1025-9 a Depoului Bucuresti Calatori. Plecarea a avut-o la orele 04:06 dupa acuplarea la masina 41-0646-4 apartinand Depoului Iasi.

Dar haideti sa vedem povestea acestui tren in cateva imagini:

Imagine atasata: Masina 65-1025-9 aduce de la Pyce (Ruse) trenul international sezonier 1014.jpg

Imagine atasata: Vagoanele tip 'Ammendorf' apartinand RZD.jpg

Imagine atasata: Trenul Nr. 1014 in Gara de Nord pregatit sa plece catre Ungheni.jpg

Imagine atasata: Detaliu 'Ammendorf' cu sigla RZD si companiile de cale ferata nationale pe care poate circula in regim internatinal.jpg

Imagine atasata: Vagoanele trenului Nr. 1014-1 Bucuresti Nord - Pascani Triaj.jpg

Imagine atasata: Primul vagon de la locomotiva 41-0646-4 atasata trenului pentru directia Pascani.jpgPascani.jpg]

Imagine atasata: Noul tren 1014-1 pregatit de plecare la linina 5 a Garii de Nord, Bucuresti, 24 August 2011.jpg

Imagine atasata: Lacatusul de vagoane si-a facut datoria si se poate pleca.jpg

Imagine atasata: Masina 41-0646-4 apartinand Depoului Iasi.jpg

Imagine atasata: Detaliu vagon RZD al grupei Saratov-Sofia.jpg

Imagine atasata: 41-0646-4 si vagonul tip 'Ammendorf' al grupei Saratov - Sofia.jpg

Imagine atasata: Trenul sezonier International 1014-1 paraseste Gara de Nord....jpg
0

#407 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 septembrie 2011 - 22:44

Super "reportajul"! :rolleyes:

P.S. Ce se vede in fundal, luminat ca Las Vegasul, e pasajul Basarab?
0

#408 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 05 septembrie 2011 - 14:01

Pasajul Basarab se vede in fundal luminat ca Las Vegasul :rolleyes: .

Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 05 septembrie 2011 - 14:01

0

#409 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 septembrie 2011 - 20:56


Cu ocazia excursiei la Resita a trebuit sa calatoresc exclusiv cu Regio Trans care vad ca bate recorduri de viteza pe o linie lasat de cfr pentru ca nu era rentabila si pentru ca mergea trenul prea incet :censored: . Si da trenul a mers asa tot drumul de la Resita pana s-a stricat la CET, unde o tanti striga la mecanic sa plece odata ca tine bariera de "jumatate de ora" coborata, in cele din urma mecanicul a reusit sa repare "trenul" si sa ajungem la Timisoara. Nu mai spun ca nea conductorul de pe primele 2 vagoane ,unde am stat, a luat ceva bani de la persoanele care urcau din garile fara casa de bilete, deci "aceasi Marie cu alta palarie". Si ca sa nu ma acuze cineva ca vad numai partea goala a paharului, drumul dus a fost mai relaxant, trenul a mers destul de incet acolo unde trebuia sa mearga incet, conductorul era mai prezentabil si mai serios, nu am observat sa iei bani de la cineva si sa nu deie bilet.
0

#410 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 12 septembrie 2011 - 09:45

Imaginea asta parca e surprinsa undeva in Mexic, nu intr-o tara din Europa. :censored:

Imagine atasata: mexic.jpg
0

#411 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 12 septembrie 2011 - 20:41

Un mic incindent a avut loc la plecarea celebrului tren din Gara de Nord. In final, totul s-a rezolvat cu bine! Trenul fiind prea lung, au cuplat cele doua locomotive in curba, la capatul liniei 14. Asta insemna o legare proasta si posibil ruperea cuplei. De aceea au trebuit sa mute trenul putin mai in fata pe o portiune de linie dreapta si sa le recupleze. Un incindent neplacut pentru un tren de acest gen... The two engines were coupled in a curved track outside the depot. As a result the coupling system became too weak. So, they had to recouple the two engines quickly.


Au bagat locomotiva 880 peste 895 care se afla deja la tren (e nevoie de doua locomotive pana la Brasov) iar dat fiind faptul ca 880 si 895 trebuiau cuplate intr-o curba, nu s-a putut deoarece se presa doar intr-un tampon, asadar la intindere in linie dreapta, cupla urma sa fie slaba, iar la o frana cupla risca sa se desfaca sau dintr-o smucitura sa se rupa

Ca sa il citez pe un stimat domn lacats de pe zona "ingineri prosti dom'le, n-ai ce sa faci! Chestiile astea se fac in AT, nu aici!"



0

#412 Useril este offline   NF1-800 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 07 septembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenuri,Autobuze,Tramvaie.

Postat 15 septembrie 2011 - 17:36

O plimbare prin judetul Hunedoara pe fosta linie Brad - Mintia
Cam asta mai gasiti in ziua de azi, trist dar adevarat...
Enjoy!

0

#413 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 18 septembrie 2011 - 20:21

Într-un vagon Regiotrans:

0

#414 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 18 septembrie 2011 - 21:25

Care-i povestea cu acest automotor si cand a fost achizitionat de catre CFR?

Imagine atasata: snc00036q.jpg Imagine atasata: snc00035.jpg
0

#415 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 septembrie 2011 - 21:45

Nu stiu care este povestea , cert e ca mai exista unul si la Cluj .

Imagine postata
0

#416 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 19 septembrie 2011 - 12:54

În poze e acelaşi automor...
E drept, mai e unul, acum o lună era prin Remarul 16 Februarie.

E un VT614 remotorizat şi modernizat. PDF: http://www.remarul.e...20ROr%20v3c.pdf
0

#417 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 19 septembrie 2011 - 14:22

Ok, zici modernizat, putem vedea si cum era inainte? :please:
0

#418 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 septembrie 2011 - 16:16

Vezi postareacseh_17, la 19 septembrie 2011 - 14:22, a spus:

Ok, zici modernizat, putem vedea si cum era inainte? :please:


O simpla cautare la google si il gaseai fara probleme. Ce fain ar prinde astea pe Timisoara-Resita :coolspeak:. Imagine postata
0

#419 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 21 septembrie 2011 - 19:04

Am gasit o aplicatie foarte interesanta..din pacate functioneaza doar pentru caile ferate maghiare (MAV) arata pe harta in timp REAL deplasarea trenurilor din reteaua lor feroviara si fiecare click pe un tren arata chiar si intarzierile fata de orarul de mers :coolpics:

http://googlemapsman...s.html?spref=fb
0

#420 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 septembrie 2011 - 03:11

Sunt curios daca datele sunt interpolate folosind timpii dintre statii din graficul oficial sau chiar serverul transmite in timp real folosind informatii GPS.

Oricum, e o unealta excelenta pentru un eventual terorist ... se poate planta o bomba langa calea ferata (in mijlocul campiei) si nici macar nu trebuie sa stai langa ea ... detonezi prin control la distanta stiind datorita hartii unde e trenul :steag stema poli:
0

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi