Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#401
Postat 03 septembrie 2011 - 22:25
#403
Postat 03 septembrie 2011 - 23:07
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 03 septembrie 2011 - 23:41
#405
Postat 03 septembrie 2011 - 23:19

#406
Postat 04 septembrie 2011 - 22:07

Pe teritoriul Romaniei circula sub indicativul Nr. 1014 Ruse - Giurgiu Nord - Videle - Bucuresti Nord si Bucuresti Nord - Pascani Triaj - Nicolina - Ungheni cu indicativul Nr. 1014-1. Acest tren sezonier circula in zilele de 3 in perioada 15.06 - 14.09.2011. Trenul are in compunere doua grupe de vagoane: Saratov - Sofia si Saratov - Varna. Vagoanele trenului sunt de tipul "Ammendorf" construite in fosta R.D.G. pentru fostele Cai Ferate Sovietice (S.Z.D.). Vagoanele Ammendorf ale acestui tren apartin R.Z.D. (Caile Ferate Ruse).
Trenul a sosit in Gara de Nord din Bucuresti in jurul orelor 03:55 cu o intarziere de circa 50 de minute (intarziere acumulata la frontiera cu Bulgaria, la Ruse) si a sosit tractat de masina 65-1025-9 a Depoului Bucuresti Calatori. Plecarea a avut-o la orele 04:06 dupa acuplarea la masina 41-0646-4 apartinand Depoului Iasi.
Dar haideti sa vedem povestea acestui tren in cateva imagini:












#407
Postat 04 septembrie 2011 - 22:44

P.S. Ce se vede in fundal, luminat ca Las Vegasul, e pasajul Basarab?
#408
Postat 05 septembrie 2011 - 14:01

Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 05 septembrie 2011 - 14:01
#409
Postat 11 septembrie 2011 - 20:56
Cu ocazia excursiei la Resita a trebuit sa calatoresc exclusiv cu Regio Trans care vad ca bate recorduri de viteza pe o linie lasat de cfr pentru ca nu era rentabila si pentru ca mergea trenul prea incet

#411
Postat 12 septembrie 2011 - 20:41
Au bagat locomotiva 880 peste 895 care se afla deja la tren (e nevoie de doua locomotive pana la Brasov) iar dat fiind faptul ca 880 si 895 trebuiau cuplate intr-o curba, nu s-a putut deoarece se presa doar intr-un tampon, asadar la intindere in linie dreapta, cupla urma sa fie slaba, iar la o frana cupla risca sa se desfaca sau dintr-o smucitura sa se rupa
Ca sa il citez pe un stimat domn lacats de pe zona "ingineri prosti dom'le, n-ai ce sa faci! Chestiile astea se fac in AT, nu aici!"
#412
Postat 15 septembrie 2011 - 17:36
Cam asta mai gasiti in ziua de azi, trist dar adevarat...
Enjoy!
#415
Postat 18 septembrie 2011 - 21:45

#416
Postat 19 septembrie 2011 - 12:54
E drept, mai e unul, acum o lună era prin Remarul 16 Februarie.
E un VT614 remotorizat şi modernizat. PDF: http://www.remarul.e...20ROr%20v3c.pdf
#419
Postat 21 septembrie 2011 - 19:04

http://googlemapsman...s.html?spref=fb
#420
Postat 22 septembrie 2011 - 03:11
Oricum, e o unealta excelenta pentru un eventual terorist ... se poate planta o bomba langa calea ferata (in mijlocul campiei) si nici macar nu trebuie sa stai langa ea ... detonezi prin control la distanta stiind datorita hartii unde e trenul
