STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#381 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 august 2011 - 13:20

Un canal interesant cu filmari din Japonia: http://www.youtube.com/user/RailKingJP


0

#382 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 21 august 2011 - 17:50

Wow :coolspeak: ati vazut pe unde se urca mecanicul in cabina?
0

#383 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 21 august 2011 - 19:25

Vezi postareacseh_17, la 21 august 2011 - 17:50, a spus:

Wow :coolspeak: ati vazut pe unde se urca mecanicul in cabina?


Da,foarte fain :censored: Practic orice pasager ar sta pe locurile din fata ar avea o priveliste panoramica...chiar o idee deosebita..as vrea si eu sa calatoresc asa..mai ales la vitezele lor..
0

#384 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 21 august 2011 - 23:02

R 874 Galati - Bucuresti Nord via Urziceni trece pe 3 directa la Mogosoaia fara restricti .





Good night line 801 !




Acesta in mod special este o dedicatie catre o persoana foarte draga mie acre imi este alturi la bine si la greu


A 34 locomotiva modernizata pentru CFR Marfa in probe pe linia cf 800 trecand spre Baneasa





A 34 locomotiva modernizata pentru CFR Marfa, izolata pe linia cf 800 trecand spre Chiajna


0

#385 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 21 august 2011 - 23:03

Locomotiva diesel electrica 60-1140-7 singura cu steme a depouluiu Bucuresti Triaj


0

#386 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 23 august 2011 - 20:46

Colectia "Vintage" CFR


Pentru fanii sulzerelor - e vorba de 060 DA1-448 care a si fost casata prin 2002 la Videle. Ei bine, aceasta este doar o fotocopie facuta in graba.

Imagine atasata: 060 DA1-448 Gara de Nord 1993.jpg

Imagine atasata: 80-0615-7.jpg


Pentru mai multe poze de colectie va invit aici:

Colectia Vintage CFR

Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 23 august 2011 - 20:48

0

#387 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 25 august 2011 - 13:21

Cateva poze din Germania (le-am facut special pentru voi :respekt: )

Imagine atasata: DSCF2124.jpg Imagine atasata: DSCF2027.jpg Imagine atasata: DSCF2028.jpg Imagine atasata: DSCF2120.jpg Imagine atasata: DSCF2122.jpg

Inca doua poze cu infrastructura:

Imagine atasata: DSCF2029.jpg Imagine atasata: DSCF2054.jpg
0

#388 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 august 2011 - 13:48

Mulţumim

:respekt:
0

#389 Useril este offline   tm 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 126
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 august 2011 - 20:03

Frumoase poze, dar sa revenim in fascinanta Romanie care ne ofera ceva nou la tot pasul. Personalul Arad-Timisoara (19.08.2011) si-a facut revizia tehnica pe peronul garii Arad cu 10 min inainte de plecare.

Imagine atasata: Arad 19aug2011.jpg

La ce credeti ca munceau baietii??? Schimbau un telescop. Unul batea cu ciocanul, iar ceilalti cu sfaturi. Se pare ca CFR-ului nu isi va mai schimba niciodata imaginea daca fac in continuare "schimb de experienta cu indienii".

Imagine atasata: telesop.JPG
0

#390 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 25 august 2011 - 20:15

Sefilor cu putere de decizie in CFR NU LE PASA. Iar oamenii de rand care muncesc pentru o paine..nu stiu sa faca altceva. Lor "seful" le-a zis..schimbati telescopul. Daca nu executa..sunt pe prima lista de disponibilizari..asa ca...ma tem ca niciodata nu se va schimba aceasta mentalitate.

Am avut sansa sa calatoresc putin pe caile ferate europene..in NICI O TARA nu exista acel muncitor care vine sa dea cu ciocanul in bandajul rotilor...si cu toate acestea trenurile functioneaza impecabil..ca sa nu mai spun ca IN NICI O TARA trenul nu e adus la peronul de plecare ghidat de un om cu steag galben si fluier...care da "indicatii" mecanicului...
0

#391 Useril este offline   tm 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 126
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 august 2011 - 20:35

Ce e tragic e ca au constatat ca trebuie inlocuit dupa ce au tras trenul pe peron si au imbarcat calatorii. In mod normal trenul trebuia sa fie pregatit de o cursa de 60km in momentul cand deja este adus in gara. Oricum n-o sa ne ridicam niciodata la standerdele din occident si ca un scurt exemplu am avut ocazia sa merg cu Eurostarul intre Brussels-Londra, iar pretul unui bilet dus (cumparat cu 2 sapt inainte de plecare) m-a costat aprox 20E, iar intors 40Lire (cumparat cu 30min inainte de plecare). Sapt trecuta un bilet Brasov-Timisoara=105Lei, iar conditiile de calatorie nu se compara. Sunt curios daca am avea o ruta cu trenuri de mare viteza (prin absurd), cat ar costa "suplimentul de viteza" pe care CFR-ul in factureaza.
0

#392 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 25 august 2011 - 21:16

Preturile la biletele Eurostar difera "dinamic" in functie de data ora si ruta..eu am mers de la Londra la Paris Nord cu 150 de euro bilet de clasa 2 cumparat cu 3 zile inainte din Londra...iar in ziua imbarcarii costa 200 de euro...deci in functie de numarul de pasageri...determina pretul. Decat sa plimbe trenul gol...oricum la o distanta de 450 de km strabatuta intr-o ora jumatate...merita banii.
0

#393 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 29 august 2011 - 19:17

Piesa schimbată e un amortizor hidraulic... nu e greu de înlocuit, e ,,consumabil". Dacă trenul pleca în scurt timp de la sosire înapoi, nu s-au mai chinuit să îl manevreze...

Apropo de manevre, în vreme ce la Arad nu se complică să se manevreze trenuri de teva vagoane, la Mangalia se chinuiau cu un sezonier cu 14 vagoane să îl scoată de la linia 1 şi să îl bage în grupa tehnică, pe la linia 6 (sau ceva de genu')...
Imagine atasata: IMG_3873.jpg

Cred că se vede şi respectul mecanicului faţă de fotograful care face poze de pe un drum public...

Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 29 august 2011 - 19:18

0

#394 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 29 august 2011 - 19:26

Vezi postareaDr2005, la 29 august 2011 - 19:17, a spus:



Cred că se vede şi respectul mecanicului faţă de fotograful care face poze de pe un drum public...



Fiecare om se evidentiaza cu ceea ce are el mai bun..daca degetul este organul reprezentativ al acelui mecanic..nu ne putem opune. E doar o fiinta strict biologica ce raspunde chemarilor naturii si instinctelor primare..caracterizanta pentru acea persoana..
0

#395 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 august 2011 - 09:59

Am rascolit putin prin albumele familiei ... in poza de mai jos e strabunicul meu (primul din stanga), mecanic de locomotiva proaspat ajuns maistru atunci. Nu-mi dau seama ce varsta are, presupun ca aproximativ 30 de ani, ceea ce inseamna ca poza e din anii '40 - '50.

Facuta fie la Resita fie la Vasiova.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Scan10047 -2.jpg

Aceasta postare a fost editata de dAImon: 30 august 2011 - 10:00

0

#396 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 august 2011 - 10:23

Tare! :beer2: Si eu am pe undeva o poza cu bunica in uniforma de taxatoare de bilete. Daca o gasesc o sa o postez. :censored:
0

#397 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 august 2011 - 10:33

S-a pastrat cumva traditia locului de munca in familie ?
0

#398 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 august 2011 - 10:39

Pai eu zic ca da. Bunica taxatoare la ITC, mama la fosta fabrica de tramvaie preluata de catre Electometal (cu tot cu personal), tata pensionat tot de la tramvaie... :censored: Doar bunicul a lucrat la Azur, deci n-a avut treaba decat cu vopseaua de pe tramvaie. :beer2:

P.S. Scuze pentru off topic.
0

#399 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 august 2011 - 10:52

Şi la noi s-a păstrat (oarecum) tradiţia - bunica de pe linia aceea genealogică a lucrat la Agenţia CFR la Informaţii, mama lucrează şi ea casieră la CFR, tata a fost o perioadă maistru instructor la liceul CFR .. momentan eu îs "oaia neagră" şi nici n-am intenţii să lucrez vreodată pentru stat :beer2:
0

#400 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 03 septembrie 2011 - 20:59

Desi nu are legatura cu transportul feroviar din Timisoara mi sa parut interesant.
Cel mai scurt tren din lume =>>Link
0

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi