STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#361 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 09 august 2011 - 17:54

Locomotiva pe ecartament ingust tragand vagoane pe ecartament normal. Nu am mai vazut asa ceva. Dar nu e nicio problema din ce se vede.
Imagine postata

Doar ca mecanicul trebuie sa se "lungeasca" sa vada ceva in spate pe o parte. :04:
Imagine postata

Oricum pacat de acele vremuri si acele trenuri, sectii de trasee, ce-am ratat...

Si asta e ceva rar. Linie pe pod cu suprafata de lemn, mixt - si pentru masini. Si ce inclinatii are linia!
Imagine postata
0

#362 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 10 august 2011 - 03:36

În ultima poză cred că scândurile pentru traficul auto au fost adăugate după ce s-a desfiinţat linia.
0

#363 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 10 august 2011 - 10:21

Hmm... Totusi de ce locatie vorbim?
0

#364 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 august 2011 - 12:35

Dupa denumirea pozelor, Orastie.
0

#365 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 august 2011 - 14:56

Atentie! CFR Calatori anunta ca scumpeste biletele de tren cu 18%, dar mentine anumite facilitati

Citeaza

“Majorarea tarifelor face parte din strategia de redresare si echilibrare a situatiei financiare a companiei si are ca principala cauza cresterea preturilor – care a avut loc de la data ultimei majorari (20 septembrie 2010) si pana in prezent – la diferite materiale cu pondere mare in activitatea de transport feroviar: combustibil, energie, piese, etc “, se arata intr-un comunicat al companiei.


Sursa: OpiniaTM

Sincer , mie mi se pare ca situatia CFR nu e roz , dar fata de ani trecutii ei s-au redresat umpic . Cu toate ca personalele incep incet incet sa fie inlocuite de RegioTrans , marfa de GFR dar CFR Calatori incepe sa se redreseze , chiar ieri am fost alaturi de anumiti colegi de forum si am petrecut ~ 1,5 h in gara si era plin de lume , cele mai cautate rute fiind Timisoara Nord - Bucuresti & Timisoara Nord - Mangalia ( Trenul Soarelui - Acceleratul 992/993) . Si comfortul a inceput sa creasca majoritatea garniturilor pe rutele cunoscute au fost modernizate si nu poti sa ai asemenea asteptari de la personalele Timisoara N - Caransebes sa zicem .
0

#366 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 13 august 2011 - 15:05

Si sa nu spun, ca aprox la ora 17, cand pleaca personalul de Jimbolia, saptamana trecuta, am stat in picioare, si erau 3 vagoane!!!
0

#367 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 13 august 2011 - 22:12

Pentru numaru de vagoane din compunerea trenurilor de calatori trebuie sa le multumiti blatistilor, din cauza lor CFR Calatori a redus numaru de vagoane.
De exemplu IC-urile Bucuresti - Timisoara si retur ajuns de la 5 vagoane in anul 2009
la 3 vagoane in anul 2011 .
0

#368 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 13 august 2011 - 22:45

Chiar in cazul IC -urilor ma indoiesc daca numarul blatistilor este cauza. Acolo am intalnit foarte des supra-control si marea majoritate a celor care aleg varianta IC isi cumpara bilet. Mai degraba este vorba de pretul nesimtit de mare al biletelor si de durata tot mai lunga de la an la an in care se strabate distanta. Initial IC pana la Bucuresti oprea la Drobeta-Turnu Severin si la Craiova...acum a ajuns sa opreasca si la Strehaia...Pentru un pret cu 30 la suta mai mic pot alege sa merg cu acceleratul si strabat distanta intr-un timp cu 20-30 minute mai mare..deci..de ce sa mai aleg IC ?
Ca sa nu mai zic de serviciile din tren..care sunt d e p l o r a b i l e. Am patit de 3 ori sa strabatem tot drumul (timisoara-bucuresti) cu toate wc-urile nevidanjate..efectiv refulau de prea-plin :censored:..si nu doar intr-un vagon ci in toate din compunerea trenului. Acel mini-bar civilizat la inceput s-a transformat intr-o chestie de talcioc oriental (trece un angajat cu cosuletul cu "produse" prin fiecare vagon din cand in cand)..(un amic de-al meu il numea "scufita-rosie"..pentru ca si cosuletul e rosu..ceva in genul "baaateria-antibaby" auzit in targurile de mahala la sfarsitul perioadei comuniste..vagoanele business-class au disparut din compunerea intercity ului spre bucuresti..intr-un cuvant servicii tot mai proaste si mai scumpe de la an la an...deci..de ce sa il mai alegi? Cu aceasta scumpire de 18 la suta anuntata...mai bine merg cu avionul..ajung in Bucuresti in 50 de minute de zbor..
0

#369 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 14 august 2011 - 03:01

Vagoanele business au dispărut că nu mergea nici :beer2: u' cu ele... aşa că au circulat cât au circulat şi când le-a venit scadenţa la revizie au rămas pe linie moartă mare parte.

Preţul chiar e nesimţit (şi anul trecut înjuram un maxi-taxist că mi-a cerut 4 RON pentru 10 km... păi dacă mergeam cu personalul plăteam vreo 3 şi cu acceleratul vreo 8 RON :censored: ) şi, mai grav, e impus tuturor, deci şi Regiotrans trebuie să mărească preţurile (şi toate astea ca CFR Călători să îşi mai acopere - prin bilete mai scumpe - pierderile). Legat de CFR Călători, confortul cam lasă de dorit... degeaba pui vagon climatizat, dacă stai cu genunchii între cracii vecinului din faţă şi dacă ai noroc ca lângă tine să fie un tip mai solid mai te şi înghesui (da, vagoanele noi fie au 4 locuri pe rând, fie au 3 dar înghesuite rău şi ditai spaţiul liber între unul din scaune şi peretele compartimentului), degeaba ai supraveghere video dacă îţi rupi spatele pe scaun şi buda - dacă e cu vas de retenţie - se înfundă la un drum de 4 - 5 ore cu vagonul full. Deci, câtă vreme ai bou-vagoane de personal puse la rapid şi vagoane compartimentate cu 6 locuri în compartiment puse la personal clar nu ai cum să atragi clienţi. Cel mult poţi să îi ai de clienţi pe cei care au reduceri (elevi, studenţi, pensionari), pe cei care n-au de ales şi pe cei care merg cu naşul. De exemplu, un bilet Bucureşti - Constanţa la rapid a ajuns 61,6 RON! Şi ziceam că 50 RON la autocar e scump... dacă nu aveam cupoane de student, nu mai plecam cu trenul la mare vara asta.
Să mai vin şi cu alte exemple... Bucureşti - Cluj cu accelerat: 71 RON, la cuşetă cu 6 locuri 110 RON, la dormitor cu 2 locuri 180 RON. Deci dacă vrei să mergi civilizat pentru 10 ore, te costă 360 RON dus-întors. Pentru 200 RON în plus poţi să mergi cu avionul şi tot drumul durează 45 de minute.
De la Bucureşti la Timişoara e 228 RON biletul la rapid la vagon de dormit. Asta înseamnă 456 RON dus-întors. Dacă mai pui 100 RON iei avionul (şi nu orice avion, ci chiar unul TAROM).
0

#370 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 august 2011 - 13:46

Nu stiu cati dintre colegi de forum stiu despre existenta acestei aplicatii .

http://cfr.webgis.ro/

Cu toate ca e o simulare bazate pe programele de circulatie , daca trenurile respecta acestea , totul este in timp real .

Later edit - 22:10

Cateva poze din Timisoara Nord

Imagine atasata: P140811_18.19.jpgDepoul CFR Timisoara
Imagine atasata: P140811_18.34.jpg

Imagine atasata: P140811_18.19_02.jpgClasa 41 - Numar de serie 1 :censored: Atasata pe R993/994 - Timisoara Nord - Mangalia

Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 14 august 2011 - 21:13

0

#371 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 15 august 2011 - 01:31

Sezonierul catre mare este R992 si inapoi este R991, si acela doamne fereste nici pe departe nu este depoul CFR Timisoara acea este gara principala.
Aceasta este Depoul:
Imagine atasata: dscf2010.jpg Imagine atasata: ss100442.jpg Imagine atasata: ss100613.jpg
Daca doresti sa vezi depoul iti sugerez sa mergi si sal vezi de pe pasarela.
0

#372 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 august 2011 - 10:27

Omu' nu te mai da rotund ca stiu si eu unde e Depoul CFR , dar e greu sa pricepi ca eu am scris Depoul CFR deoarece locomotiva aceea apartine de el , stiu si eu ca eram in gara , dar greu sa gandesti .

Iar cu R992 ai dreptate partial , e R992/R993 deoarece intr-o gara , poate chiar Lugoj nu sunt sigur trenul mai primeste niste vagoane .
0

#373 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 15 august 2011 - 11:10

Vezi postareaRaoul94, la 15 august 2011 - 10:27, a spus:

Iar cu R992 ai dreptate partial , e R992/R993 deoarece intr-o gara , poate chiar Lugoj nu sunt sigur trenul mai primeste niste vagoane .



Probabil este vorba de Gara Caransebes unde mai vin adaugate niste vagoane venite de la Resita. Cel putin asa era cu niste...ani in urma.
0

#374 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 august 2011 - 11:38

Da , Mile ai dreptate :respekt:
0

#375 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 15 august 2011 - 12:22

Pana la mare aceiasi garnitura R992 si la intoarcere la fel, din Timisoaa pleaca cu maxim 7-8 vagoane, la Carasebes primeste 3 de la Resita si de la Deva 4 pe care le cupleaza la Craiova
Si inloc sa zici depoul CFR nu puteai sa scris seria iei 40-0732-4...
0

#376 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 august 2011 - 12:38

Sau ai fi putut sa taci :respekt: pun capat acestei discutii aici .
0

#377 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 17 august 2011 - 16:49

Pentru ca vara se apropie de sfarsit, am avut ocazia de a mai prinde unul din celebrele trenuri sezoniere din Romania, respectiv "Mangalezul" cum este denumit de catre pasionatii din Timisoara, un tren rapid care circula pe relatia Timisoara Nord - Mangalia si retur, cu perechile sale: R991 (Mangalia - Timisoara Nord) si R992 (Mangalia - Timisoara Nord). Trenul are in medie cam 13-14 vagoane, deoarece primeste si grupe din alte orase (Caransebes, Resita, Deva).

Imagine atasata: Vagoanele R 991 la linia 1 a Garii Bucuresti Baneasa.jpg


Primul din cele doua trenuri, pe peronul liniei 1 al Garii Bucuresti Baneasa. Trenul a fost remorcat de catre masina 45-0328-0 (modernizata Siemens) a Depoului Bucuresti Calatori. Astfel, in jurul orelor 23:50 apare Rapidul 991, Mangalia - Timisoara Nord. Trenul a sosit cu o intarziere de circa 10 minute. Astfel ca a scurtat si stationarea programata la 26 de minute, timp suficent cat sa il suprindem si noi.

Imagine atasata: Liniste si asteptare....jpg

Imagine atasata: Ultimele trei vagoane catre peronul Garii Regale.jpg

Imagine atasata: Masina 45-0328-0 a Depoului BC cu trenul R 991 Mangalia - Timisoara Nord.jpg

Imagine atasata: Masina 45-0328-0 cu farul central aprins.jpg

Imagine atasata: S-a efectuat schimbul de noapte.jpg

Imagine atasata: In asteptarea semnalului de plecare.jpg

Imagine atasata: Cuseta a R991.jpg

Imagine atasata: Undeva in spate, calatori grabiti sa urce.jpg

Imagine atasata: The vision.jpg

Imagine atasata: Dispare in noaptea rece si ploioasa....jpg

Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 17 august 2011 - 17:06

0

#378 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 17 august 2011 - 16:59

Timpul efectuat, conform mersului trenurilor este de 14 ore si 54 de minute pe o distanta de 795 km.


Imagine atasata: R992 Timisoara Nord - Mangalia soseste in Baneasa.jpg


Catre dimineata, ploaia s-a mai domolit putin. Din intunericul absolut al Magistralei 800, apar lumini puternice la linia 1 a garii Bucuresti Baneasa... Soseste si Rapidul 992 pe relatia Timisoara Nord - Mangalia. Ceasul arata orele 04:26. Trenul este remorcat de masina 41-0148-1 a Depoului Bucuresti Calatori.


Imagine atasata: Trenul ajuns in timp, opreste incet....jpg


Imagine atasata: R992 Timisoara Nord - Mangalia soseste in Baneasa.jpg

Imagine atasata: Masina 41-0148-1 a Depoului BC la carma R992.jpg

Imagine atasata: Detaliu de placuta a masinii.jpg

Imagine atasata: Primul vagon al trenului, o cuseta.jpg

Imagine atasata: Ploaie, pasageri si umbrele echipei trenului....jpg

Imagine atasata: Umbra impiegatei in noaptea rece....jpg

Imagine atasata: Trenul primeste avizarea si asteapta semnalul de plecare.jpg

Imagine atasata: Inca mai e de asteptat....jpg

Imagine atasata: Vagoanele R992 la linia 1 a Garii Bucuresti Baneasa, august 2011.jpg

Imagine atasata: Ultima strigare. Trenul pleaca!.jpg

Imagine atasata: Ploaie si demaraj.jpg

Sper ca data viitoare sa ne reintilnim cu acest tren, prin alte zone, daca reusiti sa-l prindeti. Drum bun si vacanta placuta! :)

Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 17 august 2011 - 17:01

0

#379 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 august 2011 - 19:04

Faine poze! :)
0

#380 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 18 august 2011 - 20:35

Pozele apartin userului Daniel de pe railnet.
0

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi