STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#281 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 09 iunie 2011 - 01:02

Adio transport feroviar de călători privat... aşa rezolvă chefereu' problemele. Da' datoriile C.F.R Marfă şi C.F.R. Călători cât sunt, tovarăşa Brânzan?

[Agerpress]

BIROUL DE PRESĂ, INFORMAŢII ŞI RELAŢII CU PUBLICUL
Nr:1/2/264/08.06.2011

COMUNICAT DE PRESĂ
08.06.2011

Compania Nationala de Cai Ferate 'CFR' SA CN CFR S.A. anunţă că activitatea a patru operatori de transport feroviar, care înregistrează datorii pentru neplata taxei de utilizare a infrastructurii (TUI), va fi oprită începând cu ora 17.00.
Compania a depus toate eforturile necesare pentru a recuperarea acestor debite, decizia de oprire a circulaţiei trenurilor de marfă şi călători fiind luată ca urmare a refuzului repetat al operatorilor feroviari de a achita sumele restante, în contul taxei de utilizare a infrastructurii.

Operatorii de transport feroviar notificaţi:

SC Grup Transport Feroviar SA - 7,2 mil. lei

SC Regiotrans SRL - 7,7 mil. lei

SC Servtrans Invest SA - 18,2 mil. lei

SC Transferoviar Grup SA - 3,5 mil. lei

Începând cu ora 17.00, vor fi oprite trenurile de marfă care aparţin operatorilor notificaţi, iar cele de călători îşi vor continua traseul doar până la staţia de destinaţie. Reluarea activităţii va fi posibilă după plata sumelor restante.

Nr. Exemplare: 1
Şef birou,
Oana Brânzan
0

#282 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 09 iunie 2011 - 15:40

Tristă zi. Mai ales pentru navetişti ...
0

#283 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 09 iunie 2011 - 23:02

Regiotrans a circulat normal, Servtrans a trebuit să anuleze trenurile de dimineaţă, iar trenurile TFG sunt acum operate de TFC (Transferoviar Călători Bucureşti), deci nu au fost afectate.
0

#284 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 21 iunie 2011 - 21:21

O intoarcere in timp, la CFR Calatori :pace: .


Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 21 iunie 2011 - 21:21

0

#285 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 22 iunie 2011 - 05:35

O să mai vedem asemenea ,,întoarceri", mai ales că GM-urile care trăgeau respectivele trenuri sunt detaşate pe litoral.
0

#286 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 22 iunie 2011 - 13:39

Ma, voi iar vorbiti pe limba voastra :so pe iei:

Deci ce sa intelegem noi prin aceasta "reintoarcere"? Inafara ca merge ca un melc constipat, nu prea vad mare lucru...


Aaa, ba, nu am mai vazut schema aceea de vopsire la locomotive, de secole! :ok:
0

#287 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 22 iunie 2011 - 15:13

Referinta la "reintoarcere" nu se referea doar la schema de vopsire, ci si la modelul locomotivei. Este o locomotiva diesel electrica "clasica" seria 60, (Schulzer) construita in Elvetia si apoi produsa sub licenta la Electroputere Craiova. Atat modelul (060 DA) cat si schema de vopsire sunt din primele loturi care au circulat pe liniile noastre, dupa 1960..
0

#288 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 22 iunie 2011 - 20:32

Ma refeream la tot trenu nu numai la locomotiva, pentru cunoscatori inclusiv vagoanele sunt originale aduse din fosta R.D.G.(de la VEB Waggonbau Gorlitz)
Iar in caz de nu stiai dr2005 pe Bucuresti - Urziceni sau Slobozia se folosesc sulzere cu INDA, LDE - EGM se foloseste doar in cazuri exceptionale (cand Selc Basarab nu mai poate asigura locomotiva din diverse motive, in special ca sunt masini aduse de la Depoul Ploiesti)

Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 22 iunie 2011 - 20:35

0

#289 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 22 iunie 2011 - 20:45

Vezi postareacseh_17, la 22 iunie 2011 - 13:39, a spus:

Ma, voi iar vorbiti pe limba voastra :so pe iei:

Deci ce sa intelegem noi prin aceasta "reintoarcere"? Inafara ca merge ca un melc constipat, nu prea vad mare lucru...


Aaa, ba, nu am mai vazut schema aceea de vopsire la locomotive, de secole! :ok:


Merge ca melcu doar pentru o portiune de 50 m cu 15 km/h din cauza unui pod care este lovit o data pe saptamana de camioanele care nu respecta inaltimea maxima.

Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 22 iunie 2011 - 20:45

0

#290 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 23 iunie 2011 - 01:04

Vagoane seria 19/20/39-50 circulă pe multe rute. Oricum, nu poţi pune etajate după Sulzer clasic, că astea sunt etanşe şi nu ai cum să alimentezi climatizarea.

P8123 îl văd într-un film de-al tău tot tras de GM, de fapt de multă vreme merge tras de GM. 62-1058 era, mai de mult, locomotivă de Medgidia. O fi fost mutată la BC?

Citeaza

Schulzer

Sulzer AG
0

#291 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 23 iunie 2011 - 12:54

Vezi postareaDr2005, la 23 iunie 2011 - 01:04, a spus:

Vagoane seria 19/20/39-50 circulă pe multe rute. Oricum, nu poţi pune etajate după Sulzer clasic, că astea sunt etanşe şi nu ai cum să alimentezi climatizarea.

P8123 îl văd într-un film de-al tău tot tras de GM, de fapt de multă vreme merge tras de GM. 62-1058 era, mai de mult, locomotivă de Medgidia. O fi fost mutată la BC?


Sulzer AG


Pe timpu verii locomotivele lor mai lucreaza pe la Bucuresti, din cand in cand .
Pai daca nu mai avem oameni care sa le intretina la Basarab apar GM la tractiune.
Fiind un traseu destul de lung incearca sa evite asa ceva, cand sunt nevoiti sa trimita locomotiva de ajutor dupa tren.

Imagine atasata: 65.1295-8 repartizata la P 7036 Urziceni - Bucuresti Nord, 25.05.2011.jpg

Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 23 iunie 2011 - 12:55

0

#292 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 23 iunie 2011 - 13:07

Cadou pentru forum de ziua mea, o poza cu noua achizitie a Cfr Calatori, Transmonta .

Teste de Primavara...
Transmonta in drum spre Faurei aflata la tractiunea trenului 873, tranzitand km 12-700 pe linia Cf 300, 29.05.2011

Imagine atasata: 241553_178820155509591_100001448236571_473265_2374613_o.jpg

Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 23 iunie 2011 - 13:08

0

#293 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 23 iunie 2011 - 14:48

Care este limita de viteza pe tronsonul din poza, si daca o poti marca pe Google maps te rog.(tot tronsonul)
0

#294 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 23 iunie 2011 - 21:26

Intre Chitila si Ploiesti se circula cu 140 km/h, poza este facuta pe la Buciumeni (dupa prima zona neutra de pe 300) .
0

#295 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 25 iunie 2011 - 10:56

Hai sa va arat ce de ce premiera am avut parte ieri la Gara de Nord. Aceasta garnitura TE, modernizta a sosit pentru prima oara la timisoara (nu ieri) insa noi nu am mai avut asa ceva. Era pe P de Caransebes (Lugoj).

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG006.jpg
  • Imagine atasata: IMG007.jpg

0

#296 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 25 iunie 2011 - 11:44

Mai demult s-a trimis aceasta rama la modernizat. Ea circula in prezent pe ruta Arad-Timisoara-Lugoj-Caransebes si retur, si e a 3 rama modernizata in prezent, celelalte 2 circula prin moldova.
Si Te-urile au fost predate Dep.TM in jur de 1 luna si putin.

Aceasta postare a fost editata de Vali: 25 iunie 2011 - 11:44

0

#297 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 27 iunie 2011 - 20:03

Un filmulet interesant ce merita vazut



respectiv:

http://testcfr.infof...20Valcea%20.pdf
0

#298 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 iunie 2011 - 20:38

Pacat de atatea lucrari de infrastructura abandonate. -_-
0

#299 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 27 iunie 2011 - 20:53

Da, am vazut si eu mai de mult filmuletul. Este intr-adevar spectaculos, si te doare sufletul sa vezi paragina in care zac investitii care au insemnat cheltuieli mari de tot si foarte multa munca. Dar atata timp cat la CFR nu se aplica legea...conform legii actuale, asa cu lipsuri cum este, furtul oricarui element de infrastructura (cablu, instalatie semnalizare, suruburi sina, ne maivorbind de traverse sau sine intregi) este incadrat la ATENTAT LA SIGURANTA CIRCULATIEI. Deci exista cadrul legal pentru ca sa fie detinuti in "pensiunea" statului urmatorii 20 de ani..doar ca nu exista vointa de a aplica legea...
0

#300 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 27 iunie 2011 - 21:33

Acum ministerul doreste sa relanseze reluarea lucrarilor la acest tronson.

http://www.financiar...st-nascut-mort/
0

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi