Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#281
Postat 09 iunie 2011 - 01:02
[Agerpress]
BIROUL DE PRESĂ, INFORMAŢII ŞI RELAŢII CU PUBLICUL
Nr:1/2/264/08.06.2011
COMUNICAT DE PRESĂ
08.06.2011
Compania Nationala de Cai Ferate 'CFR' SA CN CFR S.A. anunţă că activitatea a patru operatori de transport feroviar, care înregistrează datorii pentru neplata taxei de utilizare a infrastructurii (TUI), va fi oprită începând cu ora 17.00.
Compania a depus toate eforturile necesare pentru a recuperarea acestor debite, decizia de oprire a circulaţiei trenurilor de marfă şi călători fiind luată ca urmare a refuzului repetat al operatorilor feroviari de a achita sumele restante, în contul taxei de utilizare a infrastructurii.
Operatorii de transport feroviar notificaţi:
SC Grup Transport Feroviar SA - 7,2 mil. lei
SC Regiotrans SRL - 7,7 mil. lei
SC Servtrans Invest SA - 18,2 mil. lei
SC Transferoviar Grup SA - 3,5 mil. lei
Începând cu ora 17.00, vor fi oprite trenurile de marfă care aparţin operatorilor notificaţi, iar cele de călători îşi vor continua traseul doar până la staţia de destinaţie. Reluarea activităţii va fi posibilă după plata sumelor restante.
Nr. Exemplare: 1
Şef birou,
Oana Brânzan
#283
Postat 09 iunie 2011 - 23:02
#284
Postat 21 iunie 2011 - 21:21

Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 21 iunie 2011 - 21:21
#285
Postat 22 iunie 2011 - 05:35
#286
Postat 22 iunie 2011 - 13:39

Deci ce sa intelegem noi prin aceasta "reintoarcere"? Inafara ca merge ca un melc constipat, nu prea vad mare lucru...
Aaa, ba, nu am mai vazut schema aceea de vopsire la locomotive, de secole!

#287
Postat 22 iunie 2011 - 15:13
#288
Postat 22 iunie 2011 - 20:32
Iar in caz de nu stiai dr2005 pe Bucuresti - Urziceni sau Slobozia se folosesc sulzere cu INDA, LDE - EGM se foloseste doar in cazuri exceptionale (cand Selc Basarab nu mai poate asigura locomotiva din diverse motive, in special ca sunt masini aduse de la Depoul Ploiesti)
Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 22 iunie 2011 - 20:35
#289
Postat 22 iunie 2011 - 20:45
cseh_17, la 22 iunie 2011 - 13:39, a spus:

Deci ce sa intelegem noi prin aceasta "reintoarcere"? Inafara ca merge ca un melc constipat, nu prea vad mare lucru...
Aaa, ba, nu am mai vazut schema aceea de vopsire la locomotive, de secole!

Merge ca melcu doar pentru o portiune de 50 m cu 15 km/h din cauza unui pod care este lovit o data pe saptamana de camioanele care nu respecta inaltimea maxima.
Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 22 iunie 2011 - 20:45
#290
Postat 23 iunie 2011 - 01:04
P8123 îl văd într-un film de-al tău tot tras de GM, de fapt de multă vreme merge tras de GM. 62-1058 era, mai de mult, locomotivă de Medgidia. O fi fost mutată la BC?
Citeaza
Sulzer AG
#291
Postat 23 iunie 2011 - 12:54
Dr2005, la 23 iunie 2011 - 01:04, a spus:
P8123 îl văd într-un film de-al tău tot tras de GM, de fapt de multă vreme merge tras de GM. 62-1058 era, mai de mult, locomotivă de Medgidia. O fi fost mutată la BC?
Sulzer AG
Pe timpu verii locomotivele lor mai lucreaza pe la Bucuresti, din cand in cand .
Pai daca nu mai avem oameni care sa le intretina la Basarab apar GM la tractiune.
Fiind un traseu destul de lung incearca sa evite asa ceva, cand sunt nevoiti sa trimita locomotiva de ajutor dupa tren.

Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 23 iunie 2011 - 12:55
#293
Postat 23 iunie 2011 - 14:48
#294
Postat 23 iunie 2011 - 21:26
#296
Postat 25 iunie 2011 - 11:44
Si Te-urile au fost predate Dep.TM in jur de 1 luna si putin.
Aceasta postare a fost editata de Vali: 25 iunie 2011 - 11:44
#299
Postat 27 iunie 2011 - 20:53
#300
Postat 27 iunie 2011 - 21:33
http://www.financiar...st-nascut-mort/