STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#261 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 31 martie 2011 - 03:45

Având în vedere ce scrie pe pozele ,,62-1353-2", înclin să cred că ăla de pe grindă e unul din adminii Railnetului (care nu e gagică...).

Grinda aia e destul de lată să stai pe ea, e o iluzie opitică faptul că se dezechilibrează de la tren. Dealtfel, după ce trece trenul, cameramanul e tot acolo, ba chiar s-a întors 180 de grade după tren.

Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 02 aprilie 2011 - 05:15

0

#262 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 31 martie 2011 - 17:16

O relicva din Gara Timisoara Nord :no:
Imagine atasata: DSC00111.JPG
0

#263 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 02 aprilie 2011 - 22:59

Vezi postareaDr2005, la 31 martie 2011 - 03:45, a spus:

Având în vedere ce scrie pe pozele ,,62-1353-2", înclin să cred că ăla de pe grindă e unul din adminii Railnetului (care nu e gagică...).

Grinda aia e destul de lată să stai pe ea, e o iluzie opitică faptul că se dezechilibrează de la tren. Dealtfel, după ce trece trenul, cameramanul e tot acolo, ba chiar s-a întors 180 de grade după tren.



Ce poze visezi ma si ăla are un nume pe care il stii cum il cheama .
0

#264 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 03 aprilie 2011 - 20:14

Vezi postarea62-1353-2, la 02 aprilie 2011 - 22:59, a spus:

Ce poze visezi ma si ăla are un nume pe care il stii cum il cheama .


Iarasi "amabilitati" intre baietii din Bucuresti..fara NICI O LEGATURA cu forumul.
0

#265 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 07 aprilie 2011 - 15:53

Inca o filmare & poze de calitate marca railnet.ro


P 7037 Bucuresti Nord - Urziceni & salve de lumini, 06.04.2011



Imagine atasata: 60-1356-3 repartizata la P 7034 Urziceni - Bucuresti Nord, 06.04.2010.jpg

Imagine atasata: P 7018 Balotesti - Bucuresti Nord via P.O Aeroport H., 06.04.2011.jpg
0

#266 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 07 aprilie 2011 - 18:34

Vezi postareaBogdanTm, la 26 februarie 2011 - 10:09, a spus:

In Romania, niciodata. Si nici nu cred ca se va intampla in cursul vietii mele. Ca si viteza de calatorie pe calea ferata, am avut aceasta sansa, sa fiu pasager in trenul Eurostar de la Londra la Paris. Este o experienta UNICA. Cu regret afirm ca nu se va atinge in Romania aceasta viteza, pentru ca pe langa infrastructura care trebuie sa fie in stare exceptionala, apare si problema "trecerilor de nivel". Pana si in poligonul de la Faurei, unde infrastructura permite in acel inel de incercare viteza de 160 km /h, atunci cand se fac testele, sunt pusi oameni de paza la fiecare bariera, pentru a se asigura ca nimeni nu "fenteaza" trecerea exact cand vine trenul. Nici nu vreau sa ma gandesc ce ar insemna un impact intre orice fel de vehicul si un tren care se deplaseaza cu o asemenea viteza.



In poligonu de teste de la Faurei viteza maxima depaseste 225 km/h, viteza pe care a atinso 40-2003-2 in timpul testelor pentru omologare .
Acindente au tot fost dar la viteza de 140 km/h .
0

#267 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 17 aprilie 2011 - 07:35

http://www.tion.ro/d...misoreni/904911
0

#268 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 17 aprilie 2011 - 16:04

Vezi postareaChagall, la 17 aprilie 2011 - 07:35, a spus:



Este un eveniment monden..dar care nu prea are nici o legatura cu transportul feroviar..
0

#269 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 17 aprilie 2011 - 16:15

Eveniment monden care s-a desfasurat pe infrastructura CFR, pe ruta Timisoara-Radna si retur. :ok:
Nu degeaba in seara respectiva IC-ul de Bucuresti a plecat spre capitala fara vagoanele bar, cuseta si dormit. :)
0

#270 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 17 aprilie 2011 - 19:27

Vezi postareaChagall, la 17 aprilie 2011 - 16:15, a spus:

Eveniment monden care s-a desfasurat pe infrastructura CFR, pe ruta Timisoara-Radna si retur. :)
Nu degeaba in seara respectiva IC-ul de Bucuresti a plecat spre capitala fara vagoanele bar, cuseta si dormit. :)


Foarte tare ;)) se pare ca nici vagoane de dormit nu mai sunt suficiente la CFR. Sau poate nu au reusit sa vanda nici macar un bilet pentru vagon de dormit in acea seara :ok:
0

#271 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 17 aprilie 2011 - 23:17

Nu există vagoane de dormit pe IC-uri.

Cât despre vagoanele bar folosite pentru trenul promoţional, probabil au fost aduse toate cu un IC, aşa că s-a creat impresia că ICul respectiv are n vagoane bar în compunere (când ele, de fapt, au mers sigilate).
0

#272 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 18 aprilie 2011 - 08:00

De fapt era vorba de R 696. :ok:
0

#273 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 19 aprilie 2011 - 10:32

Vezi postareaChagall, la 18 aprilie 2011 - 08:00, a spus:

De fapt era vorba de R 696. :beer2:


Intr-adevar si eu cred ca de R 696 era vorba. Dar din cate stiu eu acel tren nu a avut niciodata in compunere vagon bar. Iar in ceea ce priveste vagoanele de dormit..stiu ca erau 3 sau 4 in compunerea lui..dupa numarul de calatori..daca zici tu ca l-ai vazut plecand fara nici un vagon de dormit..ar insemna ca avea doar cele doua vagoane de clasa ..ceea ce e putin ciudat..dar la CFR s-au vazut "minuni" mai mari.

Oricum este bine ca macar prin astfel de actiuni se mai revigoreaza putin turismul feroviar. Ar fi frumos daca s-ar organiza mai des trasee pentru aceasta forma de turism, sunt convins ca amatori ar fi. Chiar si aceasta forma de "discoteca" in vagoane..care sa plece seara si sa revina dimineata...cred ca ar avea succes. Cu atat mai mult cu cat cei care s-ar distra in acest mod ar fi clienti "fideli" cel putin pina la intoarcerea in statia de plecare..existand foarte slabe sanse sa paraseasca "incinta" pe parcurs...:)
0

#274 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 19 aprilie 2011 - 10:50

Vezi postareaBogdanTm, la 19 aprilie 2011 - 10:32, a spus:

[...] ..daca zici tu ca l-ai vazut plecand fara nici un vagon de dormit..ar insemna ca avea doar cele doua vagoane de clasa ..ceea ce e putin ciudat..[...]

Nu l-am vazut plecand, dar stiu din surse sigure de la Agentia CFR ca in ziua respectiva nu s-au emis bilete de cuseta si dormit la trenul respectiv.
0

#275 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 20 aprilie 2011 - 04:05

Dacă nu s-au emis în ziua aia e posibil să fi fost vândute toate locuri din'ainte. Oricum, trenul Beck's a avut o singură cuşetă, în timp R695/696 are minim o cuşetă+un dormitor, din care cam 50-60% de vând şi restul se vând de către naşi (altfel nu mai veneam eu în 2009 la Tm la dormitor şi singur în compartiment :beer2:) ).

,,Discoteca în vagoane" nu are nicio legătură cu turismul, trenul a fost închiriat de un producător de bere care a organizat o tombolă printre consumatorii berii respective.
0

#276 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 20 aprilie 2011 - 07:01

Vezi postareaDr2005, la 20 aprilie 2011 - 04:05, a spus:

Dacă nu s-au emis în ziua aia e posibil să fi fost vândute toate locuri din'ainte. Oricum, trenul Beck's a avut o singură cuşetă, în timp R695/696 are minim o cuşetă+un dormitor, din care cam 50-60% de vând şi restul se vând de către naşi (altfel nu mai veneam eu în 2009 la Tm la dormitor şi singur în compartiment :beer2:) ).

,,Discoteca în vagoane" nu are nicio legătură cu turismul, trenul a fost închiriat de un producător de bere care a organizat o tombolă printre consumatorii berii respective.


Dragos, multumesc pentru informatie. Nu as fi crezut ca se poate merge si la vagon de dormit cu "nasul"..asa ca am strabatut "fantastica" distanta de 550 km pina la Bucuresti inghesuit intr-un scaun de clasa 2..cand nu mi-am permis un bilet la vagon de dormit. E bine de stiut pe viitor...
0

#277 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 21 aprilie 2011 - 19:16

Se poate merge cu naşul la orice fel de vagon :ico4:)

De la Bucureşti la Timişoara am mers şi eu la clasa a 2a o dată... nu mă aşteptam să fie chiar gioarsele de 22-96 pe rapid. Oricum, în general merg la vagon de clasă, din motive financiare.
0

#278 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 04 mai 2011 - 22:49

După noua propunere de HG, Oraviţa - Anina a (re)devenit secţie neinteroperabilă, prin urmare are şansa închirierii către un operator privat.
0

#279 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 05 mai 2011 - 07:44

Poate e mai bine asa.
0

#280 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 iunie 2011 - 18:05



0

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi