Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#241
Postat 25 martie 2011 - 14:10
#243
Postat 25 martie 2011 - 19:56

Nu ar fi mare pacat sa se distruga asa ceva ?
Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 25 martie 2011 - 19:57
#244
Postat 25 martie 2011 - 20:01
Si totusi, nu face legatura Constanta - Bucuresti?
#245
Postat 25 martie 2011 - 20:09
#246
Postat 25 martie 2011 - 20:11

#249
Postat 25 martie 2011 - 21:49
#250
Postat 25 martie 2011 - 21:52

Si al doilea pod , deoarece podul Saligny a functionat un secol ( 1895 - 1995 ) si deja era ... subred , sau poate in vremuri demult apuse , era nevoie de mai mult de un pod pentru traficul feroviar .
Al doilea pod nu stiu cand a fost construit

Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 25 martie 2011 - 21:54
#251
Postat 25 martie 2011 - 22:28

#252
Postat 25 martie 2011 - 23:29
#253
Postat 29 martie 2011 - 03:07
---
Pe 6.04.2011 se organizează centenarul liniei Arad - Timişoara, cu expunerea (temporară sau definitivă) a unei locomotive cu abur în Gara Arad şi o cursă cu automotorul ministerial pe ruta amintită. Organizarea este a ,,celebrului" Radu Bellu, deci sunt toate şansele ca nici măcar să nu vă puteţi apropia de gară şi automotor la momentul festiv.
Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 29 martie 2011 - 03:09
#255
Postat 29 martie 2011 - 17:25
http://pisti91.myfre.../about1631.html
http://www.forum.lok...iewtopic&t=8653
#256
Postat 30 martie 2011 - 18:02

Aceasta gara cu o istorie aparte, apartine celui mai mare complex feroviar din Romania, respectiv Complexul Feroviar Bucuresti. Acest complex detinea un numar de 25 de gari, dintre care 12 amplasate pe linia de centura si restul de 13 in interiorul orasului. In timp o parte din ele au disparut… Unele au cazut victimele bombardamentelor de la finele celui de-al Doilea Razboi Mondial, o parte actiunilor agresive de sistematizare a Bucurestiului din anii ’70-’80.
BUCURESTI COTROCENI (incursiune si descriere)
Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 30 martie 2011 - 18:35
#257
Postat 30 martie 2011 - 18:41
P 8123 Bucuresti Nord - Slobozia Veche via Urziceni, 20.03.2011
Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 30 martie 2011 - 18:42
#258
Postat 30 martie 2011 - 19:12
