Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#2042
Postat 07 iulie 2019 - 10:39
Trenuri in Baile Herculane
Trenuri in Drobeta Turnu Severin
#2043
Postat 07 iulie 2019 - 14:45
Am fost pana acum cu doua trenuri de noapte, de fiecare data la vagonul de dormit, unul Bucuresti-Arad (care mi s-a parut fenomenal) si unul Satu Mare - Bucuresti, care a lasat un gust amar.
As vrea sa stiu la ce ma inham acum, mai ales ca exista si varianta cu Astra, desi nu e ideala pentru ca trebuie sa cobor in Caransebes si ar insemna sa ajung la 3:45 dimineata.
Merci mult!
#2044
Postat 07 iulie 2019 - 15:02
#2045
Postat 07 iulie 2019 - 16:38
#2046
Postat 14 iulie 2019 - 10:57
Trenuri in Orsova
#2047
Postat 23 iulie 2019 - 21:01

#2048
Postat 23 iulie 2019 - 21:47
#2049
Postat 23 iulie 2019 - 21:56
#2051
Postat 20 august 2019 - 01:12
Mai multe detalii despre istoria acestei masini pe site-ul AGIR .
Aniversarea a 60 ani de tractiune diesel in Romania s-a sarbatorit la Brasov in statia CFR cu acelasi nume prin prezenta primei locomotive 060-DA-001, locomotiva ce a trecut printr-un nou minutios proces de restauare si a fost revopsita in culorile originale folosita de uzina constructoare.
Un articol legat de acest eveniment: 60 de ani de tracțiune diesel în România (video și foto).
Cateva poze de la mine de la acest eveniment:
Sosirea locomotivei la linia 1 a statiei CFR Brasov:_

La linia 1 peron, vedere spre postul de conducere nr. 1:_

Postul de conducere nr. 2:_


_
Placuta constructor si placuta numar:_


Cat a stationat la linia 1 din Brasov, accesul celor curiosi a fost permis in cabina locomotivei precum si in sala masinilor.
Postul de conducere nr. 1 al locomotivei:_


Cateva cadre din sala masinilor pornind dinspre postul de conducere nr1. catre postul de conducere nr. 2.
Nu am insistat prea mult aici datorita temperaturilor motorului diesel si a apei din circuitul de racire ce transformau sala masinilor intr-o sauna in toata regula.
Dulapul ce adaposteste echipamentele electrice ale locomotivei vazut din postul 1._

Generatorul principal in plan indepartat:_

Vedere a dulapului cu echipamentele electrice vazut de langa generatorul principal:_

Ventilatorul centrifugal ce raceste motoarele de tractiune 1, 2 si 3 aferente boghiului 1:_

Vedere a culoarului de acces din sala masinilor de pe partea dreapta a locomotivei:_

Sala masinilor vazuta din postul 2 de conducere.In stanga si dreapta avem cele 2 radiatoare ale circuitului de racire a motorului diesel, si motorul diesel in plan secund precum si ventilatorul centrifugal ce raceste motoarele de tractiune 4, 5 si 6 aferente boghiului 2:_

Diferite instrumente ce arata principali parametri de functionare ai motorului diesel:_


Postul de conducere nr. 2 al locomotivei:_

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 20 august 2019 - 14:22
#2055
Postat 25 august 2019 - 20:24
#2057
Postat 27 august 2019 - 19:18
Pe site-urile din Ro l-am gasit cu denumirea de 'Banat Express', insa pe alte siteuri mai are denumirea si de 'Balkan Express'.
#2058
Postat 28 august 2019 - 12:50
E un tren special, la fel cum sint trenurile MAV care vin la Sumuleu Ciuc.
https://clubferoviar...thal-mehedinti/
http://www.festivalbanat.cz/
http://stiri.tvr.ro/...49303.html#view
#2059
Postat 31 august 2019 - 21:41
Este vorba de o linie cu ecartament de 800mm construita la sfarsitul secolului 19, lunga de 7.6 kilometri ce porneste din Brienz (566 m altitudine) si urca pana Rothorn (2244 m altitudine).
Datorita diferentei de nivel intre cele 2 statii terminus de aproape 1700m, panta caracteristica a acestei linii e de 250‰, o panta enorma pentru o cale ferata. Pentru a asigura aderenta necesara este folosita un sistem de cremaliera pe toata lungimea liniei
Linia este destinata doar transportului turistic, circulatia fiind intrerupta pe timpul iernii.
Desi lungimea este de doar 7.6 km, aceasta distanta se parcurge in aproximativ 1 ora deoarce viteza de circulatie e mica, insa peisajele specatuloase de pe traseu fac ca acest timp sa treaca foarte repede.
Mai multe detalii depre linie pe Wikipedia: Brienz Rothorn Railway
Vizionare placuta
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 31 august 2019 - 21:42
#2060
Postat 01 septembrie 2019 - 13:11
Vadu Crisului - Suncuius
Drobeta Turnu Severin - Orsova
Vatra Dornei - Mestecanis
Aceasta postare a fost editata de andrei_tm: 01 septembrie 2019 - 13:11