STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#1881 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 28 noiembrie 2017 - 23:08

Vezi postareaGygyman6, la 28 noiembrie 2017 - 20:33, a spus:

Toate informatiile legate de subiect sunt piblice, si sunt si articole chiar separate pe tema asta nu neaprat cel de scris de un oarecare din Romania. Faptul ca Danemarca renunta la aceste trenuri este consecinta unei decizii deja luate.



Danemarca renunță la aceste trenuri pentru că nu sunt ceea ce au comandat și pentru că își permit acest lux...
În acele rapoarte (citate de autorul articolelor linkuite de d'Aimon) se spunea că au probleme la viteze superioare respectiv de la 150 km/h in sus ori asemenea viteze la noi sunt inca un vis iar pe când acesta vis va deveni realitate, aceste trenuri vor fi bune la fier vechi...

Practic ele nu sunt trenuri vechi de 30-40 de ani precum au fost aduse altele de-a lungul timpului sau precum sunt tramvaiele timișorene SH aduse după 30-40 de ani de funcționare în Germania ci sunt trenuri noi sau aproape noi care nu sunt conforme cu comanda data de beneficiar...
-1

#1882 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 28 noiembrie 2017 - 23:22

Vezi postareaxander89, la 28 noiembrie 2017 - 21:28, a spus:

Deci asta era, am fost sambata prin zona garii de nord, asteptand firobuzul in statie deodata am auzit niste sunete ciudate venind dinspre cladirea garii, toata lumea de pe strada era nedumerita ce naiba e cu sunetele alea :))


Da, mai sint unele montate la usa spre peroane.Calatorii asteapta trenul si alea incep sa faca in toate felurile.

intre timp s-a renovat si s-a redeschis buda de la subsolul garii. Intrarea se face pe vechiul acces din holul mare.
partea haioasa a fost ca eram cu un prieten mai tinar care nici macar nu stia ca acolo ar fi fost cindva o coborire la subsol. Accesul spre pasajul de sub peroane este inchis(culoarul da in holul subteran unde erau cindva chioscurile de bilete IJTL si Drapelul Rosu ca sa fiu mai concis) :naughty1:
Partea cinica e faptul ca la barbati exista o cabina mare si marcaj pe usa ca este pentru persoanele cu handicap. Cinismul vine din obligatia legala de a avea astfel de buzi insa nu exista acces pentru scaunele rulante pe cele 18 scari pina la subsol.
2

#1883 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 29 noiembrie 2017 - 00:20

Vezi postareaxander89, la 28 noiembrie 2017 - 21:28, a spus:

Deci asta era, am fost sambata prin zona garii de nord, asteptand firobuzul in statie deodata am auzit niste sunete ciudate venind dinspre cladirea garii, toata lumea de pe strada era nedumerita ce naiba e cu sunetele alea :))


Am auzit si eu astazi in jur de ora 16... m-a dus gindul la sunetele puse de Sergiu Nicolaescu la boxe in timpul ultimului miting al lui ceausescu. Era greu sa iti dai seama ce sunete sint... Lumea ignora sunetele.
0

#1884 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 noiembrie 2017 - 00:27

Vezi postareamile, la 28 noiembrie 2017 - 23:08, a spus:

Danemarca renunță la aceste trenuri pentru că nu sunt ceea ce au comandat și pentru că își permit acest lux...


Eu cred ca nu stiti cum functioneaza productia in ziua de azi. Trenurile comandate sunt un produs, daca ajuns la client produsul nu e conform si are defect si nu poate fi nici reparat, se arunca pur si simplu iar raspunzatorul (adica producatorul) suporta costurile. Sa nu credeti ca Danemarca a ramas si fara trenuri si fara bani, iar dupaia s-a gandit sa le vanda sa mai scoata ceva. Daca a te trezii peste noapte ca nu ai vehicule cu care sa prestezi un serviciu e un lux, atunci Romania este paradisul...
0

#1885 Useril este offline   RB93 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 298
  • Inregistrat: 16 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 noiembrie 2017 - 01:27

Cred ca adevarul e undeva la mijloc.
Presupun ca aia nu scapau de ele asa repede daca erau foarte bune si nici nu apareau zvonuri/stiri, dar in acelasi timp nu cred ca le-ar fi vandut daca pun in pericol oamenii si nu respecta fisa tehnica. Pana la urma in caz de vreun dezastru e vina operatorului, dar se ajunge si la producator.
In plus, ca sa le poata folosi, sigur au nevoie sa le testeze/omologheze/autorizeze sau cum naiba se numeste procedura. Stiu, veti zice ca totul se poate rezolva cu niste banuti, mai ales la noi, dar nu cred ca cineva ar risca la cat de mediatizat e cazul si dupa incidente precum Giulesti/Colectiv etc.
0

#1886 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 noiembrie 2017 - 09:13

Vezi postareaRB93, la 29 noiembrie 2017 - 01:27, a spus:

Pana la urma in caz de vreun dezastru e vina operatorului, dar se ajunge si la producator.


Ipotetic vorbind se intampla un accident la noi cu un tren deasta si incepe ancheta, merge inspectorul la Transcarpatic:" trenul tau a avut accident esti responsabil", Transcarpatic spune: "pai stiti, trenurile nu sunt ale mele, ii devina cel care m-i le-a dat", merge inspectorul la DSB, iar DSB spune: "pai noi le-am dat la fier vechi, ce au facut ai vostrii cu ele nu am de unde sa stiu, dar vedeti ca de construit le-au construit aia de la Breda", merge inspectorul si la Breda, Breda spune: "noi am facut acele trenuri pentru DSB, ei au anulat comanda cu noi, iar noi intretinem ce mai au ei pentru ca asa avem contractul. Nu intretinem ce dau la fier vechi".

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 29 noiembrie 2017 - 10:05

0

#1887 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 29 noiembrie 2017 - 09:44

https://www.youtube....h?v=w_U6KnGGFAI



Editat de Doppler. Clipurie se integreaza cu Inserare media si in linkul introdus se scoate S-ul din https.
0

#1888 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 29 noiembrie 2017 - 10:31

Citeaza

Un eveniment deosebit pentru iubitorii de istorie feroviară autohtonă, şi nu numai, va avea loc luni, 11 decembrie, la Timişoara, odată cu lansarea cărţii „Depoul de locomotive Timişoara – Cronică şi Monografie”, scrisă de Ioan Cotoc.

Evenimentul va avea loc cu începere de la ora 11.00 la Şcoala Personalului din Depoul Timişoara şi cuprinde diverse luări de cuvânt de către Florin Blăgăilă, Valentin Ivănescu, Vasile Coroamă sau Ioan Haţegan şi alte momente interesante printre care se numără şi prezentarea mijloacelor actuale de remorcare în curtea Depoului.
...


Citeste mai mult pe: https://www.pressale...tive-timisoara/
2

#1889 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 30 noiembrie 2017 - 22:22

Vezi postareaGygyman6, la 29 noiembrie 2017 - 00:27, a spus:

Eu cred ca nu stiti cum functioneaza productia in ziua de azi. Trenurile comandate sunt un produs, daca ajuns la client produsul nu e conform si are defect si nu poate fi nici reparat, se arunca pur si simplu iar raspunzatorul (adica producatorul) suporta costurile. Sa nu credeti ca Danemarca a ramas si fara trenuri si fara bani, iar dupaia s-a gandit sa le vanda sa mai scoata ceva. Daca a te trezii peste noapte ca nu ai vehicule cu care sa prestezi un serviciu e un lux, atunci Romania este paradisul...



Din ce spui tu reiese ca Danemarca a ramas si cu trenurile, si cu banii iar producatorul trenurilor a ramas fara nimic, adica si fara trenuri, si fara bani. Danemarca mai si scoate ceva bani vanzandu-le la romani, respectiv la Astra...

Astea da afaceri...Imagine postata...Sunt sigur ca tu stii cum functioneaza productia in ziua de azi!...Imagine postata







Vezi postareaGygyman6, la 29 noiembrie 2017 - 09:13, a spus:

Ipotetic vorbind se intampla un accident la noi cu un tren deasta si incepe ancheta, merge inspectorul la Transcarpatic:" trenul tau a avut accident esti responsabil", Transcarpatic spune: "pai stiti, trenurile nu sunt ale mele, ii devina cel care m-i le-a dat", merge inspectorul la DSB, iar DSB spune: "pai noi le-am dat la fier vechi, ce au facut ai vostrii cu ele nu am de unde sa stiu, dar vedeti ca de construit le-au construit aia de la Breda", merge inspectorul si la Breda, Breda spune: "noi am facut acele trenuri pentru DSB, ei au anulat comanda cu noi, iar noi intretinem ce mai au ei pentru ca asa avem contractul. Nu intretinem ce dau la fier vechi".



"Ancheta" descrisa de tine este mai mult decat una copilaroasa....Imagine postata...


Daca autoritatile romane abilitate aproba un astfel de import, iata exista minti luminate pe acest forum fara studii in domeniu care stiu ca aceste garnituri sunt bune de fier vechi....Imagine postata...
0

#1890 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 decembrie 2017 - 00:05

Citeaza

Sunt sigur ca tu stii cum functioneaza productia in ziua de azi


Pai stiti cu ce ma ocup ca sa aveti indoaiala asta?
0

#1891 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 01 decembrie 2017 - 09:47

Nu știu cu ce te ocupi (și nici nu mi-am propus sa aflu caci nu despre ocupația ta discutam) însă să susții faptul că danezii ar fi rămas și cu trenurile, și cu banii (recuperați) mă face să am îndoieli serioase asupra logicii tale....

Îmi cer scuze față de ceilalți colegi însă "disputa" este "on topic" chiar daca poate părea plictisitoare unora...
0

#1892 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 decembrie 2017 - 15:11

Poate am fost superficial in exprimare, dar nu asta spuneam. Contextul era ca nu s-au lasat de fraieri, cum poate s-ar fi intamplat la noi in tara acest caz. Dar hai sa explic pe bucati propozitia ca altfel vad ca fiecare intelege ce vrea.

"Au ramas si fara trenuri si fara bani".

-fara trenuri au ramas oricum, a fost nevoie sa isi accelereze o alta investitie care sa suplineasca golul ramas, iar ceea ce au reusit sa carpeasca e temporara. Deci oarecum planurile lor au fost stricate si daca nu este pierderea financiara asa mare, atunci ramane cea de timp;
-fara toti banii sigur nu au ramas. Sunt clienti europeni si au drepturi, asa cum avem si noi si oricine. O parte din bani sigur i-au fost restituiti pentru ca nu avea probleme financiare producatorul asa din senin. Eu unul mi-am exercitat dreptul de a spune nu unui gunoi de mai mule ori, cheltuielile fiind suportate de cel care m-i la oferit pana mi-a dat ce trebuia. Nu eu am ales sa intram in UE, daca acuma asa merg lucrurile si exista alte cai, hai sa le folosim nu sa cerem conditii de vest, dar sa ne carpim ca in epoca trecuta.

Fiecare dintre noi e ipocrit la un moment dat, dar sa trec cu vederea ca Blidar se plangea nu de mult ca statul nu vrea sa isi mai reinnoiasca flota de vagoane, cumparand de la Astra, iar acuma sa isi lanseze o companie de transport facuta din gunoaie...
Si vad ca se pierde notiunea problemei, si anume ca Transcarpatic este altceva decat Astra, 2 firme cu acelasi patron. Nu vreau sa am dreptate, dar in afaceri incepi o companie, iar dupa ce ai crescuto pana nu mai poate, o vinzi si incepi din nou cu alta companie. Credeti ca daca Transcarpatic va avea succes, Astra va ramane ceea ce e acuma, asta in contextul in care CFR nu se prea gandeste sa mai cumpere ceva in viitorul apropiat?

Nu stiu daca erati aici pe topic cand ma certam cu un coleg ca o mare parte din tara va ramane descoperita atunci cand privatii cailor ferate vor decide sa nu mai opereze pe unele linii, pentru ca nu le mai iese profitul dorit. Ei uite ca am avut dreptate, si ani la rand au ramas descoperite multe linii, unele sunt descoperite si in continuare. Se stipula atunci, ca privatizarea este calea si ca asa trebuie sa fie si ca nu va fi nici o problema, ca institutile stiu ele ce fac... da am vazut ca stiu sa doarma.

Am zis sa fiu de treaba de data asta sa explic mai pe larg ce vroiam sa spun, dar din cate vad mai mereu o singura persoana nu pricepe, iar eu nu am obligatia sa dau explicatii asa de doru lelii. Fiecare sa creada ce vrea legat de ce zic, daca are chef sa citeasca doar odata si vede doar inainte. Cred ca era mai mult decat evident ca opinia mea si a altora care spuneau cam ce spuneam si eu, se baza pe faptul ca institutii cu un mult mai mare prestigiu si credibiliate au facut o ancheta elaborata din care a reiesit rezultatul negativ asupra unui produs. Nu e problema mea ca la noi sunt doar farfazoni care isi fac treaba doar atunci cand au chef si nu stiu sa fie consecventi ca sa pastreze o credibilitate institutiilor de la noi.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 01 decembrie 2017 - 16:51

1

#1893 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 01 decembrie 2017 - 20:19

Rezultatul negativ al anchetei de care pomenești se referă la circulația cu viteza de 200 km/h sau aproape de această valoare...
N-am văzut sa se pomenească ceva negativ pentru o viteza de exploatare de 100 km/h sau sub aceasta valoare.
Cu alte cuvinte aceste garnituri n-ar avea probleme daca circula cu viteza maxima de 100 km/h iar peste toate astea ele sunt noi sau aproape noi...


Iar în încheiere îți spun "Da, ai dreptate!!!"...pentru că m-am plictisit sa repet aceleași lucruri...
0

#1894 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 decembrie 2017 - 21:02

Citeaza

Rezultatul negativ al anchetei de care pomenești se referă la circulația cu viteza de 200 km/h sau aproape de această valoare...
N-am văzut sa se pomenească ceva negativ pentru o viteza de exploatare de 100 km/h sau sub aceasta valoare.
Cu alte cuvinte aceste garnituri n-ar avea probleme daca circula cu viteza maxima de 100 km/h iar peste toate astea ele sunt noi sau aproape noi...


Iata ca acum intreb si eu, lucrati in domeniu? cate trenuri a-ti omologat pana acuma? :naughty1:
Ideea este urmatoarea, clientul (DSB) a comandat trenuri care sa mearga cu 200km/h, daca nu merg cu cat au cerut si au probleme chiar si la viteze de 150km/h, nu au nevoie de ele asa stricate, mai ales ca sunt o investitie publica. Ce scandal iesea la ei daca odata intrate in uz zilnic aceste garnituri aveau accidente sau probleme si provocau intarzieri?. Odata aruncate la gunoi aceste produse nu vor mai avea suportul producatorului (Breda), pentru ca aflate in custodia clientului au fost aruncate la gunoi. Astfel ca singurul suport de intretinere pe care il vor avea aceste vehicule va venii de la Astra, care nu le-a construit si doar s-a pricopsit cu ele dupa achizitie.

Inca ceva legat de subiect, am vazut ca pe lista cu trasee aparea si Bucuresti-Constanta, linie electrificata. Trebuie sa punctez si aici inca odata ipocrizia, pentru ca Blidar spunea ca cei din Danemarca si-au electrificat liniile si nu au cum sa circule cu aceste trenuri care au motor diesel pe acele linii electrificate, dar uite ca el poate sa le cumpere si sa le trimita pe un traseu modernizat din tara si electrificat care permite vizteze de pana la 160km/h. Asta arata respectul oamenilor de afaceri romani, fata de propria tara. Si daca astia care au bani si ar putea sa schimbe ceva se comporta in felul asta, ce asteptari as putea avea de la autoritatile care mereu se plang ca nu au cu ce. Ca si completare, am criticat omul care a preluat brandul, nu neapart brandul. Sper ca Astra Vagoane sa nu aiba soarta Aro, Rocar, IAR Ghmibav, Electroputere sau Tractorul.

Eu unul chiar am fost bucuros cand am vazut ca Transcarpatic a prins viata, mai ales dupa comanda uriasa pentru Brazilia care chiar a oferit un branci puternic Astrei. Stiam despre aceasta firma chiar inainte sa apara la stiri. Am avut mari sperante ca va reprezenta un standard de urmat si va provoca rusine celor de la stat sa faca ceva. Dar iata ca nu va mai fii asa, se vor folosii si ei (CFR, Ministerul Transporturilor) de ce am zis si eu, de acest compromis, ca si privatii folosesc materiale second hand, si atunci ce rost are sa se investeasca absurd de mult in ceva nou, dupa care lumea sa comenteze ca e prea scump si ca de ce nu fac si ei ca privatii.
1

#1895 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 01 decembrie 2017 - 22:50

Citeaza

Ca si completare, am criticat omul care a preluat brandul, nu neapart brandul. Sper ca Astra Vagoane sa nu aiba soarta Aro, Rocar, IAR Ghmibav, Electroputere sau Tractorul.



Pai ai "criticat" aiurea pentru ca daca nu era acest om (hotarat!), nu mai exista de mult nici brandul...


Si da, Astra Vagoane Arad va avea soarta celor enumerate de tine...pentru ca orice stat (destept) isi protejeaza (mai ales) industria (semi)grea iar cele enumerate de tine fac parte din aceasta categorie. (Doar) Romania nu face acest lucru. Nu stiu daca au ramas in picioare macar 5 societati la nivel national de acest calibru....Importurile masive duc la inflatie ori balanta in acest moment nu numai ca este inclinata spre importuri ci se inclina tot mai tare spre importuri, situatie deloc sanatoasa pentru economia nationala...Iar in aceasta conjunctura va doriti trenuri noi importate care sa circule cu 200 km/h (cand n-avem linii pentru aceste viteze), tramvaie noi importate, etc.,...Imagine postata



Citeaza

Iata ca acum intreb si eu, lucrati in domeniu? cate trenuri a-ti omologat pana acuma? :naughty1:


N-am omologat nici un tren. Ancheta desfasurata asupra trenurilor nu pomenea de nici o problema la viteza redusa, respectiv la viteze de sub 140-150 km/h...Deci sub aceasta viteza n-ar trebui sa existe probleme in exploatare....Imagine postata... iar la 100 km/h nici atat.
0

#1896 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 decembrie 2017 - 23:34

Citeaza

Si da, Astra Vagoane Arad va avea soarta celor enumerate de tine...


Firmele enumerate erau la momentul acela in erau custodia statului roman, mai putin Electroputerere care a murit mai tarziu si a fost preluata si mutata in alta parte a tarii. Iar aceste firme au avut oarecum o scuza. Si acum sincer, nu putem spune ca statul nu a sustinut Astra si alti producatori. S-au modernizat si cumparat o gramada de vagoane si sagetile albastre. Daca oamenii nostrii de afaceri nu stiu sa investeasca in proiectare mai mult, sa poata exporta ceva pentru vest, atunci problema e la ei. Pentru ca ideea economiei de piata, si a unui stat care stie cum functioneaza acest lucru, este sa cumperi de la altul cat mai ieftin si sa vinzi altor state cat mai scump, ori noi numai asta nu facem. Si ca sa poti face acest lucruri ai nevoie sa creezi chiar tu lucruri noi, nu sa tot cumperi licente de la altii sa pui un abtibild cu firma ta si sa spui "uite ce tare ii firma mea, poasa asambleze asta!".

Pot sa afirm urmatorul lucru bun, si anume ca Blidar e probabil printre oamenii de afaceri mai... "gri" din tara si nu e asa patat, a avut un scop nobil... oarecum. Dar, din pacate vad ideea lui actuala de a supravietuii pe piata, una invechita si injositoare, o pierdere, si o lovitura cu piceorul la tot ce a facut pana acuma. Cred ca cu resursele pe care le avea dupa ce a scos compania din faliment si inceput sa faca bani, putea sa faca mai mult sa fie sustenabil pe termen lung.


Citeaza

Ancheta desfasurata asupra trenurilor nu pomenea de nici o problema la viteza redusa, respectiv la viteze de sub 140-150 km/h...Deci sub aceasta viteza n-ar trebui sa existe probleme in exploatare....Posted Image... iar la 100 km/h nici atat.


Produsul initial a fost conceput pentru anumite viteze. La teste produsul a fost suspus stresului la viteza pentru care a fost proiectat. Nu avem de unde sa stim cate etape mai trebuiau sa fie dupa acel test, si la ce alte viteze mai trebuia supus vehicolul si ce stres ofera anumitor componente fiecare viteza. O viteza redusa nu inseamna neaparat stres mai putin. Daca trenul urca o panta cu 80km/h, asta nu inseamna ca e supus aceluasi stres ca si cand merge pe teren drep la 80km/h. Nu stim ce au gandit cei de la Iveco cand l-i s-a dat comanda pentru motoarele acestor trenuri si care a fost ideea din spatele lor. Poate aceste vehicule au fost gandite sa accelereze pana la 200km/h dupa care trenul trebuia sa mearga din inertie pana viteza scadea la un anumit punct iar computerul il accelera din nou si astfel ca nu suporta sa fie turate timp indelungat, sau poate e invers Astea sunt probleme care nici nu ar trebuii sa stam acuma sa n-i le punem, dar uite ca o facem pentru ca practic aceste trenuri sunt ale nimanui in ceea ce privese garantia si partea tehnica.
1

#1897 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 02 decembrie 2017 - 00:19

pina va certati voi, pe alt forum sint detalii despre problemele trenurilor.Detalii din Danemarca.

http://forum.peundem...p?topic=489.105

AnsaldoBreda a mai avut probleme si cu trenurile V250 livrate in Olanda si Belgia. Trenurile Fyra.

Olanda a returnat citeva la producator si a luat ceva bani indarat.

https://www.volkskra...5-miljoen.dhtml

si Belgia a reusit ceva asemnator

http://www.leonardoc...ys-ansaldobreda


Acuma dupa scrie pe forumul de mai sus danezii au inceput sa electrifice liniile dar au casat ramele. Aparent au iesit mai prost decit olandezii si belgienii.

rame Fyra sint in abandonate in apropiere de Piacenza

https://www.google.r...=!3m1!1e3?hl=ro

Aceasta postare a fost editata de timis2: 02 decembrie 2017 - 00:32

2

#1898 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 decembrie 2017 - 14:06

@ Mile & ceilalti:

Sunt doua aspecte principale despre care discutam aici. Trebuie luate separat, pentru ca altfel unu' se refera la o chestie, si altu' la cealalta chestie.

a) Aspectul tehnic.

Faptele sunt cunoscute, datorita procesului de omologare din Danemarca. Trenurile pot circula toamna cu maxim 140 km/h, iar in rest cu 169 km/h. In rest, nu prezinta siguranta la frinare, + restul problemelor detaliate pe-aici.

Sub acest aspect, sa cumperi garniturile astea inseamna sa joci la loterie. Pina si un banal autobuz se cumpara pentru a-l exploata vreo 10 ani de zile. La trenuri discutam despre 30-40 de ani, lejer. Dupa 30 de ani de exploatare, oare in ce hal se vor degrada aceste trenuri care nu au fost proiectate intelept? Ce facem daca peste 15 ani avem magistrala 900 la standarde, ar putea circula pe ea trenuri la viteze inalte ... dar garniturile IC4/IC2 nu mai prezinta siguranta in exploatare decit daca le limitam la 100 km/h?

Suntem prea saraci ca sa ne permitem solutii partiale. Peste tot in tara, lipsa investitiilor in infrastructura si in solutii durabile isi arata efectele neplacute. A lua de la inceput decizia sa cumperi ceva sub standarde, doar pe motivul ca "merge si asa" astazi ...

b) Aspectul de imagine.

Imaginea conteaza. Oamenii informati vad deja ca suntem un fel de "groapa de gunoi" a Europei. Nu este ca urmare a unei conspiratii a UE, ci doar rezultatul puterii noastre economice reduse, plus un peisaj legislativ mai naiv.

Nu ne permitem sa cumparam un Mercedes nou care costa 40k de euro. Oamenii cumpara BMW seria 3 "ursulet" si sunt tare mindri de reusita lor. In alte tari li s-ar zice "cazane pe roti" chestiilor importate la noi. Aceeasi discutie si la cantitatea de mincare efectiva din conserve .. noi primim mai putin, dupa cum s-a aratat chiar recent intr-un studiu.

Asa ca, cu tot regretul, dar eticheta de "gunoaie re-etichetate drept ozn-uri" este perfect meritata pentru IC2/IC4. Sa vina AFER si sa garanteze tehnic pentru chestiile astea, dupa ce-a purtat discutii intensive cu producatorul. Momentan, pe informatiile existente, tot ce se vede este ca cineva va voi sa dea o lovitura de imagine si atit.

Caz in care, sper ca mi se ingaduie aroganta de a avea o parere proprie despre problema : si anume, sa fiu dezgustat de aceasta strategie.

Aceasta postare a fost editata de dAImon: 06 decembrie 2017 - 14:12

4

#1899 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 decembrie 2017 - 00:58

Trenuri în diverse locuri din România


Aceasta postare a fost editata de andrei_tm: 10 decembrie 2017 - 00:59

1

#1900 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 11 decembrie 2017 - 23:43

Astazi a fosta lansata cartea care nu a putut fi cumparata decit de cine era pe lista, cfr-istii. Ciudat, probabil cererea a depasit asteptarea editurii.

Am mers degeaba la lansare, nu erau carti de vinzare pentru straini, spatiul din sala era insuficient chiar si pentru angajatii cfr dornici sa asiste, ce sa mai vorbim de straini sau presa.

Citeaza

Depoul de locomotive din Timişoara a fost inaugurat în 15 noiembrie 1857, după ce s-a dat în folosinţă linia de cale ferată care făcea legătura între Szeged, Kikinda, Jimbolia şi Timişoara.

Depoul de locomotive de la Timişoara este un muzeu viu, care însă nu poate fi vizitat. Deşi calea ferată şi-a pierdut din importanţa de altădată, depoul de lângă Gara de Nord şi-a păstrat aerul de instituţie militarizată. Nu intră nimeni străin, nu se poate filma şi fotografia fără aprobare de la Bucureşti. Singurii care au acces sunt angajaţii. Îţi dai seama că a fost o vreme în care avea importanţa aeroporturilor de azi. Nu se putea imagina primul şi al Doilea Război Mondial fără calea ferată, fără locomotive şi vagoane. Nu se putea duce nici economia, nici războiul.
...
Citeste mai mult: adev.ro/p0t3xu


1

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi