STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#1801 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 aprilie 2017 - 12:57

Bun, dar vina a cui este? Ca-i o tacere suspecta pe tema asta.

A fost freak accident cedarea franelor? A cedat sistemul de franare fiindca nu au fost facuta mentenanta la timp?
0

#1802 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2365
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 19 aprilie 2017 - 19:37

Vezi postareadAImon, la 19 aprilie 2017 - 12:57, a spus:

Bun, dar vina a cui este? Ca-i o tacere suspecta pe tema asta.

A fost freak accident cedarea franelor? A cedat sistemul de franare fiindca nu au fost facuta mentenanta la timp?

Din cate stiu ancheta AFER este inca in derulare. Ca si in cazul accidentelor aviatice dureaza ceva timp finalizarea anchetei si analiza probelor. De regula AFER publica rapoartele de ancheta a incidentelor..cu atat mai mult la asa un accident grav eu cred ca vor pune pe site-ul lor raportul dupa momentul finalizarii lui.
0

#1803 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 aprilie 2017 - 22:15

Se pare ca mecanici implicati consumasera alcool.... Nu este cauza evenimentului insa este un aspect de luat in considerare...

http://adevarul.ro/l...6370/index.html

Pe siteul AGIFER (Agenția de Investigare Feroviară Română - http://www.agifer.ro...nts/agifer.html) nu este decat raportul preliminar legat de acest eveniment: http://www.agifer.ro...2004%202017.pdf . Raportul final probabil va aparea in 3-4 luni.
0

#1804 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 11 mai 2017 - 23:15

GFR la Pasaj Jiul:


2

#1805 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 28 mai 2017 - 22:42

Regiotrans R14513 intra dramatic in gara Timiseni (Sag):


5

#1806 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 mai 2017 - 23:11

Frumos. Era fain de urmarit Automotorul pana la pod... Desi se vede clar ca vantul bate binisor, drona face fata si mentine filmarea lina... Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 28 mai 2017 - 23:12

0

#1807 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 29 mai 2017 - 09:35

In alt clip am urmarit Siemensul pina la pod dar am filmat in 2 zile si am zburat pina aproape de pod in timp ce stationa in gara, drona nu reuseste sa atinga viteza unui tren. In clipul acesta vintul a batut in directia de deplasare a trenului si de aceea am reusit sa merg in paralel cu el. Nu am zburat spre pod pentru a a fi sigur ca reusesc sa o intorc la locul de decolare.
0

#1808 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 24 iunie 2017 - 16:02

Vezi postareamile, la 12 februarie 2017 - 14:52, a spus:

Da, este o realizare mare pentru industria noastra de profil si bravo celor de la Arad pentru aceste realizari. Iata se pot realiza lucruri marete si in afara Capitalei...Ar fi bine daca CFR-ul ar achizitiona aceste vagoane si nu altele din strainatate...Cunosc si regula impusa cu licitatiile...


Pe de alta parte am de facut doua comentarii negative la adresa vagonului de clasa a II-a...

[...]

Am vazut cu ceva timp in urma un filmulet japonez postat chiar aici pe forum unde toate scaunele din vagon se intorc invers (spre "noua" directia de mers) la capat de linie de catre cei care fac si curatenie in vagoane, toate operatiunile (curatenia si intoarcerea scaunelor) durand doar cateva minute...



Vezi postareacseh_17, la 12 februarie 2017 - 15:24, a spus:

Imi pare rau, dat astea sunt deja fitze SF. Circul cu DB-ul, si am circulat prin toata EU de vest cu trenurile, de toate categoriile si rangurile, si trebuie sa spun, ca aceste vagoane sunt la cel mai inalt standard european. Restul este gargara...



Un alt filmulet japonez unde acest aspect este remarcat printre multe alte aspecte...minutul 4:13.


1

#1809 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 18 iulie 2017 - 15:35

:uimit2:

Citeaza

Incident feroviar: trenul Timișoara – București și-a pierdut vagoanele, iar călătorii au rămas în câmp


http://www.pressaler...-si-ramas-camp/
0

#1810 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2365
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 18 iulie 2017 - 21:56

Da, am vazut pe fluxul de stiri intamplarea :censored: . Ce sa zicem, CFR merge din ce in ce mai "bine".. Din cate spuneau la stiri locomotiva s-a intors aproximativ dupa o ora sa isi recupereze vagoanele.. Probabil la urmatoarea statie in care era prevazuta oprire (cred ca Rosiori de Vede) impiegatul de miscare le-a dat vestea buna ca au ajuns fara restul trenului. Nici nu stiu ce poti zice la asa o intamplare..nu am cunostiinte tehnice in domeniu. Din cate stiu portiunea de linie de dupa Craiova e intr-o stare cat de cat mai buna, viteza de circulatie e mai mare..dar chiar sa nu fi observat mecanicul ca deodata locomotiva merge mult mai "usor"? Inteleg ca era vorba de trenul de noapte, primele vagoane de dupa locomotiva sunt de regula la acest IR 1696 cele de dormit si cuseta, asadar fiind toate luminile stinse in ele e posibil sa nu fi vazut in oglinda retrovizoare ca nu mai e nimic in urma locomotivei..
Dar totusi stau si ma intreb daca acest incident s-ar fi produs la urcarea dealului de la Balota..ce accident grav ar fi rezultat cu toata garnitura de 8 vagoane coborand libera la vale .. :uimit2: Sau daca traficul feroviar ar fi mai intens si la viteze mai mari ce impact ar fi fost intre urmatorul tren ce ar fi venit din urma si vagoanele ramase oprite pe linie...Bine ca nu s-a intamplat nici o nenorocire, doar un incident care arata (inca o data) totala brambureala si lipsa de mentenanta si proceduri in caz de urgenta la CFR...
0

#1811 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 iulie 2017 - 22:16

S-a rupt carligul de remorcare al locomotivei, iar locomotiva s-a desprins de vagone, care s-au oprit datorita pierderi aerului din conducta de frana. (pierderea aerului duce la franare rapida)

Locomotiva are pe bord un manometru care arata presiunea in "circuitul de franare"... mecanicul a observat imediat ca ceva nu e in regula, a franat mai tarziu cu frana locomotivei (circuit separat) probabil sa lase vagoanele sa se opresca si ca nu cumva sa-l ajunga din urma...

In acest caz cel mai probabil mecanicul a comunicat problema prin statia radio si a cerut masina de ajutor, dupa care si-a continuat drumul pana la prima statie sa elibereze linia.
5

#1812 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 iulie 2017 - 21:51

Vezi postareaBogdanTm, la 18 iulie 2017 - 21:56, a spus:

Din cate stiu portiunea de linie de dupa Craiova e intr-o stare cat de cat mai buna, viteza de circulatie e mai mare..


Hmmm, nu stiu ce sa spun, in 2008 si 2009 am fost ultima data la mare peacolo, si sincer imi era cel mai frica pe acea portiune. Trenul balansa foarte puternic, poate si pentru ca eram imediat dupa locomotiva, dar in orice caz, nedormind noapte pe tren (pur si simplu nu pot) am urmarit mereu ce se intampla si pana aproape de Bucuresti linia este denivelata rau. Tot dupa Cariova in colo a deraiat mai demult rapidul de Bucuresti pe vremea cand la minister era Berceanu, vina punanduse atunci pe furtul unei joante de la o eclisa, norocul face ca mecanicul de pe acel tren nici nu mergea cu viteza maxima la momentul respectiv si a apucat sa actioneze, dar tot am avut parte de imagini urate. Tot pe aceasta portiune sunt si multe podete, multe dintre ele cu suruburi lipsa, sunt destule restrictii din aceasta cauza. Poate s-a mai intervenit in toti acesti 8 ani, dar eu unul acum imi fac griji pentru portiunea de la Tr. Severin de pe marginea Dunarii unde am avut acum cativa ani un pod stricat si trafic intrerup.
1

#1813 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2365
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 19 iulie 2017 - 23:07

Eu am calatorit frecvent pe acel segment din interes de serviciu..dormeam ca bebelusul ..vagonul de dormit probabil ma intoarce la faza primara din leagan..desi daca sunt obosit si drumul e lung dorm si in personal..un fel de sleep mode mai chinuit..dar partial odihna..suparator ca aceste incidente au loc mereu pe acea portiune de traseu..
un articol care explica decent si din punct de vedere tehnic problema gasim aici
http://www.contribut...a-uitat-nimeni/

La malul Dunarii mereu e o portiune tricky...atunci cand fluviul depasseste cota de avarie ...asa cum si la Balota stiu din discutiile purtate cu cativa ingineri care au lucrat efectiv la realizarea acelei portiuni ca s-a ales solutia economica cu "urcarea" liniei pe deal si nu solutia care ar fi permis o viteza mai mare de circulatie daca s-ar fi strapuns portiunea cu tuneluri..dar daca tovarasul mare carpaci nu a aprobat costurile...pentru Transfagarasan s-au aruncat bani cu nemiluita...pentru un segment de trafic care nu e folosit turistic..nu e fonduri..vorba "safilor"..

Pana la urma acest incident nedorit arata inca o data lipsa de comunicare si indiferenta CFR. Toti suntem de acord ca incidente pot aparea...dar daca nu spui nimic nici ghinionistilor pasageri implicati, nici restului oamenilor care afla de incident...fiecare intelege ce vrea si ce poate...
5

#1814 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 iulie 2017 - 23:21

Articolul e foarte bun in comparatie cu articolele din ziarele de la noi care sunt in cautare de senzational...
4

#1815 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6119
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 20 iulie 2017 - 09:22

Da. Interesant articolul de mai sus (Vagoanele pe care nu le-a uitat nimeni). Mulțumim pentru share, Bogdan.
N-am știut că există proceduri atât de complexe la CFR.
Și nici că CFR era considerată a doua armată a țării...
3

#1816 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 20 iulie 2017 - 12:12

Intradevar, superb articolul!
0

#1817 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 iulie 2017 - 00:14

O locomotivă care tracta şapte cisterne cu butan a luat foc în mers, joi dimineaţă, în localitatea Topolovăţu Mare, din judeţul Timiş, existând pericol de explozie în condiţiile în care nu s-a reuşit decuplarea vagoanelor.

http://www.tion.ro/o...n-timis/1868517


Ce nu precizeaza articolul e ca in cazul transporturilor de marfuri periculoase in ganitura se introduc vagoane goale cu rol de siguranta pentru evenimente de genu. In cazul garnituri de mai sus cel mai probabil primul si ultimul vagon au circulat goale.

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 21 iulie 2017 - 00:14

4

#1818 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 23 iulie 2017 - 17:29

Incendiu linga Gara Timisoara CET, in locul unde conform google earth pare ca este un teren viran, adica rampa de gunoaie:


1

#1819 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2365
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 23 iulie 2017 - 19:00

Vezi postareaBobby, la 21 iulie 2017 - 00:14, a spus:


Ce nu precizeaza articolul e ca in cazul transporturilor de marfuri periculoase in ganitura se introduc vagoane goale cu rol de siguranta pentru evenimente de genu. In cazul garnituri de mai sus cel mai probabil primul si ultimul vagon au circulat goale.


Da, si tot din motive de siguranta, daca tractiunea e asigurata electric, locomotiva va folosi pentru alimentarea din catenara pantograful din partea din fata a locomotivei. in toate celelalte cazuri alimentarea e facuta prin pantograful din partea din spate a locomotivei pentru ca in caz de rupere accidentala a acestuia sa nu fie afectate/distruse echipamentele de pe acoperisul acesteia.
5

#1820 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 iulie 2017 - 21:33

În mai multe gări din România au apărut tonomate de unde se pot cumpăra cărți.

Imagine atasata: foto.jpg

Aceasta postare a fost editata de andrei_tm: 29 iulie 2017 - 21:34

6

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi