STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#1761 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 noiembrie 2016 - 21:47

Câteva imagini dintre Orșova și Dr. Tn. Severin

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1220058.JPG
  • Imagine atasata: P1220056.JPG
  • Imagine atasata: P1220062.JPG
  • Imagine atasata: P1220067.JPG
  • Imagine atasata: P1220068.JPG
  • Imagine atasata: P1220072.JPG
  • Imagine atasata: P1220076.JPG
  • Imagine atasata: P1220084.JPG
  • Imagine atasata: P1220091.JPG
  • Imagine atasata: P1220092.JPG
  • Imagine atasata: P1220098.JPG
  • Imagine atasata: P1220100.JPG
  • Imagine atasata: P1220102.JPG
  • Imagine atasata: P1220109.JPG
  • Imagine atasata: P1220113.JPG
  • Imagine atasata: P1220119.JPG
  • Imagine atasata: P1220120.JPG
  • Imagine atasata: P1220123.JPG
  • Imagine atasata: P1220124.JPG
  • Imagine atasata: P1220128.JPG
  • Imagine atasata: P1220135.JPG
  • Imagine atasata: P1220138.JPG
  • Imagine atasata: P1220142.JPG

8

#1762 Useril este offline   NF1-800 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 07 septembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenuri,Autobuze,Tramvaie.

Postat 26 decembrie 2016 - 15:15

Sarbatori Fericite tuturor!
Iata un clip foarte frumos realizat de catre utilizatorul KreativeFotoVideo

2

#1763 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 05 ianuarie 2017 - 11:34

Astra vagoane doreste sa introduca un tren Timisoara-Viena:
http://www.opiniatim...ideo/05/01/2017

Privind video-ul am ramas Imagine postataImagine postata
0

#1764 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 05 ianuarie 2017 - 13:12

OOOk! Arta bine! Deci pana la urma acele articole pamflet cu trenul de mare viteza TM-Viena, for deveni realitate! Sort of...

Cei care au mai fost pe ruta Arad-Viena, cu trenul actual, vor stii ca desi in RO este ok, in Ungaria trenul are un rol de personal maidegraba decat IC. Acest tren direct TM-Viena ar fi genial dupa parerea mea.
0

#1765 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 05 ianuarie 2017 - 15:06

Vine mult prea tirziu. Avionul este o solutie mai rapida si cu putina indeminare/rabdare mai ieftina.
0

#1766 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 ianuarie 2017 - 21:19

Asa o fi, dar trenul te lasa mai central in Viena, decat daca mergi cu avionul. In plus, cred ca e mai sigur. :D
Si procedura de imbarcare/debarcare, sigur e mai rapida, nemaifiind nevoit sa pierzi o ora prin aeroport. Daca mai ai si ceva bagaje, deja s-ar putea sa fie mai ieftina varianta asta.
0

#1767 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 ianuarie 2017 - 21:19

Magistrala CFR M900 Bucuresti - Timisoara Nord - traseu integral (533km) filmat din ultimul vagon. O calatorie de aproape 9 ore. Vizionare placuta.




Aceasta postare a fost editata de Bobby: 07 ianuarie 2017 - 21:20

8

#1768 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 07 ianuarie 2017 - 21:49

OMG! :respekt: Ai putea incepe un proiect "Google Railway View"!
0

#1769 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 26 ianuarie 2017 - 10:34

Câteva poze cu linia 300 în zona Bratca (jud. Bihor):

Imagine atasata: Bratca (5).jpgImagine atasata: Bratca (3).jpgImagine atasata: Bratca (2).jpg

Și o filmare cu trenuri din zona respectivă


3

#1770 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 26 ianuarie 2017 - 19:55

Vezi postareaVisor, la 07 ianuarie 2017 - 21:49, a spus:

OMG! :respekt: Ai putea incepe un proiect "Google Railway View"!


ceva de genul?

https://goo.gl/maps/h51WTY7J6PL2
1

#1771 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 27 ianuarie 2017 - 18:41

Am uitat ca exista, chiar de prin 2012 inca.
0

#1772 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2365
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 04 februarie 2017 - 00:57

http://renasterea.ro...mici-decat-cfr/

TOT respectul pentru initiativa si determinare :coolspeak:
Personal cand voi avea drum in Bucuresti prefer sa merg cu personalul pana in Arad si sa calatoresc cu acest tren decat sa dau bani la CFR pentru vagoane vechi de 45 de ani ..si cu pret mai mare.

Inca o data RESPECT pentru ASTRA Vagoane Arad..si pentru administratia locala si judedeana Arad..care a stiut sa tina vie o traditie si sa nu faca praf un producator local cu traditie. Cat de frumos ar fi fost ca in orasul nostru care a depasit un secol de exploatare a tramvaiului inca am fi avut o fabrica unde macar sa modernizam ceea ce avem daca nu sa construim prototipuri...asta inseamna sa iti pese de comunitate...
2

#1773 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2365
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 09 februarie 2017 - 15:25

Si se pare ca prima garnitura a inceput exploatarea comerciala :

http://www.news.ro/e...017021016614248

Merita urmarite fotografiile din articol..intr-adevar o realizare remarcabila..chiar daca drumul pana in Bucuresti dureaza foarte mult..macar te poti relaxa civilizat de-a lungul lui..Sa speram ca va fi o treaba profitabila si astept cu interes deschiderea rutei Timisoara-Baia Mare..

Mi-au placut in special pozele de exterior..si cat de bine arata acel tren nou nout tras la peronul garii Arad modernizate..cu peroane inaltate...curata si iluminata civilizat. Daca ar fi avut ruta prin Timisoara...se vedea si mai contrastant un produs feroviar calitativ...oprit intr-o halta uitata de lume.... :censored:
2

#1774 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 februarie 2017 - 15:12

Noul tren la plecarea din Brașov


2

#1775 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 11 februarie 2017 - 15:29

Dubla tractiune?
0

#1776 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 februarie 2017 - 15:41

Până în Brașov, dacă nu mă înșel, doar prima locomotivă era folosită pentru tracțiune. Doar la plecarea din Brașov am văzut ridicat pantograful celei de-a doua locomotive. Nu am idee de ce. Poate nu permite instrucția urcarea Predealului cu 4 locomotive și o singura locomotivă de acest fel.

Oricum, din 19 februarie acest tren va circula zilnic și va fi compus dintr-o locomotivă, un vagon de dormit, unul cușetă și unul de clasa a II-a. Iar începând cu 10 februarie are și o reducere de 10-20% la bilete.

Aceasta postare a fost editata de andrei_tm: 11 februarie 2017 - 15:43

0

#1777 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 februarie 2017 - 13:40

Prezentarea vagonului de clasa a II-a a trenului Astra TransCarpatic


3

#1778 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 12 februarie 2017 - 14:52

Da, este o realizare mare pentru industria noastra de profil si bravo celor de la Arad pentru aceste realizari. Iata se pot realiza lucruri marete si in afara Capitalei...Ar fi bine daca CFR-ul ar achizitiona aceste vagoane si nu altele din strainatate...Cunosc si regula impusa cu licitatiile...



Pe de alta parte am de facut doua comentarii negative la adresa vagonului de clasa a II-a...


Vagonul are 80 de locuri (daca am numarat bine?!), 40 pe stanga, 40 pe dreapta,...40 cu fata calatorilor pe directia de mers si 40 de locuri cu spatele calatorilor pe directia de mers...Este foarte neplacut sa mergi cu "spatele" un numar insemnat de ore...Pe linii (trasee) scurte, de "navetisti", este acceptabil insa pe trasee lungi este obositor iar pentru unele persoane este chiar insuportabil venindu-le chiar sa vomite...
Am putut vedea cu totii, cei interesati de subiect, ca exista de foarte multa vreme sisteme tehnice de intoarcere a scaunelor dupa directia de mers. Ma mir ca cei de la Arad n-au luat in considerare si acest aspect...

Apoi, avem cele 6 masute care deservesc cele 24 de locuri arondate acestor masute din totalul de 80 de locuri...Biletele "la masute" vor fi mai scumpe decat restul sau ... biletele pentru locurile in care se merge "cu spatele" vor fi mai ieftine decat celelalte?...
Vreau doar sa spun ca sunt cateva chestiuni ne la locul lor...din punctul meu de vedere.


Am vazut cu ceva timp in urma un filmulet japonez postat chiar aici pe forum unde toate scaunele din vagon se intorc invers (spre "noua" directia de mers) la capat de linie de catre cei care fac si curatenie in vagoane, toate operatiunile (curatenia si intoarcerea scaunelor) durand doar cateva minute...
0

#1779 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 12 februarie 2017 - 15:24

Imi pare rau, dat astea sunt deja fitze SF. Circul cu DB-ul, si am circulat prin toata EU de vest cu trenurile, de toate categoriile si rangurile, si trebuie sa spun, ca aceste vagoane sunt la cel mai inalt standard european. Restul este gargara...
1

#1780 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2365
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 12 februarie 2017 - 17:12

Vezi postareacseh_17, la 12 februarie 2017 - 15:24, a spus:

Imi pare rau, dat astea sunt deja fitze SF. Circul cu DB-ul, si am circulat prin toata EU de vest cu trenurile, de toate categoriile si rangurile, si trebuie sa spun, ca aceste vagoane sunt la cel mai inalt standard european. Restul este gargara...

Daca este neplacut pentru unele persoane sa schimbe sensul de mers stand pe scaun (este o problema reala si multi au intr-adevar senzatie de voma) ganditi-va ce funny e cand treaba asta ti se intampla intr-un pat....Concret cine calatoreste la vagon de dormit din Timisoara la Bucuresti sa zicem...poate prinde pat pe partea dreapta sau stanga a cabinei de dormit...anyway...odata ce trenul a pornit corpul "se invata" cu miscarea...si poti dormi adanc chiar si la franari sau accelerari (bine..de asta nu e cazul prea des la cfr)..totul e sa fi atent sa nu dormi in patul de sus cand se urca dealul la Balota si locomotiva isi ia avant putin..risti sa iei in brate chiuveta mai repede decat crezi)
DAR ce te faci cand ai sansa sa calatoresti de la Stutgart la Amsterdam..cu un tren de noapte care e format din fff multe segmente pe care le ia si le lasa pe parcurs...si care isi schimba de multe ori directia de mers? efectiv dormi..te leagana...si nu mai sti daca mergi inainte sau inapoi..care si unde e locomotiva...pentru ca acele grupe de vagoane se tot ataseaza si se dezleaga...si in concluzie cand ai plecat din Germania erai cu capul spre locomotiva ...si primul vagon...si cand ajungi in Olanda esti coada trenului si exact invers....mai rau ca in leagan...dar uite ca nu a murit nimeni din asta.....daca tot copiem modelul japonez eu zic sa incepem cu intarzierile de 30 secunde intr-un an calendaristic...si apoi putem trece la orientarea scaunelor dupa soare.....poate unii au migrena daca le bate si vantul din fata....
3

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi