Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#1741
Postat 18 august 2016 - 17:49
Cei care au mai fost stiu foarte bine despre ce vorbesc. Sunt multe cerinte la MR, nu mai lung de x m peste aparatele de ciocnire, nu mai lung de x m intre pivoti, nu mai lung de x m intre axele osiilor, nu mai mult de atatea tone pe osie, etc etc.
#1742
Postat 19 august 2016 - 05:50

#1743
Postat 19 august 2016 - 17:08
#1744
Postat 19 august 2016 - 17:46
Elektriska, la 19 august 2016 - 17:08, a spus:
Da, asa am auzit si citit si eu ca efectiv nu mai sunt ateliere autorizate de iscir pentru astfel de operatii. Stiu ca se ridica la o suma foarte insemnata o astfel de revizie si reparatie...societatea de turism feroviar este incapabila sa valorifice turistic trenurile istorice din remiza Mogosoaia...ce sa putem cere in plus de la ea cand ca fost intentionat si rau-voitor capusata si furata de o parte importanta a patrimoniului ei?
Ca si exemplu de cum poti face bani turistic imi povestea un prieten ca a intalnit intr-o gara elvetiana din regiunea Alpilor o aburoasa care nu indeplinea conditiile de a tracta trenuri..dar care nici nu avea cazanul spart. Ce credeti ca au facut elvetienii? Au pus-o pe o linie moarta...o tineau cu focul aprins si sub o presiune mica...si luau cate un euro de la turistii care se suiau in ea...vedeau mecanismele ei..trageau fluierul si dadeau drumul la supapa de aburi....si era coada....asteptai 30 de minute sa poti urca 5 minute pe negruta....asta inseamna sa valorifici la maxim orice resursa......
#1745
Postat 19 august 2016 - 20:42
Ca tot am spus de lagatura feroviara, nu stiu cum stau lucurile pe intregul traseu al liniei de la Berzovia la Oravita, dar din auzite, am aflat ca cineva face maxi taxi deja de la Bocsa spre Doclin-Tirol. Singurul lucru care in momentul de fata ar mai da sperante acestei linii ar fi ca nu se investeste in soseaua care pleaca de la Bocsa, iar cea de care pleaca de la Berzovia e un drum de pamant. Practic e un butoi cu pulbere toata treaba, daca maine cineva da aprobare si se incumeta sa investeasca in sosea, adio tren pe veci in acea zona, iar consecintele poate ca nu par evidente acuma imedita, dar mai mult ca sigur ar curma si soarta liniei Oravita-Anina.
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 19 august 2016 - 20:44
#1746
Postat 19 august 2016 - 22:38
#1748
Postat 29 august 2016 - 23:50

Ce a fost inainte nu as numi-o chiar trecere la nivel cu CF... Cum a picat acum 50 de ani, asa a ramas. Trecerea aceea trebuia facuta cu muuulti ani in urma, mai ales ca avem si traficul de la Conti.

#1749
Postat 30 august 2016 - 00:03
cseh_17, la 29 august 2016 - 23:50, a spus:

Ce a fost inainte nu as numi-o chiar trecere la nivel cu CF... Cum a picat acum 50 de ani, asa a ramas. Trecerea aceea trebuia facuta cu muuulti ani in urma, mai ales ca avem si traficul de la Conti.

Fals, a mai fost refacuta cu ceva ani in urma folosind tot dale din beton insa pe vremea respectiva nu era disponibila soseaua de centura si din pacate de la atatea vehicule grele s-a deteriorat cum era de asteptat la fluxul de atunci.
#1750
Postat 30 august 2016 - 09:46

In urma cu 6 - 10 ani s-a mai facut o "refacere" iar inainte de acea refacere iti rupea-i camionul sau autobuzul cand treceai pe acolo...
Pot spune ca acuma se trecea chiar decent cu autovehicule mari insa dupa aceasta modernizare se va trece perfect si cu autoturisme...Se vor monta acele placi cauciucate precum sunt deja montate de mult timp la alte treceri la nivel din judet...
TION
#1751
Postat 06 septembrie 2016 - 18:27
Pe jumatatea terminata se trece lin...pe material cauciucat, cred...
#1753
Postat 12 octombrie 2016 - 20:23

#1755
Postat 06 noiembrie 2016 - 02:04
Surpinsă de Cosmin TMV la Filiași. Sursă: railcolor.net

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 06 noiembrie 2016 - 02:05
#1756
Postat 06 noiembrie 2016 - 12:58