STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#1741 Useril este offline   NF1-800 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 07 septembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenuri,Autobuze,Tramvaie.

Postat 18 august 2016 - 17:49

Da, corect este vorba de raze mici in curbe + gabaritul in care nu se incadreaza chiar orice vehicul feroviar. Multi care merg, mereu isi pun intrebarea de ce nu pot deschide geamul mai mult ca sa scoata capul...aceasta este o masura de siguranta fiindca sunt tunele la care locomotiva cat si vagoanele incap mai la fix pe acolo si exista riscul unei tragedii...asadar cred ca va imaginati.
Cei care au mai fost stiu foarte bine despre ce vorbesc. Sunt multe cerinte la MR, nu mai lung de x m peste aparatele de ciocnire, nu mai lung de x m intre pivoti, nu mai lung de x m intre axele osiilor, nu mai mult de atatea tone pe osie, etc etc.
0

#1742 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2365
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 19 august 2016 - 05:50

Ar fi minunat daca s-ar reusi cumva si repunerea in functiune a aburoasei seria 50.000 ..asa ar deveni pe deplin un tren de epoca...si toti cei care suntem nascuti dupa anii 60 si nu am mai prins "pufaitoarele" la treaba...ne-am bucura maxim sa facem asa o calatorie. Din cate am inteles problema principala este ca in clipa de fata nu mai exista in Romania nici o firma autorizata ISCIR care sa poata face revizia si reparatia cazanelor la locomotivele cu aburi...Poate daca s-ar gasi un investitor care sa finanteze o astfel de reparatie in tarile vecine... :coolspeak: Ma gandesc ca de pilda fratii Cristescu la cat au umflat buzunarul cu atatea achizitii pe nimic de la stat..ar putea face un asemenea gest...care pe termen lung ar fi profitabil si pentru grupul lor...
0

#1743 Useril este offline   NF1-800 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 07 septembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenuri,Autobuze,Tramvaie.

Postat 19 august 2016 - 17:08

Ma gandesc si eu ca ar fi fost spectacol daca era si Negruta in serviciu. Insa din lipsa implicarii societatii de turism al cailor ferate, a ajuns saraca in situatia in care necesita reparatii majore. Partea putin nasoala este ca acum e tinuta afara...ceea ce va accelera degradarea ei...nu stiu pe unde se invarte pretul pentru reparatia ei dar oricum cred ca depaseste 200 000 - 300 000 de euro ca nimic. Din ce stiu, ultima uzina care a mai reparat locomotive pe aburi a fost Remarul 16 Februarie din Cluj Napoca insa nu cred ca se mai ocupa de asa ceva. Exista in Germania uzine care inca mai repara, insa daca nu ai banii...
1

#1744 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2365
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 19 august 2016 - 17:46

Vezi postareaElektriska, la 19 august 2016 - 17:08, a spus:

Ma gandesc si eu ca ar fi fost spectacol daca era si Negruta in serviciu. Insa din lipsa implicarii societatii de turism al cailor ferate, a ajuns saraca in situatia in care necesita reparatii majore. Partea putin nasoala este ca acum e tinuta afara...ceea ce va accelera degradarea ei...nu stiu pe unde se invarte pretul pentru reparatia ei dar oricum cred ca depaseste 200 000 - 300 000 de euro ca nimic. Din ce stiu, ultima uzina care a mai reparat locomotive pe aburi a fost Remarul 16 Februarie din Cluj Napoca insa nu cred ca se mai ocupa de asa ceva. Exista in Germania uzine care inca mai repara, insa daca nu ai banii...

Da, asa am auzit si citit si eu ca efectiv nu mai sunt ateliere autorizate de iscir pentru astfel de operatii. Stiu ca se ridica la o suma foarte insemnata o astfel de revizie si reparatie...societatea de turism feroviar este incapabila sa valorifice turistic trenurile istorice din remiza Mogosoaia...ce sa putem cere in plus de la ea cand ca fost intentionat si rau-voitor capusata si furata de o parte importanta a patrimoniului ei?

Ca si exemplu de cum poti face bani turistic imi povestea un prieten ca a intalnit intr-o gara elvetiana din regiunea Alpilor o aburoasa care nu indeplinea conditiile de a tracta trenuri..dar care nici nu avea cazanul spart. Ce credeti ca au facut elvetienii? Au pus-o pe o linie moarta...o tineau cu focul aprins si sub o presiune mica...si luau cate un euro de la turistii care se suiau in ea...vedeau mecanismele ei..trageau fluierul si dadeau drumul la supapa de aburi....si era coada....asteptai 30 de minute sa poti urca 5 minute pe negruta....asta inseamna sa valorifici la maxim orice resursa......
1

#1745 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 august 2016 - 20:42

Cred ca turismul pentru noi ca si cetateni, din pacate, a ajuns o "comoditate" cam scumpa. Oravita nu mai are deja de peste un an o legatura feroviara cu restul tarii, e practic o zona dependenta de sosea, si asta in contextul in care Romania nu e SUA sa aiba un sistem de autostrazi care sa zicem ca tine locul unor cai ferate. Astfel, daca compania nationala de cai ferate care cica ar trebuii sa asigure transportul pe calea ferata neconditionat si fara abureli cu privatizari si alte furaciuni, nu o face, sa ma astept ca ramura care se ocupa cu turismul pe calea ferata sa fie mai breaza e cam... fantezist.

Ca tot am spus de lagatura feroviara, nu stiu cum stau lucurile pe intregul traseu al liniei de la Berzovia la Oravita, dar din auzite, am aflat ca cineva face maxi taxi deja de la Bocsa spre Doclin-Tirol. Singurul lucru care in momentul de fata ar mai da sperante acestei linii ar fi ca nu se investeste in soseaua care pleaca de la Bocsa, iar cea de care pleaca de la Berzovia e un drum de pamant. Practic e un butoi cu pulbere toata treaba, daca maine cineva da aprobare si se incumeta sa investeasca in sosea, adio tren pe veci in acea zona, iar consecintele poate ca nu par evidente acuma imedita, dar mai mult ca sigur ar curma si soarta liniei Oravita-Anina.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 19 august 2016 - 20:44

0

#1746 Useril este offline   NF1-800 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 07 septembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenuri,Autobuze,Tramvaie.

Postat 19 august 2016 - 22:38

Ma cam indoiesc de faptul ca s-ar inchide linia Oravita - Anina, indiferent ce se intampla cu portiunea Berzovia - Oravita. Este ceva timp de cand nu mai circula tren de calatori pe portiunea aia si vizitatorii inca vin pe Oravita - Anina. Povestea asta cu inchisul liniei Oravita - Anina este de mult timp si iata ca au trecut anii si inca este deschisa + ca circula mai multi calatori fata de anii anteriori. Linia aceasta nu este o oarecare linie pana la urma urmei. Asta e viziunea mea cel putin.
0

#1747 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 29 august 2016 - 22:27

Se reface trecerea la nivel de langa f-ca Continental:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: tr la nivel 2 est-28.aug.2016-001.jpg
  • Imagine atasata: tr la nivel 2 est-28.aug.2016-002.jpg
  • Imagine atasata: tr la nivel 2 est-28.aug.2016-003.jpg
  • Imagine atasata: tr la nivel 2 est-28.aug.2016-004.jpg
  • Imagine atasata: tr la nivel 2 est-28.aug.2016-005.jpg
  • Imagine atasata: tr la nivel 2 est-28.aug.2016-006.jpg
  • Imagine atasata: tr la nivel 2 est-28.aug.2016-007.jpg
  • Imagine atasata: tr la nivel 2 est-28.aug.2016-008.jpg
  • Imagine atasata: tr la nivel 2 est-28.aug.2016-009.jpg
  • Imagine atasata: tr la nivel 2 est-28.aug.2016-010.jpg
  • Imagine atasata: tr la nivel 2 est-28.aug.2016-011.jpg

2

#1748 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 29 august 2016 - 23:50

REface? :rofl:
Ce a fost inainte nu as numi-o chiar trecere la nivel cu CF... Cum a picat acum 50 de ani, asa a ramas. Trecerea aceea trebuia facuta cu muuulti ani in urma, mai ales ca avem si traficul de la Conti. :pace:
0

#1749 Useril este offline   NF1-800 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 07 septembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenuri,Autobuze,Tramvaie.

Postat 30 august 2016 - 00:03

Vezi postareacseh_17, la 29 august 2016 - 23:50, a spus:

REface? :rofl:
Ce a fost inainte nu as numi-o chiar trecere la nivel cu CF... Cum a picat acum 50 de ani, asa a ramas. Trecerea aceea trebuia facuta cu muuulti ani in urma, mai ales ca avem si traficul de la Conti. :pace:

Fals, a mai fost refacuta cu ceva ani in urma folosind tot dale din beton insa pe vremea respectiva nu era disponibila soseaua de centura si din pacate de la atatea vehicule grele s-a deteriorat cum era de asteptat la fluxul de atunci.
1

#1750 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 30 august 2016 - 09:46

:up_arow: Da, corect!

In urma cu 6 - 10 ani s-a mai facut o "refacere" iar inainte de acea refacere iti rupea-i camionul sau autobuzul cand treceai pe acolo...

Pot spune ca acuma se trecea chiar decent cu autovehicule mari insa dupa aceasta modernizare se va trece perfect si cu autoturisme...Se vor monta acele placi cauciucate precum sunt deja montate de mult timp la alte treceri la nivel din judet...


TION
0

#1751 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 06 septembrie 2016 - 18:27

De ieri se circula pe doua benzi reabilitate la trecerea la nivel cu calea ferata la Padurea Verde...Deci, jumate de treaba este terminata. Acum se lucreaza pe celalalt sens...

Pe jumatatea terminata se trece lin...pe material cauciucat, cred...
2

#1752 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 08 septembrie 2016 - 18:14

Imagine atasata: tms diverse-08.sept.2016-005.jpg Imagine atasata: tms diverse-08.sept.2016-006.jpg Imagine atasata: tms diverse-08.sept.2016-007.jpg Imagine atasata: tms diverse-08.sept.2016-008.jpg
6

#1753 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 octombrie 2016 - 20:23

In timp ce la noi exista zone unde se zvoneste ca ar circula trenul, iar in realitate el nu mai circula, la altii se zvoneste ca trenul nu circula, iar el in realitate circula :rad_masa:




2

#1754 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 octombrie 2016 - 21:38

Asa e si la regie... am dreptate? :(


0

#1755 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 noiembrie 2016 - 02:04

A 24-a locomotiva electrica Transmontana construita de Sofronic. Locomotiva a fost cumparata de LTE Logistic & Transport Romania.

Surpinsă de Cosmin TMV la Filiași. Sursă: railcolor.net

Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 06 noiembrie 2016 - 02:05

6

#1756 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 06 noiembrie 2016 - 12:58

Imi place ca si la noi se aplica mai nou aceste imagini pe locomotive. Da o alta culoare treburilor.
1

#1757 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 06 noiembrie 2016 - 13:56

Iti place si peisajul din jurul locomotivei?... :naughty1: :up_arow:
1

#1758 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 07 noiembrie 2016 - 13:52

Am privirea selectiva! :04:
1

#1759 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 noiembrie 2016 - 12:49

https://vimeo.com/18...52?ref=em-share
1

#1760 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 13 noiembrie 2016 - 15:35

Steam in Romania in the 1970s & 1995

https://www.youtube....h?v=pApIQwfZZjA
2

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi