STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#1701 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 08 martie 2016 - 22:31

Noile uniforme pentru personalul CFR Calatori .

Imagine atasata: FB_20160308_15_38_40_Saved_Picture.jpg
1

#1702 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 08 martie 2016 - 22:41

Vezi postareaGygyman6, la 08 martie 2016 - 22:15, a spus:

Adica stiai ca e din Bulgaria? :rad_masa:


Nici nu trebuia sa stau mult pe ganduri :D . Se vede dupa sistemul antic de franare, care este cu mult diferit fata de sistemul vagoanelor noastre si dupa raspunsul la intrebarea: "ce alta tara are o infrastructura la fel sau mai praf decat a noastra".
0

#1703 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 09 martie 2016 - 21:13

Azi, Gara de Nord, partea dinspre Solventul:
au adus noi bolarzi pentru trecerile la nivel:

Imagine atasata: cen.com. op parc - 09.mar.16 - 015.jpg Imagine atasata: cen.com. op parc - 09.mar.16 - 016.jpg

si un excavator:

Imagine atasata: cen.com. op parc - 09.mar.16 - 017.jpg Imagine atasata: cen.com. op parc - 09.mar.16 - 018.jpg

4

#1704 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 27 martie 2016 - 23:07

Sint pentru o lucrare care are deocamdata doar certificat de urbanism:

Citeaza

1009/17.03.2016
CNCF CFR SA SUCURSALA REGIONALA DE CAI FERATE TIMISOARA prin ing. ION SIMU-ALEXANDRU

LUGOJ - TIMISOARA, linia 100 km 569+230 si linia 217 km 1+440
obtinere A.C. - Lucrari tip c) - Constructii pt. cai de comunicatie - Reparatie trecere la nivel km 569+230 linia 100 Orsova-Jimbolia, respectiv km 1+440 linia 217 Timisoara Est-Radna

CU primaria tm

Incendiu in Gara de Nord.



Stirea: opinia timisoarei

Si poze:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 01.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 02.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 03.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 04.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 05.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 06.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 07.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 08.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 09.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 10.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 11.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 12.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 13.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 14.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 15.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 16.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 17.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 18.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 19.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 20.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 21.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 22.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 23.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 24.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 25.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 26.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 27.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 28.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 29.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 30.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 31.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 32.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 33.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 34.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 35.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 36.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 37.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 38.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 39.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 40.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 41.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 42.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 43.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 44.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 45.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 46.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 47.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 48.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 49.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 50.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 51.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 52.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 53.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.27 - 54.jpg

3

#1705 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 martie 2016 - 23:41

Alt loc in care pompierii nu prea au cum sa ajunga. Ma mir cum de au reusit sa intre pe linie, peste traverse...
0

#1706 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 28 martie 2016 - 06:06

Imagine postata O intrebare buna ar fi: de ce nu caseaza odata rablele acelea !? Cred ca e a treia oara cand iau foc.
0

#1707 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 28 martie 2016 - 08:52

:up_arow: :up_arow: Oare in depoul de locomotive exista hidranti si mai ales exista un plan de acces al masinilor de pompieri?

:up_arow: Alta intrebare este daca aceste vagoane iau foc intimplator, poate tocmai ca sa fie date la fier vechi si nu sa astepte zeci de ani o eventuala reabilitare. :eusa_think:
0

#1708 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 28 martie 2016 - 11:50

Vagoanele iau foc, deobicei, datorita boschetariilor care se adapostesc in ele, si incearca sa se incalzeasca, gateasca.
Accesul se face in spate pe la stadiounul CFR.
0

#1709 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 28 martie 2016 - 15:09

Daca nu ar permite accesul boschetarilor, ar fi inlaturata o cauza de incendiu. Cum sa blocheze accesul lor? Sa blocheze usile si geamuile, chiar prin sudare.

Adeptii teoriei conspiratiei care pretind ca caldura nu era suficienta pentru ca turnurile WTC sa se prabuseasca sa urmareasca bine vagoanele cum s-au indoit sau turtit de la un foculet de bureti si carton.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.28 - 01.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.28 - 02.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.28 - 03.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.28 - 04.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.28 - 05.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.28 - 06.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.28 - 07.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.28 - 08.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.28 - 09.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.28 - 10.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.28 - 11.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.28 - 12.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.28 - 13.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.28 - 14.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.28 - 15.jpg
  • Imagine atasata: Incendiu Triaj - 2016.03.28 - 16.jpg

3

#1710 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 martie 2016 - 19:54

Vezi postareaDoppler, la 28 martie 2016 - 15:09, a spus:

Daca nu ar permite accesul boschetarilor, ar fi inlaturata o cauza de incendiu.


Pai boschetari nu aveau ce cauta acolo... Ca isi faceu veacul prin vagoanele alea parasite si nimeni nu-i intreba nimic de prezenta lor acolo asta e altceva... Mai repede se iau CFR-isti de tine daca pozezi in gara decat de boschetari...

O data cu reducerea numarului de vagoane din statie, cele apte de drum sunt tinute pe liniile din zona Reviziei de Vagoane, pentru ca pot fi aduse mai usor la peron, iar pe liniile din spate sunt "pastrate " vagoanele vechi, cele iesite din circulate sau cu diferite probleme ireparabile care asteapta fie modernizarea fie autogenul, varianta a 2-a fiind mult mai probabila. Se si vede dupa liniile ruginite ca traficul pe acolo e ca si inexistent.
2

#1711 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 martie 2016 - 20:30

Vezi postareaDoppler, la 28 martie 2016 - 15:09, a spus:

Adeptii teoriei conspiratiei care pretind ca caldura nu era suficienta pentru ca turnurile WTC sa se prabuseasca sa urmareasca bine vagoanele cum s-au indoit sau turtit de la un foculet de bureti si carton.


Am putea compara otelul folosit la niste vagoane de calatori construite in epoca socialista cu otelul folosit la grinzile din care erau construite turnurile cam tot in aceeasi perioada? La cum se facea la noi economie de materiale ma indoiesc ca se mai resepecta vreo reteta, pe cand peste ocean nu aveau de ce sa se retina cand a fost vorba sa faca niste grinzi pentru 2 turnuri de 110 etaje fiecare...

Vagoanele acelea au luat foc de mai multe ori, tunurile o singura data.
2

#1712 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 29 martie 2016 - 07:56

Vezi postareacseh_17, la 28 martie 2016 - 11:50, a spus:

Vagoanele iau foc, deobicei, datorita boschetariilor care se adapostesc in ele, si incearca sa se incalzeasca, gateasca.
Accesul se face in spate pe la stadiounul CFR.



Intrebarea este daca au folosit usa aia de acces de la stadionul CFR? si daca au deschis-o, au reusit sa urce cu masinile data fiind diferenta de nivel si mai ales gunoaiele de acolo.
0

#1713 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 29 martie 2016 - 09:51

Nu stiu daca sint mai multe usi acolo dar cert este ca pompierii veneau pe strada Nera la hidrantul de la Incuboxx pentru ca sa se aprovizioneze cu apa (de aceea am inclus acest detaliu in clipul meu).

Cum naiba nu exista hidranti in gara si zona atelierelor/depoului? Daca o sa ia foc un tren de cisterne pompierii o sa care tot asa apa? :Facepalm_emote_gif:
0

#1714 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 29 martie 2016 - 22:12

Ma refeream la poarta asta de la ea incolo imediat incep liniile cu platforme betonate pe care erau vagoanele.La ele se poate ajunge pentru ca liniile de marfa sint ingropate in pamint si gunoi.

https://goo.gl/maps/HBAZHWbJbi42

In gara normal sint conducte de apa, doar exista statiile de spalare a vagoanelor(acum abandonate), doar se baga apa la vagoane.
Exista inclusiv 3 coloane hidraulice, ce debit ar fi avut alea daca nu erau abandonate si poate chiar distruse retelele de alimentare.
0

#1715 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 martie 2016 - 22:54

Vezi postareaGygyman6, la 28 martie 2016 - 20:30, a spus:

...ma indoiesc ca se mai resepecta vreo reteta...

Reteta e foarte simpla, adica fier+carbon (cam 2%). Daca-i adaugi mai mult de 2% carbon, devine casant si se numeste fonta, nu otel. Ideea e ca indiferent de reteta tot ii trebuie peste 1500°C ca sa se topeasca, deci temperatura a fost una suficient de mare ca otelul sa devina maleabil. Restul l-a facut gravitatia. :)
0

#1716 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 martie 2016 - 23:03

Pe acolo clar nu au intrat, exista o diferenta de nivel de vreo 30 - 40 cm...

Singura varianta e cea din dreptul statiei de transformare 110kv - 27kv ce alimenteaza linia de contact a CFR. (Cladirea albastra cu 2 nivele.)
Ca si localizare e la 150 m de intersectia de la Jiul pe strada Nera .

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 29 martie 2016 - 23:03

0

#1717 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 29 martie 2016 - 23:46

A aparut si clipul filmat cu drona (o vazusem, pilotul era in fata stadionului CFR):


0

#1718 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 30 martie 2016 - 07:59

Vezi postareatimis2, la 29 martie 2016 - 22:12, a spus:

Ma refeream la poarta asta de la ea incolo imediat incep liniile cu platforme betonate pe care erau vagoanele.La ele se poate ajunge pentru ca liniile de marfa sint ingropate in pamint si gunoi.

https://goo.gl/maps/HBAZHWbJbi42

In gara normal sint conducte de apa, doar exista statiile de spalare a vagoanelor(acum abandonate), doar se baga apa la vagoane.
Exista inclusiv 3 coloane hidraulice, ce debit ar fi avut alea daca nu erau abandonate si poate chiar distruse retelele de alimentare.



Aici ?
https://goo.gl/maps/Z8FKFKuzUjo
0

#1719 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 31 martie 2016 - 00:47

Vezi postareatimis2, la 29 martie 2016 - 22:12, a spus:

Ma refeream la poarta asta de la ea incolo imediat incep liniile cu platforme betonate pe care erau vagoanele.La ele se poate ajunge pentru ca liniile de marfa sint ingropate in pamint si gunoi.

https://goo.gl/maps/HBAZHWbJbi42

In gara normal sint conducte de apa, doar exista statiile de spalare a vagoanelor(acum abandonate), doar se baga apa la vagoane.
Exista inclusiv 3 coloane hidraulice, ce debit ar fi avut alea daca nu erau abandonate si poate chiar distruse retelele de alimentare.


Oare astazi (30 martie) faceau curatenie?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Salubrizare Gara de Nord - 2016.03.30 - 01.jpg
  • Imagine atasata: Salubrizare Gara de Nord - 2016.03.30 - 02.jpg
  • Imagine atasata: Salubrizare Gara de Nord - 2016.03.30 - 03.jpg
  • Imagine atasata: Salubrizare Gara de Nord - 2016.03.30 - 04.jpg
  • Imagine atasata: Salubrizare Gara de Nord - 2016.03.30 - 05.jpg
  • Imagine atasata: Salubrizare Gara de Nord - 2016.03.30 - 06.jpg
  • Imagine atasata: Salubrizare Gara de Nord - 2016.03.30 - 07.jpg

0

#1720 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 31 martie 2016 - 20:18

Nu, se vede ca sint pe capatul astalalt pe X, vagoanele arse sint dincolo spre pasarela pe Y si sint pe liniile reviziei, cred ca lucrau la macazuri ca saptamina trecuta am prins niste marfare pe liniile de calatori desi cele de marfa erau libere.
Sau poate lucrau la un acces auto mai bun pentru pompieri, o sa dau o tura pe acolo sa vad.

Aceasta postare a fost editata de timis2: 31 martie 2016 - 20:29

0

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi