
Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#1702
Postat 08 martie 2016 - 22:41
Gygyman6, la 08 martie 2016 - 22:15, a spus:

Nici nu trebuia sa stau mult pe ganduri

#1704
Postat 27 martie 2016 - 23:07
Citeaza
CNCF CFR SA SUCURSALA REGIONALA DE CAI FERATE TIMISOARA prin ing. ION SIMU-ALEXANDRU
LUGOJ - TIMISOARA, linia 100 km 569+230 si linia 217 km 1+440
obtinere A.C. - Lucrari tip c) - Constructii pt. cai de comunicatie - Reparatie trecere la nivel km 569+230 linia 100 Orsova-Jimbolia, respectiv km 1+440 linia 217 Timisoara Est-Radna
CU primaria tm
Incendiu in Gara de Nord.
Stirea: opinia timisoarei
Si poze:
#1705
Postat 27 martie 2016 - 23:41
#1706
Postat 28 martie 2016 - 06:06

#1707
Postat 28 martie 2016 - 08:52




#1708
Postat 28 martie 2016 - 11:50
Accesul se face in spate pe la stadiounul CFR.
#1709
Postat 28 martie 2016 - 15:09
Adeptii teoriei conspiratiei care pretind ca caldura nu era suficienta pentru ca turnurile WTC sa se prabuseasca sa urmareasca bine vagoanele cum s-au indoit sau turtit de la un foculet de bureti si carton.
#1710
Postat 28 martie 2016 - 19:54
Doppler, la 28 martie 2016 - 15:09, a spus:
Pai boschetari nu aveau ce cauta acolo... Ca isi faceu veacul prin vagoanele alea parasite si nimeni nu-i intreba nimic de prezenta lor acolo asta e altceva... Mai repede se iau CFR-isti de tine daca pozezi in gara decat de boschetari...
O data cu reducerea numarului de vagoane din statie, cele apte de drum sunt tinute pe liniile din zona Reviziei de Vagoane, pentru ca pot fi aduse mai usor la peron, iar pe liniile din spate sunt "pastrate " vagoanele vechi, cele iesite din circulate sau cu diferite probleme ireparabile care asteapta fie modernizarea fie autogenul, varianta a 2-a fiind mult mai probabila. Se si vede dupa liniile ruginite ca traficul pe acolo e ca si inexistent.
#1711
Postat 28 martie 2016 - 20:30
Doppler, la 28 martie 2016 - 15:09, a spus:
Am putea compara otelul folosit la niste vagoane de calatori construite in epoca socialista cu otelul folosit la grinzile din care erau construite turnurile cam tot in aceeasi perioada? La cum se facea la noi economie de materiale ma indoiesc ca se mai resepecta vreo reteta, pe cand peste ocean nu aveau de ce sa se retina cand a fost vorba sa faca niste grinzi pentru 2 turnuri de 110 etaje fiecare...
Vagoanele acelea au luat foc de mai multe ori, tunurile o singura data.
#1712
Postat 29 martie 2016 - 07:56
cseh_17, la 28 martie 2016 - 11:50, a spus:
Accesul se face in spate pe la stadiounul CFR.
Intrebarea este daca au folosit usa aia de acces de la stadionul CFR? si daca au deschis-o, au reusit sa urce cu masinile data fiind diferenta de nivel si mai ales gunoaiele de acolo.
#1713
Postat 29 martie 2016 - 09:51
Cum naiba nu exista hidranti in gara si zona atelierelor/depoului? Daca o sa ia foc un tren de cisterne pompierii o sa care tot asa apa?

#1714
Postat 29 martie 2016 - 22:12
https://goo.gl/maps/HBAZHWbJbi42
In gara normal sint conducte de apa, doar exista statiile de spalare a vagoanelor(acum abandonate), doar se baga apa la vagoane.
Exista inclusiv 3 coloane hidraulice, ce debit ar fi avut alea daca nu erau abandonate si poate chiar distruse retelele de alimentare.
#1715
Postat 29 martie 2016 - 22:54
Gygyman6, la 28 martie 2016 - 20:30, a spus:
Reteta e foarte simpla, adica fier+carbon (cam 2%). Daca-i adaugi mai mult de 2% carbon, devine casant si se numeste fonta, nu otel. Ideea e ca indiferent de reteta tot ii trebuie peste 1500°C ca sa se topeasca, deci temperatura a fost una suficient de mare ca otelul sa devina maleabil. Restul l-a facut gravitatia.

#1716
Postat 29 martie 2016 - 23:03
Singura varianta e cea din dreptul statiei de transformare 110kv - 27kv ce alimenteaza linia de contact a CFR. (Cladirea albastra cu 2 nivele.)
Ca si localizare e la 150 m de intersectia de la Jiul pe strada Nera .
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 29 martie 2016 - 23:03
#1717
Postat 29 martie 2016 - 23:46
#1718
Postat 30 martie 2016 - 07:59
timis2, la 29 martie 2016 - 22:12, a spus:
https://goo.gl/maps/HBAZHWbJbi42
In gara normal sint conducte de apa, doar exista statiile de spalare a vagoanelor(acum abandonate), doar se baga apa la vagoane.
Exista inclusiv 3 coloane hidraulice, ce debit ar fi avut alea daca nu erau abandonate si poate chiar distruse retelele de alimentare.
Aici ?
https://goo.gl/maps/Z8FKFKuzUjo
#1719
Postat 31 martie 2016 - 00:47
timis2, la 29 martie 2016 - 22:12, a spus:
https://goo.gl/maps/HBAZHWbJbi42
In gara normal sint conducte de apa, doar exista statiile de spalare a vagoanelor(acum abandonate), doar se baga apa la vagoane.
Exista inclusiv 3 coloane hidraulice, ce debit ar fi avut alea daca nu erau abandonate si poate chiar distruse retelele de alimentare.
Oare astazi (30 martie) faceau curatenie?
#1720
Postat 31 martie 2016 - 20:18
Sau poate lucrau la un acces auto mai bun pentru pompieri, o sa dau o tura pe acolo sa vad.
Aceasta postare a fost editata de timis2: 31 martie 2016 - 20:29