STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#161 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 02 decembrie 2010 - 22:17

Oau! Ce sinucigas te-ai plasat exact pe macaz! :coolspeak:
0

#162 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 02 decembrie 2010 - 22:45

Nu e singurul.Iata o poza facuta de mine care eram la jumatate de metru de el.

AAA da sa nu uitam ca inainte era cat pe aci sa ne ia un personal de Brasov.Noroc cu mine care a fost ceva mai atent....cica.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG1025A (Medium).jpg

Aceasta postare a fost editata de Eta Floreasca: 02 decembrie 2010 - 22:48

0

#163 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 03 decembrie 2010 - 14:44

Aaaa, pe voi nu va ia nimeni la bani marunti ca stati printre linii?
0

#164 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 03 decembrie 2010 - 17:24

Vezi postareacseh_17, la 03 decembrie 2010 - 14:44, a spus:

Aaaa, pe voi nu va ia nimeni la bani marunti ca stati printre linii?



Nop ca sau obisnuit cu cei care fac poze, filmari etc .
Da mai dai peste unu care are ceva de comentat.
0

#165 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 03 decembrie 2010 - 19:08

Si bine face, unii pot avea soc serios daca vede in fata chiar pe linie, mai ales in cazul accidentelor cand mecanicilor, soferilor au oameni in fata si nu pot opri, vazand cum dau in plin in persoane. Nu e o joaca!
0

#166 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 03 decembrie 2010 - 23:53

Mecanici de locomotiva sunt caliti, vorbesc foarte lejer despre cate persoane au lovit sau cate masini au acrosat.

Stai linistit ca nu le pasa de aia peste care da, cei enerveza ca din cauza la prosti trebuie sa piarda timpu cu hartii si ca intarzie in cazu de loveste o masina.

La masina trebuie sa astepte sa vina politia sa faca masuratori, poze, declaratii, etc., va dati seama cat de mult dureaza mai ales ca masina sa fie lipita de locmotiva asa ca daca o loveste si o arunca de pe linie nui problema.

Am avut parte cateva accidente de ambele feluri cand ma aflam in locomotiva , pot sa zic ca cel mai bine se simt acidentele de persoana cand esti in automotor desiro (sageata albastra)

Cand dai peste un caine se simte la sageata destul de bine, de om nu mai zic.

Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 04 decembrie 2010 - 05:13

0

#167 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 04 decembrie 2010 - 00:01

Vezi postarea62-1353-2, la 03 decembrie 2010 - 23:53, a spus:

Cand dai peste un caine se simte la sageata destul de bine


Deja incepe sa sune cam sadic :nono: ...
0

#168 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 04 decembrie 2010 - 04:21

Ca să citez un mecanic: ,,Îmi pare rău doar de neatenţi, pe sinucigaşi nu-i regret" ...
Eu, din fericire, am avut parte doar de un câine lovit de tren (adică... era legat cu lanţ pe CF... am înţeles că e o practică frecventă a unui tâmpit dintr-un sat şi la 80 la oră e cam greu să opreşti GM + 5 vagoane), când făceam însoţire pe GM.

@cseh17: La Bucureşti nu se URLĂ în megafoane ,,Heeeeeeeei, nu mai face poze! Să vină Poliţia la linia X" ca prin alte părţi...
0

#169 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 08 decembrie 2010 - 17:03

Parcu de locomotive al Rompetrol a fost vandut catre Grup Feroviar Roman de catre statul Roman, asa ca cat de curand aceasta schema de vopsire va fi istorie.
Rompetrol a acumulat datorii catre statul roman neplatind la timp datorile, statul roman revenind actionar majoritar la Rompetrol.
Ca de obicei cum vrea sa scape de tot statu roman a vandut parcu de locomotive catre G.F.R. la care este actionat majoritar fostu ministru al transporturilor Radu Berceanu.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_2861..jpg

Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 08 decembrie 2010 - 17:03

0

#170 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 10 decembrie 2010 - 10:57

De aproape 1 săptămână, se găseşte la vânzare cartea ,,Mersul trenurilor 2010-2011" la preţul de 12 RON. Este editat de CFR S.A., deci cuprinde şi trenurile private.

Noutăţi nu prea sunt... decât că, în nesimţirea-i caracteristică, CFR Călători şi-a pus accelerate pe trasele personalelor TFG de pe Cluj-Oradea, acestea din urmă circulând la 10 minute în urma lor! Timpul de parcurs e acelaşi şi pentru personalul TFG şi pentru acceleratul CFR... în plus, e şi diferenţă de confort destul de mare între scaunele confortabile de VT614/624 şi cele de autobuz de pe Desiro. Dar, deh, aşa se încurajază transportul feroviar la noi... prin încurajarea mersului cu naşul (e logic că cei care luau bilet la TFG vor merge cu acceleratul CFR şi vor da aceiaşi bani, dar sub formă de şpagă la naş).

A... la trenurile de lung parcurs de la CFR se adaugă 1 - 2 ore la parcurs, iar la personalele de pe secţiile ne-interoperabile câte 5 - 10 minute. Deasemenea, pe Valea Prahovei (Câmpina - Braşov) vor fi doar 2 perechi de personale (1 de la Ploieşti, unul de la Bucureşti), traficul navetiştilor urmând a se face cu acceleratele de Satu Mare (!), care vor opri în toate haltele (dar, probabil, la preţ de accelerat) sau cu dubele de la Transbus Codreanu. Dealtfel, Codreanu a fost invitatul principal la consultările publice privind noul mers de tren. Bine că nu a ţinut toată lumea cont de părerile lui... pe Braşov-Zărneşti, unde operează Regiotrans, rămân trenuri din oră în oră (14 perechi).
Dealtfel, Braşov - Zărneşti este singura secţie pe care se asigură mers al trenurilor cadenţat, chiar dacă CFR se laudă că aşa e şi pe Bucureşti - Constanţa (unde ba e o oră între trenuri, ba sunt 4).

Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 10 decembrie 2010 - 11:01

0

#171 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 decembrie 2010 - 15:41

Vezi postareaDr2005, la 10 decembrie 2010 - 10:57, a spus:

A... la trenurile de lung parcurs de la CFR se adaugă 1 - 2 ore la parcurs, iar la personalele de pe secţiile ne-interoperabile câte 5 - 10 minute.

Măcar acum sunt corecţi timpii?
0

#172 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2370
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 10 decembrie 2010 - 17:33

Banuiesc ca da, timpii vor fi corecti..dar numai prin primavara...cind inundatiile care sunt mai nou aproape in fiecare an si degradarea continua a infrastructurii, va mari din nou timpul cu 1 ora....si asa la urmatorul mers al trenurilor din toamna viitoare mai adaugam 1-2 ore....chiar sunt curios cind va ajunge sa dureze drumul Timisoara Bucuresti...553 km ...24 de ore. :((
0

#173 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 decembrie 2010 - 19:31

Acuşi facem ca Badea Cârţan, mergem pe jos până acolo :(
0

#174 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 11 decembrie 2010 - 02:58

De la noul mers, secţia Galaţi - Bârlad va fi preluată de către T.F.G., urmând a fi introduse vreo 7 perechi de trenuri.
Începem pariurile pentru timpul cu care va scăda durata cursei. Eu zic că 25 de minute.
0

#175 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 decembrie 2010 - 16:28

Vezi postareaDr2005, la 11 decembrie 2010 - 02:58, a spus:

De la noul mers, secţia Galaţi - Bârlad va fi preluată de către T.F.G., urmând a fi introduse vreo 7 perechi de trenuri.
Începem pariurile pentru timpul cu care va scăda durata cursei. Eu zic că 25 de minute.

Cine-s TFG?

Citeaza

iar la personalele de pe secţiile ne-interoperabile câte 5 - 10 minute


Ce intelegi prin sectii neoperabile?

Aceasta postare a fost editata de sorin_vd4ratt: 11 decembrie 2010 - 16:28

0

#176 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 11 decembrie 2010 - 17:13

TFG=Transferoviar group
Poftim si o poza cu automotorul de la TFG.
http://cfr.stfp.net/...11-7D_nOT:1.jpg

Aceasta postare a fost editata de Vali: 11 decembrie 2010 - 17:13

0

#177 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 11 decembrie 2010 - 19:07

www.transferoviar.ro

Secţii neinteroperabile sunt acele secţii pe care statul le consideră nerentabile şi vrea să scape de ele, prin închiriere (majoritatea) sau prin ,,trecere în conservare" (adică furt bucată cu bucată).

Citeaza

Începem pariurile pentru timpul cu care va scăda durata cursei. Eu zic că 25 de minute.

A apărut noul mers: http://www.transfero...lati-barlad.pdf

Care 25 de minute de reducere a timpului de parcurs? Au redus duarata cu o oră!!!! Trenurile fac 2h36min de la Galaţi la Bârlad, în vreme ce acceleratele CFR (făcute cu Desiro), pe ruta ocolită (135 km) fac 2h40 min :coolspeak:) Cu puţină promovare în Galaţi şi Bârlad, CFR Călători o să se adâncească în faliment.
0

#178 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 13 decembrie 2010 - 18:20

Cine are rabdare, poate citi urmatorul articol din Ziarul Financiar. Este cam lungut dar merita, zic eu...

http://www.zf.ro/ana...-ferate-7807874
0

#179 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 13 decembrie 2010 - 18:53

Am citit articolul. E o teorie interesanta, INSA: La cata incompetenta, coruptie si furturi au existat si exista la CFR voi chiar credeti ca ar fi iesit ceva mai breaz cu un concern unic? Caile ferate sunt un exemplu tipic a unei companii dintr-un "failed state".

Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 13 decembrie 2010 - 18:55

0

#180 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 13 decembrie 2010 - 19:18

Daca a citit cineva exact, poate face un rezumat pentru cei mai lenesi (ca mine :coolspeak: ) :D
0

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi