
Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#163
Postat 03 decembrie 2010 - 14:44
#165
Postat 03 decembrie 2010 - 19:08
#166
Postat 03 decembrie 2010 - 23:53
Stai linistit ca nu le pasa de aia peste care da, cei enerveza ca din cauza la prosti trebuie sa piarda timpu cu hartii si ca intarzie in cazu de loveste o masina.
La masina trebuie sa astepte sa vina politia sa faca masuratori, poze, declaratii, etc., va dati seama cat de mult dureaza mai ales ca masina sa fie lipita de locmotiva asa ca daca o loveste si o arunca de pe linie nui problema.
Am avut parte cateva accidente de ambele feluri cand ma aflam in locomotiva , pot sa zic ca cel mai bine se simt acidentele de persoana cand esti in automotor desiro (sageata albastra)
Cand dai peste un caine se simte la sageata destul de bine, de om nu mai zic.
Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 04 decembrie 2010 - 05:13
#168
Postat 04 decembrie 2010 - 04:21
Eu, din fericire, am avut parte doar de un câine lovit de tren (adică... era legat cu lanţ pe CF... am înţeles că e o practică frecventă a unui tâmpit dintr-un sat şi la 80 la oră e cam greu să opreşti GM + 5 vagoane), când făceam însoţire pe GM.
@cseh17: La Bucureşti nu se URLĂ în megafoane ,,Heeeeeeeei, nu mai face poze! Să vină Poliţia la linia X" ca prin alte părţi...
#169
Postat 08 decembrie 2010 - 17:03
Rompetrol a acumulat datorii catre statul roman neplatind la timp datorile, statul roman revenind actionar majoritar la Rompetrol.
Ca de obicei cum vrea sa scape de tot statu roman a vandut parcu de locomotive catre G.F.R. la care este actionat majoritar fostu ministru al transporturilor Radu Berceanu.
Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 08 decembrie 2010 - 17:03
#170
Postat 10 decembrie 2010 - 10:57
Noutăţi nu prea sunt... decât că, în nesimţirea-i caracteristică, CFR Călători şi-a pus accelerate pe trasele personalelor TFG de pe Cluj-Oradea, acestea din urmă circulând la 10 minute în urma lor! Timpul de parcurs e acelaşi şi pentru personalul TFG şi pentru acceleratul CFR... în plus, e şi diferenţă de confort destul de mare între scaunele confortabile de VT614/624 şi cele de autobuz de pe Desiro. Dar, deh, aşa se încurajază transportul feroviar la noi... prin încurajarea mersului cu naşul (e logic că cei care luau bilet la TFG vor merge cu acceleratul CFR şi vor da aceiaşi bani, dar sub formă de şpagă la naş).
A... la trenurile de lung parcurs de la CFR se adaugă 1 - 2 ore la parcurs, iar la personalele de pe secţiile ne-interoperabile câte 5 - 10 minute. Deasemenea, pe Valea Prahovei (Câmpina - Braşov) vor fi doar 2 perechi de personale (1 de la Ploieşti, unul de la Bucureşti), traficul navetiştilor urmând a se face cu acceleratele de Satu Mare (!), care vor opri în toate haltele (dar, probabil, la preţ de accelerat) sau cu dubele de la Transbus Codreanu. Dealtfel, Codreanu a fost invitatul principal la consultările publice privind noul mers de tren. Bine că nu a ţinut toată lumea cont de părerile lui... pe Braşov-Zărneşti, unde operează Regiotrans, rămân trenuri din oră în oră (14 perechi).
Dealtfel, Braşov - Zărneşti este singura secţie pe care se asigură mers al trenurilor cadenţat, chiar dacă CFR se laudă că aşa e şi pe Bucureşti - Constanţa (unde ba e o oră între trenuri, ba sunt 4).
Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 10 decembrie 2010 - 11:01
#172
Postat 10 decembrie 2010 - 17:33

#174
Postat 11 decembrie 2010 - 02:58
Începem pariurile pentru timpul cu care va scăda durata cursei. Eu zic că 25 de minute.
#175
Postat 11 decembrie 2010 - 16:28
Dr2005, la 11 decembrie 2010 - 02:58, a spus:
Începem pariurile pentru timpul cu care va scăda durata cursei. Eu zic că 25 de minute.
Cine-s TFG?
Citeaza
Ce intelegi prin sectii neoperabile?
Aceasta postare a fost editata de sorin_vd4ratt: 11 decembrie 2010 - 16:28
#176
Postat 11 decembrie 2010 - 17:13
Poftim si o poza cu automotorul de la TFG.
http://cfr.stfp.net/...11-7D_nOT:1.jpg
Aceasta postare a fost editata de Vali: 11 decembrie 2010 - 17:13
#177
Postat 11 decembrie 2010 - 19:07
Secţii neinteroperabile sunt acele secţii pe care statul le consideră nerentabile şi vrea să scape de ele, prin închiriere (majoritatea) sau prin ,,trecere în conservare" (adică furt bucată cu bucată).
Citeaza
A apărut noul mers: http://www.transfero...lati-barlad.pdf
Care 25 de minute de reducere a timpului de parcurs? Au redus duarata cu o oră!!!! Trenurile fac 2h36min de la Galaţi la Bârlad, în vreme ce acceleratele CFR (făcute cu Desiro), pe ruta ocolită (135 km) fac 2h40 min

#178
Postat 13 decembrie 2010 - 18:20
http://www.zf.ro/ana...-ferate-7807874
#179
Postat 13 decembrie 2010 - 18:53
Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 13 decembrie 2010 - 18:55
#180
Postat 13 decembrie 2010 - 19:18

